transfers seizoen 2015-2016
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
04 Apr 2015 09:31Vind ik eigenlijk te gek voor woorden dat MVV zo met dat geld is omgegaan.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2015 10:07Mienclub1902 wrote: Je moet er nu het beste van zien te maken.
Vreemd overigens dat MVV Streutker en Huser van Heerenveen huurt in de winterstop om ze vervolgens nauwelijks in te zetten.
Geef ze wat speeltijd om te zien of ze het niveau aankunnen.
Ik dacht dat er het meest gestemd was voor het halen van een SPITS?
HUSER?...STREUTKER?...LABYLLE?...misschien val ik weer in herhaling maar kan het nog steeds niet laten... gr opa :blush:
- pinobel
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2015 11:07opadiehard wrote:Mienclub1902 wrote: Je moet er nu het beste van zien te maken.
Vreemd overigens dat MVV Streutker en Huser van Heerenveen huurt in de winterstop om ze vervolgens nauwelijks in te zetten.
Geef ze wat speeltijd om te zien of ze het niveau aankunnen.
Ik dacht dat er het meest gestemd was voor het halen van een SPITS?
HUSER?...STREUTKER?...LABYLLE?...misschien val ik weer in herhaling maar kan het nog steeds niet laten... gr opa :blush:
Bij de stemming was de keuze "spits" niet opgenomen. Wel de keuze "versterking selectie" (wat dat dan ook mocht zijn; iedereen dacht natuurlijk meteen aan een spits). Overigens is Huser een spits. Zal wel op de training niet goed genoeg worden bevonden om in de basis te starten. Dus is ook hij niet de gewenste versterking geworden.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2015 11:18En datzelfde geldt voor linksback en centrum. Centraal is Maatsen sterk gaan spelen, waardoor Knops wat mij betreft niet meer terug hoeft.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2015 11:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2015 12:38De rest is vervangbaar.
Gisteren toch weer gezien dat er best voetballend vermogen in dit team zit. Met een beetje geluk (of meer kwaliteit) haal je makkelijk 6/7-0 tegen Telstar.
Er komen komende zomer weer heel veel spelers op straat te staan en vrijwel overal gaan de begrotingen omlaag.
Ik ben benieuwd!
Wat ik heb gehoord is dat die showkeeper uit Canada/Portugal een (amateur)contract zou krijgen. Dus dan hebben we al 3 keepers...
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2015 17:09

Moustafa verdiend gewoon een contract, net zoals Brouwers. Zij hebben zich dit seizoen wel genoeg bewezen waarde te zijn voor MVV. Hoop dat Kuipers nog een jaartje bijtekent. Ik weet niet welke andere clubs geïnteresseerd in hem zijn, is Bolton nog in beeld?
- You Are
-
- Elite Member
-
04 Apr 2015 17:18mvv supporter wrote: dat is toch weer typische onkunde van MVV. en dan zit hier nog geld in van Veer zien MVV.
Vind ik eigenlijk te gek voor woorden dat MVV zo met dat geld is omgegaan.
Onkunde van MVV pfff, ik word niet goed van deze negatieve gedachtegang... bij United loopt ene Di Maria rond ( 75 miljoen) die zit ook op de bank. Het is ook weer MVV dat ieder seizoen toch een speler heeft wat erbovenuit steekt.. ( Bruls, Linssen, Brouwers, Van Hyfte , enz). Iedere "Aanwinst" met ons bescheiden budget is een gokje, ja soms pakt dat verkeerd uit, maar om meteen weer met termen als "onkunde" te gaan gooien.
Ik heb vertrouwen in MVV, ondanks de de stand op de ranglijst, hebben we objectief gezien meer goeie wedstrijden gespeeld dan bijvoorbeeld onder 3 jaar( Ieder seizoen even apart beschouwen!) Trost. Ik ben van mening dat we in het topjaar onder Trost, meer afhankelijk waren van de individuele kwaliteit, en het nodige geluk hadden. Terwijl dit seizoen vooral na de winterstop team prestaties worden geleverd. Nu goed door selecteren , en ik heb zeker vertrouwen in komend seizoen.
Nooit negeren wat slecht gaat, maar benoem zeker de dingen die goed gaan.. positivisme.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2015 17:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
05 Apr 2015 12:33Als je bij iedere aanwinst moet hopen op de goden of ze een meerwaarde zijn, dan kun je dat vijf jaren plan gewoon de prullenbak in gooien. Dan is professionalisering van MVV nooit haalbaar. Dan is scouting en het hebben van ervaring binnen de organisatie van MVV, pure kwakzalverij. Het gaat er juist om dat MVV elke euro die ze hebben, ook uitgeven als een euro, ipv 50 cent. Zwakkere spelers halen dan het teamgemiddelde in de winterstop, is geld/moeite weggooien in mijn ogen. In plaats van dat MVV de kraan dichtdraait, kopen ze een nieuwe dweil om de wateroverlast tegen te gaan.
Men gaat nu advies vragen aan ex-profvoetballers over hoe MVV verder moet, waarschijnlijk een lang traject met de nodige declaraties vrees ik. Maar als je objectief naar je eigen bedrijf kijkt,dan zie je een groot deel van die feedback voor de eigen organisatie al meer dan twee en en half jaar terug in de resultaten en ambiance. Daar heb je geen nobele heren of een raad van filosofen voor nodig die je op die pijnpunten gaan wijzen. De vraag die al meer dan twee en een half jaar door de Geusselt klinkt: "Waar is die afmaker gebleven?". Daar begint voor mij de positieve ommekeer binnen MVV, als die doelstelling de topprioriteit wordt voor seizoen 2015-2016. Een evenwichtig elftal met een afmaker op het veld zetten, met een plan voor de toekomst. Maar het zou me niet verbazen als men weer een nieuwe dweil kocht, terwijl de kraan gewoon blijft door spuwen. Een goede organisatie had vorig seizoen direct na de eindevaluatie al ingegrepen. (En dat verwijt ik ze)
- middenstip
-
Topic Author
- Platinum Member
-
05 Apr 2015 13:24Heb in de wandelgangen gehoord dat Borgers naar Meerssen gaat, hij is volgens mij in potentie een
betere spits als Braken.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
05 Apr 2015 18:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Bieske
-
- Premium Member
-
05 Apr 2015 23:56Wmb een stuk beter dan Borgers. Al is Lloyd dan weer een cultheld van mij

- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
09 Apr 2015 18:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maikelll043
-
- Elite Member
-
- #Mestreechveuraltied
10 Apr 2015 15:18Brian Boogers (UNA) ?