transfers seizoen 2015-2016
16 aug 2015 15:25
Zou volgens mij geen verkeerde zijn, maar staat als ik het goed heb wel nog onder contract bij Sparta.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
16 aug 2015 15:30
Kotspoejer
Expert Boarder
Door de waarschijnlijk zware blessure van Andrade van Willem II komt de eventuele overgang van Mathieu in gevaar?
16 aug 2015 15:37
16 aug 2015 15:38 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Kotspoejer schreef : Door de waarschijnlijk zware blessure van Andrade van Willem II komt de eventuele overgang van Mathieu in gevaar?
die kunnen we nu vergeten inderdaad.
16 aug 2015 16:20
Peter Pan
Platinum Boarder
Denk dat Mathieu sowieso niet op de lijst stond om verhuurd te worden bij Willem II, en als die gedacht er was zal die na de blessure van Andrade wel helemaal weg zijn.
Verder zijn er nog aantal spelers die vorige jaar in de JL speelden maar nog geen club hebben, Falkenstein, Garcia-Calvete en Darren Maatsen. Falkenstein 2 jaar terug redelijk seizoen bij Oss, afgelopen jaar weinig gespeeld. Cijfers van Garcia-Calvete zien er ook niet echt lekker uit, 3 goals en 4 assists in de laatste 2 jaar. Maatsen kon niet overtuigen bij een zwak Den Bosch afgelopen seizoen en kreeg daarom ook geen contract meer. Al met al dus geen spelers waar we naar op zoek zijn.
Die Hiwat staat inderdaad onder contract bij Sparta, maar mag verhuurd worden nadat hij had aangegeven speelminuten te willen maken. Afgelopen week nog geen club die concrete interesse had getoond. Redelijke statistieken tijdens eerste seizoenshelft vorig jaar bij Sparta, daarna niet meer veel minuten gemaakt.
Verder misschien kijken naar Damiano & Mitchell Schet die nog zonder club zitten. En natuurlijk afwachten wat er bij andere clubs nog gaat afvallen of wat Genk misschien nog kwijt wil: Lagouireh/Bertaccini/Walbrecq.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Willems
16 aug 2015 16:47
Kijk, dit zijn namen waar we wellicht iets mee kunnen. Afwachten of de mensen die er over gaan er ook zo over denken.
Heeft iemand eigenlijk nog iets gehoord over Voorn, of was de post met "gesprek op woensdag" een die we als grap kunnen betitelen.
Verder al een tijd niets meer vernomen van Roei Baank vernomen, iemand die toch goed weet wat er speelt.
Natuurlijk heeft iedereen zijn voorkeur, maar persoonlijk vind ik het jammer dat we Ospalitierri hebben laten gaan. In mijn ogen een bruikbare speler als stand-in voor Labylle en ook op het middenveld zeer bruikbaar. Maar nogmaals, dit is mijn mening, anderen denken er waarschijnlijk anders over.
16 aug 2015 16:51
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Genoodzaakt is om een rechtsbuiten te halen. Enkele namen: Lagouireh, Mathieu, Schet, Falkenstein. Dat zouden opties kunnen zijn. Ik hoop dat MVV iets uit de hoge hoed tovert tijdens de laatste twee weken van de transfermarkt.
En bij Genk kun je nog eens kijken voor een of twee verdedigers, die zowel centraal als op de backposities kan spelen.
16 aug 2015 16:59
Boredass
Platinum Boarder
Een andere goede rechtsbuiten zonder club is Ninos Gouriye, traint nu bij jong Twente.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl
16 aug 2015 17:55
kan er dan niet een topic gemaakt worden met als titel..
door supporters gewilde transfers...
ik vrees dat er weer 500 namen de revue gaan passeren..
ik zie hier liever echte geruchten dan wensen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje, Ivinho, You Are, La Chouffe, Iech mats mvv
16 aug 2015 17:57
Dan ben ik igg niet de enige die zich hieraan ergerd.... Al meerdere malen aangegeven, echter zonder gehoor.....
17 aug 2015 15:40
krampioen
Platinum Boarder
een wens kan een gerucht worden, een gerucht kan realiteit worden.
17 aug 2015 15:48
krampioen schreef : een wens kan een gerucht worden, een gerucht kan realiteit worden.
Haha die moet op een tegeltje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen
18 aug 2015 14:05
Emrullah Güvenç zou aanwezig zijn op de training vandaag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, opadiehard, Raffalaldo, Peter Pan, Sjuulke
18 aug 2015 14:10
Kijk, dit zou nu een zeer welkome versterking zijn! Hopen dat het klopt. Misschien iemand die dit kan bevestigen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
18 aug 2015 14:12
18 aug 2015 14:17 door Jacques.
Die kan rechtsbuiten spelen en heeft bij Helmond en afgelopen jaren bij Antwerp bewezen dat hij ieder seizoen meer dan tien keer scoort. Zou wat mij betreft een prima vervanger van Brouwers zijn.
2011-2013 Helmond Sport 45 (24)
2013-2015 Antwerp FC 65 (26)
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke
18 aug 2015 14:18
Heden op de training gespot niemand minder dan Emrullah Güvenç oud speler van Fortuna, Helmond Sport, FC Oss, Kartalspor en zijn laatste club RFC Antwerp. Hij is nu zonder club en staat genoteerd voor 300.000 transferwaarde. Op de training maakte hij meteen duidelijk "iemand" te zijn met snelheid en scoringsvermogen. Kortom een interessante aanvulling voor de selectie (?).
Bijlage niet gevonden
Bijlage niet gevonden
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe, Sjuulke, Ayrton
Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden