transfers seizoen 2015-2016

29 aug 2015 18:50
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1816
die man is elke wedstr wel de tegentreffer schuld

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 18:52
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1817
Zo dramatisch is het niet maar helemaal begrijpen doe ik het ook niet.
Dit is het laatste wat ik had verwacht.
Geen geld hebben en dan de slechtst presterende mvver een contract aanbieden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

29 aug 2015 19:24
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1818
Het is maar goed dat wij het allemaal zo goed weten.?????? DE BESTE STUURLUI STAAN NOG ALTIJD AAN DE KANT.

29 aug 2015 19:33 29 aug 2015 19:43 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1819
Je kon veel zeggen over Goumans en Jongen, het was crapuul van de laagste richel, maar ze kochten geen rotzooi. Ze waren met voetbal bezig en de presentaties op het veld.

Dit bestuur is om te janken, werkelijk janken als het op voetbalgebied aankomt. Bedankt voor het saneren, daar ben ik heel blij om. Maar het is tijd om de scepter door te gaan geven aan mensen met voetbalkennis. Mensen die wel inzien hoe je een club beter moet maken. Want dit soort transfers zijn een klap in het gezicht van supporters die wel geloven in verbetering.

Ik ben klaar met dit MVV, helemaal klaar, de tranen staan me in m'n ogen. Dit is een dreun die mijn MVV gevoel op nul zet. En het ergste is, is dat je weet wat dit ook betekent. Dat men géén papierwerk heeft gedaan, niet bij machte is om verbeteringen aan te trekken dit seizoen. Dus lekker scheef ingekocht, en voordat het seizoen begonnen is, is het alweer gedaan. En om het dan lekker bescheiden te houden, niet één seizoen naar de kut, nee gelijk twee, want we moeten volgend seizoen natuurlijk de primeur hebben met de degradatie. Maatschappelijk verantwoord gedegradeerd noemen ze dat.

Ongelooflijk. Als Prince nu een contract kreeg, dan begreep ik dat. Maar deze jongen kan de spelsnelheid niet aan. Hij is al 21 jaar oud, 1% van gratis is niks. In plaats van wegen te scheiden, binden ze hem voor twee jaar. Sorry Pereira jongen als je dit leest, maar, man je gaat de slachtbank op met valse beloftes. (Vat dit niet op je persoon op, ik heb niks tegen je, maar op het presteren. )

Degene die hier zijn toestemming voor gegeven heeft, is bij deze mijn vijand, een gezwel dat snel moet worden verwijderd uit deze club vind ik. (Ik ben probeer het nog netjes te houden, ik ben ziedend sorry. Ik kan me niet meer associëren met dit MVV.) Maar ik vrees dat de supporter(s) weer kan vertrekken, en het kliekje zich weer lekker indekt voor haar verantwoordelijkheid.

29 aug 2015 19:53
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1820

houtengerard schreef : Je kon veel zeggen over Goumans en Jongen, het was crapuul van de laagste richel, maar ze kochten geen rotzooi. Ze waren met voetbal bezig en de presentaties op het veld.

Dit bestuur is om te janken, werkelijk janken als het op voetbalgebied aankomt. Bedankt voor het saneren, daar ben ik heel blij om. Maar het is tijd om de scepter door te gaan geven aan mensen met voetbalkennis. Mensen die wel inzien hoe je een club beter moet maken. Want dit soort transfers zijn een klap in het gezicht van supporters die wel geloven in verbetering.

Ik ben klaar met dit MVV, helemaal klaar, de tranen staan me in m'n ogen. Dit is een dreun die mijn MVV gevoel op nul zet. En het ergste is, is dat je weet wat dit ook betekent. Dat men géén papierwerk heeft gedaan, niet bij machte is om verbeteringen aan te trekken dit seizoen. Dus lekker scheef ingekocht, en voordat het seizoen begonnen is, is het alweer gedaan. En om het dan lekker bescheiden te houden, niet één seizoen naar de kut, nee gelijk twee, want we moeten volgend seizoen natuurlijk de primeur hebben met de degradatie. Maatschappelijk verantwoord gedegradeerd noemen ze dat.

Ongelooflijk. Als Prince nu een contract kreeg, dan begreep ik dat. Maar deze jongen kan de spelsnelheid niet aan. Hij is al 21 jaar oud, 1% van gratis is niks. In plaats van wegen te scheiden, binden ze hem voor twee jaar. Sorry Pereira jongen als je dit leest, maar, man je gaat de slachtbank op met valse beloftes. (Vat dit niet op je persoon op, ik heb niks tegen je, maar op het presteren. )

Degene die hier zijn toestemming voor gegeven heeft, is bij deze mijn vijand, een gezwel dat snel moet worden verwijderd uit deze club vind ik. (Ik ben probeer het nog netjes te houden, ik ben ziedend sorry. Ik kan me niet meer associëren met dit MVV.) Maar ik vrees dat de supporter(s) weer kan vertrekken, en het kliekje zich weer lekker indekt voor haar verantwoordelijkheid.

Ik denk dat MVV Pereira een contract van 12oo euro heeft aangeboden alleen om het feit dat je minstens 16 contract spelers nodig hebt . Prince zal nooit zo een laag contract tekenen . Alleen al om het feit dat hij elk moment van de dag voor een andere club kan tekenen ( mochten die zich aanbieden )
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, opadiehard, Puime, tcb

29 aug 2015 19:59 29 aug 2015 20:01 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1821

Sjonnie schreef :

houtengerard schreef : txt

Ik denk dat MVV Pereira een contract van 12oo euro heeft aangeboden alleen om het feit dat je minstens 16 contract spelers nodig hebt . Prince zal nooit zo een laag contract tekenen . Alleen al om het feit dat hij elk moment van de dag voor een andere club kan tekenen ( mochten die zich aanbieden )

Klopt, maar dan nog ontgaat me de logica waarom je vorig seizoen een Maatsen, een Hikspoors etc. een heel seizoen aan een amateurcontract houdt. Dit staat niet in verhouding met elkaar.

Trouwens ik neem mijn woorden terug als voor maandag twee verdedigers worden aangetrokken. Maar ik vrees het niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

29 aug 2015 20:49
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1822
Sla je niet een heel klein beetje door Houten? Het is niet dat MVV een dikbuikige laatste man van een vijfdeklasser heeft aangetrokken. Ja, Pereira maakt fouten, maar die jongen heeft volgens mij gewoon tijd nodig. Daarbij: we moeten ook iets op de bank hebben, ook volgend seizoen. De technische staf werkt elke dag met hem, dus kan hem, lijkt mij, goed inschatten. Daarbij zal Pereira echt geen topsalaris vangen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, tcb

29 aug 2015 21:00
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1823
Daarom is het ook zeer belangrijk dat we een 2e elftal (jong mvv) moeten hebben.
Deze spelers kunnen daar hun minuten maken, hun fouten maken en na verloop van tijd door stromen naar het 1e.
Dit is een normaal proces maar bij mvv gebeurd dit (uit noodzaak dat weet ik) allemaal in het 1e elftal.
Hierdoor blijf je iedere wedstrijd kwetsbaar omdat je vaak te veel zwakke schakels hebt.

Parrera komt er wel, dat vertrouwen in de staf heb ik wel maar dat duurd nog enkele weken of maanden.
Hopelijk is kuipers snel fit want met kjel knops in het centrum is het maar armoei troef..........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, jesfen

29 aug 2015 21:23 29 aug 2015 21:30 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1824

Brncic schreef : Sla je niet een heel klein beetje door Houten? Het is niet dat MVV een dikbuikige laatste man van een vijfdeklasser heeft aangetrokken. Ja, Pereira maakt fouten, maar die jongen heeft volgens mij gewoon tijd nodig. Daarbij: we moeten ook iets op de bank hebben, ook volgend seizoen. De technische staf werkt elke dag met hem, dus kan hem, lijkt mij, goed inschatten. Daarbij zal Pereira echt geen topsalaris vangen...

Ik begon ook te twijfelen of ik misschien niet te fel hier gereageerd heb, gezien de milde reacties hier. Maar gelukkig is de facebook van MVV inmiddels ontploft met hetzelfde statement. Beter kun je het ze niet onder de neus smeren dan dat, op hun eigen pagina.

Natuurlijk wil ik die jongen een kans geven. Maar als hij twee spelers voor zich had waarmee hij moest concurreren, dan werd het een ander verhaal, nu is hij meteen basisspeler uit noodzaak. Dat noem ik geen leerproces dat is iemand voor de leeuwen gooien en mentaal slopen. Nu gaan ze er al van uit dat hij zijn vorm al heeft, straks kun je hem ook nog gaan uitkopen omdat hij zijn vorm nooit gehaald heeft.. onbegrijpelijk, terwijl je gewoon op safe kunt spelen met een amateurcontract.

Dit hele verhaal draait niet om Pereira, de duiten zijn op en ze zijn bang om over drie dagen uit de competitie gezet te worden. Dat is de enige logische verklaring die ik hieraan kan geven. Ik noem dat misleiding, zowel naar Elsen toe, als naar het eigen publiek en vooral naar Pereira zelf. Nee wel een derde spits huren, terwijl we maar met één spits voetballen... heel logisch allemaal. Het is of een tiener achter de knoppen zit bij MVV. Of iemand die een potje PES Master league is aan het spelen is en aan het klooien is met het transfermenu. Waar is die club die elke euro moet omdraaien? Zaten we nog maar in categorie 1, dan kun je tenminste alleen maar kortere contracten geven..(stukje zelfbescherming).

Dit soort leugens, valse verwachtingen zagen we ook al bij Tiny Ruijs, dit is waar Trost voor bedankte, en toch ieder jaar hetzelfde liedje. Zeventig tegendoelpunten en weer dezelfde achterhoede prolongeren.Ben ik nu gek? :S
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Raffalaldo, Brncic, Janepie

29 aug 2015 21:41
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1825
Ik denk dat dit inderdaad een noodoplossing is om aan de regels van de knvb te kunnen voldoen.....
Erg genoeg.

29 aug 2015 23:17
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1826
Goed signaal richting de jeugd dit. Moeten vechten voor een profcontract. En een ander krijgt het in de schoot geworpen ondanks zijn wekelijkse dure blunders.

Met het argument ''hij is nog jong'' kan ik ook niks. Croux en Peeters zijn ook jong. Alleen stonden die er wel direct. Voetbal is nu eenmaal korte termijn.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

29 aug 2015 23:29
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1827
Houtengerard doe mij een plezier en zoek je een andere club want een mvv supporter ben je dus echt niet wat een onzin verkondigd jij op dit forum .als je alles zo goed weet waarom ga je zelf niet in het bestuur zitten inplaats maar alles liggen af te kraken wat er gebeurd ,van dit soort supporters hebben we er al genoeg heb je eigenlijk zelf ooit wel eens een bal getrapt ik geloof het niet .
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

29 aug 2015 23:35
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1828
houten je zit in het verkeerde stadion ............................

29 aug 2015 23:51
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1829
HOUTEN reageert emotioneel. dat mag . Ik zou tegen hem willen zeggen, het komt in orde. achter de schermen speelt zich vanalles af. De mensen die nu moeten beslissen over de selectie hebben ook niet alles in de hand. Ook spelers zijn wispelturig. De selectie wordt prima, misschien iets te laat, maar, na de winterstop maken we de achterstand goed. Voor nu, we staan nog in de middenmoot. Geen ellendig begin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hartmans1973

29 aug 2015 23:58 30 aug 2015 00:05 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1830
Laten we allen zo fair zijn om elkanders mening te respecten, ook die van houtengerard en andere MVV fans.
Was het er zo op het eerste oog ook niet mee eens met -in detail heeft hij gelijk! - wat hij schrijft maar emoties doet wat met mensen, dus...

En als ik eerlijk mag zijn, deel ik zijn mening wel. Sterker nog ik mag hopen dat MVV er wat mee doet!
Want uiteindelijk is dit wel wat de MVV fan voelt!

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Hartmans1973

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden