transfers seizoen 2015-2016

25 aug 2015 09:53
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1681
Daar hebben we kuipers al voor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 10:02
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1682
Palacios ipv verheijdt?...er bekruipt me raar gevoel...Gr. Opa ;)

....

25 aug 2015 10:19
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1683
Ik zie liever zowel Knops al Pereira uit de basis verdwijnen, geven me allebei geen zeker gevoel achterin.. Doe mij dan maar Voorn met Kuipers centraal achterin, backs kunnen dan blijven staan.

Pereira heeft amateurcontract, dus zal per wedstrijd betaald krijgen.
Dan heb ik liever Guvenc als Palacios, puur omdat die zich op niveau reeds heeft bewezen.

25 aug 2015 11:04 25 aug 2015 11:05 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1684
(Sentiment)Een speler huren die nog drie seizoenen onder contract staat bij onze Oosterburen? Liever niet. Transfervrij zou prima zijn, maar betalen om spelers beter te maken voor deze eigenaar, dat mogen ze van mij aan andere clubs overlaten.

Guvenc en Voorn zou super zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip, Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT, Ivinho, Hartmans1973, Frostie_999, Vrijgeleer

25 aug 2015 11:38
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1685
Guvenc wel.
Voorn alleen als hij niet teveel salaris vraagt anders kun je nog wel andere spelers halen van een hoger niveau met zijn salaris.
En heb liever een echte verdediger erbij.

25 aug 2015 19:32 25 aug 2015 19:32 door vakB.
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1686
Volgens VI wil MVV Hocher en Lagouireh van onze oosterburen!! Zie zelf meer iets in de topschutter van de topklasse. Guvenc met Palacio vind ik de beste optie!
Bijlagen:

25 aug 2015 19:37
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1687

vakB schreef : Volgens VI wil MVV Hocher en Lagouireh van onze oosterburen!! Zie zelf meer iets in de topschutter van de topklasse. Guvenc met Palacio vind ik de beste optie!

Hocher en Lagouireh zijn spelers die weg moeten daar en ook niet meer zullen terugkeren, die heb ik liever dan palacios een speler die zich hier mag ontwikkelen en dan beter terugkeert.
Al lijken me beiden iets te veel van het goede.

25 aug 2015 19:59 25 aug 2015 20:00 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1688
Ondanks dat Lagouireh en Hocher van #oda afkomen, zijn het wel aanwinsten voor MVV. Zouden beide haalbaar zijn? Ik hoop nog op een centrale verdediger. Want MVV moet nog 3 contractspelers hebben. Die twee aanvallers contracteren en nog een centrum verdediger. Gezien tegen Telstar heb ik niet zoveel vertrouwen in in het duo Knops-Pereira.

25 aug 2015 20:33
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1689
Hocher, Lagouireh, Guvenc en Palacio zijn allemaal aanwinsten voor MVV , maakt mij niet uit welk 2-tal komt als ze maar komen. Zou prima zijn voor MVV. Nu nog dispensatie voor Verheydt krijgen....Duurt wel erg lang allemaal. Ben bang dat dit niet goed komt.

25 aug 2015 20:46
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1690
Rechter vleugel is minimaal bezet.
Als het financieel mogelijk is zou het mooi zijn om guvenc en lagouireh beide vast te leggen voor concurrentie te kweken op die positie.
Want lagouireh is een pure rechtsbuiten, waar guvenc ook niet misstaat.
Zijn neven postitie is links.
Hocher hoeft echt niet voor mij hoor zijn statistieken zijn triest voor een aanvaller, scoort heel weinig.
En zal ook nog veel salaris eisen.
Dan op die positie liever die palacio

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

25 aug 2015 20:47
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1691
MVV moet zich als eerste richten op een rechtsbuiten. Deze is zeer nodig om de aanval compleet te maken.
Dan nog een centrale verdediger. Martina valt tot nu toe zeer goed in, maar is hij klaar voor een hele wedstrijd? Knops lijkt blessuregevoelig te worden en vraag me af of hij nog ooit de oude kan worden. Met een goede centrale verdediger naast Kuipers heb je een goede verdediging staan en Kuipers zal dan nog stappen gaan nemen in zijn ontwikkeling.

Dat de KNVB maar eens snel dispensatie geeft voor Verheijdt en als MVV dan toch die €18.000 moet betalen om hem af te kopen, dan doe dat maar. Liever een Verheijdt dan een Palacio.

25 aug 2015 20:49
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1692
Geloof niet veel van dat artikel van VI. Dan zou MVV met Palacios erbij al 3 spelers gaan/willen halen van Aken-Noord. Palacios, Guvenc, Verheydt en dan is de koek op. Centrale verdediger zie ik niet meer komen. Is in principe als Kuipers terug is van zijn blessure ingevuld. Rechts dus met Kuipers/Pereira, links met Knops/Martina. Zou ook nog wel een ervaren, transfervrije speler als bv. Wim Raymaekers erbij willen nu het er nog niet stabiel uitziet, maar potje zal wel leeg zijn.

25 aug 2015 20:58
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1693

Anna D. schreef : Geloof niet veel van dat artikel van VI. Dan zou MVV met Palacios erbij al 3 spelers gaan/willen halen van Aken-Noord. Palacios, Guvenc, Verheydt en dan is de koek op. Centrale verdediger zie ik niet meer komen. Is in principe als Kuipers terug is van zijn blessure ingevuld. Rechts dus met Kuipers/Pereira, links met Knops/Martina. Zou ook nog wel een ervaren, transfervrije speler als bv. Wim Raymaekers erbij willen nu het er nog niet stabiel uitziet, maar potje zal wel leeg zijn.

Verheydt is toch al 1 van de 13 contractspelers?

25 aug 2015 21:18
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1694

Boredass schreef : Verheydt is toch al 1 van de 13 contractspelers?

Tel er eigenlijk maar 12 inclusief Verheydt.

1. Branderhorst (huur)
2. Coppens
3. Croux
4. Ippel
5. Knops
6. Kuipers
7. Labylle
8. Moustafa
9. Nys
10. Peeters
11. Polizzi (huur)
12. Verheydt.

Amateurcontracten: Baur, Martina, Martina, Van Melick, Pastoor, Pereira & Rajcomar

Dus dan moeten er toch 4 bij nog. Dan zo wellicht met Voorn dan toch.

13. Guvenc
14. Palacios
15. Voorn
16. ?

Wellicht voor die laatste een amateurcontract omzetten naar een volwaardig contract of misschien nog iemand uit Genk. Höcher (zie eerder) of Lagouireh zie ik niet zo zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

25 aug 2015 21:58
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1695
Wellicht is het geen volledig objectieve mening, maar van Roda hoef ik geen enkele speler.
Vorig seizoen heb ik me kapot geërgerd aan dat hele team, zat niks positiefs tussen. Als je als team dan tijdens een promotiefeest
gaat zwaaien met 110% anti MVV sjaaltjes dan blijf hier weg, al maak je er 20 :sick:

Er zijn meer dan genoeg spelers zoekende naar een club die op dit moment niet voor Roda uitkomen, laten we daar eerst maar eens mee in gesprek gaan. Wat mij betreft hoeven we Roda niet van hun probleem af te helpen...

Persoonlijk ben ik alweer verrast door het aankoopbeleid van Elsen en co. Ieder jaar weer weet hij een aantal verrassingen uit de hoge hoed te toveren, ook dit jaar is hem dat weer gelukt. Labylle, Peeters, Ippel, Croux maar toch zeker ook Rajcomar, allen zeer bruikbare spelers in de Jupiler League.

Deze week zullen we zien of we nog worden verrast, ik heb er in ieder geval heel erg veel vertrouwen in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, Raffalaldo, Hartmans1973, La Chouffe

Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden