transfers seizoen 2015-2016

• Kletswief
  • Kletswief's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2015-2016

02 Jun 2015 21:57
pinobel wrote:
αναρχος wrote: Heeft niks met Calimero te maken, wel met keiharde concurrentie. Die kut moffen proberen hier alles weg te halen: supporters, sponsoren en spelers. Als het ze even te slecht gaat proberen ze ook nog onze hele club op te slokken in een fc limburg onder het mom van in limburg moet er toch eredivisie voetbal zijn. En wat doet onze moffen vriend Erens? Hij stuurt ze ook nog een bloemetje. Ik krijg er de schijt van dat het MVV bestuur altijd maar zo fatsoenlijk moet zijn en maar altijd hoopt dat het goed gaat met de moffen. Soms lijkt het erop dat ze meer geven om die moffen club dan om MVV. Die kut club achter de wah wah linie is gewoon een keiharde concurrent. Het enige dat ons bestuur die moffen zou moeten gunnen is een faillissement of een jarenlange pijnlijke vernedering in de onderste regionen van de jupiler league! Hoe slechter het daar gaat, hoe beter dat voor MVV is.

Bravo! Met jou kan ik spreken.

Mee eens! Waarom dat schijnheilig gedrag. Denk dat het gros van de trouwe supporters het hier mee eens en het goed zou vinden als het bestuur een statement had gedaan in plaats van schijnheilig een bloemetje te sturen. Zonde van het geld.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2015-2016

02 Jun 2015 22:32
Frostie_999 wrote: Als ik tussen de regels door lees hebben ze voor komend seizoen dus 40000 euro meer begroot, uitgaande van een thuiswedstrijd tegen R*da? Kun je niet beter gewoon uitgaan van 18 gewone thuiswedstrijden, en alles wat extra is is mooi meegenomen?! Rare redenering weer.

Voor de duidelijkheid. Dit bedrag is niet mee genomen in de begroting. De wedstrijd tegen Hornbach waren extra inkomsten.
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2015 06:15
Wim Dusseldorp is nadrukkelijk in beeld als assistent-trainer bij MVV.
De 53-jarige Meerssenaar is de belangrijkste kandidaat om Koen Daerden op te volgen als rechterhand van trainer Ron Elsen. Daerden heeft inmiddels een nieuwe uitdaging gevonden als directeur van de jeugdopleiding bij Racing Genk.
Ambitie
Dusseldorp wil na een rustperiode van een jaar graag weer aan de slag. "Ik ambieer om zo snel mogelijk weer een aantrekkelijke functie in het voetbal te krijgen", zegt hij.
Contacten
"De contacten met Ron Elsen zijn altijd goed geweest. We kunnen prima met elkaar overweg. De laatste weken hebben we herhaaldelijk contact met elkaar gehad. Bij die gelegenheden hebben we ook besproken wat we voor elkaar kunnen betekenen."

Goed nieuws?

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2015 06:27
Lijkt me niet de meest goedkope optie, anderszijds is het misschien de bedoeling dat Elsen meer op kantoor zal zijn tijdens trainingen?

• Frostie_999
  • Frostie_999's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2015 06:42
Roei baank wrote:
Frostie_999 wrote: Als ik tussen de regels door lees hebben ze voor komend seizoen dus 40000 euro meer begroot, uitgaande van een thuiswedstrijd tegen R*da? Kun je niet beter gewoon uitgaan van 18 gewone thuiswedstrijden, en alles wat extra is is mooi meegenomen?! Rare redenering weer.

Voor de duidelijkheid. Dit bedrag is niet mee genomen in de begroting. De wedstrijd tegen Hornbach waren extra inkomsten.

Ik lees toch echt: we krijgen in het nieuwe seizoen 40000 euro minder binnen en zullen een creatieve oplossing moeten bedenken.

Als je hem niet meeneemt in de begroting hoef je ook niks op te lossen toch?

• seppo
  • seppo's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2015 09:16
die maken we ruimschoots goed met een periodetitel, dont worry :thumbsup:
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo

• sjengvandenboorn
  • sjengvandenboorn's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

03 Jun 2015 09:22
seppo wrote: die maken we ruimschoots goed met een periodetitel, dont worry :thumbsup:
Zo Seppo.... voorspellende gaven ;) weet je me alvast wat meer te vertellen betreffende seizoen 2015 - 2016 ;)

• manmetpet
  • manmetpet's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

03 Jun 2015 09:36
tuutsje wrote: Wim Dusseldorp is nadrukkelijk in beeld als assistent-trainer bij MVV.
De 53-jarige Meerssenaar is de belangrijkste kandidaat om Koen Daerden op te volgen als rechterhand van trainer Ron Elsen. Daerden heeft inmiddels een nieuwe uitdaging gevonden als directeur van de jeugdopleiding bij Racing Genk.
Ambitie
Dusseldorp wil na een rustperiode van een jaar graag weer aan de slag. "Ik ambieer om zo snel mogelijk weer een aantrekkelijke functie in het voetbal te krijgen", zegt hij.
Contacten
"De contacten met Ron Elsen zijn altijd goed geweest. We kunnen prima met elkaar overweg. De laatste weken hebben we herhaaldelijk contact met elkaar gehad. Bij die gelegenheden hebben we ook besproken wat we voor elkaar kunnen betekenen."

Goed nieuws?

Ik vind dit persoonlijk geen goed nieuws. Als assistant zal hij wellicht voldoen maar hou deze man aub weg van de camera's van de media. Dat kan onze club alleen maar schaden.
En WD zal het assistentschap misschien zien als opstap naar meer (in een volgend seizoen), ik moet er niet aan denken......

MMP
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo, MVVgirl

• sjengvandenboorn
  • Elite Member
  • Elite Member

03 Jun 2015 09:56
Waarom probeert Mvv niet een jonge trainer te zoeken... financieel meestal wel goedkoper en vaak ook meer gedreven omdat ze alles nog moeten bereiken ... zal toch wel ergens zo een trainer te vinden zijn ...

• Mental
  • Mental's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Jun 2015 10:51
Ik wil nieuws over spelers!!!! Want met 2 keepers, 3 mondelinge toezeggingen en een technische staf komen we niet ver :( .

• sjengvandenboorn
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:Re:transfers seizoen 2015-2016

03 Jun 2015 11:40
Mental wrote: Ik wil nieuws over spelers!!!! Want met 2 keepers, 3 mondelinge toezeggingen en een technische staf komen we niet ver :( .
Anders melden wij jou ook toch even als nieuwe speler aan Mental! ;)

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2015 15:31
Mental wrote: Ik wil nieuws over spelers!!!! Want met 2 keepers, 3 mondelinge toezeggingen en een technische staf komen we niet ver :( .

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/mv...polizzi-van-krc-genk

Je wordt op je wenken bediend: officieel bevestigd dat Knops en Mustafa contract hebben getekend en dat Polizzi gehuurd wordt.

Tevens dat Ward Vleugels penningmeester wordt. Dat lijkt me ook bijzonder goed nieuws, hopelijk weet hij zijn netwerk aan te spreken. :thumbsup:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, jasonke7

• Maikelll043
  • Maikelll043's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • #Mestreechveuraltied

03 Jun 2015 16:33

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2015 16:36
Dit is nu weer minder goed nieuws. Maatsen was gewoon een van de betere spelers in de laatste fase van het seizoen. Heeft hij eindelijk wedstrijdritme, is hij weer vertrokken. Erg jammer.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Mental
  • Mental's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Jun 2015 16:37 - 03 Jun 2015 16:39
ok ok maar dan nog maak dit geen elftal, we hebben er nu 2 op doel (waarvan maar 1 tegelijk in het doel mag acteren) en 3 veldspelers! Ik wil meerrrrr :lol: , want met deze bezetting mag je nog niets eens een wedstrijd beginnen! Dus kom maar op met die spelers!
Eigenlijk is aan mijn stelling nog niks veranderd, verschil is dat ze van mondelinge toezegging naar officieel zijn gegaan.
Dacht trouwens dat we minimaal 18 contract spelers moeten hebben volgens de regels
Last edit: 03 Jun 2015 16:39 by Mental.

Time to create page: 0.391 seconds