MVV algemeen

10 feb 2014 19:30 10 feb 2014 19:31 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #1276
MVV is zich aan het beraden over verder gaande bezuinigingen.
Voor komend seizoen is er minder dan 1 miljoen budget voor salarissen van selectie en personeel.
Verder overweegt men de A en B-jeugd op te heffen.
Er is nog geen defintief besluit genomen.
Zo staan we er dus voor.....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 00:09
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV algemeen #1277
als dat een serieuze overweging is om de A enB jeugd op te doeken dan kun je net zo goed heel mvv opdoeken ,want is het credo niet " zonder de jeugd geen toekomst"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 08:35
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1278

glowwie schreef : als dat een serieuze overweging is om de A enB jeugd op te doeken dan kun je net zo goed heel mvv opdoeken ,want is het credo niet " zonder de jeugd geen toekomst"


Helemaal mee eens. Ik weet niet waar er nog meer op bezuinigd kan worden maar als je het mij vraagt graaf je zo je eigen graf. Dit is 1 van de laatste dingen waar ik op zou bezuinigen. Ik weet dat er wrs niet op andere zaken nog meer bezuinigd kan worden maar toch... Op deze manier is er dan geen enkele doorstroming meer naar de selectie en zul je deze moeten aanvullen met externe krachten die op hun manier ook weer geld kosten. Dan kost het je alsnog geld.

Als je het mij vraagt speel ik liever de komende 5 tot 10 jaar rock bottom in de eerste divisie, dus nog meer bezuinigen op de selectie en plukken we na die jaren de vruchten van een evt (degelijke) jeugd.
Veel meer supporters dan dat er nu wekelijks op de tribune zitten trek je toch niet voordat je eredivisie speelt. Kijkend naar vorig seizoen en dit seizoen.

Zou er geen enkele investeerder of sponsor met een MVV hart willen investeren in een degelijke jeugdopleiding?? In ruil voor shirtsponsor/gedeelte van de transfersom bij verkoop/ of weet ik wat? Hoe vet is het niet als jij als investeerder bekend staat dat je een (fantastische) jeugdopleiding mede mogelijk hebt gemaakt en waar je op den duur een potentiële topper mee voortbrengt!!! Won ik de loterij maar....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 08:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1279
Potentiële toppers spelen niet in de jeugd van MVV maar worden al op jonge leeftijd door de grotere clubs weggeplukt... Maar goed, dat gezegd hebbende wil ik toch ook wel graag onze eigen A en B-jeugd hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 10:32
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV algemeen #1280
Wat ik heb gehoord is dat ze bezig zijn met een 2e elftal.
Ook gehoord dat je max. 3 jaar zonder 2e elftal mag uitkomen? Dus zou MVV nu een 2e MOETEN creëren? Misschien iemand dit ook gehoord/meer weet?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 10:53
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #1281

Badjakker schreef : Wat ik heb gehoord is dat ze bezig zijn met een 2e elftal.


Daan kin Jong MVV met doen in de ere divisie :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 12:19
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #1282
Hoe kom je daar nu weer aan, "mien club 1902" is dat soms paniek zaaien? waar ben je mee bezig!!
Volgens mijn bron, is hier helemaal niets van waar.
Groet middenstip.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 12:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1283
Nogal tegenstrijdig in ieder geval om de A- en B-jeugd op te doeken maar wel een tweede elftal te hebben. De kosten die je bespaart op de jeugdelftallen ben je dubbel kwijt aan het zorgen voor genoeg spelers om een tweede elftal draaiende te houden, verplicht wedstrijden in het stadion spelen etc

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 15:49
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #1284

middenstip schreef : Hoe kom je daar nu weer aan, "mien club 1902" is dat soms paniek zaaien? waar ben je mee bezig!!
Volgens mijn bron, is hier helemaal niets van waar.
Groet middenstip.


volgens mijn inside-bron is er wel degelijk iets dergelijks aan de hand..... :(

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 16:46
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1285

Boer458 schreef :

middenstip schreef : Hoe kom je daar nu weer aan, "mien club 1902" is dat soms paniek zaaien? waar ben je mee bezig!!
Volgens mijn bron, is hier helemaal niets van waar.
Groet middenstip.


volgens mijn inside-bron is er wel degelijk iets dergelijks aan de hand..... :(


In plaots vaan allemaol te rope euver bronne, nùm daan ouch naome. Iech meijn m'ch te kinne rappelere tot dat hei ouch in de hoesregels steit(stoond?). Bronvermelding.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 17:15
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV algemeen #1286
Ach, het kan altijd nog erger.

Hadden wij 470.000 verlies op een omzet van 3.100.000,
Fortuna maakt 1.000.000 verlies op een omzet van 2.200.000,

en schuldenvrij zijn ze ook niet na schuldsanering, staat nog een eigenvermogen van -1.400.000
dus wat doen zij dan met de jeugd?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 17:18
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #1287
Accoord MVVke,
volgende kier zal ich man en peerd neume (boer eige) meh dan geit ut waarschjijnlijk neet euver vertrouwelijke info.
Dn tied zal wel liere wat woer is, vrees ich... :S

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 17:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1288

MVVke schreef :

Boer458 schreef :

middenstip schreef : Hoe kom je daar nu weer aan, "mien club 1902" is dat soms paniek zaaien? waar ben je mee bezig!!
Volgens mijn bron, is hier helemaal niets van waar.
Groet middenstip.


volgens mijn inside-bron is er wel degelijk iets dergelijks aan de hand..... :(


In plaots vaan allemaol te rope euver bronne, nùm daan ouch naome. Iech meijn m'ch te kinne rappelere tot dat hei ouch in de hoesregels steit(stoond?). Bronvermelding.


Dat is niet helemaal correct. Bronvermelding is verplicht als het van een medium zoals de krant of website wordt overgenomen. Als een speler of bestuurslid iets in vertrouwen vertelt en je vind het nodig dat met ons te delen dan is het begrijpelijk dat je je bron niet kunt noemen. Mocht iemand lopen te trollen door zonder werkelijke bronnen geruchten de wereld in te helpen met geen ander doel dan de club te schaden dan krijgt die persoon een ban. (op grond van regel 1)
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 17:39 11 feb 2014 17:40 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1289

Boschpoort schreef :

MVVke schreef :

Boer458 schreef :

middenstip schreef : Hoe kom je daar nu weer aan, "mien club 1902" is dat soms paniek zaaien? waar ben je mee bezig!!
Volgens mijn bron, is hier helemaal niets van waar.
Groet middenstip.


volgens mijn inside-bron is er wel degelijk iets dergelijks aan de hand..... :(


In plaots vaan allemaol te rope euver bronne, nùm daan ouch naome. Iech meijn m'ch te kinne rappelere tot dat hei ouch in de hoesregels steit(stoond?). Bronvermelding.


Dat is niet helemaal correct. Bronvermelding is verplicht als het van een medium zoals de krant of website wordt overgenomen. Als een speler of bestuurslid iets in vertrouwen vertelt en je vind het nodig dat met ons te delen dan is het begrijpelijk dat je je bron niet kunt noemen. Mocht iemand lopen te trollen door zonder werkelijke bronnen geruchten de wereld in te helpen met geen ander doel dan de club te schaden dan krijgt die persoon een ban. (op grond van regel 1)


Ouch good, mer boe 'ch m'ch aon sjaggerneer is daan 't volgende: In 9 vaan de 10 gevalle weurt de sóp neet zoe heit gegete es tot ze weurd opgedeend. Dit soort beriechte zörge dus allein mer veur oonrös dee veurkoume kint weure. Is 't neet wies um dit soort beriechte allein neer te zètte esse 10000% zeker bis vaan get?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 18:57
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #1290
Beste medesupporters,
Dit is info rechtstreeks vanuit MVV zelf. Leek me relevant om te weten, als supporters zijnde.
Er staat niet voor niets bij dat het nog niet defintief is en het is ook zeker niet bedoeld om paniek te zaaien!!
Ik dacht dat supporters graag op de hoogte willen blijven van het reilen en zeilen van hun club?
Ook als dit nou niet bepaald positieve info is......
Ik maak me zorgen over onze club, mag dat??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden