>
Ontvangen bedankjes 159
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjarelke schreef : Vanavond worden nieuwe, scherpere Corona-maatregelen afgekondigd, waaronder een verbod op publiek bij voetbalwedstrijden.
Voorlopig dus einde aan stadionbezoek helaas.....
www.ad.nl/politiek/nieuwe-coronamaatrege...publiek-br~a1c068dd/
Lijnsje@tappunt schreef :
Sjarelke schreef : Vanavond worden nieuwe, scherpere Corona-maatregelen afgekondigd, waaronder een verbod op publiek bij voetbalwedstrijden.
Ik snap de maatregelen volledig ; uit onderzoek blijkt dat de stadions die zich aan de 1,5m regeling houden een brandhaard zijn voor besmettingen. Neem daarbij de kroegen waarin op 1,5m zittend het virus zijn vrije gang kan gaan. Levensgevaarlijk!
Ik wil het zorgpersoneel absoluut niet voor het hoofd trappen, maar gaat werkelijk waar nergens over. Ja, er is een virus die mijn inzien onder een te grote noemer wordt geschaald en alles binnen dit gebied laat vallen. Eerst was het gevaarlijk voor de ouderen, toen voor de kinderen en nu voor uitgaanspubliek. Wat wordt de volgende doelgroep van dit kabinet?
Sjotelsplak schreef : De enige reden dat deze maatregelen weer moeten worden ingesteld is toch echt alleen de verantwoordelijkheid van een grote groep mensen in onze samenleving die zich niet aan simpele regels als '1,5 meter afstand' kan en wil houden.
De Zwarte Vogel schreef : Voor alle clubs als MVV wordt het zo wel heel moeilijk financieel overeind te blijven. Ik denk dat de clubs uit de KKD nu moeten overleggen met Fox om te proberen alle wedstrijden op een van de Fox-kanalen uit te zenden (wat mij betreft zonder commentaar). Aan de houders van een seizoenskaart kun je dan een tv-licentie geven om de eigen club te volgen.
Verder moet me van het hart dat veel mensen in en rond MVV zo hun best gedaan hebben om het bezoek aan de Geusselt goed te laten verlopen. Al hun inspanningen blijken nu voorlopig vergeefs omdat elders alle regels zo slecht werden nageleefd. Aait Wief c.s., aan jullie alle hulde!
Lijnsje@tappunt schreef :
Ik snap de maatregelen volledig ; uit onderzoek blijkt dat de stadions die zich aan de 1,5m regeling houden een brandhaard zijn voor besmettingen. Neem daarbij de kroegen waarin op 1,5m zittend het virus zijn vrije gang kan gaan. Levensgevaarlijk!
Ik wil het zorgpersoneel absoluut niet voor het hoofd trappen, maar gaat werkelijk waar nergens over. Ja, er is een virus die mijn inzien onder een te grote noemer wordt geschaald en alles binnen dit gebied laat vallen. Eerst was het gevaarlijk voor de ouderen, toen voor de kinderen en nu voor uitgaanspubliek. Wat wordt de volgende doelgroep van dit kabinet?
Gelieve dit soort bijdrages te behouden voor Facebook.FatyPapy1990 schreef : De kans dat het mensen onder 19 of 20 jaar treft is 0.001 %
Dus alle Jongeren mogen bij deze gratis naar binnen zou ik zeggen!
Van het land Schweden hoor je niks meer in de Pers, daar is de death rate bij nul aangekomen (kijk maar op Odometer corona)
Vooral waar men strenge maatregels getroffen heeft is het misgegaan:
Bv Bayern heeft meer doden per inwoners-aantal als NRW (hier over de grens, zo groot als NL)
De gek van Bayer (Soeder) wilde zelfs een alcohol verbod 4 weken geleden wat door een rechter werd afgeweerd/ongedaan gemaakt.
Hoe ver wil je wel niet gaan als politicus, om evtl. populair te zijn voor korte tijd?
Ps Remdesivir kan heel behulpzaam zijn (dat wordt inmiddels ook erkend in Duitsland…. Trump (preventief) en die president van Brazilië hebben het gebruikt.
Binnenkort komen er meer middelen op de markt in de Usa.
Nog een lock-down en de Chinezen wrijven zich in de handen...
Lagere sponsorinkomsten, lagere kaartverkoop, verminderde exposure, dat kost geld!webmastersfm schreef : Waarom wordt het moeilijker? Alleen seizoenskaarten komen binnen. Die centen zijn al binnen. De kosten rond dit soort wedstrijden zijn gigantisch. Waarschijnlijk houden ze geld over.
Wees gerust, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om ook maar 1 euro terug te vragen. En zo zijn -hopelijk- de meesten.Ekstertjj schreef : Ik hoop dat MVV dit gaat 'overleven' financieel gezien.
Als die 3 weken straks 3 maanden ofzo worden heb ik er een hard hoofd in
Dat clubs als Ajax, Feyenoord en PSV, AZ het een tijdje kunnen uitzingen ala maar de clubs in de KKD gaan nog eens 3 maanden misschien niet overleven.
Ik hoop sowieso ook, dat aan het einde van het seizoen, als we bijv. 15 van de 19 thuiswedstrijden in een leeg stadion hebben gespeeld, dat wij als supporters hetzelfde doen als afgelopen zomer, het geld bij MVV laten. Als MVV misschien ook nog eens op het einde van het seizoen 2157 SK's moet terugbetalen wordt dat misschien wel helemaal de doodsteek.
Ik doe dat sowieso, of ik nou 10 wedstrijden of 0 wedstrijden zie, ik hoef niks terug, het belangrijkste vind ik dat MVV blijft bestaan en deze crisis heelhuids doorkomt.
Dan maar even niet aan promotie of de toekomst denken, onze eerste zorgen moeten nu zijn dat MVV deze crisis doorkomt en gewoon blijft bestaan!!!