transfers seizoen 2015-2016
31 aug 2015 11:07
Last minute request: kunnen we in godsnaam een andere keeper halen? Die vrije trap tegen Eindhoven tegen was de zoveelste blunder. Zo een ballen mogen er gewoon niet in als je prof bent.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
31 aug 2015 11:21
mvvke4life
Platinum Boarder
Een andere keeper?
We hebben er al 3 en de huidige keeper voldoet prima. Bijna alle keepers die we de laatste jaren hebben gehad was kritiek op.
Tot ze bij een andere club gingen keepen en iedereen zich afvroeg waarom hij weg was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
31 aug 2015 11:21
MVV een beetje kennende zou het nog weleens tegen kunnen gaan vallen.
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik denk dat er nog maar 1 speler bij gaat komen.
Verder kunnen we momenteel alleen nog maar afwachten.
31 aug 2015 12:23
31 aug 2015 12:35 door Sandro.
Vandaag trainde Rico Weiler (25 jaar) mee. Rico is een Duitse centrale verdediger en is 1.90 m lang.
Hij heeft bij FC Uerdingen en in het 2de elftal van Bochum en Leverkussen gespeeld.
Guvenc trainde ook nog altijd mee.
Moustafa, Rajcomar, Kuipers en Verheydt trainde apart van de groep.
De geluidsinstallatie in het stadion wordt momenteel gereviseerd voor de volgende thuiswedstrijd tegen NAC.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Anna D., middenstip, opadiehard, Raffalaldo, Puime
31 aug 2015 12:30
31 aug 2015 12:31 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Niet aan gedacht inderdaad, transfervrije spelers mag je op elk gewenst toevoegen aan de selectie.
Dus ik weet niet waarom we ons zo druk maken over vandaag. Hooguit voor spelers die eventueel de club willen verlaten.
Al is het natuurlijk wel gewenst zo snel mogelijk versterkingen te halen.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
31 aug 2015 12:30
mvvke4life
Platinum Boarder
Dan ben ik benieuwd of we vandaag nog nieuws krijgen.
31 aug 2015 12:40
Audiowaste schreef : Niet aan gedacht inderdaad, transfervrije spelers mag je op elk gewenst toevoegen aan de selectie.
Dus ik weet niet waarom we ons zo druk maken over vandaag. Hooguit voor spelers die eventueel de club willen verlaten.
Klopt allemaal wat je zegt over de transfervrije spelers zoals die Rico Weiler. Echter, de deadline van de KNVB om 16 contractspelers in de selectie te hebben is dus wel 1 september. Aangezien we er 14 hebben zullen er sowieso voor middernacht 2 amateurcontracten opgewaardeerd moeten worden of dus een Güvenc bijvoorbeeld binnenhalen wat ik wel verwacht. Daarna kan je inderdaad nog altijd transfervrije spelers halen.
31 aug 2015 12:51
josoetgebrook
Senior Boarder
Audiowaste schreef : Niet aan gedacht inderdaad, transfervrije spelers mag je op elk gewenst toevoegen aan de selectie.
De datum waarop je minimaal 16 contractspelers moet hebben is 1 september.
http://www.proprof.nl/wp-content/uploads/2013/02/CAO-contractspelers-seizoen-2010-2014-def.pdf
Zie pagina 8 - artikel 8
31 aug 2015 13:16
Tom Daemen naar de Eagles.
31 aug 2015 13:19
houtengerard
Administrator
Sandro schreef : Vandaag trainde Rico Weiler (25 jaar) mee. Rico is een Duitse centrale verdediger en is 1.90 m lang.
Hij heeft bij FC Uerdingen en in het 2de elftal van Bochum en Leverkussen gespeeld.
Guvenc trainde ook nog altijd mee.
Moustafa, Rajcomar, Kuipers en Verheydt trainde apart van de groep.
De geluidsinstallatie in het stadion wordt momenteel gereviseerd voor de volgende thuiswedstrijd tegen NAC.
Schijnt een soort defensieve Maradona te zijn die Rico Weiler, maar dan minder gelovig en met meer moraal.
www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buite...rgroot_zorgen__.html
Die geluidsinstallatie is positief nieuws, die was al een tijd aan vervanging/reparatie toe.
31 aug 2015 13:27
Audiowaste
Platinum Boarder
houtengerard schreef : Schijnt een soort defensieve Maradona te zijn die Rico Weiler, maar dan minder gelovig en met meer moraal.
Hopelijk heeft hij een beetje de agressie van zijn broer, Rott.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, Brncic, Frostie_999, La Chouffe
31 aug 2015 13:31
Ik heb Rico Weiler in de laatste seizoenen regelmatig zien spelen in Duitsland. Ondanks dat de elftallen waarin hij speelde clubs onderin de Regionalliga West draaiden, was hij daar wel altijd een basisspeler achterin, kopsterk, scoort elk seizoen wel een paar keer en heeft karakter. Zolang je van hem geen Beckenbauer-achtige dingen verwacht lijkt me dat zeker voor MVV achterin een bruikbare jongen, althans, dat is mijn mening op basis van de keren dat ik hem heb zien spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Anna D., Frostie_999
31 aug 2015 13:43
Ik ken de voetballer totaal niet. Nooit van gehoord van deze speler. Maar veel slechter als nu, kan het bijna niet. Niet dat ik Pereira nu zo superslecht vind, maar als je iedere wedstrijd fouten begaat wat je de 3 punten door de neus boort, dan hoor je even op de bank. KFC Uerdingen is denk ik ook een niveau wat wel gelijkwaardig is aan MVV. Ik ben eens benieuwd. Lijkt me niet verkeerd.
31 aug 2015 13:47
Audiowaste
Platinum Boarder
Zolang hij dat soort fratsen hier tegen Aachen maar uit zijn hoofd laat, wil ik hem best een kans geven.
31 aug 2015 13:49
Frostie_999
Platinum Boarder
Hij mag er van mij best een paar in de goal slaan. Als ie daarna maar zwijgt
Tijd voor maken pagina: 0.348 seconden