transfers seizoen 2015-2016
01 sept 2015 09:10
Frostie_999
Platinum Boarder
Zou het niet handig zijn als MVV gewoon zelf even laat weten hoe de vork in de steel zit?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
01 sept 2015 09:12
Om wat mensen op een forum tevreden te stellen?
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
01 sept 2015 09:13
Iech vin de mieste heij mer erg zwart/wit kieke. MVV heet in ut begin duudelik gekooze veur kwaliteit in plaots vaan kwantiteit.
Niks mis met. V'r höbbe toch allemaol geere Croux , Peters, Labylle, Ippel en Nys in de selectie.
Iech had ouch leever gezeen dat de selectie breijer waos mer dat is sjeinbaar neet gelök. Wee zeet dat MVV neet met een aontal speulers in gesprek is gewees die gewoen neet wowwe koume of te väöl keijzem vroogte.
D'r zal nog wel get beij koume, mer dat zal daan wel unne halve weure um ut mer op z'n bokiaans te zegke. De basis steit en daor ginge v'r alleamaol vaan oet dat die beter zowwe zien begos.
Dit is euverigens geine aonval naor wee daan ouch, mer dit is wie iech ut zeen.
Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT, MVVgirl , La Chouffe
01 sept 2015 09:14
Frostie_999
Platinum Boarder
Die "mensen op een forum" zijn wel de fans waar MVV het van moet hebben en die zich afvragen hoe het nou zit. Kleine moeite groot plezier.
01 sept 2015 09:31
Lekkere arrogante reactie Jacques. Enigste verschil tussen pakweg Telstar en MVV zijn de fans. Anders waren we allang ten dode opgeschreven. Als jij dus vind dat deze niet belangrijk zijn zou ik toch maar eens goed tussen de oren krabben.
Jacques schreef : Om wat mensen op een forum tevreden te stellen?
01 sept 2015 09:33
Kotspoejer
Expert Boarder
Ik heb alle begrip voor de problematiek rondom het transferbeleid, maar vanaf de open dag (op 1 augustus!!!) hebben we ons alleen maar kunnen voeden met geruchten. In concreto heeft deze maand opgeleverd: een huurcontractje (Palacio; eventueel maar t/m december), een amateurcontractje (Guvenc; kan dus ieder moment weer vertrekken) en een omzetting van een amateurcontract in een contract voor 2 jaar (Pereira; 'basisspeler'). Hoezo selectie van Elsen pas afrekenen op 31 augustus? Dit had ook al (vrijwel) op 1 augustus gekund!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999
01 sept 2015 09:41
Mental schreef : Lekkere arrogante reactie Jacques. Enigste verschil tussen pakweg Telstar en MVV zijn de fans. Anders waren we allang ten dode opgeschreven. Als jij dus vind dat deze niet belangrijk zijn zou ik toch maar eens goed tussen de oren krabben.
Ik zeg helemaal niet dat de fans niet belangrijk zijn. En ik baal er ook van dat we niet meer nieuwe spelers hebben. Ik ben net zo veel fan als jullie hoor, ik heb echt geen extra informatie of zo. Maar ik vind het logisch dat MVV tijdens het transfer window niet op ieder gerucht wil en kan reageren. En ik vind het logisch dat als er opeens op het forum paniek uitbreekt over de licentie, er niet toevallig iemand van MVV meeleest en dat MVV dus niet even een bericht uitstuurt dat de licentie in gevaar is. MVV heeft niet de mankracht om iemand permanent het forum mee te laten lezen en overal op te reageren. En dat moeten we ook niet willen. We kunnen niet verwachten dat de club op ieder gerucht en ieder bericht op het forum reageert. Of laat ik voor mezelf spreken: ik ben een fan maar ik verwacht dat niet van MVV. Iemand roept uit het niets dat we de licentie kwijt zouden zijn en opeens moet MVV zich verantwoorden? Ik vind dat heel raar.
Het lijkt me wél zinvol om een supporterskaffee te organiseren om het transferwindow te evalueren. Het begin was prima, met Croux, Labylle, Ippel, Peeters, Nys. Toen had ik ook echt veel vertrouwen in het nieuwe seizoen. Maar daarna is het volledig stilgevallen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
01 sept 2015 09:41
Ik denk dat ze gewoon de broers Martina een klein contractje hebben aangeboden. Dan hebben ze 16. De rest moet zich dan bewijzen tot de winterstop en kunnen ze dan verder mee onderhandelen. Ze komen tenslotte niet zomaar op amateur basis. Er zullen best wel afspraken omheen zitten anders had Guvenc ook zo naar Helmond kunnen gaan. Misschien dat Weiler op die manier ook nog aansluit.
01 sept 2015 09:43
Hoezo kortzichtig en negatief. Die 16 geloof ik wel. Maar om alles goed te praten wat ons bestuur doet gaat mij te ver. Tja als je de ene speler niet krijgt moet je een andere speler benaderen, plan B heet dat. En desnoods een plan C hebben. Dus mag ik dat dan teleurdtellend vinden. Mag ik dan als fan, die hoopt dat we eindelijk eens vooruitgaan, mijn negatieve gevoelens uiten? Of moet ik maar doen of alles koek en ei is? En mogen verantwoordelijke niet aangesproken worden daarover? Of moeten we maar onze mond houden en net als in onze werkelijke leven, zodat een toplaag alles kan verbrassen wat ons lief is?
Boschpoort schreef : Wat een negatieve en kortzichtige reacties hier.
Bij MVV werken ze zich kapot om de zaak op orde te krijgen maar als spelers niet willen komen voor wat MVV kan bieden houdt het op. Het voorbeeld van die Mathieu wordt genoemd. Het waren niet alleen de Eagles maar nog één of twee andere clubs die op het laatste moment zijn gaan meebieden waardoor de prijs werd opgedreven en MVV moest afhaken. Kun je dat het bestuur verwijten?
Er zijn 'gewoon' 16 contractspelers dus de paniek is nergens voor nodig.
Met Guvenc komt er ook wat 'gif' in de selectie. iemand die het team over een dood punt kan helpen. Peeters is een prima voetballer maar niet iemand die voorop gaat in de strijd natuurlijk. Afgezien van de verdediging hebben we best een aardige selectie. Jammer dat sommige spelers zo lang geblesseerd zijn.
01 sept 2015 09:46
krampioen
Platinum Boarder
Nadat de kruitdampen van de laatste transferdag waren opgetrokken ging er een tevreden gemompel door de bestuurskamer
van en mvv en werd het glas geheven. Iedereen daar was tevreden met een topselectie van blessurevrije spelers en elke positie
dubbel bezet.
En toen werd ik wakker.
01 sept 2015 09:50
Die is er al op 23 september, maar dat bla bla ben ik onderhande moe. Het zeggen dat andere clubs een externe geldschieter hebbben, en och wij houden ons aan de regeltjes etc. Het heeft ons nog geen stap voorwaarts gebracht! In het begin van het seizoen zijn bepaalde verwachtingen gewekt en daar moeten zij zich maar eens aanhouden.
Jacques schreef :
Mental schreef : Lekkere arrogante reactie Jacques. Enigste verschil tussen pakweg Telstar en MVV zijn de fans. Anders waren we allang ten dode opgeschreven. Als jij dus vind dat deze niet belangrijk zijn zou ik toch maar eens goed tussen de oren krabben.
Ik zeg helemaal niet dat de fans niet belangrijk zijn. En ik baal er ook van dat we niet meer nieuwe spelers hebben. Ik ben net zo veel fan als jullie hoor, ik heb echt geen extra informatie of zo. Maar ik vind het logisch dat MVV tijdens het transfer window niet op ieder gerucht wil en kan reageren. En ik vind het logisch dat als er opeens op het forum paniek uitbreekt over de licentie, er niet toevallig iemand van MVV meeleest en dat MVV dus niet even een bericht uitstuurt dat de licentie in gevaar is. MVV heeft niet de mankracht om iemand permanent het forum mee te laten lezen en overal op te reageren. En dat moeten we ook niet willen. We kunnen niet verwachten dat de club op ieder gerucht en ieder bericht op het forum reageert. Of laat ik voor mezelf spreken: ik ben een fan maar ik verwacht dat niet van MVV. Iemand roept uit het niets dat we de licentie kwijt zouden zijn en opeens moet MVV zich verantwoorden? Ik vind dat heel raar.
Het lijkt me wél zinvol om een supporterskaffee te organiseren om het transferwindow te evalueren. Het begin was prima, met Croux, Labylle, Ippel, Peeters, Nys. Toen had ik ook echt veel vertrouwen in het nieuwe seizoen. Maar daarna is het volledig stilgevallen.
01 sept 2015 10:26
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Ik zie het probleem niet!
Als we einde seizoen ergens bovenaan linker rijtje staan hoor je hier niemand meer over.
We hebben een goede selectie!
Dus stop met paniek zaaien.
Het basis elftal staat er, nu nog de breedte maar dat komt ook wel.
Wat kan een stomme datum (deadline ) voor een hoop paniek zorgen.
Laten we als fans ervoor zorgen dat nac al bij opkomst met 1-0 achter staat door ze angst in te boezemen in ons kolkende geusselt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
01 sept 2015 10:37
Op een (of twee) verdedigers na ben ik best blij met de selectie.
Denk dat we er flink op vooruit gegaan zijn sinds afgelopen jaar. Aanvallend meer stootkracht met een Palaccio, Verheijd, Croux en Raycomar (en evt Polizzi). Middenveld meer in balans en dominanter dan afgelopen seizoen. Het probleem zit nu achterin en dan vooral centraal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, jovkle, Raffalaldo
01 sept 2015 11:24
houtengerard
Administrator
De vraag is niet zozeer of we tevreden zijn over het transferbeleid. Maar wie de afgelopen 24 uur een profcontract heeft gekregen? En als Guvenc op amateurbasis komt (wat niet te hopen is) dan moeten nog twee amateurs getekend hebben.
MVV heeft nu nog een kleine twee weken om de selectie te versterken met contractvrije spelers. Het kan ook maanden zijn, maar ik hoop toch echt dat ze de competitie serieus nemen en die twee weken zonder programma benutten als extra transferperiode.
Eén ervaren verdediger erbij en je bent voor mijn gevoel klaar voor de basis. En dan ben ik tevreden, dan ben je niet gewapend tegen blessures/uitputting, maar je kunt wel op een enigszins serieuze manier aan de competitie gaan beginnen. Middenveld en voorhoede is voor MVV begrippen super.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Frostie_999
01 sept 2015 11:27
Sorry ik vind zwartkijkers nog een te net woord voor deze personen Die altijd maar wat te mekkeren hebben ga zelf eens in het bestuur of iets betekenen voor MVV inplaats maar altijd liggen af te geven op mensen die het beste met mvv voor hebben.Maar het is makkelijker achter je computer of laptop commentaar te geven dan zelf iets te gaan betekenen voor je club .als jullie op deze manier je supporters noemt dan kunnen mvv en de echte supporters jullie missen als kiespijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98, jovkle
Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden