>
Ontvangen bedankjes 228
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Volgens mij regelde zich dat vrij goed onderling en hebben we echt geen extra law and order nodig op dat punt. Maar onder het mom van corona mag je straks steeds minder. Natuurlijk veiligheid voorop, maar niet voor het gemak nog meer restricties invoeren of extra gaan handhaven onder het mom van Corona. Je jaagt mensen het stadion uit, zeker een groot deel van mijn vak.
Bromsnor-West schreef : Jongens & dames
Ik wil toch even iets kwijt. MVV communiceert dat iedere SK minimaal 2 van de 4 thuiswedstrijden mag komen kijken in de 1ste periode. Het lijkt net of er een bom ontploft van zeikerds op de Social media kanalen van MVV.
Ten eerste onthoud even dat bij meerde clubs in Nederland dit probleem al zowiezo is en je daar niemand zo open ziet klagen & zeuren.
Ten tweede zoeen 90% van de mensen die een seizoenskaart gekocht hebben. Hebben allemaal aan 60% korting gekocht.
Ten derde en voor mij toch een belangrijke reden. Wij kennen allemaal wel het gezeik van het RIVM & KNVB met regeltjes dit en dat. Maar voor de mensen die ook op FB direct zetten capaciteit is zoveel van de Geusselt. Dus mogen we zoveel procent binnen. Je moet ook aan de infrastructuur van het stadion met ingang & uitgang denken. Wc’s (Moeten extra gebeurd worden) en drank punten. Rookersruimte( moet buiten gecreëerd worden) maken want dit is verplicht van dit jaar. Stadion moeten allemaal rookvrij zijn hè.
MVV is meer kwijt door met supporters te voetballen en zal er door deze regeltjes ook niks aan verdienen. Dan achter gesloten deuren. Dus zeik allemaal niet zo en wees blij dat ons clubje van alles probeert te doen om SK binnen te laten.