transfers seizoen 2015-2016

26 aug 2015 23:36 26 aug 2015 23:40 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1726
Het is inderdaad heel vreemd.

Ik begin me momenteel echt zorgen te maken, ik had echt al 1 tot 2 namen verwacht deze week. Volgens Ron stonden er bij Telstar 26! namen op de lijst... bij ons 14..

Iedere club die in onze positie verkeert kan met gemak 14 kwalitatief goede spelers aantrekken, vooral als het ten kosten gaat van de breedte. Het is geen wonder dat je dan met dezelfde begroting meer talent op het veld hebt staan. Maar als er straks blessures komen, dan zie je pas hoe zwak een elftal daadwerkelijk is. Ik ben tevreden over de kwaliteit, maar ik hoop niet dat we straks met het minimale, van het minimale aan de competitie beginnen, want dan roep je de problemen over jezelf af.

Ongelooflijk als je nog zeker vier namen moet aantrekken, dat je moet wachten tot vijf minuten voor twaalf voordat er überhaupt iemand wilt tekenen. Het lijkt wel alsof niemand vrijwillig hier wilt tekenen, behalve als het echt niet anders kan en de makelaar de revolver op het hoofd moet zetten, dan maar onder protest een jaartje naar MVV...
Je proeft ook in de interviews met Elsen dat hij wacht op goedkeuring van bovenaf, maar die (financiële?) goedkeuring lijkt maar niet te komen: "Het bestuur moet dat regelen". Ik kan het me echt niet voorstellen dat je voor die vier minimale aanwinsten, moet wachten totdat het echt bijna niet meer kan. Is er überhaupt nog budget over? Of zijn we aan het krassen bij het sigarenwinkeltje?

En vier namen is veel te weinig als daar geen amateurcontracten bij komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop, Vrijgeleer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2015 09:00
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1727
Ik denk dat we met 4 namen ver genoeg zijn...

Als ik in die namen mag zetten:

Guvenc
Lagouireh
Höcher/Palacios
Voorn

dan ben ik meer dan tevreden, dan heb je:

Keepers
Coppens - Branderhorst - Pastoor

Verdedigers
Moustafa - Labylle - Knops - Kuipers - Pereira - Voorn - Martina

Middenvelders
Nys - Polizzi - Ippel - Peeters - Martina - van Melick - (Höcher)

Aanvallers
Crouz - Rajcomar - Guvenc - Verheijdt - Bauer - Lagouireh - (Palacios)

Ik denk dat als je deze selectie hebt staan, dat je dan redelijk lang mee kunt doen om de bovenste plaatsen..
Ik zou kiezen voor Höcher of Palacios, als we tenminste Lagouireh kunnen krijgen..

27 aug 2015 09:52
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1728
Er zullen min. 4 versterkingen volgen, waarschijnlijk ook pas echt op de laatste dag: maandag. Dit is omdat iedere dag betere kwalitatieve spelers worden aangeboden bij MVV omdat zij zonder club/speelminuten zitten. Geduld. :)

27 aug 2015 10:45
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1729
mij werd gisteren verteld dat we ook nog spelers van genk kunnen verwachten

27 aug 2015 10:51
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1730
Palacios schijnt definitief een jaar gehuurd te worden.

27 aug 2015 10:57
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1731

Peter Pan schreef : Palacios schijnt definitief een jaar gehuurd te worden.

Stimmt!

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

27 aug 2015 11:48
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1732

mvv supporter schreef : mij werd gisteren verteld dat we ook nog spelers van genk kunnen verwachten

Genk wil niks meer uitlenen heb ik van verschillende insiders gehoord.

27 aug 2015 11:51
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1733
ik heb het alleen gehoord, of het klopt weet ik niet.
Maar aangezien we een samenwerking verband met hun hebben zou je toch enkelen spelers kunnen verwachten.
Of hebben we al meerdere spelers van genk gekregen? Nee toch?

Zou natuurlijk wel mooi zijn, zelf nog 3/4 spelers aantrekken en er dan nog enkelen van genk te krijgen.

27 aug 2015 11:59
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1734
Vanmorgen op de training aanwezig: o.a. Guvence en Palacios
Palacios is tijdens de training iets (waarschijnlijk zijn ID bewijs) in het kleedlokaal gaan ophalen en het naar het kantoor/Businessruimte gaan brengen. Zal waarschijnlijk wel gaan tekenen.

niet aanwezig: Verheijdt
Kuipers deed alleen het eerste gedeelte van de training met de groep mee, daarna trainde hij apart.

27 aug 2015 12:10
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1735

Sandro schreef : Vanmorgen op de training aanwezig: o.a. Guvence en Palacios
Palacios is tijdens de training iets (waarschijnlijk zijn ID bewijs) in het kleedlokaal gaan ophalen en het naar het kantoor/Businessruimte gaan brengen. Zal waarschijnlijk wel gaan tekenen.

niet aanwezig: Verheijdt
Kuipers deed alleen het eerste gedeelte van de training met de groep mee, daarna trainde hij apart.

Sandro,
Dank voor de info.
Het niet aanwezig zijn van Thomas is geen goed teken. Waarschijnlijk is zijn blessure toch ernstiger dan wij verwacht hadden.

Aon de géng

27 aug 2015 12:46
Peetoven
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1736
In aansluiting van bovenstaande berichten heb ik hierbij gevoegd een foto impressie..!

Palacios

Bijlage niet gevonden

Güvence

Bijlage niet gevonden

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Anna D., Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT, Sjop

27 aug 2015 13:13
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1737

Nao Väöre schreef : Sandro,
Dank voor de info.
Het niet aanwezig zijn van Thomas is geen goed teken. Waarschijnlijk is zijn blessure toch ernstiger dan wij verwacht hadden.

Geblesseerd ja, maar het zou meevallen hoor. Palacios zoals verwacht dus binnen. Ook voor mij lastig om rationeel te denken dat MVV hiermee versterkt wordt. Je onderbuikgevoel zegt toch we leiden een speler op voor Aken-Noord die ze net 3 jaar hebben vastgelegd.

Guvenc zou ook wel blijven anders heeft het geen nut om hem langer te laten meetrainen. Nog 2 spelers dan te gaan tot de deadline. Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in. Wel is het elk jaar weer bibberen en beven maar heeft ook z'n charme.

27 aug 2015 13:18
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1738

Boredass schreef : Genk wil niks meer uitlenen heb ik van verschillende insiders gehoord.

Ze lenen anders net Gaethofs uit aan Lommel.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

27 aug 2015 13:24 27 aug 2015 13:26 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1739
Het aller mooiste zou zijn om dit team eens een paar jaar bij elkaar te houden, maar dat zal wel een utopie zijn. In Kerkrade willen ze bovendien best een MVV-Roda en een Roda-MVV in de eredivisie hoor. Ja een groep supporters misschien niet, maar de clubs zelf zullen dit echt niet vervelend vinden. Daarom misschien die Palacios. Met wat geluk komt MVV er ook. In de JL is het "ieder voor zich en God voor ons allen".

27 aug 2015 13:25
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1740

mvv supporter schreef : ik heb het alleen gehoord, of het klopt weet ik niet.
Maar aangezien we een samenwerking verband met hun hebben zou je toch enkelen spelers kunnen verwachten.
Of hebben we al meerdere spelers van genk gekregen? Nee toch?

Zou natuurlijk wel mooi zijn, zelf nog 3/4 spelers aantrekken en er dan nog enkelen van genk te krijgen.

Een samenwerkingsverband met Genk wil niet per definitie zeggen, dat ze ook spelers gaan uitlenen aan MVV.
Genk zal ook eerst aan hun eigen denken, en de teams compleet maken.
Als er dan niks overblijft is dat zo, daar doe je niks aan.
Daarbij komt nog, als er wel wat overblijft (dat zijn dan jongens die afvallen bij Genk1 en Genk2) of deze spelers dan wel bruikbaar zijn voor MVV.

Tijd voor maken pagina: 0.805 seconden