transfers seizoen 2015-2016

04 apr 2015 09:31
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #46
dat is toch weer typische onkunde van MVV. en dan zit hier nog geld in van Veer zien MVV.
Vind ik eigenlijk te gek voor woorden dat MVV zo met dat geld is omgegaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2015 10:07
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #47

Mienclub1902 schreef : Je moet er nu het beste van zien te maken.
Vreemd overigens dat MVV Streutker en Huser van Heerenveen huurt in de winterstop om ze vervolgens nauwelijks in te zetten.
Geef ze wat speeltijd om te zien of ze het niveau aankunnen.





Ik dacht dat er het meest gestemd was voor het halen van een SPITS?

HUSER?...STREUTKER?...LABYLLE?...misschien val ik weer in herhaling maar kan het nog steeds niet laten... gr opa :blush:

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2015 11:07
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #48

opadiehard schreef :

Mienclub1902 schreef : Je moet er nu het beste van zien te maken.
Vreemd overigens dat MVV Streutker en Huser van Heerenveen huurt in de winterstop om ze vervolgens nauwelijks in te zetten.
Geef ze wat speeltijd om te zien of ze het niveau aankunnen.





Ik dacht dat er het meest gestemd was voor het halen van een SPITS?

HUSER?...STREUTKER?...LABYLLE?...misschien val ik weer in herhaling maar kan het nog steeds niet laten... gr opa :blush:


Bij de stemming was de keuze "spits" niet opgenomen. Wel de keuze "versterking selectie" (wat dat dan ook mocht zijn; iedereen dacht natuurlijk meteen aan een spits). Overigens is Huser een spits. Zal wel op de training niet goed genoeg worden bevonden om in de basis te starten. Dus is ook hij niet de gewenste versterking geworden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2015 11:18
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #49
Nee, de drie huurlingen waren geen directe versterkingen voor de basis, maar wel indirect. Zij zorgden namelijk wel voor een extra druk op de basisspelers. Sinds de komst van deze spelers vind ik bijvoorbeeld onze voorhoede beter geworden. Dan zit Huser wel op de bank, maar de spelers voorin weten dat als ze niet presteren, er direct iemand klaar staat. Dat was voor de kerst niet zo.
En datzelfde geldt voor linksback en centrum. Centraal is Maatsen sterk gaan spelen, waardoor Knops wat mij betreft niet meer terug hoeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2015 11:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #50
Huser is een spits. Gisteren weer gezien dat hij vrijwel alle duels verliest, jongen is gewoon niet sterk genoeg. Terecht dat hij niet in de basis staat dus. Jammer maar helaas.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2015 12:38
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #51
In de krant van vandaag staat dat MVV wel in gesprek is met een aantal spelers van dit team, o.a. Moustafa, Kuipers, Croux, Peeters en Brouwers. Eventueel Labylle weer huren. Ik denk dat dit ook de spelers zijn waar je mee door moet gaan. Misschien nog Maatsen en Braken.
De rest is vervangbaar.
Gisteren toch weer gezien dat er best voetballend vermogen in dit team zit. Met een beetje geluk (of meer kwaliteit) haal je makkelijk 6/7-0 tegen Telstar.
Er komen komende zomer weer heel veel spelers op straat te staan en vrijwel overal gaan de begrotingen omlaag.
Ik ben benieuwd!

Wat ik heb gehoord is dat die showkeeper uit Canada/Portugal een (amateur)contract zou krijgen. Dus dan hebben we al 3 keepers...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2015 17:09
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #52
Als je Peeters en Croux kunt contracteren, dan heb je toch leuk talent binnengehaald. Beide spelers speelden gisteren ook goed. Peeters zie je overal nuttig zijn op het veld en Croux durft weer het duel aan te gaan met zijn tegenstander. Goede zet om daarmee in gesprek te zijn :-) Het beste is nog dat ze beide geen transfergeld kosten :-)

Moustafa verdiend gewoon een contract, net zoals Brouwers. Zij hebben zich dit seizoen wel genoeg bewezen waarde te zijn voor MVV. Hoop dat Kuipers nog een jaartje bijtekent. Ik weet niet welke andere clubs geïnteresseerd in hem zijn, is Bolton nog in beeld?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2015 17:18
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #53

mvv supporter schreef : dat is toch weer typische onkunde van MVV. en dan zit hier nog geld in van Veer zien MVV.
Vind ik eigenlijk te gek voor woorden dat MVV zo met dat geld is omgegaan.


Onkunde van MVV pfff, ik word niet goed van deze negatieve gedachtegang... bij United loopt ene Di Maria rond ( 75 miljoen) die zit ook op de bank. Het is ook weer MVV dat ieder seizoen toch een speler heeft wat erbovenuit steekt.. ( Bruls, Linssen, Brouwers, Van Hyfte , enz). Iedere "Aanwinst" met ons bescheiden budget is een gokje, ja soms pakt dat verkeerd uit, maar om meteen weer met termen als "onkunde" te gaan gooien.

Ik heb vertrouwen in MVV, ondanks de de stand op de ranglijst, hebben we objectief gezien meer goeie wedstrijden gespeeld dan bijvoorbeeld onder 3 jaar( Ieder seizoen even apart beschouwen!) Trost. Ik ben van mening dat we in het topjaar onder Trost, meer afhankelijk waren van de individuele kwaliteit, en het nodige geluk hadden. Terwijl dit seizoen vooral na de winterstop team prestaties worden geleverd. Nu goed door selecteren , en ik heb zeker vertrouwen in komend seizoen.

Nooit negeren wat slecht gaat, maar benoem zeker de dingen die goed gaan.. positivisme.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2015 17:27
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #54
Bankzitters heb je ook nodig, vooral als er in de winterstop een aantal vertrekken. Voor die huurlingen van Heerenveen zal MVV echt niet zoveel betalen. Als er wat meer blessures/schorsingen waren geweest was iedereen blij geweest met deze extra aanwinsten. Daarnaast draait het team sinds de winterstop een stuk beter en is er dus weinig reden om het basis elftal te veranderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2015 12:33
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #55
@You are

Als je bij iedere aanwinst moet hopen op de goden of ze een meerwaarde zijn, dan kun je dat vijf jaren plan gewoon de prullenbak in gooien. Dan is professionalisering van MVV nooit haalbaar. Dan is scouting en het hebben van ervaring binnen de organisatie van MVV, pure kwakzalverij. Het gaat er juist om dat MVV elke euro die ze hebben, ook uitgeven als een euro, ipv 50 cent. Zwakkere spelers halen dan het teamgemiddelde in de winterstop, is geld/moeite weggooien in mijn ogen. In plaats van dat MVV de kraan dichtdraait, kopen ze een nieuwe dweil om de wateroverlast tegen te gaan.

Men gaat nu advies vragen aan ex-profvoetballers over hoe MVV verder moet, waarschijnlijk een lang traject met de nodige declaraties vrees ik. Maar als je objectief naar je eigen bedrijf kijkt,dan zie je een groot deel van die feedback voor de eigen organisatie al meer dan twee en en half jaar terug in de resultaten en ambiance. Daar heb je geen nobele heren of een raad van filosofen voor nodig die je op die pijnpunten gaan wijzen. De vraag die al meer dan twee en een half jaar door de Geusselt klinkt: "Waar is die afmaker gebleven?". Daar begint voor mij de positieve ommekeer binnen MVV, als die doelstelling de topprioriteit wordt voor seizoen 2015-2016. Een evenwichtig elftal met een afmaker op het veld zetten, met een plan voor de toekomst. Maar het zou me niet verbazen als men weer een nieuwe dweil kocht, terwijl de kraan gewoon blijft door spuwen. Een goede organisatie had vorig seizoen direct na de eindevaluatie al ingegrepen. (En dat verwijt ik ze)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2015 13:24
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
transfers seizoen 2015-2016 #56
We weten allemaal dat we een spits nodig hebben, maar ook het middenveld scoort veel te weinig.
Heb in de wandelgangen gehoord dat Borgers naar Meerssen gaat, hij is volgens mij in potentie een
betere spits als Braken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2015 18:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #57
Zijn verschillende type spelers. Borgers kwam zelden een man voorbij met de bal en was totaal niet betrokken in de opbouw, die moest echt aangespeeld worden in de zestien en verder zag je hem niet. Daar staat tegenover dat Borgers dan wel meteen een stuk gevaarlijker was áls hij goed bediend werd. Borgers zou dit seizoen met de voorzetten van Croux het niet verkeerd gedaan hebben, maar hij zou er ook echt geen 20 ingelegd hebben, daarvoor mist hij de kwaliteiten gewoon.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2015 23:56
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #58
Ben nooit een grote fan geweest van Braken, maar ik moet zeggen dat deze jongen zich dit seizoen wel aan het ontwikkelen is.
Wmb een stuk beter dan Borgers. Al is Lloyd dan weer een cultheld van mij :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2015 18:36
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #59
Serhat Koc niks voor MVV komend jaar? Sinds januari terug in Nederland en scoort aan de lopende band bij DOVO. Gratis op te halen. Toch garant voor minimaal 10 doelpunten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2015 15:18
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #60
Ramon Voorn (Fortuna S.) ?
Brian Boogers (UNA) ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden