MVV algemeen

21 mei 2014 13:31
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV algemeen #1696
En waar is dat geld van Labylle dan?? Kan me voorstellen dat MVV het geld al gebruikt heeft om gaten te dichten en het spelersfonds niks betaald heeft. Als dat geld van Labylle er niet binnen is zou het natuurlijk raadzaam zijn hier achteraan te gaan. Als ik een rekening te laat betaal heb ik ook een deurwaarder of erger aan de deur staat. Ik hoop niet dat het eerste gedeelte van deze tekst waarheid is, dan zouden we zoals Jeoff zegt wel eens moeilijkheden kunnen verwachten..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2014 13:32 21 mei 2014 13:33 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1697
In het circuit gaan geruchten dat Labylle meer heeft opgebracht en daar wil dhr. Hendriks natuurlijk zijn portie van.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2014 13:35
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #1698

Och jeh schreef : En waar is dat geld van Labylle dan?? Kan me voorstellen dat MVV het geld al gebruikt heeft om gaten te dichten en het spelersfonds niks betaald heeft. Als dat geld van Labylle er niet binnen is zou het natuurlijk raadzaam zijn hier achteraan te gaan. Als ik een rekening te laat betaal heb ik ook een deurwaarder of erger aan de deur staat. Ik hoop niet dat het eerste gedeelte van deze tekst waarheid is, dan zouden we zoals Jeoff zegt wel eens moeilijkheden kunnen verwachten..


Je gelooft toch niet dat het bestuur van MVV die demente gek een handvat geeft of MVV naar de klote te helpen. (dus ontvangen geld niet overmaken).

Kijk sommigen zeggen dat dit bestuur MVV kapot maakt maar dat doen ze dan waarschijnlijk liever zelf en niet door die Ome Snol! Rinkens gunt hem dat niet!!!!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2014 19:16 21 mei 2014 19:20 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #1699
Roel Wiche slaat weer eens volledig de plank mis, meteen in eerste stuk !!

Wat is de Stichting Spelersfond MVV?
Het spelersfonds werd in mei 2010 opgericht, toen de Maastichtse club op de rand van een faillissement stond.
Drie schuldeisers die in 2009 geld aan het noodlijdende MVV hadden geleend, lieten hun vordering vallen.
Zij kregen in ruil daarvoor het recht op transfervergoedingen van MVV-spelers. Dat recht houden ze totdat de totale oorspronkelijke schuld is afgelost.
Bron DDL



In 2009 werd de spelersfond al opgericht door J. Goumans van MVV.
In mei 2010 is hierin eigenlijk niks veranderd. Geen opeisbare schuld !!! Afbetaling bij transfervergoeding.
Lees onderstaande, datum 1 december 2009 !!!!!!

Hendriks zal MVV niet groter maken dan Roda JC dinsdag 01 dec 2009 13:27uur
Nol Hendriks voelde zich verplicht om MVV aan een lening te helpen. De suikeroom van Roda JC zal echter voorkomen dat de eerstedivisionist groter wordt dan de club uit Kerkrade.

Zaterdag meldde Hendriks al dat hij MVV een lening heeft aangeboden. De club uit Maastricht heeft een schuld van 1,2 miljoen euro, maar particulieren hebben dit bedrag tot 2011 afgedekt. Volgens Hendriks gaat het om een lening met rente, waarbij de spelers van MVV als onderpand dienen. De textielbaron wil niet zeggen hoe hoog het bedrag is.

"Ik heb veel klanten in Maastricht, dus ook daarom vond ik dat ik MVV moest helpen", zegt Hendriks in De Telegraaf . "Met de club is afgesproken dat wanneer er spelers verkocht worden, delen van de lening aan mij zullen worden terugbetaald. Ondanks dat mijn hart bij Roda JC ligt, zie ik dit niet als werken voor de vijand. Ik help MVV graag, maar zal er niet voor zorgen dat die club groter wordt dan Roda JC. Zo zit ik niet in elkaar."

Bron: voetbalprimeur



Nol Hendiks roept en schreeuwd maar, uit zich bij L1 en DDL die daar zonder enige navraag maar al te graag het ene na het andere artikel plaatst. Zelfs bij *oda moet dit en die moet komen en ik zal geld investeren......maar uiteindelijk is het een storm in een glas water.
Jammer dat Roel Wiche een sensatie reporter is, bij wie geen enkele positieve letter te vinden is. Zelfs voor een Maastrichtenaar ?
Stukken door andere sport reporters zijn veel beter te lezen, waarbij zeker kritisch geschreven mag worden, maar niet steeds in herharling vallen van alle slechte gebeurtenissen die de laatste maanden, jaren zijn voorgevallen. Als er kritisch geschreven wordt is het goedkope rotzooi. Zoek eens de echte kantlijnen van een verhaal en zijn die er niet val dan niet in herharling. Soms is een slechte wedstrijd gewoon slecht, niks meer of minder.

Bij mij komt DDL al jaren niet meer naar binnen en dat zal ook komende jaren niet gebeuren.
Niet alleen de sport maar het totaal plaatje deugd niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2014 00:06
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #1700

Us Clubke schreef : Hendriks zal MVV niet groter maken dan Roda JC dinsdag 01 dec 2009 13:27uur
Nol Hendriks voelde zich verplicht om MVV aan een lening te helpen. De suikeroom van Roda JC zal echter voorkomen dat de eerstedivisionist groter wordt dan de club uit Kerkrade.


Dit is dus de reden waarom Nol zijn "lening" terug wil hebben. Roda is nagenoeg dood en hij weet ook dat over een paar jaar niet alleen MVV, maar ook Fortuna groter is dan Roda. Dus probeert hij MVV nu het zwijgen op te leggen door zijn geld snel terug te krijgen zodat MVV verder in financiële problemen zou komen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2014 08:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1701

Raffalaldo schreef :

Us Clubke schreef : Hendriks zal MVV niet groter maken dan Roda JC dinsdag 01 dec 2009 13:27uur
Nol Hendriks voelde zich verplicht om MVV aan een lening te helpen. De suikeroom van Roda JC zal echter voorkomen dat de eerstedivisionist groter wordt dan de club uit Kerkrade.


Dit is dus de reden waarom Nol zijn "lening" terug wil hebben. Roda is nagenoeg dood en hij weet ook dat over een paar jaar niet alleen MVV, maar ook Fortuna groter is dan Roda. Dus probeert hij MVV nu het zwijgen op te leggen door zijn geld snel terug te krijgen zodat MVV verder in financiële problemen zou komen.

Welnee. Hendriks is een mannetje met een ego waar Louis van Gaal een bescheiden koorknaapje bij lijkt. Iedereen moet naar de pijpen van Ome Nol dansen, iedereen moet ome Nol kennen in elk beslissing die binnen de club genomen wordt en anders gaat hij wild om zich heen slaan, geholpen door een dubieuze advocaat met nog dubieuzere belangen. Hij voelt zich geschoffeerd door Rinkens en dat kan hij niet hebben. Bij roda wordt een voorzitter van de rvc benoemd en hendriks bestaat het om daar boos om te zijn dat hij er niet in gekend is! Kerel begint echt door te draaien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2014 18:29
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #1702
Zag die dubieuze advocaat nog vrolijk langs fietsen toen ik op een terrasje zat deze week. Moest mezelf wel even inhouden om hem niet de Maas in te gooien.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2014 19:37 22 mei 2014 19:41 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #1703
Gek genoeg is deze meneer Goumans wellicht de enige persoon, die echt weet hoe deze overeenkomst destijds echt bedoeld is en met welke intenties hij als MVV bestuurder hij deze overeenkomst heeft afgesloten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2014 21:04
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 434
Meer
MVV algemeen #1704
Wat mij betreft vanaf komend seizoen wel ieder jaar een ton aflossen zodat we na zeven jaar helemaal schuldenvrij zijn en dit verhaal niet ieder keer wordt opgerakeld in de media en Leins.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2014 20:02
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV algemeen #1705
Als het klopt wat ik gehoord heb op Klein Geusselt. Kan MVV wellicht in Aug schuldenvrij zijn.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2014 20:03
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV algemeen #1706
Sterker nog er is een partij die bereid is om per jaar 5 ton te investeren in MVV.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2014 20:05
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV algemeen #1707
Oh ja nog iets; Er blijken al 3 gesprekken te hebben plaats gevonden. inclusief Rinkens.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2014 20:07
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV algemeen #1708
Het zou om een grote Duitse onderneming gaan? weet iemand hier meer van?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2014 20:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1709
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar voetbal in het algemeen en MVV in het bijzonder leert je dat als iets te mooi is om waar te zijn, het dat waarschijnlijk ook is. Ik geloof het pas als het op MVV.nl staat en zelfs dan houd ik nog een slag om de arm :p En dat bedoel ik niet negatief naar jou toe verder. :)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2014 09:44 24 mei 2014 09:46 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #1710

Aloy Agu schreef : Oh ja nog iets; Er blijken al 3 gesprekken te hebben plaats gevonden. inclusief Rinkens.




Voor mij kom jij in het rijtje met positivoos zoals maarten luther king:,,IK HAD(HEB) EEN DROOM,,als je ooit gelijk krijgt pitse veer us eentje :thumbsup:.
Laatst toen ik naar dat filmpje zat te kijken van maurice mordang kreeg ik heimwee naar vroeger,maar net als hij moet ik vooruit kijken,haal ik de 50 jaar als mvv supporter(2017)?
Ik bedoel dan meer dat dit op mvv slaat dan op mijn gezondheid :thumbsup:...Aloy...nieuws en GERUCHTEN...dus je mag hier zetten wat je wilt en ik hoop stiekem dat ik vannacht ook zo mag dromen,maar zal weer een nachtmerrie worden ;) ...afsluitend welke club uit duitse? gaat in mvv investeren uit wat voor een oogpunt?...ik laat mij verrassen ;) ...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aloy Agu

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden