MVV algemeen

28 mei 2014 10:16
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
MVV algemeen #1726
Ongeloofelijk dat er niet een fatsoenlijke eigen M.V.V. trainingsaccomodatie is met alle voorzieningen ?
@De Jeuris kan de gemeente hier nu niet eens structueel en echt gaan doorpakken ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 11:09
decuster
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV algemeen #1727
Als dit klopt dan denk ik dat dit voor mvv beter is dan op klein geuseld te blijven
En er kan veel meer in het stadion gedaan worden leuke oefen wedstrijd met de opendag
Bijvoorbeeld

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 14:23
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #1728

Aloy Agu schreef : Klopt; na de interland wordt de Geussel met een mat van kunstgras voorzien.
Het is de bedoeling dat de hele jeugd en het eerste elftal in het stadion gaat trainen en wedstrijden gaat spelen. Kleedkamer gebruik is bij het zwembad.

Wat gebeurd er dan met de velden bij klein Geusselt? Terwijl er ook een kunstgrasveld ligt.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 14:42
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #1729

decuster schreef : Als dit klopt dan denk ik dat dit voor mvv beter is dan op klein geuseld te blijven
En er kan veel meer in het stadion gedaan worden leuke oefen wedstrijd met de opendag
Bijvoorbeeld


Ja, en als ze dan een tegenstander treffen met echt gras, raken ze geen pepernoot. Want dat zijn ze niet meer gewend en kunnen ze dus ook niet meer op trainen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 15:06
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV algemeen #1730
Kunstgras is de toekomst daar kom je niet meer onderuit.
Het werd allang tijd dat de kleed lokalen van klein geusselt verboden gebeid worden daar binnen lopen is op eigen risiko dus zo slecht treft MVV het niet met de kleed lokalen bij het zwembad en in de toekomst in de nieuwe sporthal.
Denkt trouwens ook niet dat MVV veel te willen heeft daar komt bij gras of kunstgras het heft mekaar op dus winnen of verliezen mag echt niet van de onder grond af hangen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 15:34
Lucas
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV algemeen #1731
Ik heb bij het bericht over het kunstgras ook begrepen dat daarmee de hekken langs de velden weggaan. Bron is iemand die elke week een paar peer per week in het stadion rondloopt. Iemand die dit kan bevestigen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 15:45
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #1732

Lucas schreef : Ik heb bij het bericht over het kunstgras ook begrepen dat daarmee de hekken langs de velden weggaan. Bron is iemand die elke week een paar peer per week in het stadion rondloopt. Iemand die dit kan bevestigen?


Handig bij de thuiswedstrijd tegen *oda met vd Leur erbij. 200 extra stadionverboden erbij. :huh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 16:16
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #1733
Er ligt genoeg grond buiten de Geuselt….gaan ze het veld oppervlakte dan 1.5 meter ophogen ?
Of gaan ze de grachten uitgraven ?
Of uitgangen naar achter ?
Alleen hekken weg is vragen om (Cuyck) problemen……met al een voorwaardelijke boete op zak is het een kwestie van de datum in te vullen….

Het eerste (ophogen) zou niet zo slecht zijn...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 19:06
de jeuris
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #1734
....uuhm...d'r gebäört vaanalles en wier wil iech dao nix euver zeggen. Ff gedöld en kump good :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bung

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 19:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1735
Gewoon net als in Engeland. Bij betreding van het veld een levenslang stadionverbod. Klaar. Heb ik geen moeite mee. Welke oen haalt het ook in zijn hoofd om het veld op te gaan. Meteen mee afrekenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u de jeuris

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 20:17
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #1736

Schapendonk schreef : Gewoon net als in Engeland. Bij betreding van het veld een levenslang stadionverbod. Klaar. Heb ik geen moeite mee. Welke oen haalt het ook in zijn hoofd om het veld op te gaan. Meteen mee afrekenen.

Ja, haal vooral de regels erbij van een land waar je in sommige stadions zelfs een stadionverbod krijgt als je staat tijdens de wedstrijd.
Laten we gewoon eens niet naar zoiets toe willen aub...

Als iemand het veld op wil gaan dan doet die persoon dat toch wel.. Hek of geen hek..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 20:22
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1737
Oké dan krijgen we dit soort dingen
:lol:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2014 21:07
de jeuris
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #1738
de hekke roond ut stadio moote natuurlik weg! En "jao" , eederein wat ut veld op löp levenslang stadionverbod en 5000 Euro boete plus de boete vaan de KNVB betaole. Dat deit men nl neet.
Boe iech bang veur bin is tot es veer bijveurbeeld tegen Roda moote en in de leste twie minute oonterechte pinanties tegenkriegen en tot daan eederein ut veld op kump en daan zien veer weg...Over en uit...

Mer es ut kunstgraasveld en de res geregeld is daan moote aoch weer de supporters trök kriegen. Eedere wedstrijd minstens 5000 luij... Moos ste ins kieke wat daan geit gebäöre....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2014 00:47
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 918
Meer
MVV algemeen #1739

de jeuris schreef : Mer es ut kunstgraasveld en de res geregeld is daan moote aoch weer de supporters trök kriegen. Eedere wedstrijd minstens 5000 luij... Moos ste ins kieke wat daan geit gebäöre....


Ben benieuwd wat de "rest" dan is, want zoveel kunstgras-fetisjisten zijn er volgens mij niet....

MVV moet weer een ouderwetse voetbalclub worden, geen omniclub met waterpolo, hockey, dammen en basketbal, alleen VOETBAL.
Op het veld (liefst met écht gras) moet weer een elftal staan dat het gras opvreet (ook dat is niet handig bij kunstgras), strijdt om iedere meter en met passie de tegenstander vanaf minuut 1 tot de laatste minuut (en tegen Aachen-Nord tot aan de 95min+2, want het blijven Duitsers) bij de strot grijpt.
Op bestuurlijk vlak moeten we meer bezig zijn met het voetbal en minder met bijzaken als maatschappelijke projecten e.d.
Supporters moeten meer vrijheid krijgen om hun passie te etaleren (en in mijn ogen hoort daar een hek bij waar je af en toe lekker in kunt hangen, het liefst met ouderwets prikkeldraad erin :P ). Bengaals vuur, vlaggen, WC-rollen: PASSIE!
Maatschappelijke (laat ik het woord toch eens positief gebruiken) prijzen, waardoor een ieder financieel de mogelijkheid heeft om naar De Geusselt te komen.
Meer sponsoren. Is niet makkelijk, zeker niet in deze tijden, maar er moet toch een bedrijf bereid zijn om op onze shirts te willen staan. Alles beter dan Drink Water...

Zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar lang leve het kunstgras... we vervreemden steeds meer van de traditionele voetbalclub.
(ik bewonder overigens je optimisme)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2014 09:46 29 mei 2014 09:48 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #1740
Als het voor MVV (financiele) voordelen heeft met kunstgras (stadion multifunctioneler) en door een omniclub te worden. Prima! Het multifunctioneler gebruiken van het stadion biedt de gemeente ook meer mogelijkheden en wellicht dat je een sponsorpakket kunt creeren dat sponsors tegen een bepaalde prijs het stadion een dag voor een activiteit kunnen huren, net zoals iedereen een uurtje een sport/tennishal kan huren? Je zou er teambuildingsactiviteiten voor bedrijven kunnen organiseren tegen betaling, een bedrijventoernooi , popconcerten etc.
MVV moet er vooral beter van worden. Zoals het nu gaat gaat het ook niet naar wens.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden