MVV algemeen

22 jan 2014 18:39 22 jan 2014 18:42 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #1261

Roei baank schreef : Gamins,
Wat een onzin hier allemaal. Ik weet niet wat Ron verdiend maar ik weet wel het bedrag van de totale technische afdeling. Als Ron het genoemde zou verdienen dan komt de rest voor 2 biere et 1 boulet.

Verder wil ik onder de aandacht brengen dat niet MVV maar wij, supporters, het Mestreechs Keteerke organiseren. Dit alles onder het motto vrijheid, blijheid.
Als MVV dit zou organiseren dan zou ik de negatieve reacties kunnen snappen maar als dit door eigen supporters wordt georganiseerd dan ligt de situatie iets anders. Ik kan U verzekeren dat bedelen niet leuk is maar toch offeren we een gedeelte van de wedstrijd op om iets te betekenen voor UsMVV ke.
U weet toch dat er in totaal 310.000 Euro extra inkomsten zijn binnen gekomen de laatste maanden. Zijn die alleen door supporters binnen gekomen ? Veruit het grootste gedeelte is door bestuur, kantoor en sponsoren opgehaald. Ik snap dan niet de opmerking dat nu maar eens het bestuur aan zet is. In deze situatie zal iedereen iets moeten doen en niet wijzen met vingertjes naar elkaar.

Tous ensemble

Het is geven en nemen. Het huidig bestuur is verantwoordelijk voor een tekort van 5 ton op een begroting van 3 miljoen. (3 jaar geleden was toch echt de laatste keer, er zou nooit meer worden uitgegeven dan dat er binnen zou komen) De afgelopen jaren zijn de supporters al uitgeknepen door steeds de prijzen te verhogen. Word je bij binnenkomst opgewacht door 3 rijen betaalde beveiligers en stewards. (Gelukkig afgelopen wedstrijd al minder). Kun je als club een financiële klapper maken in de beker, geven de spelers niet thuis. Vervolgens worden de fanatieke supporters weer over een kam geschoren. Ondanks dat duidelijk is dat een enkel individu bedreiging heeft geuit. Rinkens is er weer als de kippen bij om het weer wat uit te vergroten. 2 weken later wordt er weer geroepen dat er meer supporters moeten komen ,want anders krijgt MVV er weer een ton tekort erbij. Vervolgens komen er toch nog 4500 mensen opdagen. Krijg je dan weer een zaadpartij voorgeschoteld.
Laat staan de onvrede over de visie van het huidig bestuur. Het voetbal en supporters staat niet op plaats 1, nee , het maatschappelijk beleid staat op 1. Het is duidelijk geworden dat MVV terug naar het voetbal moet. Het maatschappelijk beleid is geen succes gebleken. Maar dat weigert men. Als ik dan Rinkens hoor praten op L1: De supporter kijkt natuurlijk naar de ranglijst, dat is logisch, maar waar het bij ons om draait is dat we verder kunnen gaan met onze plannen om het doel van een omnivereniging in 2018 te halen.

De mensen komen naar de geusselt voor voetbal en sfeer. Dat moet je dan als club ook uitstralen. Het interesseert de maastrichtse bevolking echt niet als er weer een bericht in de media staat dat MVV een project met overgewicht gaat starten. Daar komen de mensen echt niet voor naar het stadion.

We zijn inmiddels 3 jaar verder met het huidig bestuur , en waar we 10 jaar geleden over klaagden, klagen we nu nog over. 1 simpel voorbeeld. De catering. Ipv al die uren die worden gestoken in het maatschappelijke geneuzel kan er ook eens uren worden gestoken om dit eens te verbeteren. Dat zijn keuzes die MVV kan maken. Maar men kiest liever voor andere dingen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk, αναρχος, Jean, Heugem

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 18:58
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1262
Betreffende de catering zal Sjotelsplak dan aangenaam verrast worden binnenkort.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2014 10:24
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #1263

houtengerard schreef : John Bannier heeft dit in de wereld gebracht op L1 Sport en Napoleon heeft dit ook al meerdere malen bevestigd op dit forum, dus ik neem aan dat deze informatie betrouwbaar is.


John Bannier als betrouwbare bron..... :lachen:

Ik neem dat figuur echt niet meer serieus. Die haalt er voldoening uit om negatief te krakelen over MVV. Ik zie hem nog voor de camera's staan na afloop van een wedstrijd MVV-Helmond Sport. Sjoerd Winkens komt voor het eerst van zijn leven als speler van de tegenpartij het veld op. De hele Boschpoort scandeert "Roeie, Roeie!!!" zoals ze dat ook deden toen hij wel nog bij ons voetbalde. Bannier na afloop voor de camera: "Sjoerd is het niet triest dat je na al die jaren trouw dienstverband zo wordt uitgejoeld door de fans van MVV".....zucht.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2014 11:44
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1264

OOFUS! schreef :

houtengerard schreef : John Bannier heeft dit in de wereld gebracht op L1 Sport en Napoleon heeft dit ook al meerdere malen bevestigd op dit forum, dus ik neem aan dat deze informatie betrouwbaar is.


John Bannier als betrouwbare bron..... :lachen:


Als je aan zoiets twijfelt moet je het ook niet in de wereld brengen vind ik, zeker niet op de regionale radio. Dan moet je zeker zijn van je zaak, anders ben je er alleen maar op uit om mensen te beschadigen. Voordat John dit openbaar verkondigde, werd het al een paar keer hier geschreven op het forum, dat Elsen grootverdiener zou zijn. Het kan zijn dat hij dit als bron gebruikte, maar hij bracht het niet als gerucht(zoals hij vaker met transfers doet) maar als feit. Roeibaank geeft aan het kostenplaatje te hebben gezien van de hele technische staf. Ik ben benieuwd naar dat bedrag en welke kosten hiermee gedekt worden (incl. scouting?). Zodat dit gerucht definitief naar het rijk der fabelen kan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2014 11:47
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #1265
Wat dat betreft weten we nu ook dat er zelfs leugens worden verteld op het NOS journaal.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2014 12:02
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1266
Niet alleen op het NOS journaal, ook op L1.
Kijk naar alle informatie bv aangaande de incidenten in Cuijk, er klopte niets van. Maar de hele wereld neemt het voor waar aan. (Ook L1 zelf trouwens...).
En als er een betrouwbare bron is, dan is het wel roei baank (lid van de ledenraad).
Al het andere zijn geruchten.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2014 13:35
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
MVV algemeen #1267
En hoe gaat Mvv om met die tendentieuse berichtgeving van l1, ik hoor nooit iemand van mvv hier tegen in gaan ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2014 10:36
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #1268
penningmeester vranken weg bij mvv.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 08:49 31 jan 2014 08:50 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1269
Wordt het dan nooit eens rustig hier?
Heb je iets van achtergrond, Ouwe Rot?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2014 09:04
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #1270

Boschpoort schreef : Wordt het dan nooit eens rustig hier?
Heb je iets van achtergrond, Ouwe Rot?


Wegens drukke werkzaamheden voor zijn eigen bedrijf.
dit staat op Mvv Maastricht.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2014 21:11
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1271
Ter informatie.

Meld je vandaag nog aan voor de MVV Carnavalslunch








Meld je vandaag nog aan voor de carnavalslunch “Rijaloet”. Voor alle MVV-fans en sponsoren wordt de lunch dit jaar op een hele bijzondere manier georganiseerd. Wandelend door Maastricht onder begeleiding van Tempeleers en bestuursleden van MVV worden enkele restaurants bezocht, waar je kunt gaan genieten van een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht en dit alles omlijst met heerlijke wijnen.

Datum: Dinsdag 25 februari 2014
Tijd: 11.30 - 15.00 uur
Locatie: Hoofdwacht
Kosten: €44,- p.p. (exl. BTW)

Aanmelden

Neem al een voorschot op carnaval en meld je aan. Stuur een e-mail met jouw NAW-gegevens van de deelnemende personen voor 7 februari aanstaande naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..



Voor alle duidelijkheid de inkomsten zijn voor MVV omdat bijna alles wordt gesponsord. Dus als er nog forum- gamins zijn die zin hebben in een plesante middag dan schroom niet en mail. Ambiance garantit.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2014 12:29
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1272
Zoals verwacht MVV definitief naar categorie 2.

Vier clubs in gevarenzone van de KNVB

De KNVB heeft de nieuwe categorie-indeling van de clubs in het betaald voetbal bekend gemaakt. De Graafschap, SBV Excelsior, Fortuna Sittard en NAC Breda moeten oppassen. Zij zitten in categorie 1.

De clubs uit de gevarenzone worden flink in de gaten gehouden door de KNVB. Het viertal moet werken aan financieel herstel en een plan van aanpak maken om in de hogere categorieën terecht te komen.
Er zitten tien clubs in de veilige categorie 3. Dat zijn AFC Ajax, Almere City FC, AZ Alkmaar, FC Oss, Go Ahead Eagles, Heracles Almelo, PSV, sc Heerenveen, Sparta Rotterdam en Telstar.
De andere clubs zitten in categorie 2. FC Twente is nog niet ingedeeld, doordat hun cijfers nog beter bekeken moesten worden, meldt de KNVB.

Bron: www.elfvoetbal.nl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2014 16:53 07 feb 2014 16:54 door De_Lange. Reden: bronvermelding
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #1273
Wedstrijd MVV - Den Bosch verplaatst ivm de nuclaire top....

Moet niet gekker worden. Kunnen we nu op een woensdagavnod 2 april aan de bak :)

Omdat ze het een risico vinden en er geen goofies kunnen staan. Lang leve Nederland!

Bron nu.nl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2014 18:17
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #1274
Nou dat mvv - denbosch word verplaatst vind ik helemaal niks maar kan me er nog wel wat bij voorstellen allebei fanatieke supporters groepen.
maaar...dat almere tegen exelcior word verplaats????? daar zit gewoonlijk toch al bijna geen hond op de tribune..., ik denk dat een wijkagent op fietsje wel volstaat daar....jonge jonge jonge

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2014 20:36
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV algemeen #1275

De_Lange schreef : Wedstrijd MVV - Den Bosch verplaatst ivm de nuclaire top....

Moet niet gekker worden. Kunnen we nu op een woensdagavnod 2 april aan de bak :)

Omdat ze het een risico vinden en er geen goofies kunnen staan. Lang leve Nederland!

Bron nu.nl


Uiteraard is een woensdag niet meest uitgelezen avond om te spelen.
Toch zie ik één positief punt aan deze avond.
De spelers kunnen ons en zichzelf een mooi verjaardagscadeau geven.
Op deze dag vieren we het 112 jarig bestaan vaan Us MVVke

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden