transfers seizoen 2015-2016
19 aug 2015 20:03
Raffalaldo
Platinum Boarder
houtengerard schreef : Prince mogen ze van mij een tweejarig contract geven. Werkt als een paard, ligt goed in de kaats met zijn medespelers. Eindelijk een aanspeelpunt die de bal kan vasthouden.
Ik vind hem absoluut een meerwaarde voor dit MVV. Het zal me werkelijk een worst wezen als hij tussen de drempels in de bebouwde kom het wegdek niet raakt met zijn auto. Dat moet hij allemaal zelf weten, de consequenties zijn voor hemzelf. Mijn part komt hij met een gepimpte limousine naar MVV vol pitspoezen, dat moet hij allemaal zelf weten wat hij privé doet. Als hij maar zijn werk goed doet op het veld. Die jongen kan voetballen en MVV heeft ze niet voor het oprapen. Zeker met het oog op de misschien magere toekomst van de transfermarkt, dan biedt een meerjarig contract altijd een stukje zekerheid dat je überhaupt een voorhoede speler hebt. Nee het is geen Thiebaut, maar hij is beter dan Borgers, Braken of Veldmate. (Olsen is heilig).
Misschien is Guvenc pas een optie als Kuipers verkocht wordt? Of zijn ze klaar daar in Engeland?
Een fitte Rajcomar mogen ze best een contract aanbieden, want hij is dan zeker een meerwaarde voor dit MVV, maar hij is nog niet echt fit. Dat hij nu in zichzelf investeert siert hem op dit moment wel. Als hij binnen een paar weken een goed resultaat haalt, kunnen ze hem nog altijd een contract aanbieden. Risico is dan wel dat andere clubs hem ook kunnen benaderen.
Ben ook benieuwd naar Verheijdt, hoop dat hij snel fit en speelgerechtigd is. Hopelijk kunnen deze 2 heren een mooi duo gaan vormen
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
19 aug 2015 20:09
Mienclub1902
Platinum Boarder
Bolton heeft al weken geleden een Spaanse verdediger aangetrokken voor het centrum van de verdediging en dat net in de periode dat opnieuw het gerucht ging dat Kuipers alsnog naar Bolton zou gaan. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat Kuipers alsnog zou gaan, zeker ook nog nu hij geblesseerd is.
19 aug 2015 21:08
Deze morgen in de laatste minuut van de training gaat Prince in duel met ? weet ik niet meer! Maar er volgde een pijn schreeuw!
Langzaam kroop Prince overeind en huppelde nog een paar seconden over het veld toen Ron Elsen het sein gaf voor einde training. Duidelijk is nu dat zijn enkel bij lange na nog niet "gezond" is. Er mag nu dus gerust met zorg worden gekeken naar het komend weekend. Immers WIE gaat in de spits positie als blijkt dat hij niet kan spelen?
MVV zal -zo lijkt mij- niet meer lang kunnen wachten voor het aantrekken van nieuwe spelers als er ook nog blessures zijn op belangrijke posities..!
20 aug 2015 12:33
In tegenstelling van vorig bericht betreffende Prince Raicomar is nu goed nieuws te melden! Hij trainde deze morgen normaal met de groep mee. En.. nog belangrijker hij knalde de een na de ander in het doel tijdens een extra training met Eric Meijer. Nu nog in Oss met dezelfde intentie en we hebben de eerste drie punten binnen!
Ook interessant om te noteren is dat Stef Peeters bij het trainen op de vrije trap (met de verrijdbare muur) de een nog mooier erin knalde dan de ander..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Raffalaldo, Janepie, La Chouffe
20 aug 2015 12:49
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
20 aug 2015 13:10
jasonke7
Platinum Boarder
Roed en Wit 70 schreef : En Thomas Verheydt ?
Thomas had een intensieve training apart.
Nick Kuijpers liep alleen maar rondjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
20 aug 2015 13:11
Peetoven schreef : In tegenstelling van vorig bericht betreffende Prince Raicomar is nu goed nieuws te melden! Hij trainde deze morgen normaal met de groep mee. En.. nog belangrijker hij knalde de een na de ander in het doel tijdens een extra training met Eric Meijer. Nu nog in Oss met dezelfde intentie en we hebben de eerste drie punten binnen!
Ook interessant om te noteren is dat Stef Peeters bij het trainen op de vrije trap (met de verrijdbare muur) de een nog mooier erin knalde dan de ander..
Tjonge jonge jij maakt het forum wel een stuk spannender zeg! Ben je een broer van Theo Koomen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Janepie
20 aug 2015 14:59
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Contract Ramon Voorn is ontbonden zeggen ze bij Fortuna
Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf, Janepie
20 aug 2015 20:05
20 aug 2015 20:06 door Schapendonk.
Voorn in gesprek met MVV. Het zit er waarschijnlijk toch aan te komen dat hij naar MVV komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Janepie
20 aug 2015 20:35
Boredass
Platinum Boarder
Schapendonk schreef : Voorn in gesprek met MVV. Het zit er waarschijnlijk toch aan te komen dat hij naar MVV komt.
die is al 6 maanden in gesprek
20 aug 2015 21:11
20 aug 2015 21:14 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Ik had gelezen dat MVV haar communicatienetwerk (internet e.d.) volledig via Ziggo loopt. Ze zijn zelfs een dag gesloten geweest toen Ziggo een storing had. Ik zie het al helemaal voor me op 31 augustus. Vier grote transfers door de neus geboord en een half seizoen naar de knoppen door een DDOS aanval van 'Anonymous'.
Hopelijk kan iemand misschien de DNS server daar wijzigen? Dan slaap ik in ieder geval een stuk beter.
@Schapendonk
Ik vertrouw je met mijn leven. Maar heb je ook een bron?
Het wordt tijd voor een nieuwe aanwinst, ik DOS me suf op deze site naar nieuws. Waar blijft die shirtpresentatie van Guvenc?
20 aug 2015 21:21
houtengerard schreef : @Schapendonk Ik vertrouw je met mijn leven. Maar heb je ook een bron?
Nou dat is nogal wat. Waar heb ik dat aan verdient?
Oké, nou ja mijn bron is gewoon iemand wat ik ken en tevens sponsor is, dus ook wat dichter bij het vuur zit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard
20 aug 2015 21:34
Mariaberg mestreech
Junior Boarder
Nou dan ga ik jullie toch eens blij maken Ramon voorn en guvenc gaan tekenen bij mvv!! Bron mijn gevoelens
De volgende gebruiker (s) zei dank u Iech mats mvv
20 aug 2015 22:31
Mariaberg mestreech schreef : Nou dan ga ik jullie toch eens blij maken Ramon voorn en guvenc gaan tekenen bij mvv!! Bron mijn gevoelens
was getekend :
Een gevoelige bron
20 aug 2015 22:54
Mochten beide heren aansluiten dan voorzie ik nog een heel leuk seizoen.
Zou echt de beste transferperiode van de afgelopen jaren zijn!
Maar ja, niet te vroeg juichen he...
Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden