transfers seizoen 2015-2016

• sjengvandenboorn
  • sjengvandenboorn's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:Re:Re:transfers seizoen 2015-2016

03 Jun 2015 20:38
Boredass wrote:
stef wrote: wat willen spelers verhuizen naar maastricht? voor honger loontje en hoge huur of lekker kunnen blijven wonen centraal vul in wij kunnen de spelers niks bieden laten wij blij zijn dat we nog voetbal hier hebben met leers was t doek al gevallen .

klopt helemaal, daarom zal mvv waarschijnlijk wederom met belgische spelers komen.
Hier is ook niks mis mee, denk eens terug aan wat voor belgen we al gehad hebben ... bijvoorbeeld Brulls, Thiebaut, Boateng, enz enz

Paar weken terug op de copa amsterdam het A1 van anderlecht aan het werk mogen zien, ik hoop echt dat daar toch een scout van Mvv aanwezig was. Dit omdat daar al een paar mooie pareltjes rondliepen die bij Mvv niet zouden misstaan.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:Re:Re:transfers seizoen 2015-2016

03 Jun 2015 21:07 - 03 Jun 2015 21:09
sjengvandenboorn wrote:
Boredass wrote:
stef wrote: wat willen spelers verhuizen naar maastricht? voor honger loontje en hoge huur of lekker kunnen blijven wonen centraal vul in wij kunnen de spelers niks bieden laten wij blij zijn dat we nog voetbal hier hebben met leers was t doek al gevallen .

klopt helemaal, daarom zal mvv waarschijnlijk wederom met belgische spelers komen.
Hier is ook niks mis mee, denk eens terug aan wat voor belgen we al gehad hebben ... bijvoorbeeld Brulls, Thiebaut, Boateng, enz enz

Paar weken terug op de copa amsterdam het A1 van anderlecht aan het werk mogen zien, ik hoop echt dat daar toch een scout van Mvv aanwezig was. Dit omdat daar al een paar mooie pareltjes rondliepen die bij Mvv niet zouden misstaan.

Allemaal leuk en wel Sjeng , maar dit zijn spelers die als huurling naar Maastricht komen om ervaring op te doen . Spelers als Croux/Peters blijven echt niet bij MVV . Begrijp me niet verkeerd , ik heb respect voor de scouting van MVV . Maar zolang je het moet hebben van huurlingen en spelers met een amateur contract , kun je elk seizoen weer op nieuw beginnen .

Als je ziet dat Braken/Maatsen kiezen voor Almere en Den Bosch :(
Last edit: 03 Jun 2015 21:09 by Sjonnie.

• sjengvandenboorn
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:transfers seizoen 2015-2016

03 Jun 2015 21:16
Maar moeten we niet berusten in het feit dat wij dat nu zijn .... niets meer dan een tijdelijke stop voor spelers vanwege het geldgebrek .... laten we dan gewoon genieten van de spelers die dan wel of niet op tijdelijke huurbasis in de geusselt spelen....

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2015 21:24
sjengvandenboorn wrote: Maar moeten we niet berusten in het feit dat wij dat nu zijn .... niets meer dan een tijdelijke stop voor spelers vanwege het geldgebrek .... laten we dan gewoon genieten van de spelers die dan wel of niet op tijdelijke huurbasis in de geusselt spelen....

Als ik daar in moet berusten kan ik net zo goed naar Geusselt Sport gaan kijken !!! Clubs als Almere en Den Bosch/Eindhoven/Oss hebben een mindere begroting en VEEL minder uitstraling als MVV . Als je als MVV supporter tevreden bent met een 10/12 pllats in de Juup , sorry maar dan kan je net zo goed naar Geusselt Sport gaan kijken . Ik ga al 35 jaar iedere thuis wedstrijd kijken , maar hier zit totaal geen vooruit gang in . ALMERE CITY !!! Jesus !!!

• sjengvandenboorn
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:Re:transfers seizoen 2015-2016

03 Jun 2015 21:39
Sjonnie wrote:
sjengvandenboorn wrote: Maar moeten we niet berusten in het feit dat wij dat nu zijn .... niets meer dan een tijdelijke stop voor spelers vanwege het geldgebrek .... laten we dan gewoon genieten van de spelers die dan wel of niet op tijdelijke huurbasis in de geusselt spelen....

Als ik daar in moet berusten kan ik net zo goed naar Geusselt Sport gaan kijken !!! Clubs als Almere en Den Bosch/Eindhoven/Oss hebben een mindere begroting en VEEL minder uitstraling als MVV . Als je als MVV supporter tevreden bent met een 10/12 pllats in de Juup , sorry maar dan kan je net zo goed naar Geusselt Sport gaan kijken . Ik ga al 35 jaar iedere thuis wedstrijd kijken , maar hier zit totaal geen vooruit gang in . ALMERE CITY !!! Jesus !!!
Hé hé Sjonnie,

Ik denk dat je dat dan voor jezelf het beste kan uitmaken hoe je daarover denkt inderdaad (ieder het zijne natuirlijk)

Ik denk dat als je gewoon geniet van het geen er wel in de geusselt is en je niet druk maakt om wat niet mogelijk is, dat je ook gewoon leuk voetbal te zien krijgt...

Voor mij is het ook een raadsel waarom een den Bosch en eindhoven en dergelijke wel dit soort capriolen kunnen uithalen. Maar wat ik al zei heeft het geen zin om me daar druk om te maken, we doen er toch niks aan.

Mocht je bij Geusselt Sport gaan willen kijken staat je dat vrij natuurlijk. Hoeft ook niks mis mee te zijn :D

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2015-2016

03 Jun 2015 22:26
Wat moet MVV anders?
Al beginnen met te onderhandelen met spelers in Maart!!
En niet pas als de competitie gedaan is!
En niet pas je selectie rond hebben 1 week voordat de competitie begint!

Ik moet het nog maar eens zien of ze 80% van de selectie bij mekaar hebben voordat de voorbereiding begint.

• sjengvandenboorn
  • Elite Member
  • Elite Member

03 Jun 2015 22:38
Hé mvv4ever,

Was het maar zo makkelijk, in maart draaien de competities nog en hoop je natuurlijk op grotere vissen in de vijver dan Mvv. Daarnaast is als de competitie afgelopen is hetzelfde van toepassing. Heel veel voetballers hebben echt meer ambitie en hoop, dan te ballen in de Juup League.

Mvv zal met zijn beperkte budget juist moeten wachten op de left overs die juist net voor het sluiten van de transfermarkt geen andere optie meer hebben dan Mvv. Zo gaat het al jaren en dat zal heus niet ineens veranderen.

Hadden we maar de allure en aantrekkingskracht van een Ajax/Arsenal of Barcelona, waar spelers al ja zeggen op je interesse voordat je ze ook maar iets van voorwaarden over hun contract hebt kunnen toelichten ;)

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2015 22:48
Het basis elftal van Mvv dreigt serieus uit elkaar te vallen

Bron l1 .nl

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2015 23:12
ouwe rot wrote: Het basis elftal van Mvv dreigt serieus uit elkaar te vallen

Bron l1 .nl

Dat schrijft L1 n.a.v. de uitgaande transfers die momenteel al bekend zijn. Die weten niet meer dan wij op dit moment.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Jun 2015 05:45
Vandaag in DDl: Braken idd in gesprek met Almere, mvv praat met Peeters en Croux. Verder hoopt men dat Laybille zijn contract afkoopt in Zwolle en komen proefspelers Haagen en Madiangu wellicht terug in de voorbereiding.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Jun 2015 07:30
Almere aast op Braken, Maatsen naar Den Bosch
door Roel Frissen
CONTRACT Knops en Moustafa blijven bij MVV

MAASTRICHT – Het basiselftal van MVV dreigt serieus uit elkaar te vallen.

Na het vertrek van Davy Brouwers (Roeselare), Mark Veldmate (HHC Hardenberg) en Bryan Smeets (De Graafschap) staat ook het vertrek van Dalian Maatsen naar FC Den Bosch vast.

Bovendien moet de Maastrichtse club ook rekening houden met het vertrek van Sven Braken. De MVV-spits wordt serieus in verband gebracht met Almere City.

Sven Braken bevestigt met Almere City in gesprek te zijn. De 21-jarige aanvaller ziet de club zeker als een optie. „Almere City heeft afgelopen seizoen niet voor niets een periodetitel gepakt. Dus daar liggen zeker mogelijkheden.”

Met het vertrek van Sven Braken bij MVV zou een einde komen aan een samenwerking die al veertien jaar standhoudt. Braken doorliep vanaf de D-jeugd, vaak onder de vleugels van de huidige trainer Ron Elsen, alle elftallen bij de Maastrichtse club.

Gisteren werd het vertrek van Dalian Maatsen naar FC Den Bosch bekend. De centrale verdediger (21) tekent voor één seizoen.

Maatsen kwam vorige zomer via NAC naar Maastricht en speelde achttien duels in het MVV-shirt.

Centrale verdediger Kjell Knops en vleugelverdediger Hawbir Moustafa blijven wel. Aanvoerder Knops heeft zijn contract met één seizoen verlengd. De 27-jarige verdediger uit Wijlre maakt al vier jaar deel uit van de MVV-selectie.

De Irakese international Moustafa (21), die tot dusver op amateurbasis in Maastricht speelde, is met een tweejarig profcontract beloond voor een goed seizoen. De rechtsback speelde 33 van de 38 competitieduels.

De optredens waren voor de Iraakse voetbalbond aanleiding om hem uit te nodigen voor de nationale ploeg.

De technische staf van MVV voert ook gesprekken met de Racing Genk-huurlingen Stef Peeters en Jordy Croux. De club hoopt dat linkerverdediger Leroy Labylle zich wil vrijkopen bij PEC Zwolle, waar hij nog een doorlopend contract heeft. Belgisch jeugdinternational Kristiaan Hagen en Christopher Mandiangu, een Duitse speler met Congolese roots, komen mogelijk terug op stage bij de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Na de bekendmaking van de nieuwe voorzitter Bert Kersten heeft MVV ook de vacature van penningmeester ingevuld. Ward Vleugels, topman van parkeergigant Q-Park, zal deze functie per direct gaan bekleden.

Hopelijk is Leroy prioriteit, een verdediger met altijd gevaarlijke aanvallende momenten.

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Jun 2015 07:52
Krijgen we nog een Spaanse speler?
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• sjengvandenboorn
  • Elite Member
  • Elite Member

04 Jun 2015 07:55
Het is te hopen dat Labylle zich kan en wil vrijkopen. Als er geen andere kapers in zicht zijn en Ron Jans ziet niks in Labylle, dan is er een kleine kans dat er gezegd kan worden dat Labylle word bedankt voor zijn diensten. Maar dat is even afwachten

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Jun 2015 09:02
Iemand nog iets gehoord over hoe het met Kuipers zit? Daar hoor je ook niks meer over.

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Jun 2015 09:35
kan me niet voorstellen dat Braken weg gaat, die schermt alleen met een aanbieding om bij MVV een beter contract te kunnen krijgen, zou zeggen als MVV laat maar gewoon gaan als hij dat wil

de sterke bezuinigingen van vorig jaar en ook dit jaar op de begroting laten gewoon hun sporen achter , Ron zal een compleet nieuw elftal moeten bouwen, jammer dat Knops verlengd die had echt van me weg gemogen , geeft ook wel aan dat niemand op hem zit te wachten als hij bij MVV bijtekent .

Ik verwacht niet veel van de voorbereiding van MVV , de selectie zal echt niet rond zijn voor de start van de competitie, dit jaar accepteer ik dat nog gezien de financiele beleid welke de club heeft doorgevoerd , problemen zoals in de rest van de provincie heb ik geen zin meer in, een gezond MVV wel
The following user(s) said Thank You: MVV4life, josoetgebrook

Time to create page: 0.358 seconds