transfers seizoen 2015-2016

01 sept 2015 14:53
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2086

tuutsje schreef : Kan deze kwestie in godsnaam niet ergens anders worden besproken! Dit is nog altijd het topic transfergeruchten........

Waar het om gaat is dat veel fans niet tevreden zijn. Wat maakt het nu uit waar dit besproken wordt. Jij bent zeker een ambtenaar, oeh, verkeerde hokje, dumbass.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 14:57
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2087
01 september 2015 14:21

EMRULLAH GÜVENC TROK NAAR MVV MAASTRICHT: "AL WOU IK GRAAG BIJ ANTWERP BLIJVEN"

Emrullah Güvenc zette maandag zijn krabbel bij MVV Maastricht. Een opluchting voor de aanvaller die aan het einde van vorig seizoen geen nieuw contract kreeg bij Royal Antwerp FC.

Door Timothy Collard

“Ik ben heel tevreden dat ik een profcontract kon tekenen bij MVV. Het heeft allemaal wat lang geduurd, maar ik ben nu bij een mooie club terechtgekomen. Ik had nog opties, maar een Pools avontuur sprak me niet bepaald aan”, zegt Güvenc in een gesprek met Voetbalkrant.com.

De Superturk kon ook in België blijven, maar uiteindelijk liepen de contacten met twee tweedeklassers op niets uit. “Ik had een goed gesprek met de trainer van Coxyde, maar uiteindelijk deed die club mij geen aanbieding. Ze bewandelden ook andere pistes.”

En ook Deinze lonkte eventjes naar de man die de voorbije twee jaar 25 keer scoorde voor Antwerp. “Ik kreeg een aanbieding van hen, maar hoorde plots niets meer nadat ik een tegenbod had gedaan. Ik had er dus wel kunnen tekenen, maar het werd niets.”

"Niets meer gehoord van Antwerp"Deel deze quote:
Güvenc kwam ook nog even terug op zijn periode bij The Great Old. “Ik heb helemaal niks meer gehoord van Antwerp. Er zijn nieuwe mensen gekomen, maar ik heb niet te horen gekregen of ze al dan niet met me verder wilden. En zo liep mijn contract dus af.”

“Nochtans had ik graag bij de club willen blijven. Maar ik kon toch moeilijk op mijn blote knieën gaan smeken om mij een nieuw contract aan te bieden, hé? Op een gegeven moment houdt het op, en dat was voor mij na twee seizoenen.”
“Ik kende er wel twee héle mooie jaren. De supporters van Antwerp zijn fantastisch, ik zal hen nooit vergeten en eeuwig dankbaar zijn. Of het pijn doet dat ik geen deel uitmaak van het ‘nieuwe’ Antwerp? Neen, maar ik gun de fans de terugkeer naar eerste klasse. Ze verdienen dat”, besluit Güvenc.

Ik hoop dat Voetbalkrant gelijk heeft ipv DDL.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Raffalaldo

01 sept 2015 14:59
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2088

krampioen schreef :

tuutsje schreef : Kan deze kwestie in godsnaam niet ergens anders worden besproken! Dit is nog altijd het topic transfergeruchten........

Waar het om gaat is dat veel fans niet tevreden zijn. Wat maakt het nu uit waar dit besproken wordt. Jij bent zeker een ambtenaar, oeh, verkeerde hokje, dumbass.

Al ben ik de paus. Het gaat erom dat dit volledig off topic gaat!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, La Chouffe

01 sept 2015 15:03
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2089

tuutsje schreef :

krampioen schreef :

Al ben ik de paus. Het gaat erom dat dit volledig off topic gaat!

bel de gooffie s maar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker

01 sept 2015 15:10
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2090
MVV heeft 11 volwaardige contracten, 3 huurspelers, 7 amateurcontracten. Niet alle posities zijn dubbel bezet. Dit kun je toch moeilijk een evenwichtige selectie vinden. En dat is wel de opdracht dat een bestuur heeft. Wij hebben net zoveel geld als 12 andere clubs uit de 1e divisie, deels zelfs meer. Neen, wij kunnen niet tevreden zijn met dit resultaat.

01 sept 2015 15:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2091
Sorry @Krampioen maar ik vind dat @Tuutje hier wel een punt heeft, dat als er een onderwerp wordt gestart, er ook de bedoeling is dat zich zoveel mogelijk wordt gehouden aan het onderwerp. Dat dit wel eens een andere wending kan krijgen is mogelijk maar moet niet te lang duren, anders wordt het erg onoverzichtelijk. Lijkt me niet meer dan normaal. Er zijn mensen die houden van regels en er zijn mensen die houden niet van regels. Maar zodra je op een forum komt moet je al eerst een aantal regels lezen. En als je daar niet van houdt, moet je eigenlijk niet op een forum komen. Niet dat ik nooit scheef ga, maar probeer zoveel mogelijk on topic te blijven. Alvast bedankt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje, La Chouffe

01 sept 2015 15:18
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2092

Schapendonk schreef : Sorry @Krampioen maar ik vind dat @Tuutje hier wel een punt heeft, dat als er een onderwerp wordt gestart, er ook de bedoeling is dat zich zoveel mogelijk wordt gehouden aan het onderwerp. Dat dit wel eens een andere wending kan krijgen is mogelijk maar moet niet te lang duren, anders wordt het erg onoverzichtelijk. Lijkt me niet meer dan normaal. Er zijn mensen die houden van regels en er zijn mensen die houden niet van regels. Maar zodra je op een forum komt moet je al eerst een aantal regels lezen. En als je daar niet van houdt, moet je eigenlijk niet op een forum komen. Niet dat ik nooit scheef ga, maar probeer zoveel mogelijk on topic te blijven. Alvast bedankt.

misschien kun jij dan een nieuw topic starten, ik weet nog niet hoe dat te doen. Topic: fans willen duidelijkheid en een fatsoenlijke selectie.
Het topic transfergeruchten kan worden afgesloten. MVV geeft geen geld meer uit.

01 sept 2015 15:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2093

krampioen schreef : Het topic transfergeruchten kan worden afgesloten. MVV geeft geen geld meer uit.

Waar baseer je dit op? Ik hoop zelf namelijk stiekem dat MVV transfervrij nog een versterking (of meer dan één) weet te halen. Dat kan gewoon na de deadline namelijk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

01 sept 2015 15:30
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2094

Jacques schreef :

krampioen schreef : Het topic transfergeruchten kan worden afgesloten. MVV geeft geen geld meer uit.

Waar baseer je dit op? Ik hoop zelf namelijk stiekem dat MVV transfervrij nog een versterking (of meer dan één) weet te halen. Dat kan gewoon na de deadline namelijk.

Ik baseer dat op het feit dat MVV het braafste jongetje van de klas wil zijn. Alles in het teken van geen schulden. En maar zuinig doen. Ondernemen is vooraf investeren.

01 sept 2015 16:37
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2095

Anna D. schreef :

αναρχος schreef : Uit reacties van verschillende media en supporters merken wij dat er wat onrust is over het aantal contractspelers. Wij kunnen melden dat MVV Maastricht op dit moment voldoet aan de licentie-eisen van de KNVB. Het volgende meetmoment voor de licentie vindt plaats op 1 november.

Bron: www.mvv.nl

Dat is precies wat ik zojuist bedoelde, bedankt MVV. Kan iedereen weer rustig ademhalen. Op naar die transfervrije spelers met kwaliteit!

Overigens centrale verdediger Wim Raymaekers zou graag hier komen ballen. Linksbenig en ervaring.

Heb jij deze Wim Raymaekers niet al vaker genoemd hier Anna?
Als Wim via jou laat weten dat ie wil komen ballen, heb je hem al gewezen op onze sollicitatieprocedure? :whistle:

Enige stats voor de liefhebber (en om het topic weer een beetje recht te breien)

Wim Raymaekers (Hasselt, 4 april 1985) is een Belgische voetballer, die als linksvoetige centrale verdediger uitkomt voor de club Delhi Dynamos FC in de pas opgerichte Indian Super League.
Raymaekers begon zijn carrière bij KRC Genk, maar omdat hij hier geen speelkansen kreeg, verkaste hij in 2007 voor twee seizoenen naar het Nederlandse FC Den Bosch. Daarna keerde hij terug naar België om in Tweede Klasse achtereenvolgens aan de slag te gaan bij KVSK United Overpelt-Lommel, Red Star Waasland en OH Leuven. Bij deze laatste club zorgde hij mee voor de titel en de bijbehorende promotie naar de hoogste afdeling van het Belgische voetbal en werd ook verkozen tot beste centrale verdediger van de reeks. Op 11 februari 2012 maakte Raymaekers zijn eerste doelpunt in Eerste Klasse in de met 1-3 gewonnen wedstrijd op het veld van KVC Westerlo.[1] Sinds 2014 komt hij uit voor de club Delhi Dynamos FC in India.

Wim Raymaekers

Persoonlijke informatie
Volledige naam: Wim Raymaekers
Bijnaam: Nonkel
Geboortedatum: 4 april 1985
Geboorteplaats: Hasselt, België

Lengte : 186 cm
Been: Links

Positie: Centrale verdediger

Clubinformatie
Spelend bij Delhi Dynamos FC

Jeugd: KRC Genk

Senioren
Seizoen Club w (g)
2003-2005: KRC Genk 0 (0)
2005-2007: FC Den Bosch 49 (1)
2007-2009: KVSK United 44 (1)
2009-2010: Red Star Waasland 31 (1)
2010-2014: OHL 73 (4)
2014: Delhi Dynamos FC 8 (1)

01 sept 2015 18:15
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2096
Klopt en ik meen uit het blote hoofd Audiowaste ook. Vraag me af of het met Knops nog wel in orde komt om eerlijk te zijn. Hoop het wel natuurlijk. Is na zijn blessure in ieder geval nog zeker niet de oude. Dus zou aan het profiel voldoen en dan 1 van de Martina's die langzaam gebracht kan worden.

Overigens is nu duidelijk waarom er tegenstrijdigheid is tussen DDL en Voetbalkrant over de status van het contract van Güvenc. Is op dit moment inderdaad een amateurcontract maar er volgen een dezer dagen nog gesprekken over de voorwaarden (lees salaris) om dit om te zetten naar een profcontract.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Sjop

01 sept 2015 19:33
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2097
We weten niet wat nog gaat komen. Beter even verstandig verder shoppen. Guvenc zal wel een contract naar tevredenheid krijgen en ons bestuur zal best nog met spelers bezig zijn. We hebben een prima selectie. Te smal dat zeker. Er komt zeker nog wel wat bij. beetje vertrouwen hebben. Verheijdt en Kuipers hebben nog niet gespeeld. Ze zijn hopelijk snel fit.

01 sept 2015 20:45
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2098
Via bron vernomen er zou van mvv een uitleg komen over de ins en outs over de transfers,contracten enz...Gr. Opa :)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

01 sept 2015 21:44
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2099
Pfffft ......wat vermoeiend al die berichten over... niks eigenlijk.
Blij dat iemand daar een aparte discussie over is begonnen.
Back on topic. Iemand vernomen of we nog wat kunnen verwachten komende week? Of zijn we definitief klaar?

01 sept 2015 23:18
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2100
Klopt, ik heb Raymaekers ook al genoemd. Bel hem op en hij staat morgen al aan de poorten van de Geusselt. Een centrale verdediger met opbouwende kwaliteiten en veel ervaring. Dat is precies wat we zoeken.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden