transfers seizoen 2015-2016

01 sept 2015 11:39 01 sept 2015 11:40 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2056
Ik ben meer dan tevreden over hoe mvv tot nu toe handelt ! Die blessures is gewoon pech hebben kan mvv zelf niks aan doen. De kwaliteit van spelers is vele malen beter dan dat er de afgelopen jaren is geweest bij mvv. Ff op elkaar inspelen en nog een verdediger erbij en ik zie ons een heel leuk seizoen draaien. En steun je club ipv alleen maar te zeiken.

Verstuurd vanaf mijn SM-N7505 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 11:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2057

Mental schreef : Hoezo kortzichtig en negatief. Die 16 geloof ik wel. Maar om alles goed te praten wat ons bestuur doet gaat mij te ver. Tja als je de ene speler niet krijgt moet je een andere speler benaderen, plan B heet dat. En desnoods een plan C hebben. Dus mag ik dat dan teleurdtellend vinden. Mag ik dan als fan, die hoopt dat we eindelijk eens vooruitgaan, mijn negatieve gevoelens uiten? Of moet ik maar doen of alles koek en ei is? En mogen verantwoordelijke niet aangesproken worden daarover? Of moeten we maar onze mond houden en net als in onze werkelijke leven, zodat een toplaag alles kan verbrassen wat ons lief is?

Je suggereert nu dat er geen plan B of C zijn/waren. Waar baseer je dat op?
Het probleem is simpelweg geld. Dat hebben we te weinig. Ook de B en C categorie is niet altijd haalbaar. Voor veel Nederlandse spelers liggen we te ver weg. Die willen niet naar het 'verre' limburg verhuizen. Ook kunnen we nog te weinig bieden aan bijvoorbeeld partners van potentiele spelers. Dat zijn allemaal zaken die meespelen. Bestuur is daar hard mee bezig. Ik zou ook liever zien dat het beter ging maar het gaat me te ver om vanaf de zijlijn simpelweg te roepen dat het wanbeleid is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Ivinho, bokkesprongen

01 sept 2015 11:49
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2058
Ik vind de selectie goed. Het enige wat ik had gedaan is spelers die je waarschijnlijk ooit een transfer kunt laten maken langer vastleggen of een profcontract geven. Denk aan Martina (al moet die nog wel wat kilometers maken voordat hij echt klaar is ervoor), Kuipers, Croux. Pereira vind ik dan weer niet zo n speler.

Los van wie welk soort contract heeft vind ik de selectie die er nu is erg goed, met slechts 1 zeer zwak punt.

01 sept 2015 11:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2059
Ik geloof ook niet zo in wanbeleid, het budget is erg beperkt en dat maakt je positie op de markt wat lastiger.
Wat wel gewoon jammer is en dat is de tendens van de laatste jaren dat t verschuift en dat de competitie in volle gang is en selectie vaak nog ver van compleet zijn
Volgens mij is dit bovengenoemde heel simpel op te lossen, de transferwindow sluiten voor de 1ste competitie ronde dan weet je als club in ieder geval waar je aan begint, dat geldt dan ook voor transfervrije spelers ook die kunnen dan niet meer doen of een contract krijgen.
Grote voordeel is dat je de eerste ronde tot aan de winterstop alle selectie en spelers ingevuld en teams allemaal op 'volle"sterkte beginnen
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98

01 sept 2015 12:06
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2060
Had gewoon op meer gehoopt mede daar dit gesuggereerd is geworden door bepaalde bestuursleden. Ben die 16 jaar eerste divisie gewoon beu. Dus mijn positivisme is tot een diepte punt gezakt als ik zie dat clubjes als Dort en eindhoven ons voorbij streven, en dat doet gewoon pijn. En over geld, tja misschien laat MVV wel ergens geld liggen ipv het op te rapen en nee ik kan niet over wanbeleid spreken maar wel over amateurisme.
Tja en dan dat cliche matige antwoord van langs de zijlijn roepen?

Boschpoort schreef :

Mental schreef : Hoezo kortzichtig en negatief. Die 16 geloof ik wel. Maar om alles goed te praten wat ons bestuur doet gaat mij te ver. Tja als je de ene speler niet krijgt moet je een andere speler benaderen, plan B heet dat. En desnoods een plan C hebben. Dus mag ik dat dan teleurdtellend vinden. Mag ik dan als fan, die hoopt dat we eindelijk eens vooruitgaan, mijn negatieve gevoelens uiten? Of moet ik maar doen of alles koek en ei is? En mogen verantwoordelijke niet aangesproken worden daarover? Of moeten we maar onze mond houden en net als in onze werkelijke leven, zodat een toplaag alles kan verbrassen wat ons lief is?

Je suggereert nu dat er geen plan B of C zijn/waren. Waar baseer je dat op?
Het probleem is simpelweg geld. Dat hebben we te weinig. Ook de B en C categorie is niet altijd haalbaar. Voor veel Nederlandse spelers liggen we te ver weg. Die willen niet naar het 'verre' limburg verhuizen. Ook kunnen we nog te weinig bieden aan bijvoorbeeld partners van potentiele spelers. Dat zijn allemaal zaken die meespelen. Bestuur is daar hard mee bezig. Ik zou ook liever zien dat het beter ging maar het gaat me te ver om vanaf de zijlijn simpelweg te roepen dat het wanbeleid is.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Ayrton

01 sept 2015 12:09
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2061
We hebben gewoon een prima team staan, helaas door blessures kunnen we niet de sterkste spelers opstellen de eerste weken, maar we zijn financieel gezien geen club die iedere positie dubbel bezet heeft met spelers die het niveau basisspeler hebben. Enige clubs die dat momenteel in de JL kunnen zijn Sparta, Go Ahead, NAC en op de een of andere manier heeft VVV ook nog een paar tonnen achter het bureau gevonden als je die bezig ziet met het halen van spelers.

En wie zegt dat MVV niet nog bezig is met het halen van spelers. Alle clubs proberen de afvallers van de betere clubs op het laatste moment nog even binnen te hengelen, dit is voorzover nu bekend niet gelukt, helaas. Maar dat betekend dat er nu gekeken gaat worden naar de spelers die nog zonder club zitten. Een Voorn wordt misschien weer interressant nu zijn contract is ontbonden in Sittard, met Guvenc hebben we een super aanvaller gehaald die zorgt dat we dadelijk kunnen kiezen uit 5 aanvallers en zo zal MVV vast nog wel bezig zijn met clubloze verdedigers (Zie Rico Weiler).

En over die 16 contractspelers, nu Guvenc op amateurbasis is gekomen (als dit klopt), zal MVV heus wel 2 spelers met een amateurcontract even een profcontract hebben laten tekenen. Kom nou, Elsen is al 30 jaar bezig met het samenstellen van selecties, die zal het in geen 100 jaar laten gebeuren dat we geen 16 spelers onder contract hebben.

01 sept 2015 12:13
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2062
Gast doe normaal, Dus als iemand het anders ziet dan jou is hij geen echte supporter. Rot zelf een eindje op

dreekemvvke schreef : Sorry ik vind zwartkijkers nog een te net woord voor deze personen Die altijd maar wat te mekkeren hebben ga zelf eens in het bestuur of iets betekenen voor MVV inplaats maar altijd liggen af te geven op mensen die het beste met mvv voor hebben.Maar het is makkelijker achter je computer of laptop commentaar te geven dan zelf iets te gaan betekenen voor je club .als jullie op deze manier je supporters noemt dan kunnen mvv en de echte supporters jullie missen als kiespijn.

01 sept 2015 12:37
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2063
Ik vaag mij soms wel eens af of dat ECHTE supporters zijn!

01 sept 2015 12:39
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2064
Zijn dat wel ECHTE fans???

Frostie_999 schreef : Die "mensen op een forum" zijn wel de fans waar MVV het van moet hebben en die zich afvragen hoe het nou zit. Kleine moeite groot plezier.

01 sept 2015 12:41
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2065
ZO.... Ik denk dat iedereen zijn zegje nu wel heeft gedaan en dat we in dit topic alleen nog maar iets schrijven als er daadwerkelijk transfergeruchten te melden zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u josoetgebrook

01 sept 2015 12:44
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2066
Als ik het zo lees staat het er idd een beetje krom. Ik bedoel natuurlijk dat die "mensen op een forum" gewoon mensen zijn die misschien wat meer dan gemiddeld begaan zijn met MVV (net zoals vele anderen) en graag willen weten hoe het zit. Voor mij is er geen onderscheid tussen fans in het kader van "echt" of niet "echt".
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

01 sept 2015 12:46 01 sept 2015 12:51 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2067
Het is een forum. Iedereen mag zeggen wat die wil. Los van het feit of de meesten het ermee eens is of niet. Maar je hoeft niet je mond te houden. Ieders mening is een mening en moet gerespecteerd worden. Dat is al eeuwen oud, en dat moeten wij toch weten ;)

nl.wikipedia.org/wiki/Forum_(Rome)

01 sept 2015 12:59
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2068

Hill28 schreef : Denk aan Martina (al moet die nog wel wat kilometers maken voordat hij echt klaar is ervoor), .

Even ter goede orde.....Martina is een achternaam. We hebben er hier 2 van :cheer:
de voornamen Sherman en Shermain maakt het er natuurlijk ook niet echt duidelijker op.

Wellicht moeten we voor deze 2 groei briliantjes koos namen geven ;)

01 sept 2015 13:01 01 sept 2015 13:06 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2069
Ik weet niet of je onevenwichtige keuzes wanbeleid mag noemen. Je schept als club bepaalde verwachtingen, mede door de propaganda op de eigen site en interviews met de spelers. Als die verwachtingen niet gehaald worden dan is het vanzelfsprekend dat er teleurstelling heerst. Daarom moet je als club veel lager inzetten vind ik, je veel bescheidener opstellen in je uitspraken over je ambities. Je moet de verwachtingen zelf scheppen en niet aan je supporters overlaten. Negatief zijn over je eigen organisatie is eerlijker, zowel in persberichten als in het promotiemateriaal, niet altijd verstandig, maar richting het eindproduct veel rechtvaardiger als alles afhangt van geluk.

Twee jaar geleden toen we wederom in de financiële problemen kwamen, dit keer door het eigen beleid, was de verwachting dat we twee jaar op de grens van betaald voetbal zouden moeten gaan spelen. En die schade kan zichzelf gaan vertalen in jaren van organisatorische achterstand in het slechtste geval. Dit zou een gigantische uitwerkingen gaan hebben voor de club, zelfs het voorbestaan was weer in gevaar.

Dit was een probleem dat je zelf veroorzaakt hebt en ook zelf moet oplossen. Was dit wanbeleid? Jazeker dit wel. Dit is niet het gevolg van een erfenis, het was het eigen beleid dat faalde, dit keer de penningmeester. En alles wat daarna komt, slechtere onderhandelingspositie, krimp scouting, etc. zijn hier de gevolgen van. Sterker nog, als je een beetje gelooft in de chaos theorie, dan heeft die penningmeester er persoonlijk voor gezorgd dat Roda JC promoveerde. Omdat MVV niet meer bij machte was om het contract van van Hyfte en Schreurs te verlengen. Maar dat zullen we hem maar niet in de schoenen schuiven. :P

Ben ik ervan overtuigd dat MVV naar eer en geweten handelt? Volmondig Ja. Maar een gedeelte van het beleid binnen MVV brengt zichzelf in deze benarde positie, een positie waarbij keuzes gemaakt moeten worden die niet altijd in het voordeel werken van de club. Het contract voor Pereira was voor mij persoonlijk een kattensprong, misschien een goede kattensprong die zichzelf uiteindelijk rechtvaardigt, maar zeker geen kattensprong die MVV zou maken als het zichzelf door haar eigen handelen niet in deze benarde positie gebracht had. MVV moet gedacht hebben, we hebben in Maatsen geïnvesteerd en hij is uit onze vingers geglipt, laten we de volgend die komt een netje geven.

Fortuna is financieel onze gelijke (minder toeschouwers, meer sponsorinkomen), en als je ons daarmee dit seizoen vergelijkt dan halen wij iets meer kwaliteit binnen, maar dit gaat ten koste van de breedte die Fortuna nu wel heeft. Echter heeft Fortuna al haar basisspelers onder een profcontract staan en wij blijven kwetsbaar voor een leegroof door de amateurcontracten. Daarnaast heeft Fortuna een betaalde hoofdtrainer post en wij een bestuurslid met dubbele functie, waar ik respect voor heb dat hij het doet, ondanks zijn eerdere woorden dat hij klaar is met het trainerschap. Maar Fortuna komt van een grotere achterstand dan ons en dat laatste maakt me wel lichtelijke zorgen over.

Als je de woorden van Verheijdt in het interview met MVV TV hoort, dan zegt het genoeg. MVV is een club met een enorme reputatieschade in de overige provinciën. Niet een uithangbord voor betaald voetbal, niet meer dan een FC Oss of een FC Emmen. Tenzij je als speler daar doorheen prikt, zoals Verheijdt zelf zegt. En de afgelopen seizoensresultaten hebben daar ook niet veel bij geholpen. De hoop is dat MVV eens betere seizoensresultaten gaat neerzetten en weer een rol van betekenis kan gaan spelen in het betaaldvoetbal. Zodat er meer slagkracht komt op de transfermarkt. Maar daar moet je wel weer geld voor hebben, probeer die cirkel maar eens te doorbreken als alles tegenzit.

Vergeet niet, voetbal is emotie. Je begint aan een wedstrijd om te winnen, als je verliest door zelf gecreëerde tegenslagen dan valt dat moeilijker te accepteren, dan dat de tegenstander een maatje te sterk was vind ik. We zijn een voetbalclub, geen programma zoals x-factor waar we alleen opzoek zijn naar talenten en mensen hun dansje mogen doen, daar heb je normaal een tweede elftal voor. Elk gewonnen punt scheelt je weer een beetje reputatieschade. Maar door een fout van één iemand in het bestuur, moet je noodgedwongen hierop bezuinigen. Ik blijf het overigens vreemd vinden dat plan B of C op de transfermarkt een eigen jeugdspeler is, en niet een contractvrije amateur,zeker gezien deze kleine selectie. Hopelijk kan MVV de komende twee weken de gaten vullen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98, Frostie_999

01 sept 2015 13:08
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2070
wilde even een vraag stellen,heb misschen iets gemist maar is verheiyd onze spits inmiddels speelgerechtigd voor de k.n.v.b.

Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden