transfers seizoen 2015-2016

24 aug 2015 11:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1666
Alsjeblieft niet zeg. Voorn en Nijs in een driemansverdediging? Hoe krijg je het verzonnen. Labylle op het middenveld, zoals al vaker aangegeven, is in zijn eerste periode al geprobeerd en werkte niet. Zijn kracht is juist als verdediger over zijn man heendenderen en de man meer situatie creëren.

Dit is de hele ploeg omgooien om maar Daemen (en Voorn) in het team te kunnen zetten. Niet nodig. Wordt het niet beter van.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 11:51
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1667
Ik dacht dat er nog 3 contractspelers bij moeten?
Op dit moment hebben een contract: Coppens, Knops, Kuipers, Moustafa, Nys, Labylle, Peeters, Ippel, Croux, Baur, Verheijdt en als huurlingen nog: Brandenhorst en Polizzi

Amateurcontracten: van Melick, Martina, Martina, Rajcomar, Pastoor en Pereira

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

24 aug 2015 11:51 24 aug 2015 11:52 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1668

houtengerard schreef : Er moeten voor zondag nog vijf contractspelers bij (incl. verheijdt) om die zestien contractspelers te halen. Dus er zullen nog vier nieuwe namen gepresenteerd moeten worden, tenzij je de amateurspelers een vast contract geeft (Prince?). Anders wordt je door het reglement van de KNVB uit de competitie gezet. Lijkt me dus heel aannemelijk dat we die vier namen gaan zien deze week. Het is maar hoe spannend je het jezelf maakt als bestuur met al die deadlines..

Denk eerder dat er nog maar 3 spelers bijkomen (inclusief Verheydt) en dan bijvoorbeeld de 2 Martina's een klein profcontract krijgen.

@audiowaste: Bauer heeft ook amateurcontract

24 aug 2015 11:55
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1669
Volgens mij tellen amateur contracten ook bij de contractspelers.

24 aug 2015 12:39
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1670

vette sajs schreef : Volgens mij tellen amateur contracten ook bij de contractspelers.

Amateurcontract niet , huur wel

24 aug 2015 12:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1671

Jacques schreef : Voor de Juup prima speler, maar volgens mij wel een echte linksbuiten.

Nee is stijf rechts en is van origine een rechtsbuiten. Zie de goal tegen MVV. Die vrije trappen vind ik zijn enige kwaliteit. Ontbeert de snelheid als buitenspeler, heeft geen individuele actie. Als spelmaker heb je al de uitstekend presterende Peeters. Buiten dat is het inderdaad zoals Boe is dat Feeske aangaf een irritant mannetje. Volgens mij had die zelfs een 110% Anti MVV sjaal in z'n jatten bij het promotiefeestje van de Germans. Laat die afdankertjes van achter de wah-wah linie maar zitten. Nee dan veel liever Guvenc.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, jesfen, jovkle, Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT, La Chouffe

24 aug 2015 13:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1672

Anna D. schreef :
Nee is stijf rechts en is van origine een rechtsbuiten. Zie de goal tegen MVV. Die vrije trappen vind ik zijn enige kwaliteit. Ontbeert de snelheid als buitenspeler, heeft geen individuele actie. Als spelmaker heb je al de uitstekend presterende Peeters. Buiten dat is het inderdaad zoals Boe is dat Feeske aangaf een irritant mannetje. Volgens mij had die zelfs een 110% Anti MVV sjaal in z'n jatten bij het promotiefeestje van de Germans. Laat die afdankertjes van achter de wah-wah linie maar zitten. Nee dan veel liever Guvenc.

Even gezocht, je hebt gelijk, ik was confuus.

Sluit me volledig bij je aan, doe dan maar Guvenc.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

24 aug 2015 16:28
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1673
Er worden allerlei namen genoemd. Er is een hoeveelheid spelers die beschikbaar is. Een van de sterke punten van MVV is dat wij beschikken over een zeer emogelijke seizoen. varen trainer/technisch manager. Ik laat het over aan prof. Ron en ik verheug mij op het best mogelijke seizoen. Het doel, meetellen en nacompetitie wordt gehaald.

24 aug 2015 22:05 24 aug 2015 22:06 door UsMvvKe.
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1674
Gooie aovend allemoal.
Hub sjus geluustert noar mvv ,hoord iech john bannier zegge dat vvv oach zien zinnen had gezat, op Ramon voorn
es gianluca weg zou goan dus MVV wees d'r mer snel met aanders is heer noar vvv.
Het geit euch good mer miech beter

25 aug 2015 06:00
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1675
Mvv wil dus Palacios huren van R#da . Ik weet niet of dat zo een versterking is.

25 aug 2015 06:45
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1676

Boredass schreef : Mvv wil dus Palacios huren van R#da . Ik weet niet of dat zo een versterking is.

Topscoorder in de topklasse vorig seizoen met 27 doelpunten , das het dubbele van het bies.

25 aug 2015 06:57 25 aug 2015 07:05 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1677

Sjonnie schreef :

Boredass schreef : Mvv wil dus Palacios huren van R#da . Ik weet niet of dat zo een versterking is.

Topscoorder in de topklasse vorig seizoen met 27 doelpunten , das het dubbele van het bies.

maar speelde daar op de 10 en dat is niet een positie die hij in ons systeem kan invullen.

25 aug 2015 07:42 25 aug 2015 07:43 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1678

Boredass schreef :

Sjonnie schreef :

maar speelde daar op de 10 en dat is niet een positie die hij in ons systeem kan invullen.[/quot

OPA zeet:

Ik zeg dan guvenc,voorn en palacios uitgaande van de nu lopende geruchten,had er liever achterin ook iemand bij gehad...Gr. Opa ;)

....

25 aug 2015 09:26
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1679
We hebben twee spitsen. Prince en Verheijdt. Links Croux. Ik zou zeggen of Palacios of Guvenc. Het gaat druk worden voorin. Voorn gaf gisteren aan dat het niet aan hem zal liggen. Hij was aanwezig samen met Cookie. Hij komt dolgraag. :thumbsup: Hij is ook echt nodig achterin.

25 aug 2015 09:37
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1680

Sjop schreef : We hebben twee spitsen. Prince en Verheijdt. Links Croux. Ik zou zeggen of Palacios of Guvenc. Het gaat druk worden voorin. Voorn gaf gisteren aan dat het niet aan hem zal liggen. Hij was aanwezig samen met Cookie. Hij komt dolgraag. :thumbsup: Hij is ook echt nodig achterin.

Haal liever een echte verdediger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden