Corona Column

21 aug 2020 16:18 21 aug 2020 16:19 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Corona Column #106

Hill28 schreef : Veiligheid voorop, maar ik verwacht op zijn minst inventieve oplossingen van MVV om - binnen de coronamaatregelen - zoveel mogelijk mensen toegang te verlenen. Niet het gebruikelijk zaagsel-denken.


Ja, met dat soort verwachtingen kun je al uittellen dat je teleurgesteld gaat zijn natuurlijk. Dan wordt mij wel eens verweten dat ik niet realistisch ben, te optimistisch. ;)

MVV heeft anderhalve man en een paardekop op kantoor die allerlei dingen moeten doen, niet alleen de maatregelen vertalen in hapklaar beleid voor wedstrijdbezoek. Mensen die hier ook weinig ervaring mee hebben verder. Natuurlijk gaan we bij de eerste wedstrijd 101 verbeterpunten zien.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2020 16:52 21 aug 2020 16:53 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
Corona Column #107
Wat mvv zou kunnen doen, maar wellicht is dat ook zo, informeren bij andere clubs hoe zij een en ander aanpakken. Vwb toegang, persoonlijk vind ik dat sponsoren en sk houders die betaald hebben 1e recht hebben. Stewards, beperkte pers, ehbo etc komen sowieso binnen, al zitten en staan die apart. Familieleden, genodigden horen er gezien de beperkte ruimte helaas bijv. niet thuis. Maar het belangrijkste nog (realiseerbaar?) is een registratiesysteem voor die 4 wedstrijden waar je je verplicht kunt aan- maar zeker kunt afmelden voor wedstrijden. Voor elke persoon die zich niet aanmeldt of een afmelder die weet dat hij niet kan, kan er iemand anders in. Er zijn mensen met diensten, tijd ongunstig, willen niet etc. Zo kun je naast het uit- en buffervak erbij pakken ook nog maximaliseren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2020 16:50 22 aug 2020 17:13 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
Corona Column #108
www.mvv.nl/fanzone/tickets
Men kan nu de voorkeuren opgeven voor de 4 wedstrijden met voorkeur nr 1 tm 4.

Jeugd 13 tm 17 wordt verplicht en automatisch bij elkaar gezet op de gamin tribune...je kunt wel aanklikken of je met meerdere sk houders bij elkaar woont.

Ook helaas geen mogelijkheid je meteen af te melden voor bepaalde wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2020 17:29
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Corona Column #109
Om alvast te reserveren voor een thuiswedstrijd moet je online ook je kaartnummer invoeren. In mijn geval wordt dat moeilijk want ik ben een van de verhuizers van AS vak D naar de BP tribune. Ik zou een nieuwe kaart krijgen en ben een maand geleden al eens bij MVV aan de deur geweest. Ik kreeg te horen "we laten u wat weten, zodra alle nieuwe kaarten samen aangemaakt zijn". Vorige week maar eens een mail gestuurd aan MVV voor wat betreft de stand van zaken, maar tot op heden nog steeds geen reactie gekregen.
Zou ik dan alsnog naast de pot pissen met dat hele reserveren ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2020 17:36 22 aug 2020 17:36 door lMaastrichtl.
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Corona Column #110
Pfff hier heb ik toch helemaal geen zin in? Ik ben zelf 19 jaar kijk normaal uit naar ELKE wedstrijd. Ook staat er tot kinderen TOT 17 jaar bij elkaar moeten zitten in een vak op de Gamin tribune, die mogen wel elke wedstrijd gaan???? Nee hoor ik kijk lekker op TV. Volgend jaar weer het stadion in als ze nog maar net 1500 kaarten verkopen. Vorig jaar zat ik in Volendam, Eindhoven etc maar met 15 uitsupporters. En nu moet je dan plaatsmaken voor mensen die denken, ach ik pak me ook een kaart want goedkoop nu en die zie je de komende 5 jaar niet meer als ze dan niet gepromoveerd zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2020 17:54 22 aug 2020 18:01 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
Corona Column #111
Je mag sowieso twee wedstrijden gaan. Misschien wel drie. Als je überhaupt nog niet eens een kaart hebt is dat erg slordig. Want de eersten vullen natuurlijk GA Eagles en Cambuur in. Is net zo als tijd terug in de playoffs toen de bussen nog bij Cambuur waren en de voorverkoop voor tegen Roda al begon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2020 20:30 22 aug 2020 20:31 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Corona Column #112

lMaastrichtl schreef : Pfff hier heb ik toch helemaal geen zin in? Ik ben zelf 19 jaar kijk normaal uit naar ELKE wedstrijd. Ook staat er tot kinderen TOT 17 jaar bij elkaar moeten zitten in een vak op de Gamin tribune, die mogen wel elke wedstrijd gaan???? Nee hoor ik kijk lekker op TV. Volgend jaar weer het stadion in als ze nog maar net 1500 kaarten verkopen. Vorig jaar zat ik in Volendam, Eindhoven etc maar met 15 uitsupporters. En nu moet je dan plaatsmaken voor mensen die denken, ach ik pak me ook een kaart want goedkoop nu en die zie je de komende 5 jaar niet meer als ze dan niet gepromoveerd zijn.


Ik had rekening gehouden dat ik dit jaar niet zou mogen gaan kijken ivm dit virus,..dus vind alles al mooi meegenomen.
Hoop natuurlijk ook op Cambuur en de Eagles maar niet ben ik ook Content.
Ik snap dat je verbolgen bent maar accepteer nu ff deze situatie en zoals je zelf al aangeeft volgend seizoen weer onbeperkt koekeloeren...toch?.....Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2020 20:57
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Corona Column #113
Ik vind het wel weer typisch mvv dat ik het nieuws hierover via het forum moet lezen.
Geen enkele bericht mogen ontvangen via email....

Is het zo moeilijk om je sk houders te mailen als zo een formulier online gaat?

Heb dit ook al aangekaart tijdens de verlengactie van de sk. Enige reactie wat ik toen kreeg was dat door vakanties de mailings later werden verstuurd.

Zove werk kost het toch niet. Moet regelmatig mail merges versturen en een contact bestand up to date houden is nu ook niet echt zo moeilijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2020 21:40
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Corona Column #114
Gisteren een mail gekregen van Mvv.
Dat we de website in de gaten moeten houden.
Vandaag direct naar het invullen van de wedstrijden die je wil bezoeken een mail terug gekregen van Mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2020 22:33 22 aug 2020 22:34 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Corona Column #115
Zoals eerder aangegeven door boer, wij zijn verhuist van Angel side vak d , nu krijgen wij dus een nieuwe kaart, maar momenteel horen wij niks van Mvv en kunnen wij dus geen wedstrijden reserveren omdat wij nog steeds geen nieuwe kaartnummers hebben. Ik heb een idee dat wij nu naast de pot pissen. Ik kan inloggen, maar zonder kaartnummer kan ik verder helemaal niks.
Ben je lekker mee, bijna verplicht te verhuizen na jaren vak D, moet je nu wachten tot je nieuwe kaart er is voor je nieuwe plaats, dat je kunt reserveren.
Mvv, zorg svp dat iedereen die wil reserveren kan reserveren, doordat kaarten tijdig zijn uitgegeven.
Ik wil graag maar ik kan momenteel niet, ik voel me nu juist Calimero!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2020 07:44 23 aug 2020 08:04 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Corona Column #116

serke schreef : Zoals eerder aangegeven door boer, wij zijn verhuist van Angel side vak d , nu krijgen wij dus een nieuwe kaart, maar momenteel horen wij niks van Mvv en kunnen wij dus geen wedstrijden reserveren omdat wij nog steeds geen nieuwe kaartnummers hebben. Ik heb een idee dat wij nu naast de pot pissen. Ik kan inloggen, maar zonder kaartnummer kan ik verder helemaal niks.
Ben je lekker mee, bijna verplicht te verhuizen na jaren vak D, moet je nu wachten tot je nieuwe kaart er is voor je nieuwe plaats, dat je kunt reserveren.
Mvv, zorg svp dat iedereen die wil reserveren kan reserveren, doordat kaarten tijdig zijn uitgegeven.
Ik wil graag maar ik kan momenteel niet, ik voel me nu juist Calimero!!


En als je toch inlogt met je ,,oude,,kaartnummer?...Gr opa.

Ps Misschien domme opmerking,maar waag toch maar poging om je optijd het stadion binnen te loodsen

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2020 11:20
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Corona Column #117

serke schreef : Zoals eerder aangegeven door boer, wij zijn verhuist van Angel side vak d , nu krijgen wij dus een nieuwe kaart, maar momenteel horen wij niks van Mvv en kunnen wij dus geen wedstrijden reserveren omdat wij nog steeds geen nieuwe kaartnummers hebben. Ik heb een idee dat wij nu naast de pot pissen. Ik kan inloggen, maar zonder kaartnummer kan ik verder helemaal niks.
Ben je lekker mee, bijna verplicht te verhuizen na jaren vak D, moet je nu wachten tot je nieuwe kaart er is voor je nieuwe plaats, dat je kunt reserveren.
Mvv, zorg svp dat iedereen die wil reserveren kan reserveren, doordat kaarten tijdig zijn uitgegeven.
Ik wil graag maar ik kan momenteel niet, ik voel me nu juist Calimero!!

Hier precies hetzelfde. Met 3 man verhuist van angelside naar Boschpoorttribune. Nog steeds niks gehoord over onze kaarten en kunnen dus niks reserveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2020 12:42 23 aug 2020 12:44 door hindriks.
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Corona Column #118
Ik heb gewoon dat klantnummer (volgens mij blijft dat altijd hetzelfde) ingevuld. Dat nummer is bij mij al jaren hetzelfde. Onder het bericht van trebke b op Facebook stond dit ook vermeld. 800.... en dat werkte en heb ook een bevestiging ontvangen. Dit nummer kun je ook terugvinden als je inlogt in de ticketomgeving op je persoonlijke pagina.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2020 13:46 23 aug 2020 14:00 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
Corona Column #119

De_Lange schreef : Ik vind het wel weer typisch mvv dat ik het nieuws hierover via het forum moet lezen.
Geen enkele bericht mogen ontvangen via email....

Is het zo moeilijk om je sk houders te mailen als zo een formulier online gaat?

Heb dit ook al aangekaart tijdens de verlengactie van de sk. Enige reactie wat ik toen kreeg was dat door vakanties de mailings later werden verstuurd.

Zove werk kost het toch niet. Moet regelmatig mail merges versturen en een contact bestand up to date houden is nu ook niet echt zo moeilijk.


Helemaal mee eens! Amateuristisch!
Nergens wordt dit nieuws gemeld vanuit MVV: niet op mvv.nl; niet op facebook, niet op twitter, niet in de MVV app.
Maar wel op trepkeb en dit forum.
Hoe kan dat?
Erg fijn voor (met name) de oudere generatie die niet trepkeb of dit forum volgen.
En dan ook nog: "De aanvragen worden in volgorde van binnenkomst afgehandeld".
Straks zijn wedstrijden al "vol" nog voordat mensen het bericht überhaupt gezien hebben.
En sommigen hebben hun kaart dus nog niet eens...
Gaat weer nergens over dit...lekker opgezet MVV.

NB: zo te lezen krijg je dus losse e-tickets en zullen ze alle seizoenkaarten blokkeren de eerste wedstrijden.
NB2: en dan ook nog het aanvangstijdstip van de eerste wedstrijd verkeerd op de website zetten...slordig...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2020 15:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Corona Column #120
Zelf een mail van MVV ontvangen afgelopen vrijdag met een vooraankondiging
Maar nergens eens link of iets om je keuze te maken welke match je wilt
Via een vriend kreeg ik per app gister door dat we konden intekenen , en die had dat weer via trepke B vernomen
Hartstikke leuk dat trepke b dat deelt, er zit volgens mij wel een enorme lek van MVV ( directie en organisatie) richting trepke B als het gaat om info delen , of het nu dit is of het nu is welke spelers tekenen of anderen voorbeelden , zoals nu ook dit weer. Het verwonderd me al weken hoe snel Trepke B de info heeft.

Het is natuurlijk niet goed dat zoveel mensen dit niet weten terwijl de pagina via trepke B wordt gecommuniceerd op facebook of waar dan ook , wellicht 1 of 2 dagen te vroeg want dan komt MVV ermee naar buiten.
Dus MVV moet intern zijn lijntjes een goed kijken wie met wie allemaal contact heeft met trepke B dat moet niet zo moeilijk zijn om dat te herleiden wie dat lek is , want ik vind ook dat supporters dit soort zaken niet via derden moeten vernemen maar gewoon via MVV zelf en je kunt dus als je nu wel intekent een voordeel hebben op mensen die nog niks vernomen hebben, mijn gevoel is gewoon dat trepke B de informatie al heeft voordat MVV die bv morgen gaat communiceren en daar ligt dus in mijn opvatting het probleem
of heeft iemand hier van MVV zelf al een mail gehad om in te schrijven ???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden