Corona Column
23 aug 2020 15:54
zonder trepke B krijgen we nooit wat te horen
Groeten oet ; Hamburg . duitsland
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
23 aug 2020 16:42
Ben Salemans
Administrator
Voor alle duidelijkheid geef ik hier de link naar het formulier waarop je kunt aangeven naar welke wedstrijden je voorkeur uitgaat:
www.mvv.nl/fanzone/tickets
23 aug 2020 17:08
23 aug 2020 17:09 door MVVke.
Noe wach 'ns eve Napoleon. Diech waors toch deginnege dee toch altied zoe euverdudelek moos laote mèrke totste allerlei ''lijnsjes'' hads loupe vaan en nao M.V.V.?
En noe dus aander lui die lijne klaorbliekelek höbbe loupe, moot dat aongepak weure? Wat biste toch 'ne notoire zeiker aon 't weure..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
23 aug 2020 17:25
Ben Salemans schreef : Voor alle duidelijkheid geef ik hier de link naar het formulier waarop je kunt aangeven naar welke wedstrijden je voorkeur uitgaat:
www.mvv.nl/fanzone/tickets
En dat is de link waar al tijden de tickets verkocht worden voor de thuiswedstrijden van MVV. Het is dus niet zo moeilijk te vinden zonder 'lek'!
23 aug 2020 17:30
De_Lange
Platinum Boarder
Jeoff, probleem us niet of het te vibdrn is of niet. Ik vind het schandalig dat dit wederom niet door de ckub gecommuniceerd wordt. Zo moeilijk kan het niet zijn om je sk-houders te mailen met deze ticket info.
Het is houtje touwtje knutselwerk. Ik zal dit ook weer wederom naar de club terugkoppelen, net zoals ik eerder heb gedaan bij het verlengen van de sk. Daar ook nooit een mail over gehad.
23 aug 2020 17:33
23 aug 2020 17:34 door jeoff.
De_Lange schreef : Jeoff, probleem us niet of het te vibdrn is of niet. Ik vind het schandalig dat dit wederom niet door de ckub gecommuniceerd wordt. Zo moeilijk kan het niet zijn om je sk-houders te mailen met deze ticket info.
Het is houtje touwtje knutselwerk. Ik zal dit ook weer wederom naar de club terugkoppelen, net zoals ik eerder heb gedaan bij het verlengen van de sk. Daar ook nooit een mail over gehad.
Klopt daar heb je gelijk in. De tickets hadden nog niet online moeten staan totdat alles gecommuniceerd was. Ik reageerde meer op het bericht dat er een groot lek zou zitten binnen MVV richting Trepke B.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange
23 aug 2020 19:47
Als je niet op Facebook zit, en de link van trepke B dus niet kent, mag je van mij eens proberen via de reguliere weg.
Dus via mvv.nl ,
veel succes....
23 aug 2020 20:18
De_Lange
Platinum Boarder
Dan had ik het verkeerd gelezen Jeoff, excuses!
24 aug 2020 10:40
Napoleon
Platinum Boarder
Ik blijf het vreemd vinden , de link na de reservering is actief, althans je kunt hem invullen
Echter van MVV nog geen enkel officeel startschot dat je dat kunt doen
Wat betekent dat, dat alle mensen die het nu hebben ingevuld en hun voorkeur hebben aangegeven ( waaronder ik) dat deze wel in behandeling worden genomen ??
Of geldt het pas op moment dat MVV bekend maakt dat je vanaf moment X kunt gaan "reserveren" en dat alle reeds ingevulde wedstrijden door supporters als "ongeldig" worden verklaard ?!
Wat een onduidelijkheid allemaal....
24 aug 2020 11:09
Komopdieroeie
Gold Boarder
Napoleon schreef : Ik blijf het vreemd vinden , de link na de reservering is actief, althans je kunt hem invullen
Wat betekent dat, dat alle mensen die het nu hebben ingevuld en hun voorkeur hebben aangegeven ( waaronder ik) dat deze wel in behandeling worden genomen ??
Of geldt het pas op moment dat MVV bekend maakt dat je vanaf moment X kunt gaan "reserveren" en dat alle reeds ingevulde wedstrijden door supporters als "ongeldig" worden verklaard ?!
Als het (nog) niet via de officiële kanalen communiceren van deze link naar de seizoenkaarthouders niet al onprofessioneel genoeg is, zou het 'ongeldig' verklaren van de reeds ingevulde formulieren toch wel ontzettend onprofessioneel zijn. Nee, we kunnen er denk ik wel vanuit gaan dat als je het reeds hebt ingevuld dat deze gewoon wordt meegenomen. Wat je er vervolgens mee opschiet is natuurlijk nog maar afwachten. dit is nieuw voor ons allemaal. Ik houd er sterk rekening mee dat ik alsnog niet naar de wedstrijden van mijn voorkeur kan gaan.
Wellicht heeft het niet communiceren vanuit mvv van dit formulier ermee te maken dat dit van het weekend 'gemaakt' lijkt te zijn. Kans dat ze dat dus vandaag alsnog gaan doen. Hoe dan ook, zo'n bericht zou altijd eerst vanuit de club zelf moeten komen en met alle respect niet van Trepke B. Aan de ene kant is het ook wel een beetje muggenziften, maar van een BVO mag je toch verwachten dat dit soort dingen beter worden geregeld. Juist nu alles anders en onduidelijker is. Heb mijn voorkeuren wel doorgegeven en ben ook zeker van plan om minstens 1 wedstrijd te bezoeken, om te kijken hoe een avondje Geusselt anno 2020 gaat bevallen. Op basis daarvan bepalen of het het waard is om dit seizoen/dit jaar nog naar het stadion te gaan. Was er bij de aanschaf van SK al vanuit gegaan dat dit een realistisch scenario was, dikke kans dat ik en ik denk velen anderen er straks voor kiezen om de eerste en wellicht ook de tweede periode vanuit de luie stoel te bekijken. Veel minder romantisch, maar gezien de omstandigheden een acceptabel alternatief.
24 aug 2020 11:27
Napoleon
Platinum Boarder
Komopdieroeie schreef :
Napoleon schreef : Ik blijf het vreemd vinden , de link na de reservering is actief, althans je kunt hem invullen
Als het (nog) niet via de officiële kanalen communiceren van deze link naar de seizoenkaarthouders niet al onprofessioneel genoeg is, zou het 'ongeldig' verklaren van de reeds ingevulde formulieren toch wel ontzettend onprofessioneel zijn. Nee, we kunnen er denk ik wel vanuit gaan dat als je het reeds hebt ingevuld dat deze gewoon wordt meegenomen. Wat je er vervolgens mee opschiet is natuurlijk nog maar afwachten. dit is nieuw voor ons allemaal. Ik houd er sterk rekening mee dat ik alsnog niet naar de wedstrijden van mijn voorkeur kan gaan.
Niet iedereen heeft de zelfde "kansen"gehad immers wordt vanaf zaterdag deze link al gedeeld en MVV heeft nog helemaal niks gedeeld , dat zou een reden kunnen zijn om alles te cancelen
Is er een technisch probleem met de link of de afwikkeling... dus wie zegt of onze aanvragen echt goed zijn binnen gekomen... en misschien moeten we het wel opnieuw doen.
Eigenlijk weten we op dit moment officeel nog niks , immers MVV zelf heeft nog geen Go gegeven... dus wij kunnen het dan wel hebben ingevuld maar wie zegt of dat in behandeling wordt genomen ...
24 aug 2020 11:31
Als je het formulier hebt ingevuld ontvang je een bevestiging van je gemaakte keuzes met het bericht dat e-tickets later zullen volgen.
Geen idee of het formulier nog beschikbaar is op dit moment of dat het bijvoorbeeld alleen beschikbaar is op het moment dat er tickets beschikbaar zijn.
24 aug 2020 11:37
24 aug 2020 11:37 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
''Het bestelproces inzake formulier reserveren wedstrijden is per abuis zaterdag online komen te staan. Deze is inmiddels weer offline gezet. Supporters die het formulier al hebben ingevuld hoeven dit niet opnieuw te doen.
Meer informatie formulier reserveren wedstrijden volgt deze week.''
Bericht van MVV zelf, Napoleon. Je hebt je antwoord dus.
24 aug 2020 12:52
mvv supporter
Platinum Boarder
Per abuis, of te wel door een menselijke fout. Er komen niet zomaar formulieren op een website zonder dat een admin deze upload / toevoegt
28 aug 2020 20:27
28 aug 2020 20:35 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Jong Utrecht-Eindhoven. Publiek zittend met maar 1 stoel ertussen, geen 1.5 mtr tot de persoon daaronder zittend, langs de kant op diverse plekken staan personen gewoon naast elkaar waaronder politieagenten, Echt volgens de corona maatregelen....benieuwd hoeveel clubs zich er echt aan gaan houden.
Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden