MVV algemeen

16 mei 2014 16:03
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #1681
''MVV moet zich omturnen tot omni-club.”

Hopelijk stapt de volgende voorzitter daar meteen vanaf en gaat alle aandacht uit naar het voetbal.

Tenzij iemand me kan uitleggen hoe een omni-club meer geld oplevert voor MVV.... Maar waarschijnlijk is dat hetzelfde als met het Maatschappelijk idee. Het klinkt allemaal leuk en vernieuwend ,maar vooralsnog brengt het geen extra geld in het laatje.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2014 16:07
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #1682

SintServaos schreef : Ut is zjus wie YouAre ut zeet, Seniele Nollie is smerig bezig. Heer probeert MVV kepot te maake en zoe geld te sluize naor de firma List en Bedrog oet Aachen Nord.
Iech höb al ieder geschreeve tot oontslaage luij zwieggeld höbbe gekreege um niks te vertelle euver dubieuze finansjeele constructies die *oda geld verschaf höbbe. Es deen awwe smeerlap zoe bezig blijf zow ut misjiens uns un optie zien um opdrach te geev um heij un oonderzeuk naor in te stelle. Wat iech devaan höb gehuurd(helaos kin iech de bronne neet geeve ivm privacy), zow es dees beerput oope geit, dit ut absolute einde vaan die kutclub oet Aachen Nord beteikene. Iech gaon gauw un sjeetgebedsje doen tot unne zsjournalis wakker weurt en zien werrek geit doen.


Tip VI eens. Als je al dingen prijsgeeft, zal zeker de club-watcher van de VI er dieper in kunnen en willen duiken. Tevens heb je dan ook meteen een groot kijkersveld als ze het zouden bekendmaken ;-)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2014 19:08
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV algemeen #1683
ben er ook benieuwd naar en heb even gesurft op het internet .

Omni vereniging is competitief en RECREATIEF... Laatstgenoemde is dus een extra inkomsten bron. Denk bijvoorbeeld aan een prof voetbalclub en een prof hockey team en recreatief: boogschieten, badmintonclubje, tafeltennis, squashen. Of in het mooiste geval een ama tak in het voetbalgebeure. Met leden en contributie (dat bijv. een uitkomst kon zijn voor de jeugd). Volgens mij kun je ook nog eens subsidie voor krijgen...


Voordelen van een OMNI vereniging zijn:

- Alle benodigde verzekeringen op 1 polis, wat voordeliger is.
- Een clubhuis waar alle afdelingen zoveel mogelijk gebruik van kunnen maken.
- Als een grote vereniging naar buiten toe opstellen. Rijk, gemeente, verhuurders.
- Gemakkelijk een nieuwe sport op te starten. Structuur, overhead, inschrijving bij de KvK, etc. is aanwezig.
- Als een afdeling een investering wil doen of iets dergelijks dan kunnen de andere afdelingen indien noodzakelijk bij springen.

Nadelen zijn:
- Door de structuur is het soms moeilijk snel een besluit te nemen.
- De verschillende belangen van de afdelingen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2014 21:51
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV algemeen #1684
Hoorde dat vandaag het voltallige bestuur opgestapt is?
Iemand ook iets gehoord? Kan een gerucht zijn, weet niet of dit waar is!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2014 22:45 20 mei 2014 22:46 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 523
Meer
MVV algemeen #1685

Badjakker schreef : Hoorde dat vandaag het voltallige bestuur opgestapt is?
Iemand ook iets gehoord? Kan een gerucht zijn, weet niet of dit waar is!


Als dit waar zou zijn, dan had hier m.i. al vast iets over in de kranten gestaan.

Misschien bedoel je dit:
www.mvv58.nl/index.php?option=com_conten...-stapt-op&Itemid=255

;)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2014 23:33
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1686
Hahaha, Aswin, volgens mij heb je gelijk. Zo krijg je dus geruchten in de wereld.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2014 09:20
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #1687
Koude oorlog rond spelersfonds MVV

Hoe kan het dat een icoon van Roda JC (Nol Hendriks) vele tonnen eist van MVV? En waarom leven beide partijen al jaren op voet van oorlog?

Lees woensdag in de Limburgse kranten vragen en antwoorden over een spelersfonds met een schier onnavolgbare constructie. Wie heeft er gelijk? MVV (lees voorzitter Paul Rinkens) of Hendriks? Of zijn er alleen maar verliezers?

Kan iemand dit stuk hier plaatsen?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2014 09:24
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1688

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2014 09:28
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #1689
Thanks, maar misschien ietsje beter leesbaar? :lachen:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2014 11:13
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1690
Roel Wiche heeft een objectief stukje geschreven!
Precies zoals het in elkaar zit.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2014 11:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1691
Nee hoor, er staat letterlijk in "hij kan nu de club de doodsteek geven" en dat slaat op Hendriks. Maar Hendriks kan dat helemaal niet. Misschien maar een onnozel bijzinnetje, maar toch wekt het weer een bepaalde indruk. Sorry, maar ik stoor me aan dat soort details.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2014 11:45
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1692

Jacques schreef : Nee hoor, er staat letterlijk in "hij kan nu de club de doodsteek geven" en dat slaat op Hendriks. Maar Hendriks kan dat helemaal niet. Misschien maar een onnozel bijzinnetje, maar toch wekt het weer een bepaalde indruk. Sorry, maar ik stoor me aan dat soort details.

ok, maar de rest van het verhaal klopt gewoon.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2014 12:52
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #1693

Jacques schreef : Nee hoor, er staat letterlijk in "hij kan nu de club de doodsteek geven" en dat slaat op Hendriks. Maar Hendriks kan dat helemaal niet. Misschien maar een onnozel bijzinnetje, maar toch wekt het weer een bepaalde indruk. Sorry, maar ik stoor me aan dat soort details.



Als het in onze kraam te pas komt vinden wij Paul Rinkens een man die de waarheid spreekt?
Ik vind het nog altijd een linke situatie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2014 13:02 21 mei 2014 13:03 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #1694
Het geld van Labylle is nog niet naar het spelersfonds overgemaakt, maar volgens MVV komt dat omdat zij het geld zelf ook nog niet binnen hebben van PEC.

Ik kan me voorstellen dat er iets in de overeenkomst staat dat als MVV niet betaalt de schuld wel direct opeisbaar wordt? Als Hendriks het dan hard kan maken dat MVV bewust het geld niet heeft overgemaakt kan hij daarmee de doodsteek geven.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2014 13:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #1695

ouwe rot schreef : Als het in onze kraam te pas komt vinden wij Paul Rinkens een man die de waarheid spreekt?
Ik vind het nog altijd een linke situatie.


Oh, ik vind het spelersfonds verschrikkelijk, ik wil daar het liefste gisteren nog vanaf. Dus ook vind het een linke situatie, dat moge duidelijk zijn.

Maar Wiche spreekt zichzelf tegen. Hij zegt eerst letterlijk "Moeten de fans van MVV nu voor het ergste vrezen? Voorlopig niet. In het contract staat zwart op wit dat MVV louter transfervergoedingen aan Hendriks en co. hoeft te betalen" en even verder "hij kan nu de doodsteek aan MVV geven". Dat spreekt elkaar tegen. Heeft niets te maken met wat Rinkens wel of niet zegt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.352 seconden