transfers seizoen 2015-2016

10 apr 2015 15:29 10 apr 2015 15:30 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #61
Voorn speelt ondertussen bij VVV en zal daar naar alle verwachting transfervrij naar overstappen aan het einde van het seizoen. Heb ik het er nog niet over of hij wel een versterking zou zijn.

Brian Boogers speelt volgend seizoen voor Achilles '29.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2015 23:23 10 apr 2015 23:24 door RedWhiteArmy.
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #62
Zag het volgende staan op het moffenprikbord:

-Naam: sjaak
Tijd: 10-04-2015 20:44

@maurice

lijkt mij geen verkeerde. Waar heb je dat gelezen of gezien.

Naam: maurice
Tijd: 10-04-2015 19:54

Nieuwsflits......

Reginald Thal word genoemd als algemeen directeur bij Roda jc.

bron vi

T ZAL TOCH NEET!!!!!!

22 apr 2015 10:28
DeBezem
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #63
Ben benieuwd of we voor het einde van het seizoen al enigzins zicht krijgen op de samenstelling van de selectie voor volgend seizoen. Hopelijk (wishful thinking) krijgt MVV de selectie wat eerder rond dan in voorgaande jaren.

22 apr 2015 13:50
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #64
dat zie ik niet snel gebeuren, MVV kennende wachten ze tot de laatste week voor de start van het nieuwe seizoen om zodoende de restjes en goedkoopste spelers te halen.

Echter hoop ik dat het dit jaar eens anders word. als het goed is word er winst gemaakt. Laat de supporters dan eens zien dat ze ook echt een goed team willen hebben.
geef ons ruim op tijd een ECHTE trainer en voldoende spelers........
De volgende gebruiker (s) zei dank u DeBezem

22 apr 2015 14:15
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #65
Tijdens het supportersoverleg is duidelijk gebleken dat Elsen volgend ook de hoofdconclusies is. Henny Bastiaens vertelde daar dat ze de selectie voor komend seizoen eind juli op 80 procent bij elkaar willen hebben. Ook is er een schaduwlijst als bv speler x niet haalbaar is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Raffalaldo

22 apr 2015 14:23 22 apr 2015 14:24 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #66
Mie leef Mestreech typt sneller dan ik... ;)

Tijdens het supporterskaffee is duidelijk aangegeven waarom het zo gegaan is afgelopen jaar en dat er dit jaar ruimte ligt om eerder selectie samen te stellen.

Voor dit seizoen hadden we een spelersbegroting van 6 ton, en 4,5 ton aan doorlopende contracten. Er was dus financieel nauwelijks ruimte om iets te doen en we moesten maar afwachten wie we van Genk konden huren en wie er voor een habbekrats wilden komen spelen. Gevolg was dat we bij de start van de competitie niet goed voorbereid waren. Doelstelling is om voor het begin van de voorbereiding 70%-80% van de selectie compleet te hebben om goed aan de voorbereiding te beginnen. Dit was vorig jaar onmogelijk.

Komend seizoen hebben we wederom ongeveer 6 ton te besteden - we hebben nog altijd een schuld uit het verleden af te lossen. Dat is niet veel. Maar er zijn maar twee doorlopende contracten. Dat betekent veel werk te doen, maar ook dat er veel ruimte is om nieuwe spelers te halen. De insteek is dan ook om dit keer wel voor het begin van de voorbereiding 70%-80% van de selectie rond te hebben om zo beter aan het seizoen te beginnen.

Tevens is letterlijk gevraagd en door Bastiaans aangegeven dat Ron Elsen volgend jaar de trainer is.

Het is natuurlijk altijd even afwachten of alles zo uitpakt als MVV hoopt/zegt, maar DeBezem en mvv supporter, alle onderwerpen waar jullie iets over zeggen, heeft MVV tijdens het supporterskaffee benoemd. Misschien een idee om de volgende keer aanwezig te zijn? :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u DeBezem

22 apr 2015 16:05
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #67
6 ton op een totale begroting van een 2 miljoen is 30%. Volgens de KNVB mag je max 60% van je begroting uitgeven aan spelers/staf. Kom je hoger, is je financiële huis niet gezond. Maar dit is wel ongelofelijk weinig voor een BVO. Het kan even niet anders vanwege het wegwerken van de schuld (daar is die winst voor)

Zo zie je wel dat de spelersbegroting van MVV ongelofelijk laag is ten opzichte van een team als bijvoorbeeld Eindhoven of zelfs Oss en Telstar. En dat die teams dus waarschijnlijk het DUBBELE uit te geven hebben aan spelers, aangezien ze minder andere vaste kosten hebben. MVV is zich hiervan bewust en is die vaste kosten aan het afbouwen.

Eigenlijk vind ik het dan des te bewonderingswaardig dat MVV nog zo'n plek op de ranglijst heeft, de staf inclusief Ron Elsen, heeft het gewoon heel goed gedaan met deze groep. Dat dat voor de Maastrichtenaar die hunkert naar successen nog lang niet voldoende is, is een andere discussie.

Boe is dat feeske?

22 apr 2015 16:06
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #68
Veldmate en Vink weg bij MVV
Redactie L1
Geplaatst opwoensdag 22 april 2015 - 15:57
Foto: Wouter Roosenboom

Read later
Comments
Print

Wimilio Vink en Mark Veldmate keren na dit seizoen niet terug bij MVV. Hun contracten worden niet verlengd.

Met de andere spelers van MVV worden op dit moment gesprekken gevoerd over een nieuw contract. Dat zegt trainer Ron Elsen.

Belangrijkste wedstrijd
MVV maakt zich op voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Vrijdag speelt de Maastrichtse club thuis tegen FC Emmen. Inzet is een ticket voor de play-offs. MVV moet de wedstrijd winnen om nog kans te maken op de periodetitel. Daarbij is het team afhankelijk van de prestaties van FC Eindhoven. Als de Brabanders winnen van FC Oss, gaat het feest in Maastricht niet door.

Erbarmelijke grasmat
Elsen wil zich alleen maar focussen op de wedstrijd tegen Emmen en niet op de prestaties van FC Eindhoven. "Er is maar één ding belangrijk en dat is winnen. Wat Eindhoven doet, dat zien we dan wel na het laatste fluitsignaal." Elsen heeft wel een grote zorg. "Het gras ligt er erbarmelijk bij. Het groeit tot onze enkels." Hij hoopt dat het voor de wedstrijd vrijdag wordt opgelost.

www.1limburg.nl/veldmate-en-vink-weg-bij-mvv

22 apr 2015 17:06
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #69
Veldmate begrijpelijk, Vink vind ik jammer. Ik zag hem wel als opvolger van Smeets volgend seizoen. Helaas heeft deze jongen geen fatsoenlijke kans gekregen.

22 apr 2015 18:16 22 apr 2015 18:17 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #70
Net als Gillis, Maatsen (als Knops niet geblesseerd was geraakt), streutker, Huser en noem de reserves maar op. Is er nu al meer duidelijk over een tweede elftal komend seizoen?? Wilde die vraag stellen op het supportersoverleg van afgelopen week maar kon helaas niet. Als je reserves wedstrijdritme opdoen en beter worden neemt de concurrentie toe. Dit zou voor inkomende transfers ook weer een trigger kunnen zijn sneller bij MVV te tekenen

Boe is dat feeske?

24 apr 2015 10:39
DeBezem
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #71
Ik denk dat MVV zich eerst probeert te concentreren om de huurlingen van Genk definitief vast te leggen (Peeters, Croux).

Hopelijk kunnen ze ook Vorthoren en Labylle behouden.

24 apr 2015 10:57
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #72
Wat te denken van de verdediging, Kuipers, Maatsen, Moustafa
Waarbij ik Moustafa kleine 2 weken geleden sprak op de braderie op Daalhof, deze zou een contract krijgen.
Nu de 2 centrale nog, en dan aanvullen maar.
Proberen aanval intact te houden, Braken mag met zijn blessure blij zijn als hij bij MVV kan blijven, maar dan wel een contract voor 2 jaar, dat als hij weer fit is niet gratis de deur uit kan lopen, Brouwers en Croux aangevuld met killer voor de goal, type Thiebaut als het even kan..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, DeBezem

24 apr 2015 12:02
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #73
Investeren in een goede spits naast brouwers.Succes verzekerd. Der rest geloof ik dan wel. Verdedigers en middenvelders genoeg. Draai je volgend seizoen bij de eerste 5, mits ze hun premies krijgen natuurlijk :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

25 apr 2015 08:27 25 apr 2015 08:27 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #74
Vorthoren verloor gister weer vrijwel alle duels. En dat is iets wat ik vrijwel elke wedstrijd zie. Ik vind hem niet goed genoeg. Tijd om verder te kijken

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen

25 apr 2015 10:42
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #75
Aankoop van Huser kan ik nog altijd niet begrijpen, deze jongen heeft mij nog geen enkele keer iets laten zien waarvan ik zeg dat was een reden om hem te huren, in mijn ogen weg gegooid geld.

Laten we hopen dat MVV na 2 seizoenen eindelijk eens een spits gaat kopen, als ze dat dit jaar niet doen dan zijn het echt ezels.
Je ziet gewoon al 2 seizoenen dat een spits hard nodig is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Tijd voor maken pagina: 0.545 seconden