transfers seizoen 2015-2016

23 aug 2015 17:06
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1651
Vrees dat weer gaat tegenvallen wat er komt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2015 17:07
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1652

Sjappie schreef : Lijkt mij dat Guvenc niet voor niks mee traint.. Dus denk dat er eentje afvalt

Guvenc is meer een middenvelder. en te duur, m.i. maar, oke misschien heb je gelijk.

23 aug 2015 20:35
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1653
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Voorn komt, het salaris wat Fortuna hem gegeven heeft is natuurlijk absurd.
Kan me voorstellen dat ook Voorn niet de helft wilt inleveren..

Maar goed, ik had het ook fout bij Labylle haha!

Guvenc is natuurlijk wel een heerlijke speler, Peeters weer in de oude rol, en 1 van de 2 middenvelders even linie laten zakken.
Iedereen fit kan hij gewoon aan de buitenkant spelen, naar binnen trekken en zijn kans wagen.. onze backs denderen toch veel eroverheen.

23 aug 2015 22:51
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1654

You Are schreef : Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Voorn komt, het salaris wat Fortuna hem gegeven heeft is natuurlijk absurd.
Kan me voorstellen dat ook Voorn niet de helft wilt inleveren..

Maar goed, ik had het ook fout bij Labylle haha!

Guvenc is natuurlijk wel een heerlijke speler, Peeters weer in de oude rol, en 1 van de 2 middenvelders even linie laten zakken.
Iedereen fit kan hij gewoon aan de buitenkant spelen, naar binnen trekken en zijn kans wagen.. onze backs denderen toch veel eroverheen.

nou vind dat peeters het aardig doet in zijn nieuwe rol

24 aug 2015 06:09
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1655
Volgens DDL heeft mvv interesse in Hocher van R#da .

24 aug 2015 08:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1656
Voor de Juup prima speler, maar volgens mij wel een echte linksbuiten. Eventueel aanvallende middenvelder. Met Peters hebben we al een aanvallende middenvelder met prima traptechniek, daar hoef je echt geen twee van te hebben. En met Croux hebben we al één van de beste linksbuitens van de competitie. Natuurlijk loopt Croux minimaal een kwart van de wedstrijd op rechts, maar toch.

Als we dan echt iemand van hun halen, liever een echte rechtsbuiten: Lagourieh.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

24 aug 2015 09:23
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1657

Boredass schreef : Volgens DDL heeft mvv interesse in Hocher van R#da .

TRANSFERS Roda JC maakt werk van inkrimpen ruime selectie

KERKRADE – Roda JC houdt er ernstig rekening mee dat Anco Jansen op korte termijn vertrekt naar Turkije. De 26-jarige aanvaller kan een contract tekenen bij een club in de tweede Turkse divisie.

Roda wil de naam van de club nog niet prijsgeven. De Kerkradenaren zullen een transfer niet blokkeren.

De eredivisionist heeft al aanvallende versterking binnengehaald (de Australische spits Tomi Juric en op korte termijn wellicht ook diens landgenoot Daniël de Silva) en wil de ruime selectie met zes spelers inkrimpen.

Ook voor Marc Höcher is nog weinig toekomst in Kerkrade. De 30-jarige speler komt niet meer in de plannen van trainer Darije Kalezic voor en mag vertrekken.

Höcher pendelde vorig seizoen, in de eerste divisie, al tussen basis en bank. Er zou inmiddels sluimerende interesse zijn van clubs in de eerste divisie, waarbij ook de naam van MVV circuleert. Nayib Lagouireh mag eveneens uitkijken naar een andere werkgever. De 24-jarige aanvaller is al geruime tijd geblesseerd.

Roda JC wil spits Rigino Cicilia en talent Jorrit Smeets verhuren.

Zij hebben momenteel geen zicht op speeltijd in de eredivisie.

Ook Santiago Palacios zou in aanmerking komen voor verhuur. De Mexicaanse aanvallende middenvelder, die vorig jaar bij De Treffers in de topklasse speelde, zat zaterdag tegen De Graafschap pas voor het eerst bij de wedstrijdselectie. Hij nam de plaats in van Höcher, die als ziek op het wedstrijdformulier stond vermeld. Daarnaast zouden de Kerkradenaren ook nog een van de vier keepers in de selectie naar een andere club willen laten gaan.

24 aug 2015 09:28 24 aug 2015 09:29 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1658
Als ik dan die berichten van John van Bommel lees op Fortuna SC zou ik denken dat Hocher naar Fortuna gaat. Zegt iemand dat 'Hocher wel weer naar MVV zal gaan' waarop John zegt dat hij zich maar moet laten verrassen.

Zou hem graag hier erbij hebben, al lijkt hij me voor MVV-begrippen momenteel een vorstelijk salaris te verdienen daar in Aachen.

24 aug 2015 09:59
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1659
Als Johnny zelf maar niet verrast wordt door een Ardennenoffensief.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Frostie_999

24 aug 2015 10:01
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1660
Is der weer nuijts te melden..? :P

24 aug 2015 10:44
Bart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1661
Ik was even romantisch aan het filosoferen, zou Tom Daemen niet een optie kunnen zijn om erbij te hebben? Hij zit op de bank bij N.E.C. En het lijkt er met de geruchtenstroom die daar gaande is niet dat hij op veel speeltijd hoedt te rekenen. We weten allemaal wat hij kan, komt bij dat hij de ervaring van een kampioenschap heeft. Samen met Voorn, Hocher en Guvenc. Dan hebben we in een klap een bak ervaring en routine erbij.

24 aug 2015 11:19
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1662
En op welke plaats wil je Daemen dan zetten? Dit zou anders ten koste moeten gaan van Ippel. Met twee defensieve middenvelders spelen zie ik ook niet als een optie

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

24 aug 2015 11:34
Bart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1663
Ik dacht zelf aan het volgende :

Coppens op doel

Een blok van drie centraal met Voorn / Kuijpers / Nijs

Een middenveld met Ippel / Daemen / Peeters / Labyelle

Voorin Hocher / Pince / Croux

Dan heb je centraal een voetballend blok. Op het middenveld zowel creativiteit alsmede verdedigende kwaliteiten en voorin snelheid, creativiteit en iemand die een bal vast kan houden.

Nogmaals, ik was gewoon even aan t denken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo

24 aug 2015 11:38
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1664
Jammer voor Tom, eindelijk eredivisie en dan weer op de bank. Doen onze andere middenvelders Tom en Bryan het toch beter.

Höcher hoeft van mij niet, ram irritant menneke

Boe is dat feeske?

24 aug 2015 11:41
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1665
Er moeten voor zondag nog vijf contractspelers bij (incl. verheijdt) om die zestien contractspelers te halen. Dus er zullen nog vier nieuwe namen gepresenteerd moeten worden, tenzij je de amateurspelers een vast contract geeft (Prince?). Anders wordt je door het reglement van de KNVB uit de competitie gezet. Lijkt me dus heel aannemelijk dat we die vier namen gaan zien deze week. Het is maar hoe spannend je het jezelf maakt als bestuur met al die deadlines..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden