transfers seizoen 2015-2016
- elneik
-
- Senior Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- You Are
-
- Elite Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
20 May 2015 14:42Ik denk mits Schreurs in vorm is dat hij een meerwaarde is voor de meeste ploegen, alleen heb ik het idee dat Schreurs niet bepaald meer voor de sport leeft.. lijkt het wel goed zo te vinden.
Dan de overstap naar de "vijand" Roda.. ik begrijp dat een voetballer in de JL geld bij elkaar moet spelen, maar was het aanbod dusdanig slecht van MVV en veel beter van Roda? Ik weet het niet. Dat Schreurs niet inging op het bod van MVV vond ik zeer jammer, en had het dan ook niet erg gevonden als hij voor bijvoorbeeld De Graafschap zou gaan spelen, maar de keuze voor Roda ( zeker als sjeng) voelde dan wel weer als een mes in het rug van MVV.
Ondanks dat Schreurs voor alles en nog wat is uitgemaakt, heeft hij zich naar mijn weten nooit echt negatief uitgelaten over MVV.
Ik twijfel zelf ook heel erg of dit wel een juiste speler is voor MVV.. de overstap, de vorm die hij heeft.. ik zou hoogstens een prestatie contract aanbieden. Dan laat maar zien hoe graag je dit wilt.
- mvv1902
-
- Premium Member
-
- Trepke B
20 May 2015 15:31www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/276467/mvv...argentinie-op-proef/
Maar dich bis t veur t ganse leve!!
MVV Mestreech
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
20 May 2015 16:13 - 20 May 2015 16:15Maar het feit blijft dat hij niet in vorm / wedstrijd fit is de afgelopen 2 seizoen.
En we echt wel iets beters kunnen vinden voor 50 k per jaar.
en mijn persoonlijk mening is dat ik vind dat hij niet welkom is bij mvv nadat hij bij roda heeft gespeeld.
meningen verschillen uiteraard
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
20 May 2015 20:41 - 20 May 2015 20:43Gemiddelde maandsalaris bij Eindhoven 1750 Euro bruto
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
20 May 2015 20:45ouwe rot wrote: Vandaag in de vi.
Gemiddelde maandsalaris bij Eindhoven 1750 Euro bruto
Heb ergens gelezen dat de begroting van Dordrecht terug gaat naar 500000 , ja je leest het goed een half miljoen .
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
20 May 2015 20:55ouwe rot wrote: Vandaag in de vi.
Hier komt nog geld binnen zonder loonstrookje ?
- Boredass
-
- Platinum Member
-
20 May 2015 20:56Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
20 May 2015 21:10Sjonnie wrote:ouwe rot wrote: Vandaag in de vi.
Heb ergens gelezen dat de begroting van Dordrecht terug gaat naar 500000 , ja je leest het goed een half miljoen .
ps
Is 500000 spelers salaris .
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
21 May 2015 10:13 - 21 May 2015 10:14Boredass wrote: Die clubs halen gewoon spelers buiten de begroting om
Maar hoe dan? Meen gelezen te hebben dat Licentievoorwaarden zo opgesteld zijn dat 3de partijen geen eigendom van spelers mogen zijn. Spelersfonds mag wel. Maar als de club eigenaar is...dan moet je dus via de begroting gaan.
Dit was volgens mij de grote reden dat ome Nol niet meer bij de moffen is, hij wilde macht over aankopen en dat strookt niet meer met de huidige regels waar dat 20 jaar geleden nog normaal was. MVV kreeg hier zelfs boetes voor.
Wellicht is die 500.000 van FC Eindhoven exclusief premies? Kan me voorstellen dat dat ook aardig op kan lopen. En omdat dat bij MVV niet meer is trekt MVV minder spelers? Of is het wel nog
- Gohf
-
- Platinum Member
-
21 May 2015 10:36 - 21 May 2015 10:37Sjonnie wrote:ouwe rot wrote: Vandaag in de vi.
Niet de begroting maar het spelersbudget, geen onbelangrijk verschil. 500k dan ben je hooguit een middenmoter/subtopper.
Edit : Sorry, zie dat je het zelf al gecorrigeerd hebt.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
21 May 2015 10:36Boe is dat feeske? wrote:
Maar hoe dan? Meen gelezen te hebben dat Licentievoorwaarden zo opgesteld zijn dat 3de partijen geen eigendom van spelers mogen zijn. Spelersfonds mag wel. Maar als de club eigenaar is...dan moet je dus via de begroting gaan.
Dit was volgens mij de grote reden dat ome Nol niet meer bij de moffen is, hij wilde macht over aankopen en dat strookt niet meer met de huidige regels waar dat 20 jaar geleden nog normaal was. MVV kreeg hier zelfs boetes voor.
Wellicht is die 500.000 van FC Eindhoven exclusief premies? Kan me voorstellen dat dat ook aardig op kan lopen. En omdat dat bij MVV niet meer is trekt MVV minder spelers? Of is het wel nog
Je denkt veel te moeilijk/braaf. Je verhaal gaat op als je er van uitgaat dat alles keurig volgens de regeltjes en zichtbaar gaat. Maar als een sponsor voor een speler een volledig gemeubileerd appartement regelt, staat dat echt niet in de begroting van de club hoor. En als een sponsor iedere maand 2500 euro in een envelopje aan de spits geeft, staat dat ook niet in de begroting. Als je in categorie 1 zit, moet je iedere euro die je aan spelers uitgeeft boven de oorspronkelijke begroting, drie keer binnenhebben. Als je dus als sponsor 30.000 euro per jaar extra (2500 per maand) wil geven om een leuke speler te halen, moet je in feite 90.000 euro storten. En de speler houdt na belastingen en pensioenpremie grofweg 15.000 euro over. 1/6e van het bedrag dat de sponsor betaald heeft! Die sponsor is niet gek, als die nog ergens zwart geld heeft, geeft hij veel liever die speler maandelijks contant dat bedrag.
Ik weet natuurlijk niet zeker of het nog zo werkt, maar er zijn genoeg manieren om het te regelen en vroeger ging het bij veel clubs zo. Als de sponsor keurig wit iets extra's wil doen, kan hij de speler als part timer op de loonlijst zetten bij zijn bedrijf. Raakt de begroting van de club niet. Belasting wordt keurig betaald. Geen haan die er naar kraait.
- Smirnoff
-
- Senior Member
-
21 May 2015 12:24Naar verluid is het totale budget 4.000.000 bij FC Dordrecht
Overigens is dat hetzelfde budget waarmee ze eerder gepromoveerd zijn, alleen is hun ligging iets gunstiger. De regio heeft veel meer voetbaltalent te bieden, FC Dordrecht hoeft dan ook niet voor huisvesting te zorgen als men een speler uit de regio haalt.
- Smirnoff
-
- Senior Member
-
21 May 2015 12:42We hebben in ieder geval 2 keepers volgend seizoen.
Mocht jezelf aardig kunnen ballen , kan je je in ieder geval aanmelden voor een stage.
www.mvv.nl/mvv-maastricht/vacatures-vrij...-en-stages/vacatures
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
21 May 2015 12:46Smirnoff wrote: Maar het gaat om onze club.
We hebben in ieder geval 2 keepers volgend seizoen.
Mocht jezelf aardig kunnen ballen , kan je je in ieder geval aanmelden voor een stage.
www.mvv.nl/mvv-maastricht/vacatures-vrij...-en-stages/vacatures
Precies! On Topic graag.