transfers seizoen 2015-2016
27 aug 2015 22:32
krampioen
Platinum Boarder
Ik begin het enigszins verwarrend te vinden. Zowel Lagouireh als Hocher zijn rechtsbuiten. Hetzelfde geldt voor Baur en voor Guvenc. Een beetje veel van het goede lijkt me. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Voorlopig ben ik de weg ff kwijt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
28 aug 2015 00:36
Guvenc kan ook achter een spits spelen.
28 aug 2015 12:57
mvvke4life
Platinum Boarder
Ik ben benieuwd welke spelers nog volgen.
28 aug 2015 14:34
Ik hoop nog op Guvenc en Voorn.
Alles wat meer komt is extra meegenomen.
Nadruk zou moeten liggen op een CV!
28 aug 2015 19:21
krampioen
Platinum Boarder
krampioen schreef : Ik begin het enigszins verwarrend te vinden. Zowel Lagouireh als Hocher zijn rechtsbuiten. Hetzelfde geldt voor Baur en voor Guvenc. Een beetje veel van het goede lijkt me. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Voorlopig ben ik de weg ff kwijt.
Ik begrijp het weer, komt allemaal goed.
28 aug 2015 19:55
wil niet zeuren,maar zou het wel prettig vinden als er iets bekend word over de blessures van onze spits en Kuipers ,je hoort maar weinig,is onze spits inmiddels speelgerechtigd?,beetje nieuws hierover zou niet verkeerd zijn!
28 aug 2015 21:41
28 aug 2015 21:42 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Ik gun Pereira een mooie transfer voor maandag.
Lief MVV bestuur,
Zoals u weet sluit de transfermarkt maandag. Graag zou ik als lid van uw geliefde voetbalclub dit seizoen eens de volledige belevenis willen ervaren met mijn seizoenskaart. Zou het misschien mogelijk zijn om dit voor maandag te realiseren? Zoals beloofd is het oefenprogramma op 31 augustus voorbij. Het was een leerzame voorbereiding, waarbij de pijnpunten goed bloot kwamen te liggen en de targets voor dit seizoen duidelijk zijn. Hopelijk kunnen we nu met een volledig elftal aan de Maastrichtse competitiestart beginnen. Rest mij nog een dankwoord te geven aan onze tester, en hem een mooie carrière toe te wensen bij zijn nieuwe club.
Alvast bedankt voor alle gedane moeite,
Met vriendelijke groet,
HG
Noodzaak:
- Centrale Verdediger (basis)
- Centrale Verdediger (basis)
- Rechts back (concurentie)
Bonus:
- Defensieve middenvelder
- Aanvallende middenvelder
- Vleugelspits
- Links back
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Nao Väöre, opadiehard, danima98, Boer458, Boschpoort, De Zwarte Vogel, Boys_in_Red, Frostie_999, Iech mats mvv
28 aug 2015 21:48
Ondanks de ellende van deze avond kan ik een lichte glimlach niet onderdrukken bij het lezen van dit bericht van Houtengerard.
29 aug 2015 08:06
29 aug 2015 08:09 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Het enigste ,,positieve,, dat je gister verloor is dat je nog 3 dagen voor de deadline zit.
Ook zegt Elsene vandaag in del dat de focus op het aantrekken van een speler in de achterste lijn ligt.
Maar hoe zit het dan wie is er hier de baas?...komop zeg we hebben toch allang gezien dat we achterin heel zwak acteren!
Nu de Kuuper afwezig blijft hebben we achterin een gatenkaas,pereira kan het niet aan om centraal achterin te spelen graag een of twee versterkingen centraal oftewel in de laatste linie...hopelijk worden er maandag spijkers met koppen geslagen.
Wat ik ook nog ff kwijt moet(ok ontopic) is het gegeven dat ik de laatste jaren niets anders hoor dat er slecht getraind word,de spelers hebben geen conditie,ook onder trost en eerder?....Gr. Opa
....
29 aug 2015 08:53
Ik vind het misschien wat te ver gaan om Pereira helemaal weg te sturen. Maar dat je hem nu tegen zichzelf moet beschermen en hem moet wisselen voor Martina is een pré. Laat Pereira zich vervolgens maar op de trainingen bewijzen dat hij beter geworden is. En op trainingen mag je nog fouten maken, maar in een wedstrijd wordt dit meteen afgestraft. Ik hoop dat Elsen zich wat van het commentaar aantrekt dat Pereira met onmiddellijke ingang wordt gewisseld. Ik zal overigens niet zeggen dat dit de oplossing is, maar ik heb het idee dat Martina beter uit de verf komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Puime
29 aug 2015 10:55
mvv supporter
Platinum Boarder
Elsen heeft zich tot nu toe verborgen achter de zin "wacht tot 31 augustus" ben benieuwd wat hij volgende week gaat zeggen.
We lopen in ieder geval weer achter de feiten aan.
29 aug 2015 11:07
mvvke4life
Platinum Boarder
Ik denk dat elsen tot nu toe niet veel keus heeft mbt perreira omdat knops nog niet fit is. Anders had hij perreira echt niet in de basis laten beginnen.
Is trouwens niet wat laat om nu 3 dagen voor de deadline in eens voor versterking achterin beginnen te roepen door elsen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
29 aug 2015 11:09
Ben het helemaal met Schapendonk eens. Waarom start hij niet met Martina centraal achterin. Laat ons eigen talent dan de ervaring op doen. Hij zal ook nog wel wat fouten maken, maar wellicht minder. Vreemd ook dat in de geruchten over aankopen huurders geen enkele naam van een echte centrale verdediger voorbij kwam. Voorn, Guvenc, Hocher, Laguireh, maar geen centrale verdediger......
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Hartmans1973, Frostie_999
29 aug 2015 11:18
Nao Väöre
Platinum Boarder
Wat een ellende gisteravond. Nadat wij op voorsprong kwamen sloop direct de angst weer in de ploeg.
Angstvallig terugtrekken voor de eigen 16. Je weet dan al van te voren, dat dit mis gaat
Klungelig balverlies van ) leidde de 1 - 1 in.
De daarop volgende 5 minuten waren goed voor opnieuw 2 tegendoelpunten.
Ook bij de 4e tegen goal ging ons centrum in de fout. Hoe kan een speler zo vrijstaan ??
Over Martina kan ik weinig zeggen. Deze jongen heeft veel te weinig speeltijd gehad om een objectief oordeel te geven.
In die weinige speelminuten maakte hij een betere indruk dan Pereira.
Wellicht een optie om eens te starten met Martina en Steven op de bank te houden.
De Komende dagen zal het bestuur toch hard aan de slag moeten, om een aantal adequate spelers aan te trekken.
Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98
29 aug 2015 11:37
mvvke4life
Platinum Boarder
Ik denk niet dat de laatste dag onze Messias ineens op staat! Zoals bekend is er weinig geld beschikbaar.
Maar zoals zovaak zullen ze ons waarschijnlijk wel weer verrassen.
Tijd voor maken pagina: 0.345 seconden