transfers seizoen 2015-2016
25 apr 2015 11:08
25 apr 2015 11:11 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Met een lege portemonnee heeft Elzen al vier jaar er altijd iets van weten te bakken. Dus ook komend jaar heb ik er gezien de weinig tot geen mogelijkheden van MVV weer alle vertrouwen in de creativiteit van hem in dat er volgend seizoen weer een team staat.
Misschien net zoals dit seizoen een selectie die er pas op het eind staat, maar dan zij het maar zo..
Als we komend jaar maar ....
ALLE twie kier vaan die vies feiselikke Pruuse winne !!!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
25 apr 2015 12:01
Roei baank
Platinum Boarder
8 sterkhouders van dit seizoen behouden, maturiteit in de as, 'ne sjlouwe spits en op nao ut linker reike en Ieredevisie.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, kribbebieter
25 apr 2015 12:21
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Achterhoede behouden. Op het middenveld een nr '10', die een aantal doelpuntjes kan maken en assists kan afgeven (Peeters wellicht) en nr '6', een schoftie (type Delahaye) erbij. Brouwers en Croux behouden, dan een goede spits erbij (Quekel bv). Dan heb je toch een leuk elftal. Dan kun je toch meestrijden voor de plekken 5-9.
25 apr 2015 13:52
Keepers: Jo Coppens (ik blijf het een kut keeper vinden)
Hobie Verhulst
Verdedigers: Moustafa
Maatsen
Kuipers (proberen 2jaar te verlengen)
Labylle
zoek 2 nieuwe verdedigers (3 als kuipers niet blijft)
Middenvelders: Peeters (gokje wagen, ik heb alleen het gevoel als ik naar hem kijk dat hij bang is om het duel in te gaan)
Vorthoren
2/3 nieuwe (liefste had ik hier vink nog bij gezet)
Aanvallers: Croux
Brouwers
Braken
en nog 1 spits erbij
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
25 apr 2015 18:09
La Chouffe
Expert Boarder
Peeters is geen nummer 10, is toch echt een type Pirlo (niet van hetzelfde niveau natuurlijk). Voor de verdediging en passjes strooien, hij heeft echt een uitstekende pass in de benen.
Spelers die absoluut moeten blijven wat mij betreft zijn Peeters, Croux, Maatsen, Moustafa, Kuipers en Brouwers.
27 apr 2015 09:32
je vergeet onze luikse held Leroy labylle
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
28 apr 2015 22:52
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Mitchel de Jong volgend seizoen naar de mofjes.
30 apr 2015 21:48
Maosbrögk
Platinum Boarder
Eigenlijk een ideale situatie: vrijwel geen eigen spelers meer (dus ook geen hoge of onnodige contracten), veel spelers die transfervrij op de markt komen, een duidelijk spelersbudget, kortom: ideaal voor een technisch directeur om een mooie selectie samen te stellen en zijn kunsten te vertonen. Je kunt een heel elftal naar je hand zetten, samen met de trainer.
Jeffrey van As kom er maar in en laat maar eens zien wat je kunt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
30 apr 2015 22:52
Mie leef Mestreech schreef : Mitchel de Jong volgend seizoen naar de mofjes.
Dat krijg je met zo n jeugdopleiding en gebrek aan 2e elftal..De overgebleven talenten worden in feite weggejaagd aan het eind van dit seizoen.
01 mei 2015 08:38
Greun graas
Expert Boarder
Mitchel de jong kan ik nou niet echt een talent noemen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
03 mei 2015 17:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Edwin Linssen keert mogelijk terug bij VVV
Edwin Linssen keert volgend seizoen mogelijk als jeugdtrainer terug bij VVV-Venlo.
De club heeft inmiddels gesprekken gevoerd met de middenvelder van De Graafschap, zo bevestigt directeur Marco Boogers. Linssen kondigde eerder dit seizoen aan te stoppen met profvoetbal.
Altijd plek bij VVV
VVV heeft Linssen laten weten dat er 'altijd plek voor hem zal zijn'. Volgens Boogers staan zowel de club als Linssen zeer positief tegenover een terugkeer, maar hebben de Venlonaren nog onvoldoende zicht op de financiële situatie voor volgend seizoen. Linssen speelt vrijdag met De Graafschap tegen Sparta, de concurrent van VVV in de strijd om de nacompetitie.
Ook MVV geïnteresseerd
Ook MVV heeft interesse getoond in de diensten van de 34-jarige Linssen, maar dan als speler. Hij geeft echter aan daar niet op in te gaan. "Ik heb besloten om te stoppen met profvoetbal dus dat is in principe geen optie. Dat gaat niet gebeuren."
1limburg.nl
MVV zal het dus niet worden, gezien hij stopt met betaald voetbal.
03 mei 2015 18:10
La Chouffe schreef : Peeters is geen nummer 10, is toch echt een type Pirlo (niet van hetzelfde niveau natuurlijk). Voor de verdediging en passjes strooien, hij heeft echt een uitstekende pass in de benen.
Spelers die absoluut moeten blijven wat mij betreft zijn Peeters, Croux, Maatsen, Moustafa, Kuipers en Brouwers.
Hier mag wat mij betreft ook nog Streutker bij want dat vind ik toch wel een welkome verrassing, en Leroy alleen nog mits het haalbaar is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
03 mei 2015 19:10
03 mei 2015 19:16 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
De Technische Staf van MVV ziet dus blijkbaar meer perspectief in een speler, dan de speler in zichzelf..
Als we op die koers gaan, dan zet Donny De Groot (Topscoorder van Fortuna 0 uit 9), Jhon van de Burger King en Wasiu Taiwo ook maar op het verlanglijstje.. Ik hoop van harte dat dit de schaduw, van het schaduwlijstje is...
03 mei 2015 19:50
Boredass
Platinum Boarder
houtengerard schreef : De Technische Staf van MVV ziet dus blijkbaar meer perspectief in een speler, dan de speler in zichzelf..
Als we op die koers gaan, dan zet Donny De Groot (Topscoorder van Fortuna 0 uit 9), Jhon van de Burger King en Wasiu Taiwo ook maar op het verlanglijstje.. Ik hoop van harte dat dit de schaduw, van het schaduwlijstje is...
Volgens mij is dat juist wat we missen, paar dertigers.
03 mei 2015 20:11
03 mei 2015 20:11 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
houtengerard schreef : De Technische Staf van MVV ziet dus blijkbaar meer perspectief in een speler, dan de speler in zichzelf..
Dan schat ik Edwin Linssen nog wel een flink stuk hoger in dan bijvoorbeeld een De Groot. Linssen laatste 2 jaar volgens mij zowat iedere wedstrijd gespeeld bij De Graafschap als aanvoerder. Zo iemand hadden we hier prima kunnen gebruiken, zie in hem een betere versie van Vorthoren.
Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden