MVV algemeen

24 mei 2014 10:15
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 520
Meer
MVV algemeen #1711
Iech hub door ut opzette vaan un zaak contacte in Azië. Iech dink tot MVV dao hiele groete sponsors kin vinde en daar spreek Iech euver groete bedraagt, boeketje de liening vaan Adolf Hendriks un kinderspaorpot is. Allein hub iech gelierd tot Aziatische luij aanders zaake doen es veer Westerlinge en dus un aander benadering vragen. Iech haw miech aonbevole.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2014 10:33 24 mei 2014 10:35 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1712
@ odh Uit wat voor oogpunt? Maastricht is gewoon een fantastische mooie stad. Ik denk wel de mooiste stad van zuid-Nederland! Daar hoort ook een mooie club bij, die als het even kan op het hoogste niveau speelt. Daar zijn clubs als RKC, Heerenven en Heracles, de Graafschap ect maar dorpjes bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2014 15:13 24 mei 2014 15:14 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #1713
De geuselt wordt vandaag weer volop voor maatschappelijke doeleinden gebruikt.
Ber de batteroaf liep er ook weer rond. Beetje promotie kan geen kwaad.
De investering van de gemeente is alweer gerechtvaardigd....

Enige smet was dat ik nu al 2 r###a shirts zag ronlopen, die jongetjes zijn nu al voor hun leven verpest.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2014 15:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1714

SintServaos schreef : Iech hub door ut opzette vaan un zaak contacte in Azië. Iech dink tot MVV dao hiele groete sponsors kin vinde en daar spreek Iech euver groete bedraagt, boeketje de liening vaan Adolf Hendriks un kinderspaorpot is. Allein hub iech gelierd tot Aziatische luij aanders zaake doen es veer Westerlinge en dus un aander benadering vragen. Iech haw miech aonbevole.


Ik zou zeggen promoot MVV daar. :thumbsup:
Kijk of je iets kan regelen voor MVV. :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2014 17:28
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #1715

SintServaos schreef : Iech hub door ut opzette vaan un zaak contacte in Azië. Iech dink tot MVV dao hiele groete sponsors kin vinde en daar spreek Iech euver groete bedraagt, boeketje de liening vaan Adolf Hendriks un kinderspaorpot is. Allein hub iech gelierd tot Aziatische luij aanders zaake doen es veer Westerlinge en dus un aander benadering vragen. Iech haw miech aonbevole.


Let wel op een paar griezelige gluiperds daar. Je ziet het al bij Cardiff City. Die zijn in handen van de Malysische gluiperd Tan. Die heeft de clubkleuren en het logo veranderd. Het laatste wat we willen is een man die een voetbalclub als speeltje wil hebben en de clubcultuur ook nog eens volledig wilt omgooien. Ik vind dan de Wok in de Geusselt dan al meer dan genoeg ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2014 20:06
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1205
Meer
MVV algemeen #1716
Nu we het toch over de Geusselt hebben ?? Weet iemand of de interland van jong oranje iets opbrengt voor MVV??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2014 20:14
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1717

Sjonnie schreef : Nu we het toch over de Geusselt hebben ?? Weet iemand of de interland van jong oranje iets opbrengt voor MVV??


Ik denk dat het meeste in de zakken van de KNVB verdwijnt. In ruil zou ik dan wat penalty's cadeau willen krijgen tegen Aachen Nord :lol:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2014 17:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1718

Schapendonk schreef :

Sjonnie schreef : Nu we het toch over de Geusselt hebben ?? Weet iemand of de interland van jong oranje iets opbrengt voor MVV??


Ik denk dat het meeste in de zakken van de KNVB verdwijnt. In ruil zou ik dan wat penalty's cadeau willen krijgen tegen Aachen Nord :lol:


Die dan mis geschoten worden?? :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2014 19:12
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1719

mvv4ever schreef :

Schapendonk schreef :

Sjonnie schreef : Nu we het toch over de Geusselt hebben ?? Weet iemand of de interland van jong oranje iets opbrengt voor MVV??


Ik denk dat het meeste in de zakken van de KNVB verdwijnt. In ruil zou ik dan wat penalty's cadeau willen krijgen tegen Aachen Nord :lol:


Die dan mis geschoten worden?? :woohoo:


Nee, die dan zo hard raak geschoten worden, dat ze planken achter de goal moeten timmeren om gaten in het net te voorkómen. :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2014 10:53 26 mei 2014 10:54 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 845
Meer
MVV algemeen #1720
Ik heb gehoord dat we vanaf komend seizoen definitief op kunstgras spelen. En dan bedoel ik dus ook in thuiswedstrijden ;) Iemand dezelfde geluiden vernomen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2014 11:36
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1721
Er zijn inderdaad plannen om een kunstgrasveld aan te leggen in de zomer.
Maar het definitieve besluit daarover ligt bij de gemeente.

Het lijkt me een onvermijdelijke ontwikkeling. Het stadion kan multifunctioneler gebruikt worden wat de gemeentelijke steun kan rechtvaardigen. (denk aan het staatssteun spook)
Daarnaast kan er ook in het stadion getraind worden wat dan weer zou kunnen leiden tot een aanzienlijke kostenbesparing mbt Klein Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2014 16:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1722
Dus in principe is het gewoon beter voor alle partijen dat er kunstgras komt!

Dus laat maar komen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2014 17:22 26 mei 2014 17:24 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV algemeen #1723

Jim Cemint schreef : Ik heb gehoord dat we vanaf komend seizoen definitief op kunstgras spelen. En dan bedoel ik dus ook in thuiswedstrijden ;) Iemand dezelfde geluiden vernomen?


Kunstgras is iets dat de Seniorenpartij een uitstekend idee vindt.
Zeker nu de Seniorenpartij de grootste geworden is.
Ik denk dat onze mede - forumgebruiker de Jeuris hier meer over kan vertellen.

Aon de géng

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2014 22:41
de jeuris
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #1724
...nou ut klop dat veer kunstgraas oondersteune. Dat is hartstikke nuudig um de volgende stappen te kinnen maken. Mer is ut noe verstendig dat iech heij dao oetspraoke euver gaon doen?? Iech bin toch neet de spreekbuis he... ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 09:42 28 mei 2014 09:44 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV algemeen #1725
Klopt; na de interland wordt de Geussel met een mat van kunstgras voorzien.
Het is de bedoeling dat de hele jeugd en het eerste elftal in het stadion gaat trainen en wedstrijden gaat spelen. Kleedkamer gebruik is bij het zwembad.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden