>
Ontvangen bedankjes 201
tuutsje schreef : Kan deze kwestie in godsnaam niet ergens anders worden besproken! Dit is nog altijd het topic transfergeruchten........
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
krampioen schreef :
tuutsje schreef : Kan deze kwestie in godsnaam niet ergens anders worden besproken! Dit is nog altijd het topic transfergeruchten........
Waar het om gaat is dat veel fans niet tevreden zijn. Wat maakt het nu uit waar dit besproken wordt. Jij bent zeker een ambtenaar, oeh, verkeerde hokje, dumbass.
tuutsje schreef :
krampioen schreef :
Waar het om gaat is dat veel fans niet tevreden zijn. Wat maakt het nu uit waar dit besproken wordt. Jij bent zeker een ambtenaar, oeh, verkeerde hokje, dumbass.
Al ben ik de paus. Het gaat erom dat dit volledig off topic gaat!
Schapendonk schreef : Sorry @Krampioen maar ik vind dat @Tuutje hier wel een punt heeft, dat als er een onderwerp wordt gestart, er ook de bedoeling is dat zich zoveel mogelijk wordt gehouden aan het onderwerp. Dat dit wel eens een andere wending kan krijgen is mogelijk maar moet niet te lang duren, anders wordt het erg onoverzichtelijk. Lijkt me niet meer dan normaal. Er zijn mensen die houden van regels en er zijn mensen die houden niet van regels. Maar zodra je op een forum komt moet je al eerst een aantal regels lezen. En als je daar niet van houdt, moet je eigenlijk niet op een forum komen. Niet dat ik nooit scheef ga, maar probeer zoveel mogelijk on topic te blijven. Alvast bedankt.
krampioen schreef : Het topic transfergeruchten kan worden afgesloten. MVV geeft geen geld meer uit.
Ik baseer dat op het feit dat MVV het braafste jongetje van de klas wil zijn. Alles in het teken van geen schulden. En maar zuinig doen. Ondernemen is vooraf investeren.Jacques schreef :
krampioen schreef : Het topic transfergeruchten kan worden afgesloten. MVV geeft geen geld meer uit.
Waar baseer je dit op? Ik hoop zelf namelijk stiekem dat MVV transfervrij nog een versterking (of meer dan één) weet te halen. Dat kan gewoon na de deadline namelijk.
Anna D. schreef :
αναρχος schreef : Uit reacties van verschillende media en supporters merken wij dat er wat onrust is over het aantal contractspelers. Wij kunnen melden dat MVV Maastricht op dit moment voldoet aan de licentie-eisen van de KNVB. Het volgende meetmoment voor de licentie vindt plaats op 1 november.
Bron: www.mvv.nl
Dat is precies wat ik zojuist bedoelde, bedankt MVV. Kan iedereen weer rustig ademhalen. Op naar die transfervrije spelers met kwaliteit!
Overigens centrale verdediger Wim Raymaekers zou graag hier komen ballen. Linksbenig en ervaring.