transfers seizoen 2015-2016
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
Re: transfers seizoen 2015-2016
21 May 2015 16:35 - 21 May 2015 17:12Smirnoff wrote:
Mocht jezelf aardig kunnen ballen , kan je je in ieder geval aanmelden voor een stage.
www.mvv.nl/mvv-maastricht/vacatures-vrij...-en-stages/vacatures
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar het staat er echt...
Eerst de 'Rene Trost-Formule' met Prins Rooi-Komkommer en nu "Doe het zelf-Scouting"..
Jongens, waar zijn we mee bezig?? We moeten veertien spelers aantrekken.. En dat is nog zonder de amateurcontracten.
We hebben gelukkig nog drie maanden tot de competitie begint, maar als ik de huidige berichtgevingen mag geloven, dan mogen we blij zijn als in september het Albanees Staatscircus op het veld staat.. Kom op MVV, een beetje professioneler aub.
De basiself hadden al op papier moeten staan. Je hebt nu een volledig, onaangetaste begroting tot je beschikking. En dan kom je met Prince op de proppen. Een speler die zichzelf altijd in de meest kansrijke positie vindt staan bij de cornervlag.. En dan bellen ze ook nog opa Linssen op voor een pensioenfeest. De vertrekkende spelers scoren meer, dan de proefspelers.Waar blijft die basiself? Andere clubs strooien al met namen (Let wel: Met gesloten portemonnee!). MVV wacht weer op de multi-fax richting Zeist van 23.59 uur op de transferdeadline-dag en dan weer hopen dat Enexis de transformator kast op orde heeft in het witte-vrouwenveld.. Kom op MVV, als je een lijstje hebt, dan moet minstens de helft daarvan realistisch en haalbaar zijn. Ik hoop dat ze de pijnpunten van vorig seizoen wegpoetsen en niet dat je weer met nieuwe pijnpunten zit. Ik had op zijn minst nu toch 1 of 2 namen verwacht, of is dat niet realistisch? Zeker gezien het feit dat er maar twee contracten doorlopend zijn.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
21 May 2015 18:15 - 21 May 2015 18:19bokkesprongen wrote: BOKKESPRONGEN :woohoo:
Nou, zo zou ik het ook niet willen noemen. Het geld is er, maar alleen het papierwerk lijkt te ontbreken. In Februari was al bekend dat Smeets ging vertrekken. De Graafschap was toen al blijkbaar bezig met het papierwerk voor het komende seizoen. Het zou MVV sieren als ze dat ook deden. En misschien doen ze dat ook, en is het een heel goed bewaard geheim. (MVV en geheimen.. :lol: )
Ik zou graag Antonio Caramazza nog één seizoen terug willen zien in de Geusselt. Ik vond hem een heerlijke pass hebben. Hij is nu wel al op leeftijd 33. Maar zo'n type speler mist MVV nu Smeets weg is. Het is geen investering in de toekomst, maar als we toch op de Linssen tour gaan, laat hem dan maar komen.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
21 May 2015 18:46Zorgwekkend is wel dat nog niemand heeft bijgetekend.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
22 May 2015 07:23Ospitalieri, Maatsen, Moustafa, Knops, Labylle, Peeters, Croux in ieder geval proberen te behouden..
- Jacques
-
- Platinum Member
-
22 May 2015 08:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
22 May 2015 10:24Helaas Houten gaat dat niet lukken. Urs Lixhe Lanaye,kampioen in 3e provincial Liege en opgekocht door de oud voorzitter van RCS Vise, was ons voor. Heel erg vind ik dit niet want zijn optredens waren de laatste tijd bedroevend.
Ieder bestuur heeft natuurlijk het liefst de selectie zo vroeg mogelijk compleet maar zo werkt dit tegenwoordig niet in een wereld waarin spelersmakelaars het voor het zeggen hebben en waarin spelers de tijd hebben tot 31 augustus. Tuurlijk heeft MVV haar huiswerk goed gedaan en wordt er gepraat met veel partijen en wil MVV namen bekend maken maar helaas is dat tot heden niet het geval. De charme van de voetbalwereld is echter dat dit zeer snel kan veranderen en morgen al foto's vaan us nuij matadoren in de Leugeneer kunnen staan.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Schapendonk
-
- Banned
-
22 May 2015 13:19 - 22 May 2015 13:27Mienclub1902 wrote: Mee eens, we praten hier over een complete selectie, die gecontracteerd moet worden....
Ospitalieri, Maatsen, Moustafa, Knops, Labylle, Peeters, Croux in ieder geval proberen te behouden..
Met uitzondering van Knops. Doe me dan maar Streutker en Kuipers. Dan staat er al een solide begin. En dan nog een middenvelder als vervanging van Smeets en die boomlange spits...of een kleine hele behendige spits zoals in mijn tijd Cees Schapendonk of Rick Hilgers van Vitesse. Klein, maar als een duveltje uit een doosje. Dat is net zo goed.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
22 May 2015 17:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
22 May 2015 17:35Boredass wrote: Mvv kan nog zo goed haar huiswerk doen als spelers (nog) niet willen , houdt het op.Bovendien is de compitie nog bezig, dus veel spelers moeten hun keus nog maken
Zorgwekkend is wel dat nog niemand heeft bijgetekend.
dat geldt trouwens ook voor een aantal spelers zelf, zorgwekkend dat ze nog niet onder de pannen zijn. Het grootste deel van de huidige selectie heeft niet zo gek veel te kiezen in het betaalde voetbal.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
22 May 2015 20:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
23 May 2015 14:11
Hopelijk is MVV in België aan het kijken voor een spits. Hoop dat ze eens gaan praten met Gunter Thiebaut, die is toch een mooi netwerk aan het uitbouwen. Rajcomar (die deze week met Curaçao tegen Suriname speelde) en Schreurs zullen toch in mindere vorm zijn dan toen ze hier vertrokken.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
24 May 2015 10:56Raycomar kan over gepraat worden
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
24 May 2015 12:34Raycomar was wel redelijk alleen ik weet nog dat hij constant buitenspel stond. En ik weet niet wat zijn vorm op dit moment is?
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
24 May 2015 14:58Ook Prince heeft in het verleden bewezen in De Geusselt uit de voeten te kunnen.
Dus zo gek vind ik het niet als MVV zou overwegen hen een contract aan te bieden. Maar dan moet dat liefst op vrij korte termijn gebeuren, zodat ze volop aan de seizoensvoorbereiding kunnen meedoen. Een voorhoede met Croux-Rajcomar-Schreurs is zo gek nog niet, lijkt mij. Met een steekpasjes gevende Peters op de nummer 10 positie?