>
Ontvangen bedankjes 9
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef : Je kon veel zeggen over Goumans en Jongen, het was crapuul van de laagste richel, maar ze kochten geen rotzooi. Ze waren met voetbal bezig en de presentaties op het veld.
Dit bestuur is om te janken, werkelijk janken als het op voetbalgebied aankomt. Bedankt voor het saneren, daar ben ik heel blij om. Maar het is tijd om de scepter door te gaan geven aan mensen met voetbalkennis. Mensen die wel inzien hoe je een club beter moet maken. Want dit soort transfers zijn een klap in het gezicht van supporters die wel geloven in verbetering.
Ik ben klaar met dit MVV, helemaal klaar, de tranen staan me in m'n ogen. Dit is een dreun die mijn MVV gevoel op nul zet. En het ergste is, is dat je weet wat dit ook betekent. Dat men géén papierwerk heeft gedaan, niet bij machte is om verbeteringen aan te trekken dit seizoen. Dus lekker scheef ingekocht, en voordat het seizoen begonnen is, is het alweer gedaan. En om het dan lekker bescheiden te houden, niet één seizoen naar de kut, nee gelijk twee, want we moeten volgend seizoen natuurlijk de primeur hebben met de degradatie. Maatschappelijk verantwoord gedegradeerd noemen ze dat.
Ongelooflijk. Als Prince nu een contract kreeg, dan begreep ik dat. Maar deze jongen kan de spelsnelheid niet aan. Hij is al 21 jaar oud, 1% van gratis is niks. In plaats van wegen te scheiden, binden ze hem voor twee jaar. Sorry Pereira jongen als je dit leest, maar, man je gaat de slachtbank op met valse beloftes. (Vat dit niet op je persoon op, ik heb niks tegen je, maar op het presteren. )
Degene die hier zijn toestemming voor gegeven heeft, is bij deze mijn vijand, een gezwel dat snel moet worden verwijderd uit deze club vind ik. (Ik ben probeer het nog netjes te houden, ik ben ziedend sorry. Ik kan me niet meer associëren met dit MVV.) Maar ik vrees dat de supporter(s) weer kan vertrekken, en het kliekje zich weer lekker indekt voor haar verantwoordelijkheid.
Sjonnie schreef :
houtengerard schreef : txt
Ik denk dat MVV Pereira een contract van 12oo euro heeft aangeboden alleen om het feit dat je minstens 16 contract spelers nodig hebt . Prince zal nooit zo een laag contract tekenen . Alleen al om het feit dat hij elk moment van de dag voor een andere club kan tekenen ( mochten die zich aanbieden )
Brncic schreef : Sla je niet een heel klein beetje door Houten? Het is niet dat MVV een dikbuikige laatste man van een vijfdeklasser heeft aangetrokken. Ja, Pereira maakt fouten, maar die jongen heeft volgens mij gewoon tijd nodig. Daarbij: we moeten ook iets op de bank hebben, ook volgend seizoen. De technische staf werkt elke dag met hem, dus kan hem, lijkt mij, goed inschatten. Daarbij zal Pereira echt geen topsalaris vangen...