>
Ontvangen bedankjes 208
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Dan zal ik nog maar niet beginnen over het echte gras dat het kunstgras moet gaan vervangen?
dreekemvvke schreef : Nou mensen ik heb met heel veel respect naar het interview van de heer Erens gekeken bij mvv tv ,maar heb met verbazing deze man horen praten over hoe het gesteld is met mvv.dit kan toch niet meer zo verder gaan ,de man kwam bijna niet uit zijn woorden ik kende man verder niet maar hier moet toch echt iemand komen te werken in die functie die uit de voetbalwereld komt en die de klappen van zweep kent .verder moet er echt iets gaan gebeuren op het gebied van vernieuwing om zo snel mogelijk naar de eredivisie en niet nog een paar jaren tussen seizoenen in de keukendivisie .dus kom op napoleon zet er een beetje vaart achter en kom snel met je plannen naar buiten want hier komen we niet verder mee,als het zo door gaat spelen we over enkele jaren ln de amateurs afdeling.
dreekemvvke schreef : Nee zeikbak daar ben ik te oud voor maar ik weet wel met mijn ervaring in de voetbal wereld dat er een hele hoop moet veranderen bij mvv ,en dat je het niet meer redt met dit vriende clubje dat bij mvv de macht heeft .en als er niemand iets aan doet dan speelt mvv binnen 5 jaar in de amateur afdeling .en als iedereen dat wil mijn zegen hebben jullie maar niet met mij .