>
Ontvangen bedankjes 260
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
FatyPapy1990 schreef : De kans dat het mensen onder 19 of 20 jaar treft is 0.001 %
Dus alle Jongeren mogen bij deze gratis naar binnen zou ik zeggen!
FatyPapy1990 schreef : Van het land Schweden hoor je niks meer in de Pers, daar is de death rate bij nul aangekomen (kijk maar op Odometer corona)
FatyPapy1990 schreef : Vooral waar men strenge maatregels getroffen heeft is het misgegaan:
Bv Bayern heeft meer doden per inwoners-aantal als NRW (hier over de grens, zo groot als NL)
De gek van Bayer (Soeder) wilde zelfs een alcohol verbod 4 weken geleden wat door een rechter werd afgeweerd/ongedaan gemaakt.
Hoe ver wil je wel niet gaan als politicus, om evtl. populair te zijn voor korte tijd?
FatyPapy1990 schreef : Ps Remdesivir kan heel behulpzaam zijn (dat wordt inmiddels ook erkend in Duitsland…. Trump (preventief) en die president van Brazilië hebben het gebruikt.
De_Lange schreef : Ik denk zelf dat de genomen maatregelen averechts gaan werken. De schudl wordt momenteel te eenvoudig in de schoenen van de horeca en sportwereld geschoven. Echter de meeste besmettingen vinden in huiselijke sfeer plaatst, de plaatst waar de overheid bijna geen bevoegdheid heeft tot handhaven zolang er geen verdenkingen zijn.
Persoonlijk denk ik dat de horeca en de sportwereld het goed voor elkaar heeft. Daar zouden andere branches nog iets van kunnen leren! Maar terug naar de horeca en sportwereld. Nu horeca om 10 uur moet sluiten en er geen publiek meer welkom is zullen mensen dus weer meer thuis gaan zitten met familie en vrienden en denk ik dus dat het aantal besmettingen nog wel meer zal toenemen de komende tijd wat weer zal uitkomen op nog meer maatregelen.
Het einde is nog niet in zicht en ben bang dat na deze crisis we het land weer opnieuw kunnen gaan opbouwen!
Jacques schreef : Dit zal hopelijk verwijderd worden samen met jouw bericht, maar ik kan het niet laten:
FatyPapy1990 schreef : De kans dat het mensen onder 19 of 20 jaar treft is 0.001 %
Dus alle Jongeren mogen bij deze gratis naar binnen zou ik zeggen!
Jongeren kunnen wel andere mensen besmetten. En wie moet die jongeren naar binnen laten? Eten en drinken geven? Van en naar het stadion vervoeren? Ook zeker allemaal mensen onder de 19 jaar!
FatyPapy1990 schreef : Van het land Schweden hoor je niks meer in de Pers, daar is de death rate bij nul aangekomen (kijk maar op Odometer corona)
Interessant voorbeeld! In Zweden (zo schrijf je dat) is er al maanden helemaal geen publiek meer welkom bij voetbalwedstrijden. Bedoel je te zeggen dat het dus een goede maatregel is? In Zweden is ook geen publiek en zijn er - volgens jou - geen doden meer. Geen publiek is dus een goed idee!
FatyPapy1990 schreef : Vooral waar men strenge maatregels getroffen heeft is het misgegaan:
Bv Bayern heeft meer doden per inwoners-aantal als NRW (hier over de grens, zo groot als NL)
De gek van Bayer (Soeder) wilde zelfs een alcohol verbod 4 weken geleden wat door een rechter werd afgeweerd/ongedaan gemaakt.
Hoe ver wil je wel niet gaan als politicus, om evtl. populair te zijn voor korte tijd?
In welke wereld leef je als je denkt dat een alcoholverbod een populaire maatregel is?
FatyPapy1990 schreef : Ps Remdesivir kan heel behulpzaam zijn (dat wordt inmiddels ook erkend in Duitsland…. Trump (preventief) en die president van Brazilië hebben het gebruikt.
Remdesivir wordt ook gewoon in Europa gebruikt. Het is alleen geen wondermiddel, het helpt wat met afremmen van virus, meer niet. Geen idee wat dit met MVV te maken heeft verder.