transfers seizoen 2015-2016
31 aug 2015 13:51
31 aug 2015 13:51 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Audiowaste schreef : Zolang hij dat soort fratsen hier tegen Aachen maar uit zijn hoofd laat, wil ik hem best een kans geven.
Behalve tegen Aachen-Noord, dat zou helemaal fantastisch zijn.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
31 aug 2015 13:52
Audiowaste
Platinum Boarder
Frostie_999 schreef : Hij mag er van mij best een paar in de goal slaan. Als ie daarna maar zwijgt
Dat is precies waar ik op doel
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
31 aug 2015 13:55
Nao Väöre
Platinum Boarder
Een centrum - verdediger erbij kan geen kwaad.
Als deze jongen even goed is als "zijn voorganger" van KFC Uerdingen (Anton Vriesde), is hij van harte welkom.
Aon de géng
31 aug 2015 14:23
Heden morgen in de Geusselt gaan kijken naar nieuwe gezichten op het trainingsveld. En dankzij vorige schrijvers op dit forum weet ik nu dat een 25 jarige Rico Weiler de boomlange verdediger is die ik als vreemdeling kon noteren. En dan moet ik gelijk erbij vermelden dat de speler bij mij goed is overgekomen. Daarnaast (gelukkig) weer eens Thomas Verheijdt met het lopen van zijn rondjes terug gezien. Leuk te vermelden is dat hij dat niet alleen hoefde te doen want niemand minder dan Eric Meijer deed dat volop met hem mee. Dat feit getuigt dat hij niet aan zijn "lot" wordt overgelaten en dat is prachtig om zo met elkaar om te gaan! Onze Prince Raicomar is kennelijk toch geblesseerd en trainde zijn rondjes op de fiets door de Geusselt (grapje natuurlijk).
Güvence trainde weer gewoon mee alsof hij reeds in de selectie is opgenomen. Ik noteerde een bijzonder fanatieke Ron Elsen die er vandaag luidkeels bovenop zat als er iets niet ging zoals het in zijn visie zou moeten gaan! En dat is toch zoveel beter dan dat je zogezegd "apatisch" staat waar te nemen. De dag is weliswaar nog niet voorbij maar ik heb niet het gevoel dat er nog een grote transfer verassing uitrolt vandaag... maar ik ben wellicht net als u allen wel wat gespannen met wat er nog ?? komen gaat.
Rico Weiler (zo heb ik begrepen)
Bijlage niet gevonden
Eric Meijer en Thomas Verheijdt
Bijlage niet gevonden
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Anna D., Raffalaldo, Kloeteklaos, Frostie_999
31 aug 2015 14:27
Prince Raicomar bezig met zijn rondjes door de Geusselt!
Bijlage niet gevonden
Rico Weiler...
Bijlage niet gevonden
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Raffalaldo, Kloeteklaos, SJENG@BOSCHPOORT, Sjop, mitch-043, Frostie_999
31 aug 2015 15:05
mvvke4life
Platinum Boarder
Dan ben ik benieuwd wat komen gaat.....
31 aug 2015 15:45
Mariaberg mestreech
Junior Boarder
Ik begin er nu toch wel een bitje de kots van te krijgen..ik had toch wel minimaal 1 speler verwacht..het is nog maar 8 uur en 15 minuten..kom op mvv laat wat van je horen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999
31 aug 2015 16:04
houtengerard
Administrator
Mariaberg mestreech schreef : Ik begin er nu toch wel een bitje de kots van te krijgen..ik had toch wel minimaal 1 speler verwacht..het is nog maar 8 uur en 15 minuten..kom op mvv laat wat van je horen..
Dat je niets in de media verneemt, wil niet zeggen dat er niks getekend is. In het slechtste geval zul je moeten wachten tot dinsdag ochtend wanneer de krant op de mat valt. Hoewel MVV nu wel sneller is met communiceren via de eigen website en social media, dus ik denk niet meer dat De Limburger de primeur krijgt.
31 aug 2015 16:05
Het feit dat Roeie Baank en andere forumleden welke vaak inside information hebben rustig zijn ben ik bang dat wij wederom moeten wachten. De komende periode zullen wel weer vele werkloze voetballers getest worden. 16 contractspelers is een formaliteit bij MVV (Prince en Baur een laag contract te laten tekenen).
31 aug 2015 16:07
Frostie_999
Platinum Boarder
Elsen heeft gezegd dat we ze na de 31ste mochten afrekenen op hun selectiebeleid. Momenteel zeg ik, gedurfde uitspraak. Als er niks bij komt zal ie wel de wind van voren krijgen.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
31 aug 2015 16:08
Audiowaste schreef : Niet aan gedacht inderdaad, transfervrije spelers mag je op elk gewenst toevoegen aan de selectie.
Dus ik weet niet waarom we ons zo druk maken over vandaag. Hooguit voor spelers die eventueel de club willen verlaten.
Al is het natuurlijk wel gewenst zo snel mogelijk versterkingen te halen.
Hier sluit ik me bij aan. Gezien de financiële positie van MVV worden er hooguit nog transfervrije spelers gehaald en die hoeven inderdaad niet per sé vandaag vastgelegd te worden, de transferdeadline is dan ook geen obstakel. Ik zie ook geen huurlingen meer komen en eerlijk gezegd vind ik dat niet zo'n ramp. Liever een transfervrije jongen die zich in de kijker wil spelen dan iemand die op het allerlaatste moment nog verhuurd wordt aan MVV omdat ie bij z'n eigen club anders toch maar in het tweede loopt.
Maar als gezegd, het zou wel prettig zijn als die enkele transfervrije versterking(en) voor aanstaande wedstrijd vastgelegd én speelgerechtigd is/zijn.
31 aug 2015 16:10
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Het zijn nog een kleine 8 uur. Ik kan de afgelopen winter transferperiode nog herinneren dat MVV de laatste club was die een speler haalde (Labylle toen). Ik verwacht in de avond nog wel wat nieuws. Die verdediger mag van mij blijven. Lengte, kopkracht. Misschien hetzelfde als Kuipers. Maar alles beter dan Knops en Pereira. Hopelijk strikt MVV Guvenc. Gezien hij graag naar Helmond terug wou en Helmond nu een vacature open heeft als linksbuiten.
31 aug 2015 16:11
31 aug 2015 16:12 door Schapendonk.
Punt is dat MVV nog verplicht 2 contractspelers moet vastleggen...
31 aug 2015 16:12
31 aug 2015 16:13 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Morgen, dinsdag 1 september, speelt MVV sel. tegen Geusselt Sport. Aanvang 19.45u. in het stadion.
MVV inclusief vele testspelers ?
31 aug 2015 16:14
Frostie_999
Platinum Boarder
@Kloeteklaos: ze moeten morgen wel minimaal 16 spelers met een profcontract hebben ivm de licentie. Dus er moet vandaag wel degelijk iets gebeuren. Al is het maar een Rajcomar of Baur een contract onder de neus duwen.
Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden