transfers seizoen 2015-2016
03 mei 2015 20:26
Peter Pan schreef : Zo iemand hadden we hier prima kunnen gebruiken, zie in hem een betere versie van Vorthoren.
daar is niet veel voor nodig...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
03 mei 2015 23:25
houtengerard schreef : De Technische Staf van MVV ziet dus blijkbaar meer perspectief in een speler, dan de speler in zichzelf..
Als we op die koers gaan, dan zet Donny De Groot (Topscoorder van Fortuna 0 uit 9), Jhon van de Burger King en Wasiu Taiwo ook maar op het verlanglijstje.. Ik hoop van harte dat dit de schaduw, van het schaduwlijstje is...
Wees gerust, dit forum kennende beweert binnenkort wel weer iemand dat Wasiu is gesignaleerd bij de Geusselt
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
04 mei 2015 08:58
Is hij dan nog niet gesignaleerd?
Er komen toch een aantal aardige spelers op de markt die transfervrij zijn. Hopelijk dat van As een mooi elftal kan samenstellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
04 mei 2015 10:54
04 mei 2015 10:55 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Boredass schreef :
houtengerard schreef : De Technische Staf van MVV ziet dus blijkbaar meer perspectief in een speler, dan de speler in zichzelf..
Als we op die koers gaan, dan zet Donny De Groot (Topscoorder van Fortuna 0 uit 9), Jhon van de Burger King en Wasiu Taiwo ook maar op het verlanglijstje.. Ik hoop van harte dat dit de schaduw, van het schaduwlijstje is...
Volgens mij is dat juist wat we missen, paar dertigers.
Klopt een beetje ervaring in de ploeg is niet verkeerd. Maar Linssen wordt 35 jaar oud, als de competitie begint. Dan heb je hooguit één seizoen nog op de klok en dan is het nog maar de vraag hoe fit hij in de tweede competitie helft is. Iemand van begin dertig kan nog twee a drie seizoenen meedraaien, daar heb je veel meer aan. Dit is in mijn ogen gewoon gaten vullen, in plaats van met de toekomst bezig zijn. Gelukkig ziet Linssen dat zelf wel in.
04 mei 2015 11:13
Jacques schreef :
Wees gerust, dit forum kennende beweert binnenkort wel weer iemand dat Wasiu is gesignaleerd bij de Geusselt
Daemen en Prince waren samen bij BP. Prince was aan het tanken en Daemen bestelde volgens mij een paar snikkers.
04 mei 2015 12:19
04 mei 2015 12:20 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Braken lijkt MVV te verlaten. Hij heeft een gesprek gehad met Den Bosch, maar die zijn nu afgehaakt vanwege zijn blessure. Telstar had ook interesse, maar dat heeft hij afgewezen. Hij vond het te ver. Bij MVV zou hij niet willen blijven. Vise heeft ook interesse, maar hij vind het niveau te laag.
Bron: kennis die dichtbij Braken staat.
04 mei 2015 12:37
Onbegrijpelijk, toch een groot talent, zie hem dit seizoen steeds vaker spelen, de clubs staan echt niet in de rij voor hem, was niet wekelijks de uitblinker, paar belangrijke doelpunten gemaakt, maarja..
Hij zal zichzelf wel te goed vinden, maar hoop dat hij blijft, toch een waardevolle speler voor MVV
04 mei 2015 12:40
Frostie_999
Platinum Boarder
Den Bosch, Telstar, Vise...... auw. Kun je dan niet net zo goed bij MVV blijven?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
04 mei 2015 13:16
Je kunt niet in de portemonnee van mensen kijken natuurlijk, als Braken bij Telstar of Den Bosch twee keer zo veel kan verdienen, dan begrijp ik het wel, ook al is het geen sportieve vooruitgang.
Daarnaast speelt hier wellicht hetzelfde mee als bij Smeets, dat andere clubs laten merken echt een plan te hebben met zo'n jongen en alles van hem weten. Ik kan me voorstellen dat Den Bosch een wat uitgebreidere begeleiding heeft dan MVV.
Maar goed, ik wens hem succes, kan me nauwelijks voorstellen dat een club hem nu een voor Jupiler League-begrippen topcontract gaat aanbieden, nu hij pas in 2016 weer kan spelen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u DeBezem
04 mei 2015 13:32
Ik denk ook dat ie in zijn handjes mag knijpen als hij bij MVV zijn contract kan verlengen. Waarom zou een club hem halen als je pas in 2016 kan spelen?
Geen enkele jupilerclub gaat dat risico nemen (en al helemaal niet bij een speler als Braken), aangezien de budgetten klein zijn.
05 mei 2015 09:56
Frostie_999
Platinum Boarder
Brouwers staat in de belangstelling bij Beerschot-Wilrijk.
05 mei 2015 10:19
Peter Pan
Platinum Boarder
Frostie_999 schreef : Brouwers staat in de belangstelling bij Beerschot-Wilrijk.
Dat is toch de nieuw opgerichte club na het faillissement van Germinal Beerschot? Na herstart in provinciale meteen kampioen geworden en dit jaar kampioen in vierde klasse. Vrees dat die toch wel het een en ander te bieden hebben.
06 mei 2015 18:15
Mienclub1902
Platinum Boarder
Je loopt na zo'n prima serie wedstrijden aan 't eind van het seizoen risico's als MVV.
Spelers als Brouwers etc. kun je helaas zo maar kwijtraken , als je niks te bieden hebt.
Zou snel Brouwers en Maatsen vastleggen. Anders kun je voor de zoveelste keer weer opnieuw beginnen....
06 mei 2015 20:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Beerschot-Wilrijk kan meer bieden dan MVV. Ik denk dat die club straks een selectie heeft waar meerdere Jupiler Pro League clubs jaloers op zullen zijn. (Transfervrije) Spelers kijken tegenwoordig toch alleen naar de financiën. Ik zou het niet gek vinden als Brouwers kiest voor Beerschot-Wilrijk.
Al een tijd terug hoorde ik dat Maatsen financieel niet haalbaar is voor MVV. Dat er andere clubs geïnteresseerd zijn, die financieel meer kunnen bieden dan MVV. Al hoop ik dat hij toch een uitdaging ziet om bij MVV te blijven.
Overigens is alleen officieel bekent dat Smeets, Veldmate en Vink MVV verlaten. MVV spreekt met Moustafa, Kuipers, Maatsen, Labylle, Vorthoren, Peeters, Croux en Brouwers. Wat gebeurt er met Knops, Ospitalieri en Braken?
12 mei 2015 13:47
12 mei 2015 13:48 door Punker73.
NIEUW OP MVVFANS.NL - LIVESTREAM
Vanaf volgende week hebben we een livestream opgezet bij tankstation BP zodat dit jaar iedereen meteen op de hoogte is van het laatste transfer nieuws.
Hou onze site dus goed in de gaten voor alle live beelden vanaf het meest besproken stukje Maastricht.
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVV4life, Jacques, Bieske, Boschpoort, Jim Cemint, Och jeh, MVVgirl
Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden