transfers seizoen 2015-2016

26 aug 2015 11:13
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1696
Ik sluit me volledig aan bij voorgaande schrijver.
Hoef niemand van Roda !
Er lopen genoeg andere spelers rond.
Dat zij hun problemen maar zelf oplossen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 11:31
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1697
Idem dito!! Voor mij ook liever niemand van die vreselijke club uit Aachen-Nord!! Laat hun maar in hun eigen gierput verzuipen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER!!

26 aug 2015 11:41 26 aug 2015 11:41 door josoetgebrook.
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1698
Palacios op huurbasis hoeft voor mij ook niet omdat je daarmee meehelpt aan de opleiding van een speler die niet van jou is, maar die andere 2 overnemen zie ik echt wel zitten. Hocher en Lagouireh zijn absolute versterkingen voor MVV. Ik mis wel nog steeds die ervaren verdediger.

26 aug 2015 12:05 26 aug 2015 12:06 door Ayrton.
Ayrton
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1699
Höcher hoeft voor mij echt niet te komen. Misselijk menneke dat zich al vaker boven de groep heeft geplaatst en bovendien absoluut geen indrukwekkende statistieken heeft voor een aanvaller. Laat die maar lekker wegkwijnen daar in Aachen-Nord :daag:.

Lagouireh deed het als rechtsbuiten absoluut niet slecht bij Eindhoven en is in mijn ogen wel een goede versterking. Palacios ken ik niet zo goed maar 27 doelpunten in de Topklasse is natuurlijk niet niks. Als er al twee zouden moeten komen, zouden het wat mij betreft deze twee moeten zijn.

26 aug 2015 12:23
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1700
Ik hoef ook niemand van aken-noord. Echter moet ik een ding opmerken. Je helpt Roda nergens mee. Of je nu de spelers van hun ophaalt óf je haalt de spelers niet op. Ze gaan toch wel weg. En dan is het naar MVV óf naar een andere club. MVV heeft nog 4 spelers nodig. Je moet puur naar de kwaliteit kijken. Zo deed Roda dat ook bij MVV. Ze haalden spelers weg met kwaliteit. Niemand maalde erom dat van Hyfte de 1-2 in Breda maakte. Dus ik zou zeggen dat die Palacios en Lagouireh voor de jup redelijke versterkingen zijn en wat aanvallers zijn altijd welkom. Middenvelders hebben we genoeg. Misschien dan Voorn voor in de verdediging en Guvenc nog voor nr 10 en we mogen in onze handen wrijven.

26 aug 2015 13:14
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1701
Precies schapendonk je slaat de spijker op zijn kop ,maar als die spelers ons naar de eredivisie helpen graag en verder heb ik er ook niets meer mee ondanks dat ik er zelf 2 seizoenen gespeeld heb ,het blijft een raar soort mensen .maar ik hoop meer dat Ramon voorn snel tekend en guvenc ook en dan denkt ik dat we gaan meedoen voor de bovenste plaatsen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Iech mats mvv

26 aug 2015 14:51
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1702
Ik vraag mij af: Als Labylle of Peeters geblesseerd/geschorst zijn. Wie kan hun plaats dan innemen ? Vorig jaar hadden we Ospitalieri. Moet daar niet versterking komen ?

26 aug 2015 14:52
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1703
Waarom is het zo stil rondom nieuws/geruchten?

Iemand de training vandaag gaan checken? Trainen er nog nieuwe spelers mee? Traint Guvenc nog mee? Is er nieuws omtrent Voorn? Wanneer schiet die maffiabende uit Zeist eens op inzake Thomas Verheijt?

Als dit alles pas volgende maandag geregeld wordt krijg je gegarandeerd weer een oorwassing in Eindhoven....

26 aug 2015 14:55 26 aug 2015 14:55 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1704
Dit MVV kan best winnen van eindhoven hoor. Heb toch geduld jong, het lekkerste fruit laat je zo lang mogelijk rijpen! Maandag is het plukdag! Tenzij er al wat fruit vroegrijp wordt.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ayrton

26 aug 2015 15:16
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
transfers seizoen 2015-2016 #1705
vandaag is rustdag, dus is er geen trainen.
Volgens Dhr Erens, horen we morgen meer!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ayrton

26 aug 2015 15:28
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1706

Zwegel schreef : Ik sluit me volledig aan bij voorgaande schrijver.
Hoef niemand van Roda !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk[/quote

Dit soort Calimerogedrag is exact de reden waarom we geen stap verder komen met ons clubje. Elke goede voetballer is welkom, al komt 'ie van de maan!

26 aug 2015 15:38 26 aug 2015 15:39 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1707

Brncic schreef :

Zwegel schreef : Ik sluit me volledig aan bij voorgaande schrijver.
Hoef niemand van Roda !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dit soort Calimerogedrag is exact de reden waarom we geen stap verder komen met ons clubje. Elke goede voetballer is welkom, al komt 'ie van de maan!

Ik wil nog de lijn trekken tussen een transfervrije speler en een huurspeler. Bij dat laatste is er sprake van spelers opleiden voor je rivaal tegen betaling. Ik ben hier fel op tegen, omdat je een vereniging die oneerlijk met je concurreert ook nog eens helpt met geld en kapitaalverbetering (spelerskwaliteit). Transfervrij zou ik geen moeite hebben met de komst van een RJC speler, zolang hij maar met een schone lei in Maastricht begint. Wij hebben Rutjes ook zijn doorlopend contract laten ontbinden omdat hij naar RJC wilde, Roda mag nu eens haar goodwill tonen als ze van hun spelers af willen vind ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, josoetgebrook, Janepie

26 aug 2015 16:25 26 aug 2015 16:27 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1708
Uiteraard vergat ik dat te vermelden. Dat zou betekenen dat Palacios afvalt. Natuurlijk geen huurlingen of maar 1 cent richting die club. Wel de transfervrije afvallers zijn voor mij welkom, mits 100% inzet en een 110% anti-mof sjaaltje bij eventuele promotie, als tegen prestatie. :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Janepie

26 aug 2015 17:06
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1709
Maar gaat wel komen wat ik begreep die Palacios of we het nu leuk vinden of niet.

26 aug 2015 17:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1710
Er vanuitgaande dat we niet van systeem veranderen en dat hij een echte nummer 10 is die eventueel nog in de spits kan spelen, zal hij dan voor de bank komen. Niet dat dat een ramp is, wat breedte in de selectie kan geen kwaad.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden