MVV algemeen

15 feb 2014 07:00
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #1306
Ik begrijp het eigenlijk niet hoe het kan, gisteren MVV- WILLEM2: 4516 toeschouwers.
VVV kan de periode titel pakken en daar zitten maar 4200 toeschouwers...
Alleen bij DE GRAAFSCHAP waren meer toeschouwers
Ergens moet MVV toch als sterkste overblijven straks.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2014 08:10
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1307
En wat te denken van Almere. Stad met bijna 200.000 inwoners. Daar zaten er gisteren 812. Kansloze club dus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2014 17:51
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2454
Meer
MVV algemeen #1308
Gisteren tijdens de wedstrijd nog even met de voorzitter gesproken, en kenbaar gemaakt dat ik er niet echt gerust op ben na alleen maar negatieve publiciteit aangaande de financieele sutiatie!
Waarop hij mij zei,,maak je nu maar niet ongerust alles komt goed we hebben gisteravond(donderdag) zelfs een grote sponsor binnen gehaald!
Waarop ik antwoorde kunt u wat meer met dit soort info naar buiten komen en dus de gemiddelde supporter een zekerder gevoel geven als het gaat om de toekomst op korte termijn binnen het mvvse.
Hij zij daar zeker rekening mee te gaan houden :thumbsup:...vooral benieuwd naar die ,,grote,,sponsor...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, middenstip, Boer458, Peter Pan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2014 10:24
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV algemeen #1309

opadiehard schreef : Gisteren tijdens de wedstrijd nog even met de voorzitter gesproken, en kenbaar gemaakt dat ik er niet echt gerust op ben na alleen maar negatieve publiciteit aangaande de financieele sutiatie!
Waarop hij mij zei,,maak je nu maar niet ongerust alles komt goed we hebben gisteravond(donderdag) zelfs een grote sponsor binnen gehaald!
Waarop ik antwoorde kunt u wat meer met dit soort info naar buiten komen en dus de gemiddelde supporter een zekerder gevoel geven als het gaat om de toekomst op korte termijn binnen het mvvse.
Hij zij daar zeker rekening mee te gaan houden :thumbsup:...vooral benieuwd naar die ,,grote,,sponsor...gr opa ;)


Laten we hopen dat dit inderdaad waar is en dat er een grote sponser is binnengehaald en hoop dat dit goede nieuws dan ook uiterlijk maandag bekend wordt gemaakt door MVV !! Vreemd overigens dat op deze post zo weinig reactie is gekomen tot nu toe....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2014 17:27
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #1310

opadiehard schreef : Waarop hij mij zei,,maak je nu maar niet ongerust alles komt goed we hebben gisteravond(donderdag) zelfs een grote sponsor binnen gehaald!

De gemeente Kerkrade? :lachen:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2014 22:13
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #1311

mvvcasbrul schreef :

opadiehard schreef : Gisteren tijdens de wedstrijd nog even met de voorzitter gesproken, en kenbaar gemaakt dat ik er niet echt gerust op ben na alleen maar negatieve publiciteit aangaande de financieele sutiatie!
Waarop hij mij zei,,maak je nu maar niet ongerust alles komt goed we hebben gisteravond(donderdag) zelfs een grote sponsor binnen gehaald!
Waarop ik antwoorde kunt u wat meer met dit soort info naar buiten komen en dus de gemiddelde supporter een zekerder gevoel geven als het gaat om de toekomst op korte termijn binnen het mvvse.
Hij zij daar zeker rekening mee te gaan houden :thumbsup:...vooral benieuwd naar die ,,grote,,sponsor...gr opa ;)


Laten we hopen dat dit inderdaad waar is en dat er een grote sponser is binnengehaald en hoop dat dit goede nieuws dan ook uiterlijk maandag bekend wordt gemaakt door MVV !! Vreemd overigens dat op deze post zo weinig reactie is gekomen tot nu toe....




Ik ben benieuwd en toe aan goed nieuws, maar als het definitief is geloof ik het pas.
Er us ons te vaak een rode lap voorgehouden.
En wat is een grote sponsor, iedere euro is er één of is dit de jackpot?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2014 06:57
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2454
Meer
MVV algemeen #1312
Na vandaag de ddl gelezen te hebben over de komende bezuinigingen,zou het natuurlijk interessant zijn om die ,,grote,,sponsor een naam te geven!!!...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2014 07:34 21 feb 2014 07:35 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 218
Meer
MVV algemeen #1313
Schraalhans is vwb de historie en ziel van onze club een slechte raadgever: Die paar club iconen die MVV nog steeds bezoeken en/ of een warm hart toedragen, hun entree laten betalen!
Een slecht idee dat het beetje goodwill en positieve uitstraling dat mijn club nog heeft verder om zeep helpt en volstrekt geen financiële zoden aan de dijk zet.
Ongelofelijk!!! Penny wise, pound foolish!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2014 08:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1314
Treurig, heel treurig. Dit zal niet helpen in de discussie over de vraag of de club wel voldoende draagvlak heeft in Maastricht.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2014 09:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1315
Acties als dit kosten meer goodwill dan het aan geld zal opleveren. Waarom niet de oud-spelers persoonlijk benaderen en uitleggen dat MVV er echt slecht voor staat, en vragen om een donatie?

Van de andere kant roepen mensen hier over de emmertjes dat het niet altijd alleen maar van de supporters moet komen etc. MVV probeert de 'grondslag' van het inkomen te vergroten door een groep die nu niet direct geld oplevert, wel direct geld op te laten leveren. In dat kader is het natuurlijk wel te begrijpen. Maar zoals ik hier boven al zei: dat had ook op een andere manier gekund. :S

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2014 09:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #1316
Weet je , ik sta er toch anders in.
Wat hebben oud spelers gedaan voor de redding van de club ??

Los van die vraag , volgens mij is het meer een signaal dat MVV niets meer kan weggeven.
Daarbij vind ik wel dat wanneer oud spelers een bepaalde rol functie vervullen bij de club hier een uitzondering opgemaakt moet worden
Neem nu Willy Brokamp, heeft zijn naam aan de betaal eenheid de willy "gegeven"hij is regelmatig in het stadion geef die man wel die kaarten gratis.

Maar voor al die oud spelers die alleen maar komen kijken en verder niets toevoegen heb ik hier geen moeite mee.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2014 10:37
decuster
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV algemeen #1317
Nu dit weer ik vraag me af of ze wel een groote sponser hebben als ze die hadden dan hadden ze dat toch al bekend kunnen maken
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2014 11:05
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV algemeen #1318
Ik denk dat het het goed is dat ik ook even reageer met de kennis die ik heb op dit moment. Vlgs mij is het artikel (zoals wel vaker) niet compleet. Opvallend trouwens dat MVV de krant 'opent' terwijl Kiev in de fik staat.....maar goed, ik ben geen hoofdredacteur.

Er is een nuancering in het verhaal wat niet terugkomt. Er is een brief uitgegaan naar diegenen die gratis toegang hebben tot de businessclub met de aankondiging dat er komend seizoen mogelijk een bijdrage gevraagd gaat worden voor toegang tot de BC. En er staat een verzoek in om voor de rest van dit seizoen een vrijwillige donatie te doen. Geen must, maar een verzoek.

Voorzover ik begrepen heb zal de gratis toegang op de tribune voor diegenen die daarvoor in aanmerking komen (vrijwilligers en oud-spelers, die aan de criteria voldoen) gewoon gehandhaafd blijven. Echter de toegang tot de businessclub zal voor die groep alleen nog mogelijk zijn indien men bereid is een bijdrage daarvoor te betalen. Dus de soep wordt echt niet zo heet gegeten als het artikel doet vermoeden.

MVV heeft nu eenmaal geen spelershome waardoor het moeilijk is om vrijwilligers en oud-spelers apart van de sponsoren te ontvangen. En sponsoren stellen ook vragen waarom er 'zoveel' niet-betalende gasten in het sponsorhome zijn , terwijl zij een behoorlijk bedrag moeten betalen.

Usio conclusio: diegenen die obv hun verdiensten in aanmerking komen/kwamen voor een aparte behandeling blijven die krijgen (gratis toegang tot de wedstrijd) maar voor de toegang tot de businessclub zal een bijdrage verlangd gaan worden.

Dat is het verhaal zoals ik het ken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, Sjotelsplak, josoetgebrook, Och jeh

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2014 11:13
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1319
Dank marcel. Dit is een heel belangrijke nuance die veel redelijker klinkt dan dat oud-spelers als een Jo Toennaer voor hun kaarten zouden moeten betalen.
Zoveelste bewijs dat de NL journalistiek slechts één doel heeft: Lezers scoren. Feiten zijn veel minder relevant.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2014 11:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1320
Dit klinkt al een stuk genuanceerder en hier zou ik prima mee kunnen leven.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden