transfers seizoen 2015-2016
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
Re: Re:Re:Re:transfers seizoen 2015-2016
04 Jun 2015 10:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- vakB
-
- Premium Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
04 Jun 2015 11:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
04 Jun 2015 11:14Labylle behouden zou voor mij een heel, heel groot pluspunt zijn. Met een afspraak zoals de vorige keer - dat Leroy deelt in een eventuele transfersom - is dat misschien nog mogelijk ook. Als Labylle zou tekenen, zie ik dat als een signaal dat we "gewoon" bij de top-8 gaan eindigen. Al moeten er dan nog altijd veel spelers bij.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
04 Jun 2015 12:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2015-2016
04 Jun 2015 12:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
04 Jun 2015 12:31 - 04 Jun 2015 12:31Maar je weet hoe rot de voetbalwereld is, alleen met een bak duiten of/en een zeer goed netwerk, aangevuld met regiovoorkeur van voetballers en wat geluk kun je uitgangspositie van MVV bij contractbesprekingen verbeteren. MVV staat achteraan de rij bij contractbesprekingen. Kom je in maart aan Croux of Brouwers vragen om te verlengen (binnen de mogelijkheden van je salarishuis) dan lachen ze je waarschijnlijk uit en willen ze zeker nog de kat uit de boom kijken in de hoop op een betere aanbieding.
Doet dit pijn? Ja!
Gotta deal with it? Voorlopig wel.
MVV heeft ons vaker verrast met een paar leuke spelers, ik ga ervan uit dat dat dit seizoen ook weer is.
Enige dat wij kunnen doen is harder zuipen en aanmoedigen bij wedstrijden van us clubke.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2015-2016
04 Jun 2015 12:44Peter Pan wrote: Roland Bergkamp weg bij Emmen. Zou hem heel graag bij MVV zien, haalbaar?
Zou ik graag hebben. Scoort ongeveer even vaak als Brouwers, maar waar Brouwers niet verder dan 1 assists kwam, gaf Bergkamp er vorig seizoen 8. Laat dus ook de spelers om hem heen beter spelen. Is een nuttig aanspeelpunt voorin. Ik zie hem als een vergelijkbare speler als Braken, maar dan net ietsje beter. Ik dacht dat Bergkamp al eind 20 was, maar hij is pas 24 zie ik net, dus zit zelfs nog wat rek in.
Maar Bergkamp wil vrees ik te veel verdienen. Alles wat ik hierboven beschrijf, zien clubs die wat meer dan MVV kunnen bieden, ook wel...
- sjengvandenboorn
-
- Elite Member
-
Re: Re:Re:transfers seizoen 2015-2016
04 Jun 2015 12:53Mocht hij nou evenveel talent en capaciteiten hebben als de andere bergkamp dan zouden clubs wel in de rij gestaan hebben denk ik, maar dat is niet zo want dan had hij nu wel al een club waardoor die bij Emmen moet vertrekken.Jacques wrote:Peter Pan wrote: Roland Bergkamp weg bij Emmen. Zou hem heel graag bij MVV zien, haalbaar?
Zou ik graag hebben. Scoort ongeveer even vaak als Brouwers, maar waar Brouwers niet verder dan 1 assists kwam, gaf Bergkamp er vorig seizoen 8. Laat dus ook de spelers om hem heen beter spelen. Is een nuttig aanspeelpunt voorin. Ik zie hem als een vergelijkbare speler als Braken, maar dan net ietsje beter. Ik dacht dat Bergkamp al eind 20 was, maar hij is pas 24 zie ik net, dus zit zelfs nog wat rek in.
Maar Bergkamp wil vrees ik te veel verdienen. Alles wat ik hierboven beschrijf, zien clubs die wat meer dan MVV kunnen bieden, ook wel...
Proberen kan geen kwaad zou ik zeggen, bel die jongen op en neem hem mee de stad in. Laat zien wat maastricht te bieden heeft en laat die jongen een wedstrijd meespelen waarbij het onze taak is die jongen ook enthousiast te maken

- You Are
-
- Elite Member
-
04 Jun 2015 13:42Ik kan me prima voorstellen dat Braken na 14(?) jaar MVV zegt, het is tijd voor iets anders.Dan draait het niet perse om salaris, maar puur een nieuwe uitdaging. Of Maatsen die schijnbaar met zijn broer bij fc Den Bosch kan spelen. Dan sta je als MVV machteloos. Brouwers speelt nu weer in zijn thuisland, en was van te voren al bekent dat het een "zwerver" is. En in onze ogen is MVV een prachtige club, en een ander zal denken MVV mehh..
Positief is wel dat nu Braken en Veldmate weggaan/zijn er dus voor een nieuwe spits gekeken wordt. Veldmate was sowieso een grotverdiener. Bergkamp zou ik wel graag zien bij MVV, vraag me alleen af in hoeverre hij haalbaar is.
- Greun graas
-
- Premium Member
-
04 Jun 2015 14:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
04 Jun 2015 17:10 - 04 Jun 2015 17:10We mogen blij zijn als we 11 spelers bij aanvang trainingen hebben, de afgelopen jaren waren we zelden compleet, zelfs niet bij begin competitie. Ben benieuwd....
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
04 Jun 2015 20:34Bij Telstar stond ook een aardige links buiten die het Moustafa behoorlijk moeilijk maakte....naam is me even ontschoten.
Verder komen er weer zeer veel spelers vrij (einde contract) die allemaal graag een nieuwe club willen en in Belgie en Duitsland idem.....dus niet gewanhoopt dat er geen spelers genoeg zijn. Liever de juiste die samen een goed team vormen.
Goh ik zou haast zeggen zet Corver voor de groep

Ik vertrouw wel op Ron, uiteindelijk zag je toch waartoe MVV in staat was. Een beetje laat maar toch een hele grote prestatie.
In de eindstand over 2015 zijn we 3e geworden, dat vindt ik erg goed. dat maakt het des te wrang hoe slecht de eerste wedstrijden zijn geweest. Oftewel hoe slecht er werd afgewerkt.
Meestal komen toch weer spelers naar voren die we niet of nauwelijks kennen.
Van de huidige spelers hoop ik dat Peeters, Labylle en Kuipers behouden kunnen blijven.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
04 Jun 2015 20:49Dan heb je de kern van je hele elftal al bij elkaar en de rest kun je erom heen bouwen.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
04 Jun 2015 21:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
04 Jun 2015 21:28Audiowaste wrote: Peeters, Labylle, Kuipers en Croux niet te vergeten.
Dan heb je de kern van je hele elftal al bij elkaar en de rest kun je erom heen bouwen.
Als van die 4 er 1 blijft mag je in je handen klappen . Kuipers wilde in de winterstop al weg , Labylle staat nog onder contract bij Zwolle en Peeters en Croux mogen transfer vrij weg bij Genk .