MVV algemeen

05 mei 2014 11:54
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV algemeen #1591
Ik denk dat de degradatie van Roda alleen meer positief kan zijn voor ons.

1. Twee geweldige derby's, in een uitverkocht stadion!
2. Er zijn genoeg bedrijven die Roda sponsoren ivm het spelen van eredivisie. Na degradatie wordt de vijver waarin MVV naar sponsoren kan "vissen" alleen maar groter. Ik mag hopen dat MVV en de commerciele afdeling hier groot gebruik van gaat maken. Kan een mooie kans zijn om de begroting op te krikken. Ben alleen bang dat er hier door MVV te weinig aan wordt gedaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2014 12:32
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1592

Smirnoff schreef : Met betrekking tot het kunstgras.
De laatste wedstrijd van het seizoen tegen Jong PSV was Ten Cate - Greenfields ook aanwezig op de reclameborden .
Deze partij zal de mat zeker gaan neerleggen, in 2 weken kunnen ze een mat speelklaar hebben.

Voetbal hoort op gras.

Maar, we hebben geen keuze, ben ik bang. Er kan dan altijd op gespeeld worden, klein Geusselt is niet meer nodig: kostenbesparing.
Er kunnen andere festiviteiten georganiseerd worden in de Geusselt, wat weer zorgt voor inkomsten. Denk alleen al aan de catering!

In onze situatie is het beste om voor kunstgras te gaan.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2014 12:51 05 mei 2014 12:58 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1381
Meer
MVV algemeen #1593
Wacht effe, de Geusselt is niet meer van MVV dus het argument van extra inkomsten door evenmenten gaat niet op volgens mij. Wel zal het voetbal slechter worden, want maak maar eens een sliding op dat schuurpapier.

Edit: als we op deze manier de jeugdopleiding volledig kunnen behouden, door trainingen in de Geusselt te doen, dan moet het maar.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2014 13:27 05 mei 2014 13:28 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1594
In de toekomst gaat sowieso alles over op kunstgras. Dan zou je in eigen stadion op gewoon gras spelen en voor de rest overal op kunstgras. Daar maak je je het zelf alleen maar moeilijker mee. Dit staat los van het feit dat ik ook liever gewoon gras zie, maar tussen de 15 en 20 jaar is het denk ik overal.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2014 13:31
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #1595

H.29 schreef : Na degradatie wordt de vijver waarin MVV naar sponsoren kan "vissen" alleen maar groter.


Dan is het toch te hopen dat er nog wat "vissers" over blijven op kantoor met al die ontslagen....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2014 13:38
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV algemeen #1596

OOFUS! schreef :

H.29 schreef : Na degradatie wordt de vijver waarin MVV naar sponsoren kan "vissen" alleen maar groter.


Dan is het toch te hopen dat er nog wat "vissers" over blijven op kantoor met al die ontslagen....


Ik kan me dan ook niet helemaal vinden in het beleid van nu. Ik denk dat het veel meer impact heeft wanneer er wordt bezuinigd in de grote salarissen, denk aan en van hyfte, weinig gepresteerd dit seizoen maar toch een hoog salaris. Ik heb op dit moment liever 2 grote salarisposten minder, spelers, en 5 kantoormedewerkers meer. Anders blijven we hangen in ieder seizoen een overlevingsseizoen. Op deze manier zorg je dat je steeds dieper in de put komt en kun je beter een "sportief" slechter seizoen maar wel aan een opbouw beginnen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2014 14:18
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1597

Hill28 schreef : Wacht effe, de Geusselt is niet meer van MVV dus het argument van extra inkomsten door evenmenten gaat niet op volgens mij. Wel zal het voetbal slechter worden, want maak maar eens een sliding op dat schuurpapier.

Edit: als we op deze manier de jeugdopleiding volledig kunnen behouden, door trainingen in de Geusselt te doen, dan moet het maar.

Is dus wel zo, MVV huurt de cateringpunten.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2014 14:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1598
Ik weet niet meer wie het laatst schreef, maar die omschreef het heel goed. Alle Juplier League-clubs worden min of meer verplicht om kunstgras te nemen. Niet letterlijk, maar het is toegestaan om kunstgras te hebben. Dat is goedkoper dan echt gras. Geen groundskeeper nodig, de grasmat hoeft niet vervangen te worden, er kan op getraind worden, dus kosten voor een eigen trainingscomplex zijn niet meer nodig etc. etc. Als je als club geen kunstgras hebt, ben je dus een dief van je eigen portemonnee. De concurrentie neemt wel kunstgras en bespaart ieder jaar, ik zeg maar wat, een ton. Voor dat geld kunnen ze een goede speler halen die 15 doelpunten per seizoen maakt, en een commercieel medewerker voor kantoor die extra sponsoren binnenhaalt.

Je bent dus wel gek als jij als enige geen kunstgras neemt. Helaas, maar zo is de realiteit nu eenmaal. KNVB had kunstgras in profvoetbal moeten verbieden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2014 15:08 05 mei 2014 15:11 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #1599

MVV4life schreef :

Hill28 schreef : Wacht effe, de Geusselt is niet meer van MVV dus het argument van extra inkomsten door evenmenten gaat niet op volgens mij. Wel zal het voetbal slechter worden, want maak maar eens een sliding op dat schuurpapier.

Edit: als we op deze manier de jeugdopleiding volledig kunnen behouden, door trainingen in de Geusselt te doen, dan moet het maar.

Is dus wel zo, MVV huurt de cateringpunten.

Huurt de BVO MVV die cateringpunten ook als er andere festiviteiten in de Geusselt worden gehouden of enkel en alleen tijdens wedstrijden van de BVO, dus alleen als MVV thuis speelt of altijd?

Stadion is inderdaad van de gemeente maar wat als bijvoorbeeld Bruis of Rieu het stadion straks gaat gebruiken (om een voorbeeld te noemen), wie gaat dan de cateringpunten doen, VzM of ...? Komen die 'externen' met eigen catering of maken ze gebruik van de voorzieningen/personeel etc etc.....

Valide en goede vraag van Hill28 mijns inziens, zou dit antwoord ook wel willen weten, m.a.w. wat levert het MVV als BVO/club zijnde op als straks De Geusselt óók voor andere doeleinden kan (ik zeg niet zal) worden gebruikt?

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2014 17:53
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1600

Janepie schreef :

MVV4life schreef :

Hill28 schreef : Wacht effe, de Geusselt is niet meer van MVV dus het argument van extra inkomsten door evenmenten gaat niet op volgens mij. Wel zal het voetbal slechter worden, want maak maar eens een sliding op dat schuurpapier.

Edit: als we op deze manier de jeugdopleiding volledig kunnen behouden, door trainingen in de Geusselt te doen, dan moet het maar.

Is dus wel zo, MVV huurt de cateringpunten.

Huurt de BVO MVV die cateringpunten ook als er andere festiviteiten in de Geusselt worden gehouden of enkel en alleen tijdens wedstrijden van de BVO, dus alleen als MVV thuis speelt of altijd?

Stadion is inderdaad van de gemeente maar wat als bijvoorbeeld Bruis of Rieu het stadion straks gaat gebruiken (om een voorbeeld te noemen), wie gaat dan de cateringpunten doen, VzM of ...? Komen die 'externen' met eigen catering of maken ze gebruik van de voorzieningen/personeel etc etc.....

Valide en goede vraag van Hill28 mijns inziens, zou dit antwoord ook wel willen weten, m.a.w. wat levert het MVV als BVO/club zijnde op als straks De Geusselt óók voor andere doeleinden kan (ik zeg niet zal) worden gebruikt?

Ik heb begrepen dat de cateringsinkomsten dan voor MVV zijn. Wellicht alleen als MVV iets organiseert?
Daarom wil het bestuur de grasmat, vanwege het beperken van de kosten en de extra inkomsten. Het zijn de woorden van het bestuur, dus ik neem aan dat het dan ook klopt.
Bij een festiviteit als André Rieu, lijkt me dat de cateringpunten alleen niet genoeg zijn en hoe het dan zit?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2014 18:02
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #1601

MVV4life schreef :

Janepie schreef :

MVV4life schreef :

Hill28 schreef : Wacht effe, de Geusselt is niet meer van MVV dus het argument van extra inkomsten door evenmenten gaat niet op volgens mij. Wel zal het voetbal slechter worden, want maak maar eens een sliding op dat schuurpapier.

Edit: als we op deze manier de jeugdopleiding volledig kunnen behouden, door trainingen in de Geusselt te doen, dan moet het maar.

Is dus wel zo, MVV huurt de cateringpunten.

Huurt de BVO MVV die cateringpunten ook als er andere festiviteiten in de Geusselt worden gehouden of enkel en alleen tijdens wedstrijden van de BVO, dus alleen als MVV thuis speelt of altijd?

Stadion is inderdaad van de gemeente maar wat als bijvoorbeeld Bruis of Rieu het stadion straks gaat gebruiken (om een voorbeeld te noemen), wie gaat dan de cateringpunten doen, VzM of ...? Komen die 'externen' met eigen catering of maken ze gebruik van de voorzieningen/personeel etc etc.....

Valide en goede vraag van Hill28 mijns inziens, zou dit antwoord ook wel willen weten, m.a.w. wat levert het MVV als BVO/club zijnde op als straks De Geusselt óók voor andere doeleinden kan (ik zeg niet zal) worden gebruikt?

Ik heb begrepen dat de cateringsinkomsten dan voor MVV zijn. Wellicht alleen als MVV iets organiseert?
Daarom wil het bestuur de grasmat, vanwege het beperken van de kosten en de extra inkomsten. Het zijn de woorden van het bestuur, dus ik neem aan dat het dan ook klopt.
Bij een festiviteit als André Rieu, lijkt me dat de cateringpunten alleen niet genoeg zijn en hoe het dan zit?


11de van de 11de in de Geusselt, catering door VZM en het budget van MVV is al voor een kwart gedekt.
Kampioenswedstrijden van de amateurs in de Geusselt? Catering voor MVV etc.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 12:23
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
MVV algemeen #1602
Laten we ons niet te snel rijk rekenen: grote evenementen mogen niet in De Geusselt worden gehouden vanwege de geluidsnormen... Is door gemeente bekend gemaakt in de hele discussie rond Dancetour.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 12:40
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1603

Brncic schreef : Laten we ons niet te snel rijk rekenen: grote evenementen mogen niet in De Geusselt worden gehouden vanwege de geluidsnormen... Is door gemeente bekend gemaakt in de hele discussie rond Dancetour.


Dus, es iech 't good begriep, maag door de geluidsnorm niks gehouwe weure op 'n plaots boe geine in de umtrèk d'r las vaan heet (of minimaol), en maag d'r dus wel al jaore vaan die kut eveneminte op de mèrret gehawwe weure mèt dee achterleke asociale boemboemboem meziek, boe 90% vaan de langsloupende lui en horeca-oondernùmmers stein en bein euver klaog??? Wat is dao de logica vaan?
Maak de gemeinte hei geldelek gewin mèt?
Zitte d'r lui in de raod mèt meugelek 2 pette op?

Mesjiens heet De Jeuris dao es polletieker 'n antwoord op? Of 'ne aandere verstendege mins?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 15:33 06 mei 2014 15:39 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #1604

MVVke schreef :

Brncic schreef : Laten we ons niet te snel rijk rekenen: grote evenementen mogen niet in De Geusselt worden gehouden vanwege de geluidsnormen... Is door gemeente bekend gemaakt in de hele discussie rond Dancetour.


Dus, es iech 't good begriep, maag door de geluidsnorm niks gehouwe weure op 'n plaots boe geine in de umtrèk d'r las vaan heet (of minimaol), en maag d'r dus wel al jaore vaan die kut eveneminte op de mèrret gehawwe weure mèt dee achterleke asociale boemboemboem meziek, boe 90% vaan de langsloupende lui en horeca-oondernùmmers stein en bein euver klaog??? Wat is dao de logica vaan?
Maak de gemeinte hei geldelek gewin mèt?
Zitte d'r lui in de raod mèt meugelek 2 pette op?

Mesjiens heet De Jeuris dao es polletieker 'n antwoord op? Of 'ne aandere verstendege mins?

Muziek asociaal noemen. Weer iets nieuws.
90% van de jongeren klaagt dat er geen zak te doen is in Maastricht.

Het is dus maar wat je een kut evenement noemt.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2014 16:24
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #1605
Ik denk dat MVVke wel een goed punt maakt als hij vraagt waarom luidruchtige evenementen wel op de markt mogen maar niet in het stadion.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden