>
Ontvangen bedankjes 5023
Hill28 schreef : Veiligheid voorop, maar ik verwacht op zijn minst inventieve oplossingen van MVV om - binnen de coronamaatregelen - zoveel mogelijk mensen toegang te verlenen. Niet het gebruikelijk zaagsel-denken.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
lMaastrichtl schreef : Pfff hier heb ik toch helemaal geen zin in? Ik ben zelf 19 jaar kijk normaal uit naar ELKE wedstrijd. Ook staat er tot kinderen TOT 17 jaar bij elkaar moeten zitten in een vak op de Gamin tribune, die mogen wel elke wedstrijd gaan???? Nee hoor ik kijk lekker op TV. Volgend jaar weer het stadion in als ze nog maar net 1500 kaarten verkopen. Vorig jaar zat ik in Volendam, Eindhoven etc maar met 15 uitsupporters. En nu moet je dan plaatsmaken voor mensen die denken, ach ik pak me ook een kaart want goedkoop nu en die zie je de komende 5 jaar niet meer als ze dan niet gepromoveerd zijn.
serke schreef : Zoals eerder aangegeven door boer, wij zijn verhuist van Angel side vak d , nu krijgen wij dus een nieuwe kaart, maar momenteel horen wij niks van Mvv en kunnen wij dus geen wedstrijden reserveren omdat wij nog steeds geen nieuwe kaartnummers hebben. Ik heb een idee dat wij nu naast de pot pissen. Ik kan inloggen, maar zonder kaartnummer kan ik verder helemaal niks.
Ben je lekker mee, bijna verplicht te verhuizen na jaren vak D, moet je nu wachten tot je nieuwe kaart er is voor je nieuwe plaats, dat je kunt reserveren.
Mvv, zorg svp dat iedereen die wil reserveren kan reserveren, doordat kaarten tijdig zijn uitgegeven.
Ik wil graag maar ik kan momenteel niet, ik voel me nu juist Calimero!!
Hier precies hetzelfde. Met 3 man verhuist van angelside naar Boschpoorttribune. Nog steeds niks gehoord over onze kaarten en kunnen dus niks reserveren.serke schreef : Zoals eerder aangegeven door boer, wij zijn verhuist van Angel side vak d , nu krijgen wij dus een nieuwe kaart, maar momenteel horen wij niks van Mvv en kunnen wij dus geen wedstrijden reserveren omdat wij nog steeds geen nieuwe kaartnummers hebben. Ik heb een idee dat wij nu naast de pot pissen. Ik kan inloggen, maar zonder kaartnummer kan ik verder helemaal niks.
Ben je lekker mee, bijna verplicht te verhuizen na jaren vak D, moet je nu wachten tot je nieuwe kaart er is voor je nieuwe plaats, dat je kunt reserveren.
Mvv, zorg svp dat iedereen die wil reserveren kan reserveren, doordat kaarten tijdig zijn uitgegeven.
Ik wil graag maar ik kan momenteel niet, ik voel me nu juist Calimero!!
De_Lange schreef : Ik vind het wel weer typisch mvv dat ik het nieuws hierover via het forum moet lezen.
Geen enkele bericht mogen ontvangen via email....
Is het zo moeilijk om je sk houders te mailen als zo een formulier online gaat?
Heb dit ook al aangekaart tijdens de verlengactie van de sk. Enige reactie wat ik toen kreeg was dat door vakanties de mailings later werden verstuurd.
Zove werk kost het toch niet. Moet regelmatig mail merges versturen en een contact bestand up to date houden is nu ook niet echt zo moeilijk.