transfers seizoen 2015-2016

29 aug 2015 23:59
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1831
Palacios is aangetrokken voor een (half) seizoen omdat Verheijdt een tijd uit de roulatie is en omdat Prince vertrekt zodra hij ergens een contract krijgt. Natuurlijk willen wij Voorn, maar dan zal FSC een deel van het salaris moeten betalen. Anders blijft die jongen gewoon daar onder contract. Dat kost tijd. Als Lagouireh tekent voor 2 jaren en Hocher voor 1 jaar, dan hebben wij een prima elftal. Nog even geduld.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2015 00:45 30 aug 2015 00:46 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1832

houtengerard schreef : Zeventig tegendoelpunten en weer dezelfde achterhoede prolongeren.Ben ik nu gek? :S

Dit vind ik ook erg raar. Het is schitterend dat ze Moustafa een prof-contract hebben gegeven en Labylle hebben kunnen strikken, Kuipers die nog eens verlengd, maar we weten ook dat Knops vorig jaar ook niet meer een constante factor was.
We kunnen een prachtige voorhoede hebben, maar als de verdediging er meer dan 70 tegen krijgt, wordt het geen kans op play-off ticket.

Een ervaren verdediger is toch echt een prioriteit!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Janepie

30 aug 2015 07:28
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1833
Mee eens, defensieve versterking is nodig, maar ik verwacht geen verdediger meer.
Is inderdaad "Maatsen-verhaal" , eerst Pereira met vallen en opstaan wedstrijdervaring laten opdoen. Dat heeft al wat punten gekost, maar uiteindelijk blijkt dan dat Pereira best een aardige verdediger is.
MVV heeft geen geld voor een goeie ervaren verdediger.
Het is wel vreemd dat men pas zo laat een verdediger heeft aangetrokken, terwijl vorig seizoen een matige verdediging stond!! Waarom Maatsen geen contract aangeboden? Knops en Kuipers zijn geblesseerd en blessuregevoelig.
Maar goed, heb wel vertrouwen dat het goedkomt, maar denk dat MVV echt "op de centen zit" en het puntverlies op de koop toe neemt. MVV zal zeker niet willen promoveren, dat kost veel te veel geld, dan maakt een puntje meer of minder niet uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

30 aug 2015 08:00
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1834

houtengerard schreef :

Brncic schreef : Sla je niet een heel klein beetje door Houten? Het is niet dat MVV een dikbuikige laatste man van een vijfdeklasser heeft aangetrokken. Ja, Pereira maakt fouten, maar die jongen heeft volgens mij gewoon tijd nodig. Daarbij: we moeten ook iets op de bank hebben, ook volgend seizoen. De technische staf werkt elke dag met hem, dus kan hem, lijkt mij, goed inschatten. Daarbij zal Pereira echt geen topsalaris vangen...

Ik begon ook te twijfelen of ik misschien niet te fel hier gereageerd heb, gezien de milde reacties hier. Maar gelukkig is de facebook van MVV inmiddels ontploft met hetzelfde statement. Beter kun je het ze niet onder de neus smeren dan dat, op hun eigen pagina.

Natuurlijk wil ik die jongen een kans geven. Maar als hij twee spelers voor zich had waarmee hij moest concurreren, dan werd het een ander verhaal, nu is hij meteen basisspeler uit noodzaak. Dat noem ik geen leerproces dat is iemand voor de leeuwen gooien en mentaal slopen. Nu gaan ze er al van uit dat hij zijn vorm al heeft, straks kun je hem ook nog gaan uitkopen omdat hij zijn vorm nooit gehaald heeft.. onbegrijpelijk, terwijl je gewoon op safe kunt spelen met een amateurcontract.

Dit hele verhaal draait niet om Pereira, de duiten zijn op en ze zijn bang om over drie dagen uit de competitie gezet te worden. Dat is de enige logische verklaring die ik hieraan kan geven. Ik noem dat misleiding, zowel naar Elsen toe, als naar het eigen publiek en vooral naar Pereira zelf. Nee wel een derde spits huren, terwijl we maar met één spits voetballen... heel logisch allemaal. Het is of een tiener achter de knoppen zit bij MVV. Of iemand die een potje PES Master league is aan het spelen is en aan het klooien is met het transfermenu. Waar is die club die elke euro moet omdraaien? Zaten we nog maar in categorie 1, dan kun je tenminste alleen maar kortere contracten geven..(stukje zelfbescherming).

Dit soort leugens, valse verwachtingen zagen we ook al bij Tiny Ruijs, dit is waar Trost voor bedankte, en toch ieder jaar hetzelfde liedje. Zeventig tegendoelpunten en weer dezelfde achterhoede prolongeren.Ben ik nu gek? :S

Hier kan ik me wel weer deels in vinden Houten. Wie maakt het technisch beleid bij MVV? Elk jaar horen we dat er 'lijstjes' zijn. Als je naar de huidige versterkingen kijkt, denk ik dat alleen Ippel en Nys daar op stonden, als die lijstjes al bestaan. Prince kwam aanwaaien, Verheijdt vermoed ik ook, Pereira kwam via Labylle en de namen die nu worden genoemd komen ook langs omdat ze nu plots hun club mogen verlaten. Het wordt idd tijd dat er een echte voetbalman in het bestuur komt. Dit is ook inderdaad niet goed voor Pereira. Die jongen moet er meteen staan, en daar is hij nog niet klaar voor. Mag hopen dat hij deze site en Facebook niet leest, want hoe begrijpelijk de reacties ook zijn ergens, daar wordt hij niet beter van... Nog twee dagen hopen. Één zekerheid: volgend seizoen beginnen we rustiger, want er liggen meer spelers vast. Ik vermoed overigens dat als Guvenc of Höcher tekent, Peeters en Nys een linie zakken. Koppel Nys-Knops/Kuipers is voor JL zo slecht niet.

30 aug 2015 09:04
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1835
We zullen zien wat nog komt. Voorlopig gaan we de laatste 2 dagen in en ik zie nog niks erbij komen. Heeft mvv gegokt op de verkeerde spelers....? Of gaat het toch nog goed komen??

30 aug 2015 09:16
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1836
Ze zullen wel moeten, gewoon afwachten dus maar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

30 aug 2015 09:30
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
transfers seizoen 2015-2016 #1837
Dat ze Pereira, een contract voor 2 jaar geven kan in mijn ogen alleen maar betekenen,
dat ze echt gescharmeerd van hem zijn, of radeloos zijn.

30 aug 2015 10:38 30 aug 2015 10:40 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1838

dreekemvvke schreef : Houtengerard doe mij een plezier en zoek je een andere club want een mvv supporter ben je dus echt niet wat een onzin verkondigd jij op dit forum .als je alles zo goed weet waarom ga je zelf niet in het bestuur zitten inplaats maar alles liggen af te kraken wat er gebeurd ,van dit soort supporters hebben we er al genoeg heb je eigenlijk zelf ooit wel eens een bal getrapt ik geloof het niet .

Als er een alcohol of rookverbod kwam in de Geusselt, ging jij hier waarschijnlijk helemaal los.Het zal me dan ook lak zijn om eerlijk te zeggen. Dit is mijn kindje, en dat laat ik me niet afpakken door wanbeleid. Dus zoek jij maar een andere club waar je de hele wedstrijd met de rug naar het veld kunt staan. Ik wil mijn voetbalclub terug, ik hoef geen grand finale en een voorbereiding in Sporthal de Geusselt.

Dit is trouwens een forum, net zoals een forum bij andere clubs vol staat met verschillende meningen, dat hoef je niet te verantwoorden met penningen, badges of strepen. Maar ik zal het verwijt maar niet opvatten als een zwaktebod of het gebrek aan argumentatiemacht over het onderwerp zelf. Jij vindt het blijkbaar prima om binnen 3 minuten van feest naar begrafenisstemming te gaan en uitgelachen te worden door een leeg uitvak van Jong-PSV en de 10 man van de harde kern van FC Eindhoven, die die 3 minuten daarvoor hun eigen spelers de grond in floten . Prima, dat is jouw mening en die respecteer ik. Maar bij een politieke schommeling binnen de club, kies ik liever de kant die mijn gevoelens delen. En gelukkig bestaan die ook anders zou ik me helemaal niet met deze club kunnen associëren. En als die kant niet bestond, dan was ik natuurlijk allang weg opzoek naar een andere club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak, middenstip, opadiehard, Frostie_999, Ayrton

30 aug 2015 11:00
Ayrton
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1839
Ik kan me eerlijk gezegd 100% in de woorden van Houtengerard vinden. Het gaat bij mij ook door merg en been om onze jongens thuis te zien verliezen van Jong PSV en de wedstrijd in Eindhoven volkomen onnodig binnen 5 minuten compleet te verspelen. Het lijkt elk jaar van kwaad tot erger te gaan, ondanks beloften van het bestuur (voetbal op 1?!).

We hebben nog tot morgen om de selectie rond te krijgen. Gezien het contract van Pereira kijk ik er niet van op als er met C- of D- garnituur wordt aangekomen om maar aan het benodigde aantal contractspelers te komen. Sorry hoor, maar dit riekt toch naar mismanagement. Hoe kan het dat clubs als Telstar, Almere, Venlo en Fortuna een behoorlijk brede selectie hebben en dat MVV notabene haar licentie op het spel zet door te wachten tot het allerlaatste moment? Ik krijg er langzamerhand behoorlijk de kots van.

Wat me nog het meest dwars zit is het feit dat je als supporter zo machteloos staat. Ja, ik koop elk seizoen opnieuw braaf mijn seizoenskaart en doe mijn best om MVV naar de overwinning te schreeuwen maar daar houdt het ook op. Wat krijg ik hier voor terug? Loze beloftes en spelers die voorheen nog niet eens van het MVV-shirt mochten dromen.

Natuurlijk is bij een aantal het kookpunt inmiddels bereikt en natuurlijk is het hun grootste recht om hun ongenoegen op dit forum te uiten. Moeten we anders allemaal maar ja en amen roepen richting alles wat ons op dit moment wordt voorgeschoteld? Ik dacht het niet! Ik ben juist blij dat ik niet de enige ben die er behoorlijk ziek van is. Dacht al dat ik een zuurpruim begon te worden!

30 aug 2015 11:28
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1840
@ houtengerard, ik kan me goed in je woorden en gevoel vinden. Ik was ook stom verbaasd en meteen kwaad toen ik het las van het contract. Wat een wanbeleid

We hebben een speler nodig die solide achterin staat, en niet een speler die van de 5 wedstrijden schuldig is aan het verlies van 3 wedstrijden. Niet door kleine fouten maar door grove beginners fouten.
Natuurlijk moet iemand leren en ervaring op doen. Maar daarvoor heb je 2de elftallen en niet het eerste elftal wat ook nog eens zou kunnen degraderen dit seizoen. Nu ben ik daar in ieder geval niet bang voor. Nog niet.

Maar dit bewijst maar weer eens dat het bestuur en de scouts hun zaken nog steeds niet op orde hebben. Je moet 16 contract spelers hebben en toch gokken ze ieder jaar weer opnieuw op goede hoop in de laatste dagen. En maar roepen van af 31 augustus pas beoordelen.
LAAT ONS DAN OOK PAS BETALEN VAN AF 31 AUGUSTUS.
Ik kan mijn baas toch ook niet zeggen na het maken van grove fouten, baas jonge wacht eerst maar eens een maand maar betaal me wel alvast.

de scouts moeten eens meer als 25 euro benzine geld krijgen en verder rijden als kerkrade en sittard en zijn genoeg spelers die je kunt vinden en dan kom je makkelijk aan de 16 spelers. Maar ieder jaar amateuristisch gaan shoppen in de laatste dagen is een NO GO voor mij

Hoezo kan deze mooie club hun supporters keer op keer teleurstellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ayrton

30 aug 2015 11:34
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1841
Het ligt er maar aan vanuit welke bril iedereen naar zijn geliefde clubje kijkt. Betrokkenheid uit zich op verschillende manieren en daar is dit Forum voor. Als mensen boos zijn, dan zit daar ook betrokkenheid in.

k kan zelf ook soms best kritisch zijn, maar ik kijk er in het algemeen wat anders tegenaan. Ik doe vrijwilligerswerk bij MVV en ik zie hoe MVV er met schaarse middelen echt het beste van wil maken. Het verdient naar mijn mening respect zoals de club financieel haar zaken probeert netjes op orde te krijgen. En het hoort bij het spel, al worden heel wat supporters nerveus ervan. Als MVV het contract van een speler 10000 euro lager weet te houden door tot op het laatst te wachten, dan is dat voor MVV van levensbelang.

Zoals ik al schreef vind ik het geen zwaktebod van MVV om Pereira een profcontract aan te bieden. Het levert een voor de licentie benodigde profcontract op en het kan tevens gezien worden als investering in de ontwikkeling van zo’n jongen. Ik verwacht dat het een klein contractje zal worden. Maar met het geld dat ze daarmee winnen, wordt het ook mogelijk nog twee wat betere spelers aan te trekken. Ze moeten 16 contractspelers krijgen en die zullen er echt op tijd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat MVV deze deadline zal laten verstrijken. Dat contract van Pereira staat niet op zich, maar is onderdeel van het totale beleid.

Ik verwacht dus nog een versterking in de verdediging en voorhoede en dat zouden zomaar eens Voorn en Guvenc/Lagioureh kunnen zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98, jovkle, tcb, La Chouffe

30 aug 2015 11:59
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
transfers seizoen 2015-2016 #1842
Frank, ik bewonder je positisme, maar na 64 jaar ben ik de moed aan het verliezen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

30 aug 2015 12:08
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1843
@Frank

Het heeft inderdaad ook te maken met hoe dicht je betrokken bent bij de club. Dit alles kan heel anders uitzien dinsdag, en veel meer gerechtvaardigd overkomen, dan nu het geval is wanneer alle kaarten op tafel liggen.

Geld is cruciaal in alle beslissingen bij MVV, daar twijfel ik geen seconde aan. Maar toom die verwachtingen aan het begin van het seizoen. Met spelers als Labylle, Ippel, Peeters etc. geef je een heel ander signaal af in de voorbereiding, men verwacht een compleet elftal. Nu blijkt dat niet het geval en heerst er teleurstelling (thans bij mij). Wat heb je aan zulke spelers in je elftal als de rest van het team ze niet begrijpt of vertraagd Wat heb je aan hun inzet/meerwaarde als dat allemaal teniet wordt gedaan door de incompleetheid van de achterhoede? Ik had liever een 26 afvallers van Fortuna/Telstar/KFC Eurdingen etc gehad., waarbij je iedere wedstrijd de boel kan omgooien als het niet draait. Dan dat je nu geld extra uitgeeft aan een bepalende spelers met een jaarcontract (Ippel niet) en die een heel elftal moeten dragen of nog erger moeten laten omschakelen van een achterstand.

En overgangsjaar, met overgangsspelers geeft een veel realistischer en eerlijker signaal af over de gesteldheid van MVV. Maar goed dit kan dinsdag heel anders uitzien. Ik hoop in ieder geval van wel. Twee verdedigers erbij zou al een goede transferperiode voor MVV beteken. Misschien nog 1 a 2 amateurs erbij. Zo kort ligt het allemaal bij elkaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard

30 aug 2015 12:10
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1844
Wil je naar de ere-divisie top jupiler -leaque zal je toch echt beleid op moeten loslaten , en zo zie ik een 2 jaarlijks contract
voor Steven Pareira wel zitten je kunt er echt niet veel aan verliezen en staat echt los van aankopen van Voorn etc. niet
in de weg .
Voorn en Gunvec zijn goed voor dit seizoen maar kunnen na 2 jaar weer weg , Pareira zal dan misschien klaar zijn voor mvv .
Als Ron Jans ook wat in die jongen zag zegt veel is toch een top trainer in de ere-divisie .

Met andere woorden bestuur van mvv sta ik achter en houten en co brullen vind ik niet slim .

30 aug 2015 12:16 30 aug 2015 12:16 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1845

bokkesprongen schreef : Wil je naar de ere-divisie top jupiler -leaque zal je toch echt beleid op moeten loslaten , en zo zie ik een 2 jaarlijks contract
voor Steven Pareira wel zitten je kunt er echt niet veel aan verliezen en staat echt los van aankopen van Voorn etc. niet
in de weg .
Voorn en Gunvec zijn goed voor dit seizoen maar kunnen na 2 jaar weer weg , Pareira zal dan misschien klaar zijn voor mvv .
Als Ron Jans ook wat in die jongen zag zegt veel is toch een top trainer in de ere-divisie .

Met andere woorden bestuur van mvv sta ik achter en houten en co brullen vind ik niet slim .

Herinner je Tiny Ruijs nog? Besef je je wel wat zijn contract voor een gevolgen zouden hebben gehad op de salarispost het seizoen erna? Het is dat hij 'uit coulantie' zijn contract zelf ontbonden heeft. Anders had dit besluit alweer een speler gekost dankzij optimisme. Contracten moet je verdienen, moet je bewijzen, niet gunnen vind ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden