transfers seizoen 2015-2016

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2015-2016

28 May 2015 21:12
Frostie_999 wrote:
Mienclub1902 wrote: Ik tip: Ramon Voorn als nieuwe aanwinst van MVV.

Volgens mij moet daar een afkoopsom voor worden betaald. Denk niet dat MVV dat gaat doen. Zou wel een aanwinst zijn, in elk geval iemand met ervaring.

ik denk dat fortuna al blij is als ze van het salaris van Voorn af zijn.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2015 21:18
Luca polizzi zou een speler met potentie zijn..Een nr 10 heb ik me laten vertellen. Afwachten of hij komt en een aanwinst zal zijn. Het zou pas echt een goede zet zijn als men dit jaar wel Leandro Trossard weet te overtuigen om voor mvv te kiezen.Deze heeft onlangs bijgetekend en mag misschien weer verhuurd worden.

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2015 22:27
Boredass wrote:
Frostie_999 wrote:
Mienclub1902 wrote: Ik tip: Ramon Voorn als nieuwe aanwinst van MVV.

Volgens mij moet daar een afkoopsom voor worden betaald. Denk niet dat MVV dat gaat doen. Zou wel een aanwinst zijn, in elk geval iemand met ervaring.

ik denk dat fortuna al blij is als ze van het salaris van Voorn af zijn.

Maar... zouden wij hem dan wel betaald krijgen?

Lijkt me overigens wel een goede aanwinst. Speelde de afgelopen seizoenen constant en heeft bij zijn vertrek naar VVV zelfs kenbaar gemaakt dat hij graag naar MVV was gegaan, maar MVV helaas geen interesse toonde. Als je van plan bent om een jonge selectie neer te zetten, is de ervaring van Voorn natuurlijk een groot voordeel.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 May 2015 22:36 - 28 May 2015 22:37
Mvv heeft wel met hem gesproken maar hij heeft toen wegens sportieve redenen voor vvv gekozen.Dat stond in de media. Al meen ik me ook te herrineren dat hij en Elsen geen vriendjes zouden zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Last edit: 28 May 2015 22:37 by Boredass.

• Greun graas
  • Greun graas's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

29 May 2015 08:18
Ik weet wel dat Ramon bij Fun valley in Oostmaarland een Footgolf baan begonnen is. Het lijkt me dus sterk dat hij naar een club ver weg zou gaan. Het zou in elk geval ideaal te combineren zijn met MVV, maar ook met andere clubs in de buurt.

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 May 2015 08:52
Ramon is ook trainer bij Meerssen, dus ook dat kan een reden zijn waarom hij liever in de buurt blijft wonen.
Overigens zou het nu definitief zijn dan Polizzi op huurbasis naar MVV komt.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 May 2015 09:08
Wat ik begrepen heb botert het niet zo tussen Elsen en de familie Voorn. Daarom zou een eerdere komst zijn afgeketst... Laten we hopen dat die gevoelens overboord worden gezet, want ik zie Ramon graag komen. Zou de ideale aanvoerder zijn.

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 May 2015 09:12
Brncic wrote: Wat ik begrepen heb botert het niet zo tussen Elsen en de familie Voorn. Daarom zou een eerdere komst zijn afgeketst... Laten we hopen dat die gevoelens overboord worden gezet, want ik zie Ramon graag komen. Zou de ideale aanvoerder zijn.

Ik ben bang dat Ramon met zijn huidige contract(70k per jaar) bij Fortuna niet zo heel snel zal vertrekken. Is geen idioot die deze beperkte voetballer(met de juiste wedstrijd mentaliteit overigens) dat gaat aanbieden.

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 May 2015 09:19
Het botert ook niet tussen Voorn en van Vossen, aan wie zal het dan liggen?
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 May 2015 09:32
Audiowaste wrote: Het botert ook niet tussen Voorn en van Vossen, aan wie zal het dan liggen?

Daarnaast heeft Ramon hoogverraad gepleegd en de thuiswedstrijd tegen Emmen(1-8 verlies) bewust de boel gesaboteerd en daarnaast andere spelers ook zo ver proberen te krijgen.

Niet alleen Van Vossen, maar ook Masset, Chudik en enkele selectie spelers hebben het helemaal gehad met hem.

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 May 2015 11:11
Zou trouwens heel graag Kenny Teijsse bij MVV zien mocht hij haalbaar zijn. Mag gratis weg bij Utrecht na een verhuur aan Sparta dit jaar en Helmond het jaar ervoor. Linksback die in aanvallend opzicht veel te bieden heeft. Lijkt me een prima optie mocht Labylle niet nog een jaar te huren zijn.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

29 May 2015 11:35
Peter Pan wrote: Zou trouwens heel graag Kenny Teijsse bij MVV zien mocht hij haalbaar zijn. Mag gratis weg bij Utrecht na een verhuur aan Sparta dit jaar en Helmond het jaar ervoor. Linksback die in aanvallend opzicht veel te bieden heeft. Lijkt me een prima optie mocht Labylle niet nog een jaar te huren zijn.

Ik denk dat je niet de enige bent. Die steekt met kop en schouders boven alles uit. Volgens mij totaal niet haalbaar voor MVV. Die kan met zijn niveau makkelijk de eredivisie aan. Ik denk dat Labylle eerder haalbaar is dan Teijsse. Kunnen we MVV geen staatslot kopen, met wat geluk kunnen we ze allebei naar MVV halen :lol:

• Robin
  • Robin's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

29 May 2015 22:09
Belgske wrote:
houtengerard wrote: Van Hyfte heeft een contract tot juni 2016 bij Aachen-Noord. Die komt (gelukkig) echt niet terug naar MVV. Dit gerucht is waarschijnlijk een fabeltje. Van de overlopers is alleen Schreurs transfervrij, en dat is in mijn ogen, een caravan die je niet moet willen hebben, tenzij je een selectie hebt van 25+ man.
Zal ook wel een beetje afhangen van de status van Roda volgend seizoen. Als Roda opnieuw zou promoveren, lijkt Van Hyfte me geen speler die ze persé mee willen nemen. Naar JL-normen is hij een bovengemiddelde speler die een aanwinst is voor de meeste ploegen.

Van Hyfte is transfervrij bij Roda als ze niet promoveren. Hij heeft een clausule in zijn contract. Dus waarschijnlijk wordt hij toch interessant voor veel clubs!
MVV, Door Dik En Door Dun

• MVVgirl
  • MVVgirl 's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

31 May 2015 22:40
Wat ik me afvraag is waarom we zo weinig of misschien zelfs niet in Duitsland scouten? Daar zullen toch ook wel bruikbare/haalbare spelers voor MVV tussen zitten.

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2015 23:28
Vooral heel erg dure spelers die daar rondlopen.. Als je ziet dat er in de 3. Bundesliga vaak meer supporters zitten dan in stadions van clubs op plek 3 t/m 7 van de Eredivisie...

Time to create page: 0.377 seconds