transfers seizoen 2015-2016
- pinobel
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
24 May 2015 15:19Frank Salemans wrote: Ik zou Danny niet zo snel afschrijven. We weten allemaal wat hij kan als hij in vorm is; hij heeft sowieso een neusje om op de goede plek te staan. Ik denk dat ik dit dus wat anders bekijk dan de meesten op dit forum; puur professioneel kan ik het best begrijpen als iemand kiest voor een beter salaris dan MVV hem toen kon bieden; hij heeft toch een gezin te onderhouden.
Ook Prince heeft in het verleden bewezen in De Geusselt uit de voeten te kunnen.
Dus zo gek vind ik het niet als MVV zou overwegen hen een contract aan te bieden. Maar dan moet dat liefst op vrij korte termijn gebeuren, zodat ze volop aan de seizoensvoorbereiding kunnen meedoen. Een voorhoede met Croux-Rajcomar-Schreurs is zo gek nog niet, lijkt mij. Met een steekpasjes gevende Peters op de nummer 10 positie?
Volgens Trost leefde hij niet voldoende meer voor zijn sport en als ik met eigen ogen zie (hij komt hier regelmatig om de hoek) hoeveel hij rookt, kan ik me daar wel iets bij voorstellen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
24 May 2015 17:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
25 May 2015 11:24Frank Salemans wrote: Ik zou Danny niet zo snel afschrijven. We weten allemaal wat hij kan als hij in vorm is; hij heeft sowieso een neusje om op de goede plek te staan. Ik denk dat ik dit dus wat anders bekijk dan de meesten op dit forum; puur professioneel kan ik het best begrijpen als iemand kiest voor een beter salaris dan MVV hem toen kon bieden; hij heeft toch een gezin te onderhouden.
Ook Prince heeft in het verleden bewezen in De Geusselt uit de voeten te kunnen.
Dus zo gek vind ik het niet als MVV zou overwegen hen een contract aan te bieden. Maar dan moet dat liefst op vrij korte termijn gebeuren, zodat ze volop aan de seizoensvoorbereiding kunnen meedoen. Een voorhoede met Croux-Rajcomar-Schreurs is zo gek nog niet, lijkt mij. Met een steekpasjes gevende Peters op de nummer 10 positie?
De schreurs waar jij over praat is de schreurs van minstens 3 jaar geleden. Na zijn blessure heeft hij amper wekelijks gespeeld en heeft hij amper gescoord. Om nu een speler aan te trekken omdat hij 3 jaar geleden goed was is niet slim en slaat nergens op. Je moet kijken naar de prestaties van het huidige seizoen.
Dan kun je alleen maar concluderen dat schreurs meestal als invaller heeft gefunctioneerd, dit ook pas later in het seizoen.
En dat hij maar een paar goals gemaakt heeft. volgens wiki 3 en 3 wedstrijden gespeeld. idd er staat 3 uit 3. Maar om nou daarom een spits aan te nemen lijkt mij niet de beste keuze.
En als een trainer al zegt dat iemand niet meer voor de sport leeft dat zegt al genoeg.
Dat je misschien fan van schreurs bent dat mag, maar MVV heeft een spits nodig die van af wedstrijd 1 van zich laat horen en niet iemand die een seizoen nodig heeft om in zijn wedstrijd ritme te komen.
Als je kijkt naar schreurs zijn prestaties afeglopen 2 seizoenen is het gewoon niet interessant om hem iets aan te bieden.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
25 May 2015 18:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
25 May 2015 19:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- La Chouffe
-
- Premium Member
-
25 May 2015 19:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Meeser
-
- Premium Member
-
25 May 2015 19:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
25 May 2015 20:14Kijk verder naar andere spelers.
Hopelijk komt MVV snel met nieuws mbt nieuwe spelers of met contractverlengingen.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
26 May 2015 15:19Maar nu met maar 2 keepers zou ik toch gaan zeggen dat het wel eens tijd word van in ieder geval al 1 speler..
Ook als je al vanaf het begin van de voorbereiding 80% van je selectie compleet wilt hebben zou ik nu al beginnen.
Misschien ben ik te vroeg maar het is al bijna juni en begin augustus begint de competitie want EK is.
En dan heb je 1 maand / 1,5 maand voor de voorbereiding dan begint het ergens in juni alweer als ik het niet verkeerd heb.
- Ivinho
-
- Elite Member
-
- Alles kwiet, behalve de kluts!
26 May 2015 18:39 - 26 May 2015 18:41mvv4ever wrote: Normaal maak ik me niet zo gek om contractverlengingen of evt nieuwe spelers.
Maar nu met maar 2 keepers zou ik toch gaan zeggen dat het wel eens tijd word van in ieder geval al 1 speler..
Ook als je al vanaf het begin van de voorbereiding 80% van je selectie compleet wilt hebben zou ik nu al beginnen.
Misschien ben ik te vroeg maar het is al bijna juni en begin augustus begint de competitie want EK is.
En dan heb je 1 maand / 1,5 maand voor de voorbereiding dan begint het ergens in juni alweer als ik het niet verkeerd heb.
MVV zal zeker aan het onderhandelen zijn met spelers van de oude selectie, zoals ook met nieuwe spelers.
Maar weet ook dat MVV spelers geen super aanbieding kan doen en dat spelers dan ook (misschien) willen afwachten i.p.v. meteen ja te zeggen.
Geduld is een schone zaak! MVV zal hun selectie gereed hebben voor de competitie start. De knvb zal niet accepteren als we met 5 selectie spelers aan de competitie gaan beginnen :lachen:
- MVVgirl
-
- Premium Member
-
26 May 2015 22:36 - 26 May 2015 22:37Ps....ik reageer nav de negatieve berichten over Schreurs
- Boschpoort
-
- Administrator
-
26 May 2015 23:16Er wordt met maar liefst 19 spelers gesproken. Op alle linies en het betreft spelers uit de huidige selectie, spelers van buiten en huurlingen van Genk.
Knops (1 jr) en Mustafa (2 jr) hebben inmiddels getekend.
- Lummel
-
- Platinum Member
-
26 May 2015 23:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
26 May 2015 23:21"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
27 May 2015 00:41Please Log in or Create an account to join the conversation.