MVV algemeen

09 mei 2014 13:09 09 mei 2014 13:13 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1636

Schapendonk schreef : Dat vind ik dan nog geen rede om een wanprestatie op de mat neer te leggen. Ik kan dit ook omdraaien. Ik koop een seizoenskaart en de spelers komen hun verplichtingen niet na tegenover mij en de rest van de seizoenskaarthouders. Zo'n premie kan altijd naderhand nog betaald worden maar de wedstrijd is weg, en komt nooit meer terug.


We hebben die wedstrijd in de beker verloren doordat Nick Kuipers twee keer gruwelijk de fout in ging. Moet een heel team dan dan de dupe worden, omdat één iemand zich twee keer verslikt in zijn tegenstander? Dat soort situaties moet je als bestuur niet willen creëren. Je moet de balans in de groep houden. Als er daadwerkelijk een premie beloofd is voor Ado, dan hebben de spelers daar recht op (Ook Rick Geenen). Dan moeten ze niet het groepsproces gaan verstoren met loze beloftes en de lat nog hoger leggen. Dan hadden ze maar een extra premie moeten zetten op de wedstrijd tegen Cuijk, maarja, waarvan?.. Ze gaven al geld uit dat ze niet hadden tegen Ado.

De spelers leggen hun werkzaamheden een week neer, dus zo ongevoelig ligt het niet in de groep.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 14:35
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #1637

glowwie schreef : dus jij vind dat een werkgever zijn beloftes niet hoeft na te komen?voetballers zijn net mensen met emoties en verantwoordelijkheden en als ze niet krijgen waar ze recht op hebben dan is elke motivatie ver te zoeken en dat is in mijn ogen een meer dan menselijke reaktie.


En @houtengerard. Ik vind(mijn mening)dat een prof altijd moet willen winnen, kost wat kost. Natuurlijk hebben ze recht op een premie, maar dat moet dan maar buiten het veld uitgevochten worden. Als voetballer heb je nu eenmaal te maken met supporters. Ik wil 100% inzet en winst, wat verder naast het veld is geregeld gaat me niet aan. Zo'n premie kan altijd nog over gepraat worden. Ook later nog, maar de wedstrijd is weg en verloren. En als dat door gebrek aan motivatie is gekomen, dan vind ik dat onverteerbaar.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 17:56
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #1638
Hoezo hebben ze recht op een premie? Wie zegt dat MVV ongelijk heeft in deze kwestie? Je zag in ieder geval wel het verschil in de wedstrijden tegen ADO en Cuijk dus met en zonder premie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 17:57
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #1639
We hebben hier over het grootste deel van spelers die tegen minimumloon of amateurcontract voetballen en die blij zijn met iedere extra euro om hun rekeningen te kunnen betalen !!!!
MVV flikte dat kunstje ook al vorig seizoen, rond de 2e seizoenshelft....... Weg promotie!
Afspraak is afspraak.
Hoe durft MVV te praten over "maatschappelijk betrokken zijn" en "transparantie"als je zo met je werknemers omgaat, schandalig!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 18:09
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #1640
Jonges....
striep droonder...dao zien foute gemaak...jao.. 't is neet leuk..mer daoveur zien ut en aoch veer... allemaol minse...
en die pisse wel ins neeve de pot....
Neet in 't verleie blieve haange en neet mie dreuver zokke...
Ut weurd al in groet karwij genog um de cent op orde...
te höbbe of kriege en e fetsoenlikke selleksie bijein te kriege..
Laote veer us drum op de erg naobije towkomst riechte...wat en wee kump der...en positief blieve...
wie veer dat ut aofgeloupe sezoen höbbe gedoon :thumbsup:
en vol gooje mood klaor zien veur de ENIGE ECHTE DERBY ...
die menigein vaan us al väölste laank heet motte misse ;)

per slot vaan rekeningk...is dao in Mestreech e fein voetbalklub....
Tjal lal lal dal daldal dal dal dei... :applaus:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2014 23:00
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1641

Mienclub1902 schreef : We hebben hier over het grootste deel van spelers die tegen minimumloon of amateurcontract voetballen en die blij zijn met iedere extra euro om hun rekeningen te kunnen betalen !!!!
MVV flikte dat kunstje ook al vorig seizoen, rond de 2e seizoenshelft....... Weg promotie!
Afspraak is afspraak.
Hoe durft MVV te praten over "maatschappelijk betrokken zijn" en "transparantie"als je zo met je werknemers omgaat, schandalig!!!

En wat als er geen geld is? Als we verder hadden gebekerd was er geld geweest en hadden ze een deel kunnen krijgen.
Wat willen ze dan? dat MVV zich verder in de problemen werkt? Wat hebben ze daar aan?
Ik krijg op het werk ook een bonus bij goed presteren, maar alleen als het bedrijf winst heeft gemaakt. Lijkt me logisch.
Als ze niet tevreden zijn hadden ze nog beter moeten voetballen, zodat ze zich in de kijker hadden gespeeld. Dan was een grotere club hun komen halen.
Ik snap dat echt niet, je gaat toch niet niet presteren, welke club wil je dan nog hebben?
Als MVV het in de toekomst beter krijgt, zullen ze echt wel aan de spelers denken.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2014 00:22
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #1642

MVV4life schreef :

Mienclub1902 schreef : We hebben hier over het grootste deel van spelers die tegen minimumloon of amateurcontract voetballen en die blij zijn met iedere extra euro om hun rekeningen te kunnen betalen !!!!
MVV flikte dat kunstje ook al vorig seizoen, rond de 2e seizoenshelft....... Weg promotie!
Afspraak is afspraak.
Hoe durft MVV te praten over "maatschappelijk betrokken zijn" en "transparantie"als je zo met je werknemers omgaat, schandalig!!!

En wat als er geen geld is? Als we verder hadden gebekerd was er geld geweest en hadden ze een deel kunnen krijgen.
Wat willen ze dan? dat MVV zich verder in de problemen werkt? Wat hebben ze daar aan?
Ik krijg op het werk ook een bonus bij goed presteren, maar alleen als het bedrijf winst heeft gemaakt. Lijkt me logisch.
Als ze niet tevreden zijn hadden ze nog beter moeten voetballen, zodat ze zich in de kijker hadden gespeeld. Dan was een grotere club hun komen halen.
Ik snap dat echt niet, je gaat toch niet niet presteren, welke club wil je dan nog hebben?
Als MVV het in de toekomst beter krijgt, zullen ze echt wel aan de spelers denken.


Ik denk dat met dit bestuur je laatste zin ook niet mogelijk zal zijn. Ik ben dankbaar voor wat ze hebben gedaan een paar jaar geleden, maar dit bestuur is nu nog meer bezig met het runnen van een bedrijf dan een voetbalclub. Ze maken zelf fouten en andere mensen worden daar de dupe van. Ik vraag me ook af hoe het kan dat je als enige club in de regio geen hoofdsponsor hebt. Al weet ik wel dat verschillende bedrijven "Drink water" sponsoren, en uiteindelijk op ongeveer hetzelfde bedrag komen als één grote sponsor, maar doe dat Drink water als "rugsponsor" en zorg voor een goede hoofdsponsor. Heb je toch weer 1 groot geldbedrag erbij.

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zet is de communicatie tussen bestuur en spelers. Het is raar dat er 2 jaar achter elkaar gezeik is over premies. Dat je het financieel niet red is zeker geen schande, maar hoe wordt dit gecommuniceerd naar de spelers? Worden er loze beloftes gemaakt? Of wordt er gewoon niet goed gecommuniceerd en hakt bestuur de knoop door en krijgt de spelersgroep dit op hun bord?

Snap ook niet dat dit bestuur dit bestuur mensen op kantoor wegstuurt omwille van bezuinigingen. Het is volgens mij toch niet zo dat er 50 man personeel op kantoor zit bij MVV. Weet iemand wat er tegenwoordig allemaal wordt gedaan door MVV om nieuwe sponsors binnen te halen? Dan bedoel ik van de kleine ondernemer tot en met de grote ondernemer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2014 18:29
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV algemeen #1643
Hoe durven ze die premie op te eisen? na de wanvertoning in cuijck. TOTAAL GEEN INZET & PASSIE!!. We konden 50.000 euro krijgen als we daar gewonnen hadden, en dan heb ik het nog niet eens over de volgende rondes. bah bah......

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2014 18:56
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1644

Heukske schreef : Hoe durven ze die premie op te eisen? na de wanvertoning in cuijck. TOTAAL GEEN INZET & PASSIE!!. We konden 50.000 euro krijgen als we daar gewonnen hadden, en dan heb ik het nog niet eens over de volgende rondes. bah bah......


De kins de zaak ouch umdreie; Anno 2014 zien d'r gein clubvoetballers mie, en is ederein broedvoetballer. Mesjiens hadde de speulers toen al zoe get vaan: Geine belaofde premie, geine inzat....
Iech käör 't zeker neet good, es dit al zoe is, mer dit es è dudelek geval vaan è verhaol dat 2 kante heet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2014 20:31
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #1645
Vergeet niet dat de Mvv-leiding dit ook al flikte vorig seizoen. Dat maakt je als leiding niet echt geloofwaardig bij de spelers. Ik geloof nooit dat de spelers er bewust met de pet naar gooiden tegen Cuijk. Beloof dan geen premie. Hoe dom kun je zijn na het gedoe vorig seizoen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2014 11:24
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
MVV algemeen #1646
Ik denk dat het zo zit: toen MVV won van ADO Den Haag zat er gewoon te weinig in kas om die premies uit te betalen. MVV dacht waarschijnlijk: als we ons via Cuijk voor een volgende ronde plaatsen, kunnen we de plaatsingspremie van de KNVB opstrijken en kunnen we de premies wel gemakkelijk betalen. Toen MVV zich niet plaatste ten koste van Cuijk kon MVV de belofte niet waarmaken. Ik baseer dit niet op bronnen, maar kan me ook voorstellen dat het zo gegaan is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2014 12:34
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
MVV algemeen #1647
Mvv moet gewoon de belofte nakomen want de loting was na ado nog niet geweest dus ze wisten nog niet of het wel Cuijk zou worden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2014 13:00 11 mei 2014 13:03 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #1648
Enige dat MVV moet is overleven. Er is geen euro in kas want MVV staat al dik rood vorig seizoen. En verder hebben we totaal niks aan speculeren, we zullen het bericht wel horen als ze eruit gekomen zijn.

Als ik MVV was: Volgend jaar vrijwel nieuwe selectie met, op een paar sterkhouders na, spelers met een zeer laag basissalaris (lees minimumloon) en leuke premies voor winnen. Win je veel, dan kun je leuk bijverdienen. Wedden dat ze dan iedere wedstrijd alles geven!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2014 14:36
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV algemeen #1649
Er moet me toch wat van het hart.
Het huidige MVV bestuur lijkt wel geen handreikingen te willen accepteren. Een voorbeeld, ik zou best op vrijwillige basis mijn kennis van zaken betreffende yield en revenue management kosteloos willen delen. Want ja daar heb ik aantoonbare goede ervaringen mee. Eens de kaartprijzen goed onder de loep nemen, etc. Dus ik mail, en dan krijg ik na 6 weken een mailtje terug, denk je nou mooi misschien willen ze eens dat ik langskom, maar niks nada nopes. Hoor je gewoon niks meer. Zelfs na nog een paar keer mailen. En zo ken ik nog wel meer voorbeelden van mensen die echt wel kennis van zaken hebben en dit willen delen, zonder enige onkosten vergoeding, gewoon omdat MVV ze aan het hart gaan. En met deze handreikingen wordt echt niks gedaan. En dat vind ik dan zeer storend en best jammer. Het huidige bestuur is niet perfect, maar het lijkt alsof ze te hautain zijn om hulp te accepteren.

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sandro, opadiehard, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2014 11:50 12 mei 2014 11:51 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #1650

Sandro schreef : Uit de Limburger/Limburgs Dagblad van vandaag.

PREMIE
Gesprekken tussen spelers en club

Conflict: MVV schrapt trainingen

door Roel Wiche
.................................................................................................................................................................................

MAASTRICHT- Het dispuut tussen MVV en de spelers over uitbetaling van de bekerpremie is zo hoog opgelopen dat de Maastrichtse club besloten heeft alle trainingen voor deze week te schrappen. Vandaag en morgen spreken beide partijen verder met elkaar, in een poging om de plooien glad te strijken.
De spelers claimen dat ze nog een winstpremie te goed hebben na de bekerstunt in oktober vorig jaar tegen ADO Den Haag. Volgens MVV zou die beloning echter pas uitbetaald worden als de ploeg ook van JVC Cuijk zou winnen. Tegen de topklasser werd echter een pijnlijke nederlaag geleden. Het dispuut escaleerde de afgelopen weken zodanig dat er een onwerkbare situatie dreigde te ontstaan. Zo kwamen de spelers vorig week in een oefenwedstrijdje tegen De Heeg in de tweede helft in een fantasie-opstelling het veld op. Zij zouden daarmee een statement hebben willen maken. Coach Ron Elsen: ,,Club en spelers hebben een zakelijk verschil van mening. In zo'n situatie acht MVV het niet verstandig op het veld te gaan staan. Eerst moeten alle geledingen op één lijn komen." Aanvoerder Tom van Hyfte: ,,We moeten zorgen dat deze zaak niet op de spits wordt gedreven. MVV heeft het financieel moeilijk, ons is duidelijk gemaakt dat er niet veel mogelijk is."


Toen ik vanmorgen langs Klein Geusselt reed zag ik dat MVV-selectie aan het trainen was. Problemen met betrekking tot uitbetaling bekerpremie opgelost.? :?:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden