MVV algemeen

25 feb 2014 10:42
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1336
Volgens de Spa Monopole bron zou dit niet de betreffende sponsor zijn..

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2014 14:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #1337

Roei baank schreef : Opbrengst pilsjes vloeit voortaan in MVV kas

De stichting Veer zien MVV, een supportersinitiatief dat de voetbalclub via donaties steunt , neemt vanaf komend seizoen de catering in stadion de Geusselt voor haar rekening. Dat betekent dat de winst op ieder pilsje en andere versnaperingen voortaan ten goede komt aan MVV.

Eric Weijenberg, voorzitter Veer Zien MVV verwacht hierdoor in het nieuwe seizoen circa 75.000 euro aan de club te kunnen doneren. “Daarmee worden wij één van de grootste sponsoren van MVV Maastricht.”

Veer Zien MVV, dat de grootste sponsor van MVV wil worden, neemt behalve de catering ook de merchandise in het stadion ter hand.

Inmiddels zijn meer dan 300 supporters via Veer zien MVV donateur van de club.


Prima ontwikkeling, dat zijn nog pas een bedragen !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2014 14:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1338
Dus we kunnen nu echt een nieuwe spits voor MVV bij elkaar zuipen? :lachen: :applaus:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2014 16:05
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
MVV algemeen #1339

Roei baank schreef : Opbrengst pilsjes vloeit voortaan in MVV kas

De stichting Veer zien MVV, een supportersinitiatief dat de voetbalclub via donaties steunt , neemt vanaf komend seizoen de catering in stadion de Geusselt voor haar rekening. Dat betekent dat de winst op ieder pilsje en andere versnaperingen voortaan ten goede komt aan MVV.

Eric Weijenberg, voorzitter Veer Zien MVV verwacht hierdoor in het nieuwe seizoen circa 75.000 euro aan de club te kunnen doneren. “Daarmee worden wij één van de grootste sponsoren van MVV Maastricht.”

Veer Zien MVV, dat de grootste sponsor van MVV wil worden, neemt behalve de catering ook de merchandise in het stadion ter hand.

Inmiddels zijn meer dan 300 supporters via Veer zien MVV donateur van de club.


Goede zaak! Is er al over nagedacht hoe dit in de praktijk wordt gerealiseerd?
Een paar vragen die bij me opkomen zijn:
- hoeveel mensen zijn er nodig op de wedstrijddag zelf en van hoe laat tot hoe laat zijn zij nodig?
- Hebben de mensen achter de verkooppunten (wettig gezien) nog een bepaalde vergunning nodig? (sociale hygiène, BHV)
- wie verzorgt de bestellingen?
Zo zijn er vast nog wel meer dingen nog uit te zoeken.
Ik help overigens graag daar waar ik kan, maar ik zal wel reageren op een eventuele oproep hiervoor als het wat concreter wordt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2014 22:33
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2454
Meer
MVV algemeen #1340

Jim Cemint schreef : Goed nieuws! Maar uhhh, is dit de grote sponsor die opadiehard pas aanhaalde op dit forum nadat hij met onze voorzitter had gesproken?


Ik heb via via vernomen dat de rabo achter dit gebeuren zit,het zou dan om sponsoring gaan van de BC...is het waar dat uit die hoek wat te verwachten valt?...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2014 18:10
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1341
Sponsoren genieten van 'Rijaloet' lunch.

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/mv...n-van-rijaloet-lunch

Gisteren eens deelgenomen aan deze lunch en ik kan ik U mededelen dat dit een enorm succes is geworden. Een uniek “mestreechs” evenement, ontzettend gezellig en prima geregeld. Voor herhaling vatbaar volgend jaar.
Wellicht zou er ook zoiets georganiseerd kunnen worden voor de supporters maar dan in een iets ander jasje. S ’avonds, verschillende cafés, verschillende soorten bier en een” kleine” dégustation.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2014 19:43
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV algemeen #1342
Mooie reportage! Ook fijn dat de sponsoren hier een leuke dag aan hebben gehad! Alleen maar goede PR voor us MVV ke!

Wat ik helemaal geweldig vind is dat de catering MVV ook geld gaat opbrengen! Prachtige ini van VZM!

Misschien is het ook een mooi idee om op het menu "MVV-Pils" te zetten met een kleine extra toeslag (bv 0,25 of 0,50 cent). Gewoon hetzelfde bier uit hetzelfde tap maar om MVV nog eens extra te steunen. :applaus:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2014 21:32
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2454
Meer
MVV algemeen #1343

izzo schreef : Mooie reportage! Ook fijn dat de sponsoren hier een leuke dag aan hebben gehad! Alleen maar goede PR voor us MVV ke!

Wat ik helemaal geweldig vind is dat de catering MVV ook geld gaat opbrengen! Prachtige ini van VZM!

Misschien is het ook een mooi idee om op het menu "MVV-Pils" te zetten met een kleine extra toeslag (bv 0,25 of 0,50 cent). Gewoon hetzelfde bier uit hetzelfde tap maar om MVV nog eens extra te steunen. :applaus:



Twie euro en 50 euriecent?...ik denk niet dat het storm gaat lopen...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2014 17:16
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #1344
RABOBANK gaat MVV inderdaad sponseren maar of het om hoge bedragen gaat betwijfel ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2014 18:21
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1345
Alle kleine beetjes helpen al.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2014 09:42
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
MVV algemeen #1346
Nu ze geen wielerploeg hebben, moeten ze hun geld ergens aan uitgeven. Goed bezig! Altijd lastig te bepalen of dit door de actieve betrokkenheid met maatschappelijke projecten, maar hopelijk kan een grote sponsor als RABO als netwerkpartner bij mvv als katalysator werken voor alle MKB ondernemers, die graag een hypotheek willen afsluiten:)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2014 10:57
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #1347
Jef Thoma is de nieuwe penningmeester van MVV.

Thoma (63) heeft zelf enkele jaren in de jeugd van de Maastrichtse club gespeeld. In het dagelijks leven is hij zelfstandig fiscaal adviseur
en is hij als extern adviseur verbonden aan een belastingadvies- en accountantsbureau.
Voorzitter Paul Rinkens: “We zien de kennis en ervaring die Jef in zijn
dagelijks werk uitvoert als perfecte bagage voor deze functie.”

maastricht.gezien.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2014 09:25
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1348
Un retour en arrière.


Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2014 23:45
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #1349
Als je echt niet meer weet op wie je moet stemmen, dan lees dit even. Misschien helpt het bij je keuze.

maastricht.gezien.nl/politiek/als-mvv-ge...rtij-wel-dokken.html
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2014 11:12
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1350
@pinobel

Het is inderdaad de enige partij die pro-MVV is binnen de gemeenteraad, thans 'openlijk'. Echter er zijn wel voorwaarden verbonden aan het steunen van MVV, je moet je binnen de regels houden, provinciaal, landelijk en europees kunnen de steun dwarsbomen, dan kun je in de gemeenteraad van Maastricht de volle zetelbezetting hebben, dan gaat het hele verhaal gewoon niet door. Maar deze partij is wel een waakhond die een club als MVV nodig heeft.

Ik woon in een ander kiesdistrict, maar als ik in Maastricht zou wonen zou ik op deze partij stemmen. Sociale opvattingen + pro-MVV en zo op het eerste gezicht geen gekke fratsen. Hopelijk krijgt deze partij een hoop zetels, zodat ze wat tegenwind kunnen gaan bieden, al is het maar voor de toekomst van MVV. Want op de lange termijn zal MVV steun nodig hebben van de gemeente, want die infrastructuur gaat ook niet eeuwig mee. En via het huidige verloop, zal MVV nooit bij machte zijn om dit allemaal zelf op te hoesten als de nood aan de man is. En dan is het fijn dat de gemeenteraad je niet als voorbeeld van bezuinigen gaat gebruiken, wat met de huidige bezetting gegarandeerd wel gaat gebeuren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden