Corona Column

01 mei 2020 07:44
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Corona Column #31
Tusse de regels door lees iech tot d'r luij zien die eige belang veur clubbelang zowwe laote goon. Met aander weurt dweersligke. Geveulsmaotig kump daan beij miech de naom Elsen bovedrieve, es mien geveul klop daan zow iech wille wete wie dat probleem opgelos geit weure. Persuunlijk zow es heer idd de sturende factor is, iech deel un enkele reis Mars aonbeeije

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2020 10:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Corona Column #32
Ja hoor, enkele reis naar Mars, omdat jij een gevoel hebt.

Ik denk ook dat de houdsbaarheiddatum van clubman Elsen overschreden is. Laat hem op een nette manier afscheid nemen (of zich beperken tot hoofd jeugdopleiding of zo). En zorg vooral dat er een goede vervanger klaarstaat. Elsen verdient het uiteraard om door de voordeur afscheid te nemen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u dreekemvvke, Karakter, Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2020 10:53
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Corona Column #33
Dat vind ik ook ,maar we moeten nu wel door pakken want er is nog een hoop werk te verrichten voor de competitie weer begint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2020 11:13
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Corona Column #34
Als Elzen vertrekt komt het geld met bakken binnen ?
Penders is weg en wie is er voor teruggekomen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2020 19:22
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Corona Column #35
Wie denkt dat er nu geld is om een nieuwe trainer en td aan te stellen en ook nog eens Elsen eruit te kopen...sorry hoor. We mogen blij zijn dat MVV een van de clubs is die vooralsnog niet diep in de financiele problemen is geraakt door die hele corona crisis. Laat Elsen maar terug in zn dubbelfunctie, of evt Servais. We mogen nu geen wonderen verwachten onder de omstandigheden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 06:42
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Corona Column #36
Zo dat is ff een meevaller......voor NEC,dit jaar hoeven ze geen huur meer te betalen.
Een utopi met het enorme begrotingstekort tekort dat onze gemeente ook zo een geste zou willen/kunnen doen?....Gr opa.

Ps Dan zal ik nog maar niet beginnen over het echte gras dat het kunstgras moet gaan vervangen?

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 07:50
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Corona Column #37

opadiehard schreef : Dan zal ik nog maar niet beginnen over het echte gras dat het kunstgras moet gaan vervangen?


Uit het interview met Erens op MVV-TV begrijp ik dat de gemeente de aanleg van een nieuw kunstgrasveld t.w.v 150.000 euro gaat voorfinancieren (MVV moet terugbetalen) omdat het bestaande veld inmiddels versleten is. Zo'n veld gaat vier tot vijf jaar mee. Daarna zou er eventueel sprake kunnen zijn van natuurgras. De gemeente doet dus wel iets in deze Coronatijd, maar schenkt geen enkele euro.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 08:15 14 mei 2020 08:22 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Corona Column #38
Qua huur stelt de gemeente enkel uit of dit moet via de knvb noodregeling gelopen zijn. Bij amateurclubs is de huur van velden kwijtgescholden via een noodpot, maar hier zitten ook kantoren etc bij.

Komende vijf jaar weer kunstgras, helaas. Als je nu de ondergrond etc moet aanpassen, kost dat flink extra. Dat had wel gekund vanuit de knvb pot die gras promoot.

Nadeel is wel de belastbaarheid van gras en het feit dat de MVV elftallen elders terecht moeten kunnen. Qua trainen kan dat worden opgevangen op velden in de omgeving. Wel zijn extra ruimtes nodig voor technische staf, ontspanningsruimte selectie etc. die in Klein Geusselt aanwezig waren. Als je het achteraf bekijkt had dit mooi gecombineerd kunnen worden bij de aanleg van de sporthal (overkant was plek voor een kunstgrasveld) dan wel icm het zwembad met alle velden daar. Zelfde geldt voor sponsorruimtes en de hoofdtribune eventueel wisselen icm sporthal. Er lijkt echt iets te ontbreken van een meerjaren sport- en omgevingsplan, nadrukkelijk mbt MVV, laten we zeggen 10-20 jaar. Gemeente heeft daarbij een geheel eigen visie waarbij andere partijen zo lijkt het niet echt mee mogen denken. Niet alles hoeft altijd geld te kosten of duurder te zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 10:47
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Corona Column #39
Nou mensen ik heb met heel veel respect naar het interview van de heer Erens gekeken bij mvv tv ,maar heb met verbazing deze man horen praten over hoe het gesteld is met mvv.dit kan toch niet meer zo verder gaan ,de man kwam bijna niet uit zijn woorden ik kende man verder niet maar hier moet toch echt iemand komen te werken in die functie die uit de voetbalwereld komt en die de klappen van zweep kent .verder moet er echt iets gaan gebeuren op het gebied van vernieuwing om zo snel mogelijk naar de eredivisie en niet nog een paar jaren tussen seizoenen in de keukendivisie .dus kom op napoleon zet er een beetje vaart achter en kom snel met je plannen naar buiten want hier komen we niet verder mee,als het zo door gaat spelen we over enkele jaren ln de amateurs afdeling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 11:18
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Corona Column #40

dreekemvvke schreef : Nou mensen ik heb met heel veel respect naar het interview van de heer Erens gekeken bij mvv tv ,maar heb met verbazing deze man horen praten over hoe het gesteld is met mvv.dit kan toch niet meer zo verder gaan ,de man kwam bijna niet uit zijn woorden ik kende man verder niet maar hier moet toch echt iemand komen te werken in die functie die uit de voetbalwereld komt en die de klappen van zweep kent .verder moet er echt iets gaan gebeuren op het gebied van vernieuwing om zo snel mogelijk naar de eredivisie en niet nog een paar jaren tussen seizoenen in de keukendivisie .dus kom op napoleon zet er een beetje vaart achter en kom snel met je plannen naar buiten want hier komen we niet verder mee,als het zo door gaat spelen we over enkele jaren ln de amateurs afdeling.


Als ik je zo hoor weet jij precies wat nodig is voor dit mvv! Ik zou solliciteren als ik jou was! Dan spelen we volgend jaar al eredivisie als ik dat zo hoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 11:35
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Corona Column #41
Nee zeikbak daar ben ik te oud voor maar ik weet wel met mijn ervaring in de voetbal wereld dat er een hele hoop moet veranderen bij mvv ,en dat je het niet meer redt met dit vriende clubje dat bij mvv de macht heeft .en als er niemand iets aan doet dan speelt mvv binnen 5 jaar in de amateur afdeling .en als iedereen dat wil mijn zegen hebben jullie maar niet met mij .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 11:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Corona Column #42

dreekemvvke schreef : Nee zeikbak daar ben ik te oud voor maar ik weet wel met mijn ervaring in de voetbal wereld dat er een hele hoop moet veranderen bij mvv ,en dat je het niet meer redt met dit vriende clubje dat bij mvv de macht heeft .en als er niemand iets aan doet dan speelt mvv binnen 5 jaar in de amateur afdeling .en als iedereen dat wil mijn zegen hebben jullie maar niet met mij .


Dreeke, ik heb je qua kijk op voetbal - het spel op de grasmat - hoog zitten. Daar zeg je zinnige dingen. Maar qua beleid rond MVV trap je nu al dagen steeds weer dezelfde open deur in. Iedereen op het forum ziet heus wel dat er bij MVV veel kan en moet veranderen. Je doet net alsof je een van de weinigen bent die dat vindt. Alsof iedereen hier het wel best vindt als we afzakken naar amateurniveau. Dat is niet zo.

Het verschil zit hem in de manier waarop MVV kan veranderen en daarmee samenhangend hoe snel dat kan. Jij komt simpelweg niet verder dan heel hard ALLES MOET ANDERS roepen. En iedereen die zegt dat dat een goed idee is, maar dat het op zijn tijd moet, die verwijt je dat ze willen dat MVV bij de amateurs gaat voetballen. Dat is niet constructief en maakt je tot een karikatuur.

Ik denk dat letterlijk niemand vrolijk wordt van de energie die Erens uitstraalt, de hele houding ook, in de filmpjes van MVV tv. Dit is niet de man die een grote vernieuwing over de bühne krijgt, al zou hij het willen. Ik denk dat bijna geen enkele fan grote bezwaren tegen heeft als er eens een technisch directeur (of vergelijkbare functie) van buiten komt, met een nieuw netwerk. In plaats van Elsen. Maar gooi ze vandaag de deur uit zonder een goede vervanger en de club valt morgen om. Dat is je al een paar keer uitgelegd maar negeer je gewoon. Je roept dan opnieuw ALLES MOET ANDERS - OVER VIJF JAAR AMATEURS! Ja, leuk. Kom eens met echte oplossingen of stop met iedere dag tien berichten te plaatsen die dezelfde inhoudsloze boodschap hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Jim Cemint, Zeikbak, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 12:31
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Corona Column #43
Jacques bij mvv moet er een mentaliteit omslag komen ik ben geboren Maastrichtenaar met een hart voor mvv maar wat er bij mvv de laatste de laatste jaren gebeurd in niet meer van deze tijd.er moeten gewoon hardere afspraken als iemand niet kan brengen wat er gevraagd wordt dan moet daar iemand anders voor komen,maar ik hoor en zie alleen maar van het komt wel typischs de Maastrichtse mentaliteit ,maar dat kan echt niet meer in deze tijd zoals wij nu leven als het het naar al die jaren niet voor elkaar hebt gekregen om van mvv een waardige eredivisie club te maken ,dan moet je toch wel bij jezelf te rade gaan doe ik het wel goed.Ik woon nu 30 jaar in amserdam en daar gaat het toch wel iets anders dan in Maastricht hier durf men wel elkaar aan te spreken en je mag ook rustig jouw mening geven maar dat is in Maastricht toch wel iets anders.ik vind als je je werk niet goed doet dan moet je opstappen en andere mensen de kans geven En daarom vind ik het prima dat napoleon dit wil proberen ,met nieuwe mensen en met een goed plan en dan maar afwachten of hij dit waarmaakt. En dit is mijn mening zelf ben ik daar te oud voor en jij misschien ook .maar slechter als nu zal het niet worden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 12:36
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Corona Column #44
:thinking: Dreeke snapt het niet Jacques...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 13:04
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Corona Column #45

Jim Cemint schreef : :thinking: Dreeke snapt het niet Jacques...


Die gaat het ook nooit snappen, ben ik bang voor. Duidelijker als hoe Jacques het geschreven heeft kan niet meer, dus als het nu nog niet binnendringt.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden