MVV algemeen

16 jan 2014 11:28
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #1231
Inbraak MVV. Exacte schade is nog onduidelijk. We doen ons uiterste best om wedstrijdvoorbereiding voor #mvvein ongestoord te laten verlopen

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 12:03
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #1232
mvv.nl:

Afgelopen nacht heeft er een ernstige inbraak plaatsgevonden bij het kantoor van MVV Maastricht. Diverse computerapparaturen zijn gestolen. Op dit moment zijn we, in overleg met de politie, aan het inventariseren wat de exacte schade is. MVV doet haar uiterste best om de wedstrijdvoorbereiding voor aanstaande vrijdag ongestoord te laten verlopen.

Hoop dat MVV een hele goede inbraakverzekering heeft die 100% dekt, want nieuwe computers kan MVV niet betalen. En laten we hopen dat er backups zijn en dat ze daar niet aan konden komen!!!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 12:23
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #1233
dat is erg lullig en idd weer een schade post voor MVV die niet 100% vergoed wordt
Wat vaak gebeurd is dat een aantal weken na deze inbraak de daders opnieuw hun slag slaan omdat ze weten dat er dan nieuwe apparatuur staat

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 12:56
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1234
Ivengi lanceert nieuwe website voor MVV

Vrijdagavond wordt de nieuwe MVV-website gelanceerd. Met dank aan Ivengi staat er na vier jaar een vernieuwde site met een geheel nieuwe lay-out, nieuwe foto's en veelal nieuwe pagina's. Als sponsor heeft u bovendien een eigen pagina waar u informatie over u en uw bedrijf kunt vermelden.

Vlak voor MVV Maastricht – FC Eindhoven gaat de vernieuwde website live. Breng vrijdag vanuit het stadion een bezoek, want ook op uw smartphone kunt u nu heel gemakkelijk op de hoogte blijven van MVV!

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 13:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1235
Internet doet het meestal niet tot nauwelijks op mijn telefoon in de Geusselt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 14:18
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #1236
bij mij het zelfde verhaal, ik denk dat dat komt door het grote aantal mensen wat tegelijkertijd probeert te internetten.
Hie voller het Stadion des te Meer kans er is dat het niet werkt.
Voor de wedstrijd ( 30 min ) heb ik nooit problemen, pas als de tribune vol loopt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 14:28
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #1237
Dat is inderdaad het bekende probleem als er veel mensen op 1 plek zijn (carnaval, festival zelfde liedje). Laatste tijd met minder toeschouwers valt het overigens weer mee.

Enige oplossing zou een groot professioneel Wi-Fi netwerk opzetten rondom het stadion of voor elke provider extra 3G zendapparatuur. Maar of ze dit doen voor die 4 uur in de maand...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 14:38
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1238
't Stadion is ouch bedoelt um te loere nao datgene wat op 't veld gebäört....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 14:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1239
Sorry, misschien wek ik de verkeerde indruk, Boe is dat feeske? en MVVke. Dat ik niet goed kan internetten op mijn telefoon in de Geusselt, maakt me helemaal niets uit, ik kom voor de wedstrijd en voor gezelligheid met mijn MVV-vrienden. MVV hoeft dus zeker geen groot professioneel Wi-Fi netwerk op te zetten.

Ik reageerde simpelweg op het nieuwtje van Roei Baank, waarin MVV zegt

Breng vrijdag vanuit het stadion een bezoek, want ook op uw smartphone kunt u nu heel gemakkelijk op de hoogte blijven van MVV


Zelfs al zou ik dit willen doen, lukt me dit toch niet, want internet werkt niet/is erg traag :lol:

dat was alles. Alhoewel ik af en toe het thuisfront via whatsapp op de hoogte houd, kan ik heel goed zonder internet in de Geusselt hoor. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 16:57
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
MVV algemeen #1240
Mooie nieuwe website. Alleen of mijn pc heeft een virus of de website is zo traag als...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 18:25
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #1241

Lassie80 schreef : Mooie nieuwe website. Alleen of mijn pc heeft een virus of de website is zo traag als...

Website wil hier niet eens laden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 19:04
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #1242

wsly schreef :

Lassie80 schreef : Mooie nieuwe website. Alleen of mijn pc heeft een virus of de website is zo traag als...

Website wil hier niet eens laden.


De stadionspeaker zij dat de mensen van Ivengi zich een slag in de rondte gewerkt hadden om de nieuwe MVV website in de lucht te krijgen. Ik dus gelijk proberen hoe die er uitzag, maar zoveel tijd heb ik helaas niet, zo traag wie dikke str....
Nou mannen van Ivengi, das geen reklame :dry:

Is er dan niks meer wat een beetje marcheert bij ons klubke ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2014 08:59
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #1243
Ik denk dat de web-site zich automatisch aanpast aan de snelheid waarmee onze matadoren op het veld spelen....... :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2014 11:57
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #1244
je zou haast de vraag gaan stellen, kunnen ze bij MVV nog wel iets goed doen.
Uiterlijk ziet er goed uit, maar eerst moet je een week wachten tot de site geladen is.
Of er is een fout of er is weer gekozen voor het goedkoopste van het goedkoopste.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2014 16:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #1245

mvv supporter schreef : je zou haast de vraag gaan stellen, kunnen ze bij MVV nog wel iets goed doen.
Uiterlijk ziet er goed uit, maar eerst moet je een week wachten tot de site geladen is.
Of er is een fout of er is weer gekozen voor het goedkoopste van het goedkoopste.

Hier kan MVV zelf natuurlijk niks aan doen, aangezien ze dit uitbesteden aan een bedrijf.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden