MVV algemeen

12 mei 2014 16:42
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV algemeen #1651
En dan nu een kleine meevaller.

Boete MVV kwijtgescholden in hoger beroep
MVV hoeft de boete van 2500 euro voor de ongeregeldheden vorig jaar in de bekerwedstrijd tegen JVC Cuijk niet te betalen.

Ook was toen een voorwaardelijke geldboete van 5000 euro opgelegd. Dat heeft de tuchtraad van de KNVB besloten na het hoger beroep dat werd aangetekend door MVV.

Niet goed voorbereid
De Maastrichtse club kreeg de boete in eerste instantie opgelegd omdat de aanklager betaald voetbal vond dat MVV niet goed voorbereid was op de komst van zoveel Maastrichtse fans in Cuijk. De Maastrichtenaren verloren de wedstrijd met 2-1 van topklasser Cuijk.

Ruijs
Tijdens en na afloop van de wedstrijd werden spelers en vooral trainer Tini Ruijs belaagd door ontevreden fans en er werd een klap uitgedeeld. Twee dagen later stapte zowel trainer Ruijs als assistent Cooky Voorn op. Drie MVV-aanhangers kregen een stadionverbod.

Voorwaardelijke boete
MVV houdt nu wel een voorwaardelijke boete van 2500 euro over aan de ongeregeldheden.


www.l1.nl/sport/254781-boete-mvv-kwijtgescholden-hoger-beroep

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2014 17:46
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1652

Lummel schreef : Voorwaardelijke boete
MVV houdt nu wel een voorwaardelijke boete van 2500 euro over aan de ongeregeldheden.

www.l1.nl/sport/254781-boete-mvv-kwijtgescholden-hoger-beroep


Komend seizoen bij de thuiswedstrijd tegen Aachen-Noord wordt deze waardecheque gegarandeerd verzilverd..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, gaston satijn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2014 18:28 12 mei 2014 18:28 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #1653

Boe is dat feeske? schreef : Enige dat MVV moet is overleven. Er is geen euro in kas want MVV staat al dik rood vorig seizoen. En verder hebben we totaal niks aan speculeren, we zullen het bericht wel horen als ze eruit gekomen zijn.

Als ik MVV was: Volgend jaar vrijwel nieuwe selectie met, op een paar sterkhouders na, spelers met een zeer laag basissalaris (lees minimumloon) en leuke premies voor winnen. Win je veel, dan kun je leuk bijverdienen. Wedden dat ze dan iedere wedstrijd alles geven!



Als MVV tenminste dan wel premies uitbetaald..........

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2014 19:08
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #1654

houtengerard schreef :

Lummel schreef : Voorwaardelijke boete
MVV houdt nu wel een voorwaardelijke boete van 2500 euro over aan de ongeregeldheden.

www.l1.nl/sport/254781-boete-mvv-kwijtgescholden-hoger-beroep


Komend seizoen bij de thuiswedstrijd tegen Aachen-Noord wordt deze waardecheque gegarandeerd verzilverd..


Kinne veer noe al met 'n ummerke roondgoon..? :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2014 22:01
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV algemeen #1655

houtengerard schreef :

Lummel schreef : Voorwaardelijke boete
MVV houdt nu wel een voorwaardelijke boete van 2500 euro over aan de ongeregeldheden.

www.l1.nl/sport/254781-boete-mvv-kwijtgescholden-hoger-beroep


Komend seizoen bij de thuiswedstrijd tegen Aachen-Noord wordt deze waardecheque gegarandeerd verzilverd..


Dan heeft dat tot gevolg dat we de komende 5 jaar vast en zeker niet meer promoveren.... mvv wordt dan vanzelf een aflopende zaak.... :(
Kijk maar naar Dynamo Dresden met zijn schandaal supportres (gedegradeerd naar de 3-e divisie). Als je je club wilt benadelen moet je schandaal maken. 'Die Randalen das nerft' daar wil je niet bijhoren

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2014 00:03
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1656

NathanR schreef :

houtengerard schreef :

Lummel schreef : Voorwaardelijke boete
MVV houdt nu wel een voorwaardelijke boete van 2500 euro over aan de ongeregeldheden.

www.l1.nl/sport/254781-boete-mvv-kwijtgescholden-hoger-beroep


Komend seizoen bij de thuiswedstrijd tegen Aachen-Noord wordt deze waardecheque gegarandeerd verzilverd..


Dan heeft dat tot gevolg dat we de komende 5 jaar vast en zeker niet meer promoveren.... mvv wordt dan vanzelf een aflopende zaak.... :(
Kijk maar naar Dynamo Dresden met zijn schandaal supportres (gedegradeerd naar de 3-e divisie). Als je je club wilt benadelen moet je schandaal maken. 'Die Randalen das nerft' daar wil je niet bijhoren


Dit bericht heeft als gevolg dat ik me weer mateloos erger aan jou posts. Jezus man omdat we een boete zouden krijgen promoveren we de komende 5 jaar niet :thinking:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2014 07:07
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1259
Meer
MVV algemeen #1657

Sandro schreef :

Sandro schreef : Uit de Limburger/Limburgs Dagblad van vandaag.

PREMIE
Gesprekken tussen spelers en club

Conflict: MVV schrapt trainingen

door Roel Wiche
.................................................................................................................................................................................

MAASTRICHT- Het dispuut tussen MVV en de spelers over uitbetaling van de bekerpremie is zo hoog opgelopen dat de Maastrichtse club besloten heeft alle trainingen voor deze week te schrappen. Vandaag en morgen spreken beide partijen verder met elkaar, in een poging om de plooien glad te strijken.
De spelers claimen dat ze nog een winstpremie te goed hebben na de bekerstunt in oktober vorig jaar tegen ADO Den Haag. Volgens MVV zou die beloning echter pas uitbetaald worden als de ploeg ook van JVC Cuijk zou winnen. Tegen de topklasser werd echter een pijnlijke nederlaag geleden. Het dispuut escaleerde de afgelopen weken zodanig dat er een onwerkbare situatie dreigde te ontstaan. Zo kwamen de spelers vorig week in een oefenwedstrijdje tegen De Heeg in de tweede helft in een fantasie-opstelling het veld op. Zij zouden daarmee een statement hebben willen maken. Coach Ron Elsen: ,,Club en spelers hebben een zakelijk verschil van mening. In zo'n situatie acht MVV het niet verstandig op het veld te gaan staan. Eerst moeten alle geledingen op één lijn komen." Aanvoerder Tom van Hyfte: ,,We moeten zorgen dat deze zaak niet op de spits wordt gedreven. MVV heeft het financieel moeilijk, ons is duidelijk gemaakt dat er niet veel mogelijk is."


Toen ik vanmorgen langs Klein Geusselt reed zag ik dat MVV-selectie aan het trainen was. Problemen met betrekking tot uitbetaling bekerpremie opgelost.? :?:



Staat inderdaad in DDL vanmorgen. MVV houdt het op slechte communicatie :-)
Hoe dan ook, met het oog op aantrekken van nieuwe spelers heeft dit natuurlijk geen goed gedaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2014 11:06
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #1658
Maar is er nou iets betaald of niet? Of kan iemand het artikel posten?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2014 11:44
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1659

Boe is dat feeske? schreef : Maar is er nou iets betaald of niet? Of kan iemand het artikel posten?


Niet betaald. MVV houdt het op communicatieruis tussen het bestuur en de spelers. Volgens MVV is hiermee de kous af en de spelers zouden dit accepteren. Om in de toekomst deze misverstanden te voorkomen, gaan ze het schriftelijk vastleggen. Ook komt er vaker een evaluatie binnen de groep, anders dan voorheen.

Ik vond overigens de uitspraken in datzelfde artikel van Verdellen zorgwekkender, die stelde dat hij van de nieuwe contractaanbieding van MVV zijn gezin niet kon onderhouden en deze dus geweigerd heeft. Ik denk dat we dus afscheid gaan nemen van alle aflopende contracten (Schreurs, van Hyfte, Stankov, Castro).

Ik ben benieuwd hoeveel contractspelers MVV dan overhoudt? En of ze hiermee aan het minimum aantal voldoen van de KNVB? Want als je geen geld hebt om spelers te behouden, dan heb je ook geen middelen om weer nieuwe spelers aan te trekken. De enige oplossing is A-jeugdspelers een minimaal contract bieden, zodat je de minimale grens bereikt van het aantal contractspelers, en toch aan de competitie mag starten. MVV heeft daarvoor de tijd tot het sluiten van de transfermarkt dacht ik, niet de competitiestart.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2014 13:40
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV algemeen #1660

houtengerard schreef :

Boe is dat feeske? schreef : Maar is er nou iets betaald of niet? Of kan iemand het artikel posten?


Niet betaald. MVV houdt het op communicatieruis tussen het bestuur en de spelers. Volgens MVV is hiermee de kous af en de spelers zouden dit accepteren. Om in de toekomst deze misverstanden te voorkomen, gaan ze het schriftelijk vastleggen. Ook komt er vaker een evaluatie binnen de groep, anders dan voorheen.

Ik vond overigens de uitspraken in datzelfde artikel van Verdellen zorgwekkender, die stelde dat hij van de nieuwe contractaanbieding van MVV zijn gezin niet kon onderhouden en deze dus geweigerd heeft. Ik denk dat we dus afscheid gaan nemen van alle aflopende contracten (Schreurs, van Hyfte, Stankov, Castro).

Ik ben benieuwd hoeveel contractspelers MVV dan overhoudt? En of ze hiermee aan het minimum aantal voldoen van de KNVB? Want als je geen geld hebt om spelers te behouden, dan heb je ook geen middelen om weer nieuwe spelers aan te trekken. De enige oplossing is A-jeugdspelers een minimaal contract bieden, zodat je de minimale grens bereikt van het aantal contractspelers, en toch aan de competitie mag starten. MVV heeft daarvoor de tijd tot het sluiten van de transfermarkt dacht ik, niet de competitiestart.


dat zou de slechtste oplossing zijn: Zo ist Kuipers aan zijn contract gekomen.... en dan meteen voor 3 jaar :lachen: (pakken wie je krijgen kunt om aan 16 contract spelers te komen; tja het is/was een sjeng)
Dan zijn we eigenlijk afgedaald naar een semi-amateuristisch clubje met veel bravoer.....
Er zij toch wel zeker over de grens spelers te vinden die beter zijn en een weg willen bewandelen a la Labylle ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2014 14:00
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #1661
NathanR je kraamt echt zoveel belachelijke onzin uit. Kuipers heeft zich ontwikkelt tot een prima speler en zal nog verder groeien komende seizoenen. Bryan Smeets is dit seizoen samen met Ospitalieri en Castro onze beste speler en heeft de meeste potentie. Daarnaast heeft Braken er dit seizoen de meeste goals in liggen. Dus stop eens met je anti sjeng geblaat hier op het forum. Er zijn zat spelers in de selectie die het slechter doen dan deze jongelingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, damske

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2014 17:54
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV algemeen #1662
αναρχος, Ik heb het uitstuitend over Kuipers gehad en hoe hij aan zijn 3-jarig contract is gekomen.....je kent mijn mening en die zal ik niet onder stoel of banken steken.

Inderdaad de 3 anderen Bryan Smeets, Ospitalieri en Castro zijn goede voetballers die mvv moet zien te behouden en zelfs meer als nog 1 seizoen.

Braken dat zal een heel groot vraagteken worden (een voorhoede speler mag best meer goals maken), maar nog belangrijker ook hij heeft te weinig techniek en deel ik in, in de categorie Loyd Borgers. Voor mij mag hij het nog een seizoen proberen, maar ik ben bang dat we dan weer niet veel zullen scoren.

En terugkerend op Kuipers heb je hem de laatste wedstrijd van het seizoen niet gezien waar hij mocht back spelen, daar kwam werkelijk niks uit, 0 techniek, kan de bal alleen maar over de lijn of naar voren rammen; en dat moet dan de opvolger worden van verDellen; laat me niet lachen zeg :lachen: :lachen:
Hoop toch echt dat mvv dan naar een waardig opvolger voor verDellen op zoek is want de laatste man dat is de belangrijkste plek in het team, vandaar komt de opbouw, en als dat niet imand is met een beetje techniek, dan leid de hele ploeg onder een nerveuze chaotische opbouw.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2014 18:22
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1663
En wéér mooste eve stampe tege 'ne speuler. De maags vaan gelök spreke tot bepaolde lui hei (boe oonder iech) neet de moderator zien, want die hadde d'ch al laank en breid vaan dit forum aofgeflikkert.
Weurse dao noe geil vaan ofzoe, vaan al dat gestamp tege alle speulers oet de regio?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2014 19:22
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV algemeen #1664
Sorry Mvvke :)
volgens mij zijn we hier (kritisch) de mogelijkheden en onmogelijkheden van mvv spelers aan het discusjeren. Alleen zo kan de club beter worden (iedere cent kan maar een keer uitgegeven worden), door alles en iedereen kritisch te analyseren. En alleen zo hebben we ooit nog eens kans te promoveren.

Als iemand niet voldoet dan mag dat rustig gezegd worden, alleen zo krijg je een gezonde organisatie (heb je nooit een beoordelingsgesprek gehad op je werk met je baas? Iedereen von top tot bottom heeft mankementen, zou niet goed zijn als dit niet zo was want anders waren we God zelf :) )

Houtengerard heeft er wel een goede kijk op (volgens mij), misschien kan die het je meer diplomatisch uitleggen, waar kuipers tekort schiet.
Maar misschien ben je wel familie van Kuipers dan heb ik er alle begrip voor dat je zo reageert

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2014 19:26
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1665

NathanR schreef : Sorry Mvvke :)
volgens mij zijn we hier (kritisch) de mogelijkheden en onmogelijkheden van mvv spelers aan het discusjeren. Alleen zo kan de club beter worden (iedere cent kan maar een keer uitgegeven worden), door alles en iedereen kritisch te analyseren. En alleen zo hebben we ooit nog eens kans te promoveren.

Als iemand niet voldoet dan mag dat rustig gezegd worden, alleen zo krijg je een gezonde organisatie (heb je nooit een beoordelingsgesprek gehad op je werk met je baas? Iedereen von top tot bottom heeft mankementen, zou niet goed zijn als dit niet zo was want anders waren we God zelf :) )

Houtengerard heeft er wel een goede kijk op (volgens mij), misschien kan die het je meer diplomatisch uitleggen, waar kuipers tekort schiet.
Maar misschien ben je wel familie van Kuipers dan heb ik er alle begrip voor dat je zo reageert


En wéér mooste door zoe'n lèste zin weer lekke te ettere. Jong, eders kier opnui vertèlt d'ch hei weer eine totste totale kwatsj aon 't bazele bis. En daan geis diech d'ch nog steeds wiesmake tot dit 'n ''discussie'' veurstèlt.
De bis niks aanders aon 't doen daan de boel op stang aon 't jaoge, kier op kier op kier.

Wètste aon wee totste m'ch lies dinke? Aon zoe eine wie Luis Suarez. Constant provocere, totdat de tegestander 'm volledig terech oonderoet stamp. Gevolg: Suarez lach ziech kepot, en de tegestander krijg roed. En dat terwijl 't zjus aandersum had mote zien. Misselek menneke :puke:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden