transfers seizoen 2015-2016
30 aug 2015 20:09
mvvke4life
Platinum Boarder
Jaa... de laatste 27uurtjes.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
30 aug 2015 20:38
Peter Pan
Platinum Boarder
Is buiten de transferdeadline morgen ook de deadline voor het hebben van 16 contractspelers? Want, niet dat ik het zou willen, clubloze spelers (zoals Guvenc) kunnen namelijk ook nog gewoon na de transferdeadline worden aangetrokken.
30 aug 2015 21:46
welke debiel heeft die verhulst eigenlijk laten gaan??
30 aug 2015 21:49
Peter Pan
Platinum Boarder
Denk dat niemand had verwacht dat hij het zo goed zou doen. Vond het niet erg dat hij wegging.
Helmond verliest Elbers aan Excelsior, zoeken een nieuwe aanvaller. Guvenc heeft in de zomer aangegeven terug te willen naar Helmond. Zou me niks verbazen dat hij toch daar tekent.
30 aug 2015 22:15
Ben bang dat wij allemaal zwaar teleurgesteld zijn maandag 31-08-2015 rond de klok van 24:00 uur!!
30 aug 2015 22:45
Frostie_999
Platinum Boarder
Begin er wel wat moeite mee te krijgen als ik lees dat Fortuna morgen waarschijnlijk weer met 2 namen komt. Zie ook dat Voorn waarschijnlijk bij Jong Fortuna mag gaan spelen omdat hij niet weg gaat....
30 aug 2015 23:28
Mariaberg mestreech
Junior Boarder
Höcher lijkt van de baan hij zou in contact zijn met Fortuna al denk ik dat niet maar het staat op de moffesite en zijn zaakwaarnemer is na Italië om te onderhandelen met een club.. Voorn is inderdaad ook van de baan.. Dus moeten snel zijn met guvenc en lagoureh..maar ik denk dat het goed komt voor morgenavond 24 uur een doodstil mvv is altijd keihard bezig..
30 aug 2015 23:31
mvvke4life
Platinum Boarder
Ze maken het ons wel weer erg spannend zo.....
31 aug 2015 07:37
Nao Väöre
Platinum Boarder
Mariaberg mestreech schreef : maar ik denk dat het goed komt voor morgenavond 24 uur een doodstil mvv is altijd keihard bezig..
Hoe vaak hebben we dat verhaal al gehoord ?
We zijn meerdere keren blij gemaakt met een dode mus.
Ik hou het voorlopig op eerst zien en dan geloven.
Aon de géng
31 aug 2015 08:08
Stel je voor: geen Voorn, Guvenc naar Helmond, Höcher naar Italië. Wat dan?? Dat het wéér op de laatste dag aankomt, en in dit geval voor meerdere spelers, stelt mij niet gerust.
31 aug 2015 08:45
Audiowaste
Platinum Boarder
Van wat ik begrepen heb, zou er nooit interesse in Höcher zijn geweest. Alleen Helmond Sport zou geïnteresseerd zijn in hem.
Blijkbaar lijkt het erop dat ik ook de enige ben die het niet erg zou vinden als Voorn niet komt. Het is een middenvelder en daar hebben we niet echt iemand nodig.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
31 aug 2015 08:47
Robster-85
Senior Boarder
Het zou mij niets verbazen dat er dadelijk 2 spelers met een amateurcontract een contract krijgen.
Hoop het niet want dan blijft de selectie wel heel krap.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999
31 aug 2015 09:56
Nee hoor Audiowaste, ik en met mij anderen hebben al vaker aangegeven dat Voorn een nuttige hardwerkende speler is, maar niet de grote verlosser. Voorn zou vooral op de positie van Ippel nuttig zijn dus vanaf de komst van Ippel heeft Voorn minder prioriteit. Ik zie hem voor de breedte graag er bij maar ik snap niet dat mensen hem zien als oplossing achterin. Daar kan hij eventueel uit nood geboren best spelen, maar echt niet een heel seizoen in de basis.
Ik hoop wel dat er nog wat bij komt. Een rechtsbuiten en één of twee verdedigers zijn nog altijd van harte welkom.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
31 aug 2015 10:45
Er moet wat bij. Want met deze krappe selectie kom je niet verder als de plaats waar je nu staat. Kijk maar spelers die niet fit zijn en wel of niet mee doen kunnen niet opgevangen worden. Bijv. Moustafa die vrijdag doorspeelde maar eigenlijk niet meer mee kon. Knops die al meer dan 2 jaar zijn nivo niet meer haalt. Kuipers er niet bij. De soap rond ut Bies. Naar mijn mening moeten er nog minimaal 3 spelers gehaald worden anders loop je achter de feiten aan (at You Are). De doelstelling is linker rijtje. Bestuur neem je verantwoordelijkheid!
31 aug 2015 11:00
Audiowaste
Platinum Boarder
Ik hoop in ieder geval dat er nog een aantal versterkingen bij komen vandaag, vooral in verdedigend opzicht.
Er zijn nog genoeg spelers die geen nieuwe club hebben, kleine moeite om gewoon contact op te nemen (nee heb je, ja kun je krijgen). Naast de namen die al rondspelen hier (Lagouireh en Güvenc).
- Dan Mori, CV, waarschijnlijk te duur omdat Isrealisch is.
- Tarik Evre, CV, maar met 19 nog erg jong.
- Andrej Rendla
- Milano Koenders
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden