transfers seizoen 2015-2016

20 aug 2015 23:12 20 aug 2015 23:14 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1606

Bieske schreef : Mochten beide heren aansluiten dan voorzie ik nog een heel leuk seizoen.
Zou echt de beste transferperiode van de afgelopen jaren zijn!

Maar ja, niet te vroeg juichen he...

Dat kan ik niet ontkennen. Maar het probleem is echter dat je al 6 punten achter ligt en als het even tegen zit worden dat er 12. MVV moet nu wel gaan uitkijken dat je niet achter de feiten aan gaat lopen, want dan heb je er nog niks aan. Er is op zijn zachts gezegd spoed bij, want begin het maar eens in te halen. Mooi als het lukt maar zuur als je weer 9e wordt. En een periodetitel is wat iedere club wilt, dus dat is de moeilijkste weg. Ten minste ik neem aan dat de doelstelling NC is dit seizoen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2015 23:41
Peetoven
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1607
Schapendonk schreef;

Tjonge jonge jij maakt het forum wel een stuk spannender zeg! Ben je een broer van Theo Koomen? :lol:

Haha.. Ja wel, echt leuk opgemerkt! Echter ik schrijf wat ik heb gezien en de ene dag regent het en de dag erna schijnt heerlijk het zonnetje! Toch..?
Overigens schijnt dat ook zo te gaan in Spanje over bijvoorbeeld Barcelona dus iedere dag leuk of vervelend nieuws. En als we die lijn kunnen doortrekken.... ja ja dat wordt ooit EC deelname voor us MVV Mestreech haha! :lachen:

20 aug 2015 23:53
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1608

Peetoven schreef : Schapendonk schreef;

Tjonge jonge jij maakt het forum wel een stuk spannender zeg! Ben je een broer van Theo Koomen? :lol:

Haha.. Ja wel, echt leuk opgemerkt! Echter ik schrijf wat ik heb gezien en de ene dag regent het en de dag erna schijnt heerlijk het zonnetje! Toch..?
Overigens schijnt dat ook zo te gaan in Spanje over bijvoorbeeld Barcelona dus iedere dag leuk of vervelend nieuws. En als we die lijn kunnen doortrekken.... ja ja dat wordt ooit EC deelname voor us MVV Mestreech haha! :lachen:

Ik ben nog altijd aan het wachten op de Cl. Maar ik vrees dat ik me daarvoor moet laten invriezen.

21 aug 2015 08:57
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1609

Boe is dat feeske? schreef : Contract Ramon Voorn is ontbonden zeggen ze bij Fortuna

Waar staat dat ergens ? Zou goed nieuws zijn.

21 aug 2015 09:41
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1610

Gohf schreef : Waar staat dat ergens ? Zou goed nieuws zijn.

Op geleenoosthooliganfront.nl ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker

21 aug 2015 09:58
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1611
Volgens de ouders van Thomas Verheijdt wil Scheveningen een afkoopsom die hij of MVV moet betalen.
Hiermee zou de zaak opgelost kunnen worden?.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

21 aug 2015 11:54
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1612
Aha, dus toch uit op geld, dat Scheveningen.

21 aug 2015 11:58
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1613
Hebben Santy Hulst (De Graafschap) vandaag gehaald als vervanger van Verheydt dus die zullen inderdaad wel geld nodig hebben daar aan de kust.

21 aug 2015 12:11
Peetoven
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1614
Over afkoopsom gesproken..!
Bij toeval sprak ik gisteren met een medesupporter waarvan ik denk dat hij het weet uit zuivere (via) informatie van MVV dat Scheveningen een afkoopsom wenst van 18000 Euro.

Tja, dat is natuurlijk de tol die MVV of Thomas Verheijdt nu moet betalen voor de te late overschrijving naar Maastricht. Het bedrag klinkt naar mijn mening redelijk overbrugbaar en verrekenbaar mocht de speler in de toekomst een flinke som transfergeld opbrengen. Maar kennelijk geldt ook hier wachten en wachten totdat het een paar euro minder wordt!

Er van uitgaande dat dit de zuivere feiten zijn lijkt het mij interessant om te vragen;

"Wat vindt het forum hiervan?"

21 aug 2015 12:18 21 aug 2015 12:20 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1615

Peetoven schreef : Over afkoopsom gesproken..!
Bij toeval sprak ik gisteren met een medesupporter waarvan ik denk dat hij het weet uit zuivere (via) informatie van MVV dat Scheveningen een afkoopsom wenst van 18000 Euro.

Tja, dat is natuurlijk de tol die MVV of Thomas Verheijdt nu moet betalen voor de te late overschrijving naar Maastricht. Het bedrag klinkt naar mijn mening redelijk overbrugbaar en verrekenbaar mocht de speler in de toekomst een flinke som transfergeld opbrengen. Maar kennelijk geldt ook hier wachten en wachten totdat het een paar euro minder wordt!

Er van uitgaande dat dit de zuivere feiten zijn lijkt het mij interessant om te vragen;

"Wat vindt het forum hiervan?"

Totale waanzin. Es Thomas veur Scheveninge zouw speule, had heer daoneve 'n baon mote höbbe, aongezeen speule veur Scheveninge gein broedwinning is veur häöm.
'n Contrac bij 'n ammetäörclub zouw in mien ouge direc oontboonde mote kinne weure, es de persoen in kwestie (financieel) veurdeil kint hole bij 'n profclub. Want wat had Scheveninge noe kinne zègke es de volgende situatie ziech veur deech: Thomas had vaan ziene wèrkgever 'n baon aongeboje gekrege in Japan, en moot daodoor dus emigrere. Had Scheveninge daan ouch dweers kinne ligke? Iech dach 't toch neet. Dus veurwat noe wel daan?
Kort door de boch gezag dus: Wee meint Scheveninge wel tot ze zien? 'n Profclub is ten alle teie zwoer superieur aon die minderweerdege ammetäörclubs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

21 aug 2015 13:02 21 aug 2015 13:05 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1616
De vraag is vrij simpel: welke regels gelden hier?
Ik ken de regels niet exact, maar volgens mij is het zo dat volgens de regels van de KNVB, als Scheveningen meewerkt aan het verlenen van dispensatie aan Verheydt en MVV het probleem is opgelost. Maar als Scheveningen geen toestemming geeft voor dispensatie, MVV en Verheydt pech hebben. Het is het goed recht als Scheveningen volgens de regels handelt.

Ik vind dit niet echt slim van Verheydt en MVV. Als beiden tijdig een contract hadden afgesloten was al deze heisa niet geweest. MVV is al een jaar op zoek naar een centrumspits.......Dus had allemaal wat beter geregeld kunnen worden. Dit is het nadeel als je met transfers zo lang wacht. Wil en moet je geld besparen als MVV op die manier, kost het je met deze handelswijze alleen maar meer geld (en niet onbelangrijk punten !!!!).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro

21 aug 2015 13:06 21 aug 2015 13:07 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1617
Volgens een medesupporter op de training was de dag ervoor Thomas moeder ook op de training aan het kijken.
Deze zei dat Scheveningen 18000,- tekengeld wil terugontvangen.
Meen niet dat dit aan MVV is dan in dit geval.
Dat is wat ik ervan begrepen heb.

21 aug 2015 13:22
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1618

serke schreef : Volgens een medesupporter op de training was de dag ervoor Thomas moeder ook op de training aan het kijken.
Deze zei dat Scheveningen 18000,- tekengeld wil terugontvangen.
Meen niet dat dit aan MVV is dan in dit geval.
Dat is wat ik ervan begrepen heb.

Ik heb zojuist uit heel betrouwbare bron in de Geusselt gehoord dat het vandaag is opgelost.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Jacques, Anna D., serke, opadiehard, SJENG@BOSCHPOORT, La Chouffe, Iech mats mvv

21 aug 2015 14:19
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1619
Nu nog fit worden en 't bies kan de wei in.

21 aug 2015 14:35
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1620
Hij weet zelf nog van niets trouwens.

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden