MVV algemeen

08 mei 2014 16:58
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #1621

Maosbrögk schreef :




Wedstrijdshirt voor komend seizoen....
Worden steeds lelijker en nepper...


Ik vind wel leuk detail dat het echte wapen van Maastricht op het shirt prijkt, en niet de "moderne versie".

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2014 17:03
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV algemeen #1622
Ik vindt het een leuk shirt ..... de strepen op de schouders hadden niet perse gehoeven maar voor de rest een erg mooi retro ogend shirt zonder veel poespas en gekken sterren in de zij :)

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2014 17:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1623
Ieder shirt van MVV is voor mij de mooiste in de wereld :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2014 19:23
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1205
Meer
MVV algemeen #1624
Dit ziet echt niet uit , veel te druk . En als je het stadswapen er dan echt op moet , doe het dan fatsoenlijk .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 09:10 09 mei 2014 09:15 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #1625
Uit de Limburger/Limburgs Dagblad van vandaag.

PREMIE
Gesprekken tussen spelers en club

Conflict: MVV schrapt trainingen

door Roel Wiche
.................................................................................................................................................................................

MAASTRICHT- Het dispuut tussen MVV en de spelers over uitbetaling van de bekerpremie is zo hoog opgelopen dat de Maastrichtse club besloten heeft alle trainingen voor deze week te schrappen. Vandaag en morgen spreken beide partijen verder met elkaar, in een poging om de plooien glad te strijken.
De spelers claimen dat ze nog een winstpremie te goed hebben na de bekerstunt in oktober vorig jaar tegen ADO Den Haag. Volgens MVV zou die beloning echter pas uitbetaald worden als de ploeg ook van JVC Cuijk zou winnen. Tegen de topklasser werd echter een pijnlijke nederlaag geleden. Het dispuut escaleerde de afgelopen weken zodanig dat er een onwerkbare situatie dreigde te ontstaan. Zo kwamen de spelers vorig week in een oefenwedstrijdje tegen De Heeg in de tweede helft in een fantasie-opstelling het veld op. Zij zouden daarmee een statement hebben willen maken. Coach Ron Elsen: ,,Club en spelers hebben een zakelijk verschil van mening. In zo'n situatie acht MVV het niet verstandig op het veld te gaan staan. Eerst moeten alle geledingen op één lijn komen." Aanvoerder Tom van Hyfte: ,,We moeten zorgen dat deze zaak niet op de spits wordt gedreven. MVV heeft het financieel moeilijk, ons is duidelijk gemaakt dat er niet veel mogelijk is."

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 09:18
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV algemeen #1626
Zou ik dan toch spijt krijgen dat ik mijn seizoenskaart verlegd heb?pfff wat een gezeik steeds je zou zeggen na 50 jaar supporter te zijn dat je huid dik genoeg geworden is,maar toch......,als door gewinterde MVV supporter heb je een huid als een neushoorn.Heb voor de wedstrijd tegen Cuijk al gehoord dat ze de beloofde premie niet zouden ontvangen...langszaam aan ben ik er toch van overtuigd geraakt dat hoeveel goede dingen het bestuur ook gedaan heeft het tijd wordt voor andere.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 09:47
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV algemeen #1627
Het is wekelijks gezeik bij MVV, altijd is er iets. Je raakt eraan gewend, maar het zou mooi zijn als het eens een tijdje goed zou kunnen gaan. We lijken we een veredelde amateurclub.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 10:16
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV algemeen #1628
Het wordt tijd dat die Roel Wiche van de Limburger eens een andere club gaat zoeken dan MVV waar hij steeds voor schrijft die onruststoker, ergens waar hij een negatief gerucht opvangt komt het in de krant het liefst zo negatief mogelijk !!Laatst was hij bij Fortuna, alles was daar blijkbaar wel rozegeur en maneschijn...nou we hebben het gezien tegen de Graafschap er zaten nog geen 2.500 man op de tribunes terwijl Fortuna bijna 5.000 man doorgaf, bij MVV had hij daar vast en zeker melding van gemaakt bij Fortuna dus niet!
Overigens mocht het waar zijn van die premie voor de beker tegen Ado en Cuijck dan kregen de spelers van mij ook geen cent na die belabberde wanprestatie in Cuijck !
Men moet hier niet te zwaar aan tillen zoals van Hyfte aangeeft maar negatieveling Wiche maakt weer van een mug een olifant, hij moet zich schamen om als Maastrichtenaar steeds negatieve dingen te schrijven over MVV maar ja daar is Dagblad de Leugeneer zowiezo toch al sterk in !! :sick: :sick: :sick:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, kribbebieter, tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 10:20 09 mei 2014 10:23 door glowwie. Reden: extra info
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV algemeen #1629
Dit was ook de reden waarom de spelers totaal niet gemotiveert waren tegn Cuijk,een bestuur die zijn afspraken niet na komt mag niet verwachten dat ze beloont worden,ook al zijn de supporters hier uit eindelijk de dupe van.
De dag na de uitschakeling door cuijk vertelde Ruis al dat er ontzettende onvrede was in de ploeg van wege de niet nagekomen beloftes door het bestuur,maar er speelde(speelt)nog veel meer.
En dit zijn geen geruchten door de limburger opgepakt maar gewoon de waarheid en hoe rot ook dat mag naar buiten gebracht worden,ik vind alleen het tijds stip raar omdat het echt al maanden bekend is,misschien weer even de aandacht afhalen van onze ooster buren
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 10:25
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1630
Als ze nu gewoon gevoetbald hadden en niet zoveel gezeikt, had je mooi tegen Pec kunnen voetballen en was het wie weet in een finale geëindigd. Eigen schuld, dikke bult. Als je wint van den Haag en daarna verliest van amateurs moet je niet het onderste uit de kan willen. Ik hoop dat ze er snel uit komen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 10:39 09 mei 2014 10:40 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1631
Het bestuur heeft dus niet alleen het wispelturig publiek onderschat, maar ook de win kansen van de eigen ploeg tegen de amateurs. Als je belooft dat er bij winst tegen Ado, wedstrijd premies worden uitgekeerd. Dan moet je die belofte ook waarmaken. Dan moet je niet die belofte gaan uitstellen, daarmee haal je de geloofwaardigheid uit je organisatie. Dit valt voor mijn gevoel onder het rijtje 'Bryan Linssen je krijgt je Golf aan het einde van het seizoen, hij is gemonteerd, maar staat vast in Polen." Dat is geen professioneel beleid, dat is misleiding.

Dit flut seizoen was dus wederom te danken aan het niet nakomen van de wedstrijdpremies. En het ergste van alles vind ik dat Ruijs de rekening heeft moeten betalen voor dit alles. Want na Ado stortte de motivatie in.

Aannemelijk is dus dat ze de premie als deel hebben gebruikt om dit seizoen te kunnen uitzingen. Kortom wanbeleid en paniekbeleid. Dat de Limburger dit nu plaatst, zal wel te maken hebben dat spelers vrij kunnen spreken nu hun contract afloopt. Anders had het waarschijnlijk tegen Fortuna al in de krant gestaan, hadden ze veel meer baat bij gehad.

De verantwoordelijke voor deze belofte mag van mij vertrekken. (En is misschien al weg.) :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u glowwie, Maosbrögk, Sandro

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 11:31
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1632
Dit soort afspraken leg je toch schriftelijk vast. Clair comme le jour.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 11:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1633

glowwie schreef : Dit was ook de reden waarom de spelers totaal niet gemotiveert waren tegn Cuijk,een bestuur die zijn afspraken niet na komt mag niet verwachten dat ze beloont worden,ook al zijn de supporters hier uit eindelijk de dupe van.
De dag na de uitschakeling door cuijk vertelde Ruis al dat er ontzettende onvrede was in de ploeg van wege de niet nagekomen beloftes door het bestuur,maar er speelde(speelt)nog veel meer.
En dit zijn geen geruchten door de limburger opgepakt maar gewoon de waarheid en hoe rot ook dat mag naar buiten gebracht worden,ik vind alleen het tijds stip raar omdat het echt al maanden bekend is,misschien weer even de aandacht afhalen van onze ooster buren


Dat vind ik dan nog geen rede om een wanprestatie op de mat neer te leggen. Ik kan dit ook omdraaien. Ik koop een seizoenskaart en de spelers komen hun verplichtingen niet na tegenover mij en de rest van de seizoenskaarthouders. Zo'n premie kan altijd naderhand nog betaald worden maar de wedstrijd is weg, en komt nooit meer terug.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 12:08 09 mei 2014 12:09 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #1634

Roei baank schreef : Dit soort afspraken leg je toch schriftelijk vast. Clair comme le jour.


In het seizoen 2012-2013 stond óók schriftelijk in de MVV-spelerscontracten dat ze een bepaalde wedstrijdpremie zouden krijgen. Desondanks is MVV daar in de 2de helft van het seizoen mee gestopt. Dus schriftelijke afspraken zegt óók niet alles bij MVV.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 12:29
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV algemeen #1635
dus jij vind dat een werkgever zijn beloftes niet hoeft na te komen?voetballers zijn net mensen met emoties en verantwoordelijkheden en als ze niet krijgen waar ze recht op hebben dan is elke motivatie ver te zoeken en dat is in mijn ogen een meer dan menselijke reaktie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.307 seconden