>
Ontvangen bedankjes 130
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Je suggereert nu dat er geen plan B of C zijn/waren. Waar baseer je dat op?Mental schreef : Hoezo kortzichtig en negatief. Die 16 geloof ik wel. Maar om alles goed te praten wat ons bestuur doet gaat mij te ver. Tja als je de ene speler niet krijgt moet je een andere speler benaderen, plan B heet dat. En desnoods een plan C hebben. Dus mag ik dat dan teleurdtellend vinden. Mag ik dan als fan, die hoopt dat we eindelijk eens vooruitgaan, mijn negatieve gevoelens uiten? Of moet ik maar doen of alles koek en ei is? En mogen verantwoordelijke niet aangesproken worden daarover? Of moeten we maar onze mond houden en net als in onze werkelijke leven, zodat een toplaag alles kan verbrassen wat ons lief is?
Boschpoort schreef :
Je suggereert nu dat er geen plan B of C zijn/waren. Waar baseer je dat op?Mental schreef : Hoezo kortzichtig en negatief. Die 16 geloof ik wel. Maar om alles goed te praten wat ons bestuur doet gaat mij te ver. Tja als je de ene speler niet krijgt moet je een andere speler benaderen, plan B heet dat. En desnoods een plan C hebben. Dus mag ik dat dan teleurdtellend vinden. Mag ik dan als fan, die hoopt dat we eindelijk eens vooruitgaan, mijn negatieve gevoelens uiten? Of moet ik maar doen of alles koek en ei is? En mogen verantwoordelijke niet aangesproken worden daarover? Of moeten we maar onze mond houden en net als in onze werkelijke leven, zodat een toplaag alles kan verbrassen wat ons lief is?
Het probleem is simpelweg geld. Dat hebben we te weinig. Ook de B en C categorie is niet altijd haalbaar. Voor veel Nederlandse spelers liggen we te ver weg. Die willen niet naar het 'verre' limburg verhuizen. Ook kunnen we nog te weinig bieden aan bijvoorbeeld partners van potentiele spelers. Dat zijn allemaal zaken die meespelen. Bestuur is daar hard mee bezig. Ik zou ook liever zien dat het beter ging maar het gaat me te ver om vanaf de zijlijn simpelweg te roepen dat het wanbeleid is.
dreekemvvke schreef : Sorry ik vind zwartkijkers nog een te net woord voor deze personen Die altijd maar wat te mekkeren hebben ga zelf eens in het bestuur of iets betekenen voor MVV inplaats maar altijd liggen af te geven op mensen die het beste met mvv voor hebben.Maar het is makkelijker achter je computer of laptop commentaar te geven dan zelf iets te gaan betekenen voor je club .als jullie op deze manier je supporters noemt dan kunnen mvv en de echte supporters jullie missen als kiespijn.
Hill28 schreef : Denk aan Martina (al moet die nog wel wat kilometers maken voordat hij echt klaar is ervoor), .