MVV algemeen

30 mei 2014 13:24
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
MVV algemeen #1756
Het lelijke hek bij de qpark tribune richting uitvak is in ieder geval weg.. volgens mij staat is er nu gewoon een glazen wand.
En van wat ik heb begrepen gaan alle hekken weg, behalve bij de Angel-side tribune.. op verzoek van de supporters.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2014 13:32
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #1757

You Are schreef : Het lelijke hek bij de qpark tribune richting uitvak is in ieder geval weg.. volgens mij staat is er nu gewoon een glazen wand.
En van wat ik heb begrepen gaan alle hekken weg, behalve bij de Angel-side tribune.. op verzoek van de supporters.


Net zoals ik hierboven al eens suggereerde dus.. kun je daar dan wel mee leven αναρχος? Lijkt me een prima tussenoplossing.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2014 13:42
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #1758
Een heel vervelende opmerking van Breurske, zoals vaker. Voegt 0,0 toe.

Wat betreft de hek argumenten van αναρχος, ik kan me wel vinden in je zorg αναρχος.

Wat wij allemaal willen is de sfeer terug in de geusselt, ook het bestuur wilt dat. Zij trachten dat naar mijn idee met hekken te bewerkstelligen (want het geeft meer huiskamergevoel als je de hekken weg haalt). Echter voor de Angel Side zijn andere criteria die zeker meetellen, zoals het in de hekken hangen en ook het ophangen van sfeerverhogende spandoeken. Zolang iedereen naar elkaars wensen luistert en binnen de mogelijkheden de beste middenweg kan vinden voor elke tribune, moet dit toch mogelijk zijn!

Samen bouwen aan een club voor elke supporter, komop MVV!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2014 13:47 30 mei 2014 13:47 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #1759

jeoff schreef :

You Are schreef : Het lelijke hek bij de qpark tribune richting uitvak is in ieder geval weg.. volgens mij staat is er nu gewoon een glazen wand.
En van wat ik heb begrepen gaan alle hekken weg, behalve bij de Angel-side tribune.. op verzoek van de supporters.


Net zoals ik hierboven al eens suggereerde dus.. kun je daar dan wel mee leven αναρχος? Lijkt me een prima tussenoplossing.


Lijkt mij al een stuk beter inderdaad. Ben in elk geval benieuwd hoe het er volgend seizoen uitziet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2014 13:57
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #1760

αναρχος schreef : Niet elke verandering is goed, dat heeft het MVV bestuur en vele anderen al vaak genoeg bewezen. Maar ja kritiek mag blijkbaar niet van sommige schapen hier op het forum. Zoals al eerder aangegeven is dat filmpje een reactie op de figuren die denken dat er in Engeland nooit wat gebeurd. Ik wil het kunstgrasveld trouwens helemaal niet tegen houden want ik snap dat, dit voor MVV op dit moment met de problematiek rond klein Geusselt de beste oplossing is. Ik ben wel tegen het verwijderen van de hekken. En daar geef ik duidelijke argumenten voor. Dat sommige mensen geen spandoeken ophangen of nooit in de hekken zullen hangen snap ik maar anderen doen dit wel! Aan het argument over de regels met betrekking in de gracht staan gaat vervolgens iedereen voorbij.


Kritisch zijn is de basis voor verbeteringen ook na wijzigingen.
Belangrijker is om niet aan de kant te blijven schreeuwen maar in dergelijke processen bij te dragen om de hele organisatie bij US MVV te verbeteren. Natuurlijk blijven er dan ook nog altijd punten waaraan niks gedaan kan worden en soms moet je als fan, supporter je daaraan ook aanpassen. Zoveel mensen zoveel wensen !

Voorop blijft staan het gaat over de club MVV, waarin we als supporters alleen maar vol achter kunnen gaan staan en de tegenstanders het gevoel geven dat hier niks te halen valt in deze heksenketel........als wij hierin slagen hebben we onze spelers al flink geholpen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2014 14:25
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV algemeen #1761
Boe is dat feeske, wat vind jij een vervelende opmerking?
Tot jij wel in het straatje past van het huidige bestuur en ik niet wil toch niet zeggen dat we niet transparant mogen zijn?
Of moeten we het maar weer een kans geven ???
Wat vind jij dan van het idee om de opendag niet bij de geusselt te houden maar in plaats hiervan bij 3 amateurclubs op bezoek te gaan ?
Zonder te denken aan de gouwe ster die deze dag een mooie omzet draait.
Zonder te denken aan alle merchandise verkopers die op deze dag de meeste winst maken.
Zonder te denken aan al die mensen die niet goed te been zijn of zich binnen no time van A naar B naar C kunnen verplaatsen.
Wederom een super idee ja en pure tijdsverspilling op het kantoor van mvv.

αναρχος, ik weet ook dat het supportersoverleg nog probeert te redden wat er te redden valt.
Maar 2 maanden van te voren nog alles regelen is toch vrij kort dag.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2014 14:35
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #1762
Ik vind het gewoon een cynische toon die jij constant aanslaat, getuigd van weinig respect, minachting ook.

Eeuwige discussie supporters willen betrokken worden en móeten naar mijn idee ook betrokken worden maar moeten ze dan ook inspraak hebben in het complete beleid van een club? Vraag me wel af maak jij positieve reclame voor/over MVV naar je vrienden toe of klaag je daar ook steen en been?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2014 10:49
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #1763
Een open dag hoort gewoon gehouden te worden bij de Geuselt. Daar valt in mijn ogen niet eens over te twijfelen.
Wat moet ik bij amateur clubs als het om MVV gaat.
Waarom zou ik gaan reizen als de Geuselt gewoon in Maastricht rijd.
gaan we volgend jaar koningsdag ook in Duitsland vieren?
Wat een belachelijk idee.

De gek die met dit idee gekomen is heeft in mijn ogen geen rood wit hart en die mogen ze van mij de laan uit sturen.
Dat hij die domme ideeën maar bij fortuna of roda gaat aankaarten maar niet hier.

MVV moet eens meer aan MV gaan denken in plaats van aan al die dingen die ze doen voor de gemeenschap.
Wij willen voetbal zien, geen sinterklaas acties.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2014 12:30 01 juni 2014 12:31 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 434
Meer
MVV algemeen #1764
Hekken weg vind ik prima. :thumbsup: Voor de uitstraling... en de heksenketel dat moeten de supporters op de tribune ervan maken. Zeker de mainstream "gemiddelde" supporter zal dit waarderen. En dat het kan zie je al bij diverse clubs. Mooi voorbeeld zijn de Eagles: mooi, fanietiek voetbalsfeertje lekker dicht op het veld.

Supportersdag lijkt me logisch dat deze bij de Geusselt georganiseerd wordt. Bij amateurclubs in de regio lijkt me raar. Is dit eens serieuze voorstel? Of een gerucht van iemand die iemand kent?

usMVVke neet kapot te kriege...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2014 20:32 01 juni 2014 20:42 door peter ruiver.
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV algemeen #1765
Laot mich dan geine Meschtrechteneer zeen, maar volges mich is et toch: de Geusselt, en neet de Geuselt of de Geuseld!!

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2014 11:54
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
MVV algemeen #1766
Het is zelfs Geselt en niet de geusselt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2014 11:57
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
MVV algemeen #1767
Whahaha (geselt?) Geusselt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 08:44
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #1768
31- Augustus Roda - MVV?
In januari 2015 MVV - Roda?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 08:50
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #1769

ouwe rot schreef : 31- Augustus Roda - MVV?
In januari 2015 MVV - Roda?


30 Januari -MVV - Roda?
Bron voetbalzone

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 09:34
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1770

ouwe rot schreef :

ouwe rot schreef : 31- Augustus Roda - MVV?
In januari 2015 MVV - Roda?


30 Januari -MVV - Roda?
Bron voetbalzone



bin617-03.website-voetbal.nl/sites/voetb...gramma%202014-15.pdf

Van dezelfde bron als Tielemans.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden