transfers seizoen 2015-2016
18 aug 2015 14:18
18 aug 2015 14:21 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Die zou zeer welkom zijn inderdaad
18, 12 en 13 goals in zijn laatste 3 seizoenen. Speelde volgens mij bij Antwerp wel meer in de spits of daarachter dan op de flank.
Misschien samen in de spits met Verheydt, 442 hebben we wel materiaal voor aangezien Nys ook op rechts kan spelen.
Coppens
Moustafa - Kuipers - Knops - Labylle
Nys - Ippel - Peeters - Croux
Verheydt - Guvenc
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
18 aug 2015 14:25
houtengerard
Administrator
Die hoeft niet op proef, die hoef je alleen maar medisch te keuren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Sjuulke
18 aug 2015 14:27
18 aug 2015 14:29 door Peetoven.
Heden inderdaad Emrullah Güvenç gespot op de training. Oud speler van Fortuna, Helmond Sport, FC Oss, Kartalspor en zijn club was of is FC Antwerp. Volgens transfermarkt staat hij genoteerd voor 300.000 euro (
www.transfermarkt.nl/emrullah-guvenc/profil/spieler/32746
)
Dat zou wat zijn als we deze speler kunnen vastleggen. Op de training liet hij onmiddellijk zien "iemand" te zijn met snelheid en scoringsvermogen!
Bijlage niet gevonden
Bijlage niet gevonden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke, Ayrton
18 aug 2015 14:30
goede keuze… Alle ballen hoog op Guvenc en croux
18 aug 2015 14:32
Peter Pan schreef : Die zou zeer welkom zijn inderdaad
18, 12 en 13 goals in zijn laatste 3 seizoenen. Speelde volgens mij bij Antwerp wel meer in de spits of daarachter dan op de flank.
Misschien samen in de spits met Verheydt, 442 hebben we wel materiaal voor aangezien Nys ook op rechts kan spelen.
Coppens
Moustafa - Kuipers - Knops - Labylle
Nys - Ippel - Peeters - Croux
Verheydt - Guvenc
Het komt in feite op dezelfde namen neer, maar ik geloof niet zo in Croux als middenvelder. Daarnaast wisselt Croux erg vaak van flank. Dat kan Guvenc ook uitstekend. Het zijn allebei geen buitenspelers die alleen maar aan hun kant de zijlijn aanraken. Dus naar mijn mening 4-3-3 en dan heb je twee varianten:
- Verheijdt in de spits als aanspeelpunt en Guvenc en Croux als snelle jongens daarnaast. Denk aan Veldmate/Schreurs in dat halve jaar dat we eerste stonden. Alleen dan met twee Schreursen
- Prince in de spits. Die kan ook een bal vasthouden en dus als aanspeelpunt fungeren, maar die houdt er ook van om van positie te wisselen. Dan heb je drie aanvallers die allemaal veel gevaar stichten en de hele wedstrijd door elkaar heen lopen. Voor de typische Jupiler League-verdediging niet te volgen. Gaan veel clubs problemen mee krijgen.
Voorwaarde voor dit alles is natuurlijk wel dat Verheijdt en/of Rajcomar volledig fit zijn. Maar ik zie dit heel erg zitten
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan
18 aug 2015 14:52
18 aug 2015 14:56 door Schapendonk.
Guvenc hoef je nog niet eens te testen. Die kun je gelijk inlijven. Ik hoop dat het lukt. Dan hebben we opeens een uitstekende voorhoede! Ik vraag me alleen af waarom hij bij Helmond alsnog is afgevallen want ik dacht dat hij daar ook mee getraind heeft. Maar dit zou idd heel mooi zijn!
18 aug 2015 15:04
Dank voor de bevestiging! Deze man moet inderdaad zsm vastgelegd worden voordat een andere club ermee aan de haal gaat. Vraag is echter hoeveel de beste man vraagt en of hij bereid is eventueel water bij de wijn te doen. Tijd voor MVV om de daad bij het woord te voegen en in onderhandeling te gaan!
18 aug 2015 16:54
Greun graas
Expert Boarder
Zou een welkome versterking zijn met scorend vermogen. Ik mag ook aannemen dat mvv gewoon met hem in onderhandeling is, testen lijkt me overbodig.
18 aug 2015 16:59
Meerjarig contract aub. Dan maar geen versterkingen achterin. Ik zou de gok wel willen wagen.
18 aug 2015 17:00
18 aug 2015 17:05
Hier mag mvv wat extra aan uitgeven.. dit is een echte versterking ! Binnen halen die guvenc en verheidt in de spits met croux aan de andere kant. Kuipers moet snel fit worden kan die op de plaats van pereira en we kunnen eindelijk punten gaan pakken !
18 aug 2015 17:28
Hopelijk is het zo dat hij eieren voor zijn geld kiest. Had bij Antwerp een fors contract namelijk van een ton als ik het goed heb. Als transfervrije speler kan je nog altijd wachten en ben je niet gebonden aan een deadline, maar de competitie is al begonnen natuurlijk.
18 aug 2015 17:38
Zou een zeer welkome aanwinst zijn.
Ik neem aan dat hij niet voor niets in MVV trainingstenue op de training meedoet.
Als er te hoge eisen zijn, zou dit vantevoren toch wel duidelijk zijn.
18 aug 2015 17:55
Raffalaldo
Platinum Boarder
Leuke speler. Toen hij bij Fortuna speelde viel hij me al positief op. Snel, klein, leuke techniek, in staat om een man te passeren en hij heeft altijd goede inzet.
Hoop dat MVV ons kan verrassen door hem te contracteren. Benieuwd of ze er financieel goed uit kunnen komen.
18 aug 2015 19:06
Boredass
Platinum Boarder
Deze speler heeft meer goals gemaakt de laatste jaren als de rest van de selectie bij elkaar. Bij fortuna vond ik hem niet super maar de laatste jaren heeft ie indruk gemaakt.Deze speler hoef je inderdaag niet (lang) te testen.
Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden