>
Ontvangen bedankjes 167
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : Leuk is het allemaal niet maar ja, en wat te denken aan de omzet van verteer voor VZM die zal ook flink 50-60 procent gaan kelderen ... advies is dus alleen die mensen binnen te laten die uberhaupt iets verteren !
Komopdieroeie schreef :
Napoleon schreef : Leuk is het allemaal niet maar ja, en wat te denken aan de omzet van verteer voor VZM die zal ook flink 50-60 procent gaan kelderen ... advies is dus alleen die mensen binnen te laten die uberhaupt iets verteren !
Dat kun je natuurlijk niet maken. Ik ben daar niet objectief in aangezien ik niet tot nauwelijks drink, zeker in de Geusselt niet. Daarnaast is het voor iemand met mijn leefstijl onmogelijk om iets te eten bij MVV. Op basis daarvan zou ik met dat argument dus niet binnengelaten moeten worden, ten faveure van de bezoekers die wel eten en drinken in de Geusselt. Natuurlijk snap ik dat vanuit financieel oogpunt wel, als je het puur op die manier bekijkt is het ook een goed argument. En natuurlijk wil ik ook MVV steunen en hoop ik dat er genoeg geld in het laatje komt. Maar vanuit ethisch oogpunt kun je het niet maken om mensen op basis van hun eet- en drinkgedrag de toegang te ontzeggen of juist toe te laten. Daar zal de club toch echt een stuk creatiever in moeten gaan zijn mocht het zo ver komen dat er maar een bepaald deel van de verkochte kaarten toegelaten mag worden.